افزایش سرمایه سنگین در این شرکت سیمانی
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


افزایش سرمایه سنگین در این شرکت سیمانی

سیمان دورود که طی سال جاری با کاهش قیمت 54 درصدی از 1361 به 617 تومان رسیده ، مجوز افزایش سرمایه سنگین 600 درصدی گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده طی حداکثر 60 روز آینده شد.

به این ترتیب در صورت موافقت سهامداران ، سرمایه اسمی "سدور" از 8 به بیش از 56 میلیارد و 169 میلیون تومان خواهد رسید.

این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی انجام و صرف اصلاح ساختار مالی، تأمین منابع مالی و تحقق سرمایه مورد نیاز جهت ابقا در بازار دوم معاملات بورس خواهد شد.

هیات مدیره سیمان دورود پیش از این درخواست افزایش سرمایه 900 درصدی (از 8 به 80 میلیارد تومان) از دو محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی کرده بود اما سازمان بورس با افزایش سرمایه 600 درصدی و از محل تجدید ارزیابی دارایی موافقت کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.