کسب درامد از کافه لینک
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

کافه لينک چيه؟

کافه لينک وبسايتي هست که ميشه در اون تجربه‌ي جذابتري از وب‌گردي روزانه تون داشته باشيد. توي اين تجربه تازه هم با وبسايتهاي جديد و خدماتشون آشنا مي‌شيد و هم از کافه لينک جايزه مي‌گيريد. کافه لينک بر اساس مقدار کليک کاربران بر روي تبليغاتش کار مي‌کنه..........
یک حرف تازه ؟



چطور با کافه لينک کار کنم؟

کار با کافه لينک خيلي ساده است. اول بايد در کافه لينک ثبت‌نام کنيد. بعد از اينکه يکي از اعضاي کافه لينک شديد و حساب خودتون رو فعال کرديد تازه کار شما با کافه لينک شروع ميشه. البته کار خاصي نبايد بکنيد. فقط بايد هر روز به کافه لينک سر بزنيد و روي تبليغ‌هاي قابل مشاهده در صفحه اصلي سايت کليک کنيد. بله فقط همين !!!


با کليک شما بر روي يک تبليغ، وبسايت مربوط به آن تبليغ و يا توضيحات آن در صفحه‌ي جداگانه‌اي باز مي‌شه. در نوار بالاي اين صفحه يک نمايشگر زمان وجود داره. پس از صفر شدن اين زمان امتياز مشاهده اين تبليغ در حساب شما ثبت مي‌شه. امتياز هر تبليغ معادل تعداد ستاره‌هاي آن تبليغه. بنابراين شما با کليک بر روي هر تبليغ به ميزان ستاره‌هاي آن تبليغ، به امتياز خودتون اضافه مي‌کنيد. مقدار امتيارتون رو هم هميشه، مي‌تونيد در سمت چپ نوار بالاي صفحه اصلي کنار نام کاربريتون ببينيد.


لازمه که به سه مورد مهم دقت کنيد :


اول: براي دريافت امتياز حتما بايد از طريق صفحه ورود به سايت، به حساب کاربري خود وارد شويد.


دوم: شما تا قبل از صفر شدن زماني که بايد صفحه تبليغ ديده بشه، نبايد صفحه‌ي اون تبليغ را ببنديد. امتياز هر تبليغ تنها در صورت انتظار شما براي به صفر رسيدن زمان مشاهده، به حسابتون اضافه مي‌شه.


سوم: تبليغ‌‌هاي کافه لينک تند تند، عوض ميشه. پس سر زدن روزانه به کافه لينک باعث ميشه هيچ امتيازي رو از دست نديد.
امتيازم در کافه لينک به چه دردي مي‌خوره؟


خوب شما با اين امتياز از کافه لينک جايزه مي‌گيرين. چطوري؟ خوب مقدار امتياز شما به سطح هرکدوم از جوايز کافه لينک که برسه، شما مي‌تونيد اون جايزه رو دريافت کنيد. صفحه جوايز رو مي‌تونيد از طريق پنل کاريري و کليک بر روي آيکون (دريافت جايزه ) ببينيد. در اين صفحه جوايز کافه لينک و مقدار امتياز لازم براي دريافتش رو مي‌تونيد ببينيد. مثلا وقتي امتياز شما به 200 برسه مي‌تونيد يکي از کارت شارژهاي 1000 توماني رو از کافه لينک دريافت کنيد. ما اميدواريم که شما از تجربه کار با کافه لينک لذت ببريد و جايزه‌هاي زيادي بگيريد.

لینکhttp://cafelink.ir

 

 

الان یه کم تبلیغاتش کمه ولی بازم خوبه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 دی 1394برچسب:کسب درامد,کلیک,تبلیغ,کلیک,رتبه ALEXA,موتورهای جستجو,کافه لینک,, :: 1:24 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.