شایعات و شنیده های بازار سرمایه چهارشنبه مورخ 17 آذر ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

پالایشگاهی

به گزارش شانا، در چشم‌انداز سیاست‌های نوین آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی شده قیمت نفت تا سال ٢٠٢٠ میلادی به ٧٩ دلار برسد. آژانس بین‌المللی انرژی در گزارش سالانه ٢٠١۶، دو چشم‌انداز کلی سیاستa‌های کنونی و سیاست‌های نوین را برای آینده بازارهای جهانی نفت ارائه کرده است.براساس این گزارش، با توجه به اینکه تقاضا برای نفت در سال ٢٠١۵ ، روزانه ٩٢میلیون‌و ۵٠٠ هزار بشکه بوده در هر دو چشم‌انداز انتظار می‌رود این میزان افزایش یابد.در ٣٠ سال گذشته، تقاضا برای نفت به طور پیوسته رشد داشته و میزان رشد در مجموع حدود ٣۵ میلیون بشکه در روز بوده است.در صورت رشد تقاضای نفت با همین روند، انتظار می‌رود تا سال ٢٠۴٠ میلادی، تقاضای روزانه نفت به ١٢٠ میلیون بشکه در روز برسد.در پیش‌بینی‌های هر دو چشم‌انداز، تقاضا برای سوخت‌های زیست‌محیطی نزدیک به دوبرابر افزایش خواهد یافت. بااین‌حال، تا زمانی که این برآوردها از جانب دولت‌ها پشتیبانی نشوند، نمی‌توان به آینده و تأثیرگذاری آنها چندان امیدوار بود.این آژانس هشدار داد درصورتی‌که اجرای پروژه‌های نفتی جدید برای سومین سال متوالی در سال ٢٠١٧ به تأخیر بیفتد، تأمین تقاضا اوایل ٢٠٢٠ میلادی غیرممکن می‌شود و با شوک قیمت روبه‌رو خواهیم شد.در چشم‌انداز سیاست‌های کنونی حتی اگر مسئله شوک قیمت وجود نداشته باشد قیمت نفت خام تا سال ٢٠٢٠ به ٨٢ دلار، تا سال ٢٠٣٠ میلادی به ١٢٧ دلار و تا سال ٢٠۴٠ میلادی به ١۴۶ دلار به ازای هر بشکه خواهد رسید.در چشم‌انداز سیاست‌های نوین، با توجه به وجود مقررات و سیاست‌هایی که منجر به کاهش تقاضای نفت می‌شود، قیمت این کالا تا سال ٢٠٢٠ میلادی ٧٩ دلار (٧۵ درصد افزایش)، تا سال ٢٠٣٠ میلادی، ١١١ دلار و تا سال ٢٠۴٠ میلادی، ١٢۴ دلار برای هر بشکه پیش‌بینی شده است.

 

وبملت

شایعات از پیش بینی زیان بانک ملت برای سال ۹۶ حکایت دارد.

 

مداران

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت با توجه به افزایش رشد فروش در ماههای اخیر حکایت دارد.

 

پکرمان

فرهنگ فرهنگی معاون اداره فروش نمایندگان شرکت بارز با شاره به عملکرد و حجم تولید این شرکت گفت: این شرکت در حال حاضر روزانه معادل ۱۲ هزار و ۳۰۰ حلقه تایر و لاستیک تولید دارد به طوری که در کارخانه کرمان ۱۰ هزار و ۱۶۰۰ حلقه نیز در کردستان تولید می شود.وی ادامه داد: البته محصولات تولید شده کردستان به دلیل نبود امکانات در شهر کرمان بارگیری و بسته بندی می شود.فرهنگی به برنامه های اخیر این شرکت برای افزایش حجم تولید اشاره کرد و افزود: سال ۹۶ برای شرکت بارز افزایش تولید به شمار می رود به طوری که در ۳ ماهه چهارم سال با افزایش ۵ هزار واحد در تولید روزانه، به ۱۸ هزار تایر در روز خواهیم رسید.معاون اداره فروش نمایندگان شرکت بارز با تاکید بر ارتقاء سطح ماشین آلات این شرکت گفت: تکنولوژی روز تولید تایر به این شرکت آورده شده و با استفاده از آخرین مدل و ماشین آلات پیشرفته، لاستیک هایی تولید خواهد شد که کیفیت آنها با تایرهای اروپایی رقابت خواهد کرد.وی تاکید کرد: کیفیت محصولات شرکت بازر هم اکنون بسیارعالی ارزیابی شده و از برندهای خوب چینی مطلوب تر ارزیابی می شود به طوری که با برنده های کره ای نیز قابل رقابت است.فرهنگی در خاتمه حجم تولید را به میزان تقاضای بازار وابسته دانست و گفت: با توجه به سیاست های اخذ شده برای حمایت از صنعت تایر و لاستیک، میزان حجم تولید توسط شرکت های داخلی افزایش پیدا کرده و بازار با افزایش تقاضای مصرف تایرهای داخلی روبه رو شده است.

 

تاپیکو

پتروشیمی مروارید از دی ماه پارسال تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار تن مونو اتیلن گلایکول را به کشورهای هند و چین صادر کرد که ارزش آن ۱۴۵میلیون دلار است. این شرکت زیر مجموعه تاپیکو است.

 

سیمان

عضو انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: برنامه سیمان در سال ۹۵ دستیابی به رقم ۵۷ میلیون تن تولید است که از این رقم بیش از ۲۰ درصد برای صادرات است و بقیه به مصرف داخلی می رسد. وی سال های ۹۳- ۱۳۹۲ را به دلیل صدور سالیانه نزدیک به ۱۹ میلیون تن، دوران شاخص صادرات سیمان یاد کرد و افزود: پارسال نیز رقم ۱۵ میلیون تن صادرات ثبت شد. برای ساخت یک کارخانه با ظرفیت تولید یک میلیون تن به سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی (ارزی- ریالی) نیاز است.بیش از ۷۰ واحد تولیدی سیمان با ظرفیت ۸۰ میلیون تن در سطح کشور فعالیت می کنند.

 

سبجنو

کارشناس آزمایشگاه شرکت سیمان بجنورد از تولید سیمان مرکب در این شرکت خبرداد. وی با بیان این که سیمان مرکب برای نخستین بار در کشور در بجنورد تولید شده است، افزود: این سیمان به لحاظ کیفیت با سیمان تیپ ۳۲۵ برابر بوده و در برخی از شاخص‌ها نیز بالاتر است. هم اکنون سیمان مرکب از شرکت سیمان بجنورد به افغانستان نیز صادرات می‌شود.

 

وبهمن

“وبهمن” در نظر دارد ۸۶٫۷۱ درصد سهام شرکت غیر بورسی سرمایه گذاری لقمان (دارای سرمایه اسمی ۲ میلیارد تومانی) را سه شنبه ۳۰ آذر، در بازار سوم فرابورس عرضه کند. این بلوک شامل بیش از ۱۷ میلیون و ۳۴۳ هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم ۲۳۴۶ ریال و به ارزش پایه بیش از ۴ میلیارد تومان و به صورت نقد روانه میز فروش خواهد شد.

 

هیات ۳۰۰ نفری روسیه در راه تهران/ امضای اسناد همکاری در دستور کار

ایرنا – در مذاکرات مهدی سنایی سفیر ایران و الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه اعلام شد که هیات ۳۰۰ نفری این کشور متشکل از بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های مختلف در نشست کمیسیون مشترک همکاری ها در تهران شرکت می کند.

توافق برای برگزاری اجلاس بزرگ تجاری دو کشور با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت از بزرگترین شرکت‌های اقتصادی روسیه و نیز بیشتر از ۳۲۰ فعال اقتصادی این کشور در تهران اعلام شده که در تاریخ روابط دو کشور بی مانند است

 

جان کری: تغییر در دولت آمریکا هرگز بر ضروریات این کشور تأثیری نخواهد گذاشت.

 

نماینده امضای خود را برای استیضاح طیب نیا پس گرفتند.

 

پتانسیل های رشد در بازار فولاد ایران؛ نشریه متال بولتن در گزارش جدید خود دلایل افزایش تقاضا در بازار فولاد ایران را اعلام کرد. به گزارش نشریه متال بولتن، پروژه های ایران در بخش ساخت و ساز، خودرو سازی و زیرساخت های راه آهن افزایش پایدار را برای تقاضای فولاد ایجاد خواهدکرد

 

فاذر طي اطلاعيه شفاف سازي اعلام كرده در صورت خروج شركت پتروتكسان از قرارداد سيراف ، مبلغ ٦ ريال به سود شركت از پروژه سيراف اضافه خواهد شد و در صورت باقي ماندن شركت پتروتكسان عايدي ناشي از پروژه براي هر سهم حدود 4 ريال خواهد بود .

با توجه به عدم قطعيت تامين مالي در هريك از بخش هاي پروژه بتظر ميرسد عايدي حداقلي لحاظ شده است.

 

شرکت هتل های زنجیره ای ماریوت اعلام کرد «بسیار علاقمند» است تا بعد از مرتفع شدن موانع حقوقی وارد بازار ایران شود. سخنگوی این شرکت گفته تقاضای قابل توجهی برای هتل در ایران وجود دارد.

 

نایب رییس اتاق ایران اعلام کرد: دلار۳۳۰۰ تومانی تخطی از سیاست تک‌نرخی کردن ارز است.

 

معاون وزیر نفت: قیمت فرآورده‌های نفتی سال آینده افزایش نمی‎یابد/ مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با رد برخی خبرهای روزهای اخیر گفت: قیمت فرآورده‌های نفتی (بنزین و گازوئیل) براساس لایحه بودجه سال آینده افزایش نخواهد داشت.

 

دادستان کل کشور: بابک زنجانی اگر ۱۰ هزار میلیارد تومان برگرداند تخفیف می گیرد

 

پدرخش

 

پدرخش قرارداد بزرگی  بابت روکش صندلی با چند شرکت خودروساز بسته که از این محل میتواند تعدیل مثبت دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 17 آذر 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 20:30 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.