شنیده هایی مهم از این 8 سهم (22دی)
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

مرقام : شایعاتی مبنی بر برنده شدن شرکت در مناقصه با بانک ملی جهت ١٠٠٠ دستگاه خودپرداز به گوش می رسد

اخابر: خبرها از شرکت مخابرات ایران حکایت از ارائه سه بسته پیشنهادی برای افزایش تعرفه تلفن ثابت به وزارت ارتباطات دارد.

حسینا: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل مثبت این نماد در بازار به گوش می‌رسد. همچنین شنیده‌ها حکایت از احتمال متوقف شدن و ۲۰ درصد بالاتر باز شدن این نماد و افزایش سرمایه همزمان با گزارش ۹ ماهه دارد.

هپکو: شنیده‌ها از به نتیجه نرسیدن تهاتر زمین هپکو با بانک تجارت جهت صاف کردن بدهی حکایت دارد ولی از قراردادهای جدید این شرکت به‌زودی رونمایی خواهد شد.

ذوب: افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب‌آهن از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در ابهام است. این شرکت مرداد سال جاری اقدام به اعلام تصویب برنامه افزایش سرمایه توسط هیات‌مدیره و ارسال به حسابرس کرده اما تاکنون محتوای گزارش توجیهی به همراه نظر حسابرس نه به سازمان بورس ارسال و نه در کدال منتشر شده است، بنابراین افزایش سرمایه ذوب‌آهن اصفهان در سال جاری در هاله‌ای از ابهام است.

فلوله: شنیده‌ها از دریافت بخشی از مطالبات فلوله از آبفا در روزهای آینده حکایت دارد.

خپارس: شنیده‌ها از حضور افراد خاص در نمادهای خودرویی به‌خصوص خپارس حکایت دارد که دارای رانت دولتی هستند.

شپلی: زمزمه‌هایی از شرکت مبنى بر واریز پول کارشناسى جهت افزایش سرمایه و ارسال نامه از کانون به شرکت و اعلام رسمى در کدال به گوش می‌رسد. شایان ذکر است در مورد شپلی مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس اعلام کرد: طبق دستورالعمل هفت خرداد سال جاری همه شرکت‌های بورسی و فرابورسی باید برنامه‌های افزایش سرمایه را در کدال اعلام کنند که این شرکت باوجود مطرح شدن شایعات و اخبار، هنوز اقدام به افشا در کدال و ارائه گزارش توجیهی حسابرس نکرده است. بنابراین یا گزارش توجیهی تهیه نشده یا تهیه شده اما اعلام نشده که در این صورت به دلیل عدم افشا، تخلف صورت گرفته است.

 

منبع:http://sahm101.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 دی 1394برچسب:شایعات,بورس,سهم,شنیده,تحلیل,مرقام,اخابر,حسینا,هپکو,ذوب,فلوله,خپارس,شپلی,, :: 19:54 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.