شایعات و شنیده های بازار سرمایه سه شنبه مورخ 16 آذر ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

ماه تاب گستر

بهمن مسعودی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ماه تاب گستر گفت: هم اکنون در نیروگاه ۲۰۰مگاوات رودشوی، بخش گازی به بهره برداری رسیده است. همچنین بخش بخار در حال انجام فرآیند ال سی ۲۷۵میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی است که سود این گشایش اعتباری، حدود ۶درصد است. با هموار شدن مسیر ال سی، این واحد ۸۵۰مگاواتی راه اندازی می شود. او افزود: پس از آن فاز سوم در قالب سیکل ترکیبی قرار وارد مرحله راه اندازی می شود که برای راه اندازی آن اکنون مذاکرات در حال انجام است.قائم مقام مدیرعامل ماه تاب گستر خاطرنشان کرد: دیگر نیروگاه این شرکت، نیروگاه برق مازندران است که به صورت سیکل ترکیبی تولید برق را انجام می دهد. این نیروگاه قابلیت تولید ۴۵۶مگاواتی دارد و هم اکنون در حال ساخت و نصب است.مسعودی در خصوص نیروگاه شوباد گفت: ان نیروگاه سیکل ترکیبی، ۴۸۴مگاوات ظرفیت تولید دارد و اکنون در حال بهره برداری است.  همچنین در سرخس از ۳نیروگاه ۲۰تا ۲۵مگاواتی در حال بهره بردای هستیم.

 

میدکو

مشاور مدیرعامل میدکو از بهره‌برداری از دومین گندله‌سازی این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵میلیون تن در سیرجان خبر داد

 

شرانل

مدیر عامل نفت ایرانول از آغاز عرضه انبوه ( تترا ) نخستین روغن موتور با پایه گیاهى با مزایاى کاهش آلودگى هوا و کاهش مصرف سوخت خبر داد .

 

شاوان

خبرها حاکى از آمادگى ٣٠ شرکت براى حضور در دو پروژه جدید واحد تقطیر در خلاء و قیرسازى این پالایشگاه حکایت دارد .

 

فولاد

میزان تولید شمش فولاد کشور در ۷ماهه امسال، ۸درصد رشد یافته است. این آماری است که انجمن فولاد ایران گزارش داده است. شرکت‌های فولادساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۹۵معادل۱۰میلیون و ۷۴۱هزار تن فولاد خام تولید کردند،اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۹میلیون و ۹۴۶هزار تن بود

 

تپکو

شنیده ها حاکی از آن است که فروش وکالتی هپکو به خریدار سوییسی لغو شده است و سازمان خصوصی سازی به زودی بلوک سهام این شرکت را در بورس عرضه می کند.

 

سیمان

عضو انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: برنامه سیمان در سال ۹۵دستیابی به رقم ۵۷میلیون تن تولید است که از این رقم بیش از ۲۰درصد برای صادرات است و بقیه به مصرف داخلی می رسد

 

کشتیرانی

اجرای۳پروژه مهم دربندر شهید رجایی؛ مناقصه ترمینال۳تا۹۰روزآینده/ مدیرعامل سازمان بنادر گفت:اجرای ۳پروژه مهم در بندر شهید رجایی شامل بخش ترمینال کانتینری، بخش نفت و بخش مواد معدنی در حال بررسی است

 

پالایشگاه پارسیان

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان: ۱۳درصد گاز کشور در پالایشگاه پارسیان تولید می‌شود/ ژاپن و کره بزرگترین خریداران میعانات

 

خودرو

براساس لایحه بودجه سال ۹۶عوارض واردات خودروهای سواری به میزان ۵درصد قیمت بر روی کشتی افزایش خواهد یافت. دولت عایدی خود از این محل را ۲۶۰میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

 

زغالسنگ

انجمن جهانی زغال سنگ از افزایش ۲برابری تقاضای زغال سنگ در هند و ۳برابری در جنوب شرقی آسیا تا سال ۲۰۴۰خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو) به نقل از انجمن جهانی زغال سنگ ، براساس پیش بینی IEA مصرف زغال سنگ به عنوان منبعی بالقوه برای برق رسانی رشد مستمر خواهد داشت.

 

فولاد مبارکه

معاون شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: در پی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از صنایع داخلی سنگ آهن و گندله مورد نیاز فولاد مبارکه از داخل کشور به صورت کامل از داخل کشور تامین می شود. معاون شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه گروه سنگ آهن شامل کنسانتره و گندله است، افزود: در حال حاضر مواد نامبرده از معادن گل گهر، بافق، زرند، سنگان و سیرجان تهیه می شود در حالی که پیش از این بخشی از این نیاز از کشورهای بحرین و هند تأمین و خریداری می شد.

 

میدکو

مشاور مدیرعامل میدکو از بهره‌برداری از دومین گندله‌سازی این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵میلیون تن در سیرجان خبر داد. به گفته وی پیشتر ۴واحد کنسانتره‌سازی میدکو هر یک به ظرفیت ۲میلیون تن به بهره‌برداری رسیده بودند. اشرف همچنین خبر داد که تا پایان امسال دو پروژه دیگر میدکو شامل فولاد سیرجان و طرح توسعه فروسیلیس غرب پارس نیز راه‌اندازی خواهند شد.

 

وسینا

افتتاح حساب در سوییس/روابط کارگزاری و حساب بانک سینا نزد بانک BCP سوییس ایجاد شد.پیش از این، افتتاح حساب در بانک‌های «مسقط عمان»،‌«هالک بانک» و «اکتیو بانک ترکیه» ایجاد شده بود

 

خساپا

رکورد تولید

اشکان مومنی؛ معاون تولید شرکت سایپا پرس اعلام کرد: به دنبال برنامه افزایش تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا و شرکت رنو، در آبان ماه امسال ۴۳۷هزار قطعه از محصولات مختلف پِرِسی خودرو تولید و به این ترتیب، رکورد تولید این قطعات در پنج سال اخیر شکسته شد.

 

گروه رایانه

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: انجام تراکنش USSD خارج از سامانه پیوند از ۱۵آبان مشمول جریمه شده و از اول دی‌ماه این خدمت برای متخلفین قطع می‌شود.

 

پدیده شاندیز

مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز گفت :با همکاری ستاد تدبیر استانداری و پیگیری های صورت گرفته در زمینه تعویق ۵ساله پرداخت بدهی پدیده به شهرداری شاندیز، لغو بخشی از بدهی این شرکت به امور اراضی جهاد کشاورزی و تشکیل اتاق مبادله سهام با نظارت بورس گام های موثری برداشته ایم ضمن اینکه عملیات اجرایی در بلوکهای A وB پروژه کیش نیز از مدتی پیش آغاز شده است

 

ذوب

سازمان خصوصی سازی برای دومین بار برنامه عرضه بلوک ۱۶.۷۵درصدی ذوب آهن با کاهش قیمت نسبت به قبل دارد تا شاید در چهارمین عرضه بلوکی، طلسم این شرکت مشمول اصل ۴۴شکسته شود.این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و ۳۱۷میلیون سهم “ذوب” است که به قیمت پایه هر سهم ۲۷۴۹ریال ( در عرضه قبلی هر سهم ۳۰۰تومان) و به ارزش پایه ۳۶۲میلیارد تومان ( در عرضه قبلی ۳۹۵میلیارد تومان) ست که دوشنبه ۲۹آذز به صورت ۲۵درصد نقد و مابقی اقساط دو ساله در بازار دوم معاملات فرابورس ، عرضه خواهد شد.

 

 سنگ آهن

سنگ‌آهنی‌ها موظف به تسویه‌حساب حق انتفاع شدند؛ طبق لایحه بودجه ۱۳۹۶، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی استخراج‌کننده سنگ آهنگ که پروانه بهره‌ برداری آنها به نام ایمیدرو است موظفند بدهی حق انتفاع پروانه بهره‌برداری از معادن فوق را تا پایان سال ۱۳۹۵به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور پرداخت کنند.

 

کسرام

شایعات از صادرات این شرکت به چند کشور که قبلا انجام میداده اشت حکایت دارد گویا از این محل تعدیل مثبت دارد.

 

وکوثر

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت با توجه فروش رفتن بلوک حریل حکایت دارد

 

کطبس،کپرور

شایعات از افزایش نرخ شرکت های زغالسنگی حکایت دارد

 

بترانس، بنیرو

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از تعویض ۱۰هزار ترانس قدیمی و فرسوده برق در استان تهران خبر داد.

 

فارس، پترول

شایعات از مذاکره با شرکت های آسیایی جهت جذب یک میلیارد یورو سرمایه به منظور توسعه فعالیت های خود از جمله پروژه متانول سازی حکایت دارد. همچنین شایعاتی از واگذاری بلوک پترول توسط فارس به گوش می‌رسد

 

پکرمان

فرهنگ فرهنگی معاون اداره فروش نمایندگان شرکت بارز با شاره به عملکرد و حجم تولید این شرکت گفت: این شرکت در حال حاضر روزانه معادل ۱۲هزار و ۳۰۰حلقه تایر و لاستیک تولید دارد به طوری که در کارخانه کرمان ۱۰هزار و ۱۶۰۰حلقه نیز در کردستان تولید می شود.وی ادامه داد: البته محصولات تولید شده کردستان به دلیل نبود امکانات در شهر کرمان بارگیری و بسته بندی می شود.فرهنگی به برنامه های اخیر این شرکت برای افزایش حجم تولید اشاره کرد و افزود: سال ۹۶برای شرکت بارز افزایش تولید به شمار می رود به طوری که در ۳ماهه چهارم سال با افزایش ۵هزار واحد در تولید روزانه، به ۱۸هزار تایر در روز خواهیم رسید.معاون اداره فروش نمایندگان شرکت بارز با تاکید بر ارتقاء سطح ماشین آلات این شرکت گفت: تکنولوژی روز تولید تایر به این شرکت آورده شده و با استفاده از آخرین مدل و ماشین آلات پیشرفته، لاستیک هایی تولید خواهد شد که کیفیت آنها با تایرهای اروپایی رقابت خواهد کرد.وی تاکید کرد: کیفیت محصولات شرکت بازر هم اکنون بسیارعالی ارزیابی شده و از برندهای خوب چینی مطلوب تر ارزیابی می شود به طوری که با برنده های کره ای نیز قابل رقابت است.فرهنگی در خاتمه حجم تولید را به میزان تقاضای بازار وابسته دانست و گفت: با توجه به سیاست های اخذ شده برای حمایت از صنعت تایر و لاستیک، میزان حجم تولید توسط شرکت های داخلی افزایش پیدا کرده و بازار با افزایش تقاضای مصرف تایرهای داخلی روبه رو شده است.

 

تاپیکو

پتروشیمی مروارید از دی ماه پارسال تاکنون بیش از ۲۵۰هزار تن مونو اتیلن گلایکول را به کشورهای هند و چین صادر کرد که ارزش آن ۱۴۵میلیون دلار است. این شرکت زیر مجموعه تاپیکو است.

 

سیمان

عضو انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: برنامه سیمان در سال ۹۵دستیابی به رقم ۵۷میلیون تن تولید است که از این رقم بیش از ۲۰درصد برای صادرات است و بقیه به مصرف داخلی می رسد. وی سال های ۹۳- ۱۳۹۲را به دلیل صدور سالیانه نزدیک به ۱۹میلیون تن، دوران شاخص صادرات سیمان یاد کرد و افزود: پارسال نیز رقم ۱۵میلیون تن صادرات ثبت شد. برای ساخت یک کارخانه با ظرفیت تولید یک میلیون تن به سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی (ارزی- ریالی) نیاز است.بیش از ۷۰واحد تولیدی سیمان با ظرفیت ۸۰میلیون تن در سطح کشور فعالیت می کنند.

 

سبجنو

کارشناس آزمایشگاه شرکت سیمان بجنورد از تولید سیمان مرکب در این شرکت خبرداد. وی با بیان این که سیمان مرکب برای نخستین بار در کشور در بجنورد تولید شده است، افزود: این سیمان به لحاظ کیفیت با سیمان تیپ ۳۲۵برابر بوده و در برخی از شاخص‌ها نیز بالاتر است. هم اکنون سیمان مرکب از شرکت سیمان بجنورد به افغانستان نیز صادرات می‌شود.

 

وبهمن

“وبهمن” در نظر دارد ۸۶٫۷۱درصد سهام شرکت غیر بورسی سرمایه گذاری لقمان (دارای سرمایه اسمی ۲میلیارد تومانی) را سه شنبه ۳۰آذر، در بازار سوم فرابورس عرضه کند. این بلوک شامل بیش از ۱۷میلیون و ۳۴۳هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم ۲۳۴۶ریال و به ارزش پایه بیش از ۴میلیارد تومان و به صورت نقد روانه میز فروش خواهد شد.

 

جان کری: برجام از جنبه بازرسی توافق نامه ای دائمی است

 

توافق بانک‌مرکزی وغول‌های پتروشیمی برای کنترل قیمت ارز/ بانک مرکزی و شرکت‌های بزرگ پتروشیمی بر روی ضوابط تزریق منظم و هماهنگ هفتگی سه ارز پرطرفدار به منظور جلوگیری از شوک جدید قیمت‌ها در بازار ارز به توافق رسیدند

 

جان کری: اوباما در تلاش است ترامپ را قانع کند که برجام را زنده نگه دارد

 

مدیران کنترل ‌بانک دولتی اتریش (OKB) و سایر بانک‌هاى اتریشى جلسه پیگیری اجرای تفاهم‌نامه تضمین و اعطاى تسهیلات یک میلیارد یورویی را برای صادرات به ایران برگزار کردند

 

وزیر اقتصاد در حاشیه اجلاس شرکتهای سپرده گذاری آسیایی گفت: لایحه آزاد سازی سهام عدالت از سوی دولت به مجلس ارایه شده و بعد از نظر رهبری آزاد سازی می شود.

 

تجارت ۹میلیارد یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۹ماه

تسنیم-مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۹ماهه ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۶با رشد ۶۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۹.۱۱میلیارد یورو رسید.

 

روحانی در جمع دانشجویان :

تمامی تحریم ها به جز برخی موارد بانکی صد در صد بعد از برجام برداشته شده است/ در حال حاضر با بانک های کوچک و متوسط در حال همکاری هستیم

در گذشته ما برای نقل و انتقال پولی برای نفت ۱۰الی ۲۰درصد باید پورسانت می دادیم اما حالا برجام این موضوع را برای ما رفع کرده است و ما دیگر مشکلی در این باره نداریم

 

شاپور محمدی در مراسم ACG20 ؛استانداردهای جهانی در بازار سرمایه ایران اجرایی می شود

 

معاون خزانه‌داری کل کشور گفت: بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در کشور وجود ندارد و تحقق آن یکی از آرزوها است.

 

 

گفت‌وگوی اوباما با ترامپ درباره‌ توافق هسته‌ای:رویترز، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵که تابستان سال گذشته میان این کشورها حاصل شد، دفاع کرد و بر خلاف دونالد  ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا که این توافق را یک فاجعه و بدترین توافق ممکن خوانده بود، گفت که توافق هسته‌ای جهان را امن‌تر کرده است.کری افزود: منطقه امن‌تر است و آمریکا و آلمان امن‌تر شده‌اند . اروپا و اسراییل امن‌تر و جهان نیز امن‌تر است و این بستگی به تمامی ما دارد که آن را زنده نگه داریم.وی در ادامه گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با دونالد ترامپ درباره‌ این توافق گفت‌وگو کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 17 آذر 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 20:26 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.