شایعات و شنیده های بازار سرمایه سه شنبه مورخ 7 دی 1395 شماره 2
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

عرضه های اولیه

مدیر عامل فرابورس ایران در حاشیه رونمایی از بازار شرکت‌های کوچک و متوسط گفت: پس از عرضه اولیه گامرون؛ طی روزهای آینده چهار شرکت جدید که در بازار SME ها پذیرش شده‌اند به زودی عرضه اولیه خواهد شد/ تاکنون از بین ۱۰ شرکت مورد بررسی ۶ شرکت در بازار SME پذیرش شده اند و ۵ صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز از سازمان بورس مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

 

کشتیرانی

مدیر اداره بندر و دریانوردی استان هرمزگان از انتخاب اپراتور ترمینال یک و دو بندر شهید رجایی تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت:‌ مقدمات تشریفات برگزاری مزایده ترمینال دو بندر شهید رجایی انجام شده و امیدواریم تا پایان سال جاری برنده آن مشخص شود

 

کچاد

مدیرعامل کچاد :بهره‌برداری از آنومالی «دی-۱۹» به یکی از چالش های اصلی این مجتمع معدنی تبدیل شده است.

در صورتی که هیچ اتفاقی در زمینه اکتشاف این محدوده رخ ندهد و همچنان زمان را از دست بدهیم در ۴ یا ۵ سال آینده، ذخیره معدن تمام می‌شودمدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو درباره تهاتر با فولادی‌ها برای وصول مطالبات و صادرات شمش از سوی چادرملو نیز گفت: تهاتر شمش به جای طلب‌ها نیز نمی‌تواند مشکلی را حل کند البته چادرملو تا به امروز برنامه صادرات نداشته است.

 

مسکن

خرید و فروش مسکن در آذرماه ۵.۱ درصد کاهش یافت. در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت‌ خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۴۴٫۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب به میزان ۰٫۵ و ۷٫۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

نفت

رکوردشکنی‌های افزایش قیمت نفت در آستانه آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی هر چند کام تولیدکنندگان طلای سیاه در چهارگوشه جهان کمی شیرین کرده اما بازگشت چراغ خاموش دکل‌های حفاری به پروژه‌های صنعت نفت به ویژه در آمریکا و کانادا زنگ خطر برای بالا ماندن قیمت‌ها را به صدا درآورده است. در طول حدود دو هفته گذشته تاکنون و همزمان با گرانی قیمت نفت تا سطوح بشکه‌ای ۵۵ دلار، بیش از ۷۰ دستگاه دکل حفاری بیکار شده در صنایع نفت و گاز آمریکا و کانادا بار دیگر به سرکار بازگشته‌اند که افزایش تعداد دکل‌های حفاری در آمریکای شمالی از توسعه فعالیت‌های تولید شیل اویل و شیل گس حکایت دارد.

 

سیمان

رئیس اتحادیه مصالح و ابزار مرکز استان خراسان شمالی در این باره گفت: قیمت سیمان از اوایل مهر ماه از ۷ هزار و ۳۰۰ به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت و از همان زمان هم تثبیت شده است و هماهنگ نبودن عرضه و تقاضا، نابه سامانی هایی را در بازار فروش ایجاد کرده است. «کمالی» با بیان این که در حال حاضر تقاضا در بازار سیمان نسبت به تابستان ۵۰ درصد کاهش یافته است، افزود: در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که صنعت ساخت و ساز رونق گرفته، اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و فروش سیمان به نصف کاهش یافته است.

 

كهمدا

شايعات از تعديل مثبت اندک اين شركت با توجه به گزارش مناسب ٣ماهه حكايت دارد.

 

خودرو

شنيده ها از تعديل مثبت عملياتي اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد. با فروش ٤٤١هزار دستگاه اين شركت در ٩ماهه نخست پوشش ٨٢ درصدی تعداد فروش در بودجه پيش بيني سال ٩٥ را بهمراه داشته است.و با توجه به سوابق قبلي اين شركت با فروش در ٣ماهه پاياني سال تعديل مثبت عملياتي را احتمالا خواهد داشت.

 

فولاد

شايعات از تعديل مثبت فولاد مباركه با توجه به اقزايش فروش و رشد قيمت محصولات در ٣ماهه اخير حكايت دارد.

 

گروه خودرو

به گزارش خبرخودرو، دبير انجمن خودروسازان ايران با اشاره به افزايش نرخ ارز و تاثير آن بر قيمت مواد اوليه در صنعت خودرو، خواهان حمايت دولت از صنعت خودرو و به خصوص صنعت قطعه سازی شد.

 

وبوعلي

شايعات از آگهي شدن دوباره مزايده املاک اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد.

 

شخارک

شايعات از تعديل مثبت دوباره اين شركت با توجه به رشدجهاني متانول و افزايش قيمت دلار به بالای ٤٠٠٠تومان حكايت دارد.

 

كنور

شنيده ها از راه اندازی دو طرح توسعه اين شركت در كردستان و همدان تا پايان سال جاری حكايت دارد.

 

قصفها

شايعات از تعديل مثبت با توجه به گزارشات مناسب فروش اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد.

 

ساراب

شايعات از مذاكرات اين شركت برای صادرات با كشورهای آفريقايي و آسيايي شرقي حكايت دارد.

 

زاگرس

شايعات از تعديل مثبت دوباره اين شركت با توجه به رشدجهاني متانول و افزايش قيمت دلار به بالای ٤٠٠٠تومان حكايت دارد.

 

دماوند ، فولاد

شنيده ها از به نتيجه رسيدن مذاكرات اين دو شركت برای تامين برق فولاد مباركه توسط نيروگاه دماوند حكايت دارد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 19:11 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.