نکاتي که قبل از کسب و کار اينترنتي بايد بدانيم
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 حقيقتش اين است که کسب در آمد از اينترنت از يک جهت خيلي ساده است و از جهت ديگر بسيار دشوار. ساده بودنش دراين ا ست که نياز به سرمايه و امکانات سخت ا فزاري زياد ندارد کافي است دو چيز داشته باشي يکي هوش بالاتر ديگري خلاقيت بيشتر با اين دو ابزار مي تواني از اينترنت در آمد خوبي داشته باشي اما دشوار بودنش که واقعا دشوار است مبادا فريب سايتهاي تبليغاتي را بخوريد که قول و قسم مي کند ماهانه براي شما مليونها تومان بدون زحمت در آمد مي آورد نخوريد خيلي خيلي دشوار است زيرا رقابت بسيار شديد است همه تنبلها روي آورده اند.

 

براي کسب در آمد از اينترنت و عرصه فعاليتهاي واقعي و فيزيکي اقتصادي براي انسانهاي فعال و پرتلاش آزاد ترشده است اما در عوض عرصه رقابت در اينترنت بسيار تنگ تر و رقابت سخت تر شده است به خاطر همين اگر تجربه و اطلاعات کافي نداريد هرگز و هرگز براي کسب و کار در اينترنت و کسب در آمد از سوراخهاي آن نه سرمايه گذاري زياد بکنيد و نه وقت زياد تلف کنيد. با اين مقدمه شما را به خواندن ياد داشت ذيل دعوت مي کنم:

جرقه تمام کسب و کارها با يک ايده ساده شروع مي شود سپس وقتي شما کسب و کار خود را آغاز کرديد شما به ايده هايي براي بازاريابي, تبليغات, برطرف کردن مشکلات, توسعه محصولات و ...نياز خواهيد داشت. گاهي اوقات فاصله بين موفقيت يا شکست يک کسب و کار مي تواند يک ايده بسيار ساده باشد. در ادامه سه راه براي خلق ايده هاي مفيد در کسب و کار معرفي مي شود.

1-ارتباط منظم با ديگر صاحبان و فعالان حوزه هاي مختلف کسب و کار اينترنتي وغيراينترنتي مي تواند ايده هاي زيادي را خلق نمايد. منابع اطلاعاتي زيادي در محيط وب و خارج از وب براي دست يابي به ايده هاي جديد وجود دارد. سمينارها, اتاق هاي چت, انجمن هاي بحث و گفتگو و فيلم هاي تبليغاتي و پرزنت هاي ارائه شده از سوي افراد خلاق به همراه به اشتراک گذاري اطلاعات از سوي شما, سوال پرسيدن و دنبال اطلاعات جديد گشتن باعث تحريک ذهن شما خواهد شد و در نتيجه مغز شما شروع به يکپارچه کردن اين اطلاعات براي ايجاد ايده هاي مفيد کسب و کار مي کند

2-اگر احساس مي کنيد در برقراري ارتباط با ديگران موفق نيستيد سعي کنيد مطالعه کنيد. مطالعه نيز مي تواند باعث تهييج و تحريک ذهن شما شود. کتابهاي مروبط به کسب و کارهاي اينترنتي موفق, مجلات, کتابهاي الکترونيکي, سايت ها, روزنامه ها و مجلات الکترونيکي را بخوانيد. مغز شما ايده هاي جالبي با جذب و مرتب کردن اطلاعات در قالبي منظم به وجود خواهد آورد.

3- آيا از آن دسته افرادي هستيد که وقت زيادي براي مطالعه ندارند؟ در اين صورت شما مي توانيد به تماشاي فيلم هاي آموزشي که از زندگي افراد موفق تهيه شده بنشينيد يا به سمينارها و دوره هاي آموزشي کوتاه مدت برويد و از اينترنت بسيار هدفمند و حساب شده دنبال روشهاي کسب در آمد بيشتر و بهتر از تخصص خود باشيد. يا روشهاي موفق را با اندکي تغيير در محيط کار خود به اجرا درآوريد.

4-زمان هاي خاصي را براي جلسات گروهي اختصاص دهيد و بر اساس اطلاعاتي که به دست آورده ايد افکار همکارانتان را با موضوعات مورد نظرخود درگير کنيد و از آنها بخواهيد که به تبادل نظر با شما بپردازند. خيلي وقت ها از ميان اين جلسات ايده هاي جالبي بروز مي کند و خود همين جلسات در ايجاد روحيه و انگيزه کسب در آمد و رقابت بيشتر در شما بسيار مفيد است

5-هميشه دفترچه يادداشتي با خود به همراه داشته باشيد و کوچکترين فکري که به ذهنتان مي رسد را يادداشت کنيد. بخصوص ايده هاي که مي توانيد در اينترنت پياده کنيد که زياد هم به ذهن مي رسد و به سادگي قابل اجرا نيز هست اما مواظب باشيد که به اميد کسب در آمد از اينترنت معتاد به اينترنت نشويد که بسيار خطرناک و بد تر از اعتياد به ديگر چيزهاست.

فراموش نکنيد که شروع يک کسب وکار موفق و يا پيشرفت در يک کسب و کار با سابقه در برابر رقبا حاصل ايده هاي جديدي است که مي تواند باعث توجه مردم به شما و برتري شما نسبت به رقبا شود بنابراين به اين مسئله اهميت دهيد و سعي کنيد خلاقيت خود و نيروهايتان را در خلق ايده ها و افکار نو در کسب و کار تقويت نماييد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 دی 1394برچسب:نکات,دشوار,هوش,کسب در آمد,اينترنت,بازاريابي,تبليغات,کسب و کار,ايده,مفيد,کسب,کار, :: 1:32 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.