✍ شنیده های امروز سه شنبه 2 آذر
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 

    • فاراک : یک مقام آگاه از شرکت ماشین سازی اراک در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: تا به اکنون ماشین سازی اراک از قراردادهای بسیاری رونمایی کرده که هر یک به نحوی در سود هر سهم این شرکت تأیید مثبتی داشته و باعث ایجاد تغییر و تعدیل در درآمد شرکت شده است. اکنون نیز قرار بر این است که طی هفته آینده از دو قرارداد نیروگاه بادی و خودروهای تجاری که تأثیر قابل توجهی بر درآمد "فاراک" دارد، رونمایی شود.وی در ادامه افزود: در حال حاضر قرارداد نیروگاه های بادی مجموعه ماشین سازی اراک به مرحله نهایی رسیده و در آینده ای بسیار نزدیک قرارداد خودروهای تجاری نیز به مرحله پایانی خود می رسد./ این مقام آگاه در خصوص آثار مالی ناشی از عقد قراردادهای مذکور توضیح داد: قطعاً هر یک از قراردادهای جدید "فاراک" باعث تعدیل درآمد هر سهم آن خواهد شد که قبل از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه این تعدیل مثبت اعلام می شود.

 

    • گروه كاغذى : شنيده ها حاكى از رايزنى در مورد خريد كل شركت كاغذ حرير توسط شركت كاغذ سازى پارس ميباشد ، ضمن اينكه مالك ٢٠ درصدى سهام كاغذ حرير چكارن ميباشد كه در صورت انجام معامله تعديل خواهد داشت .

 

    • خاذين : شنيده هايى از امضاء يك قرارداد بين خاذين و فعال اقتصادى الجزاير جهت توليد صندلى به گوش ميرسد .

 

    • فمراد : شنيده شده فمراد در انتقال هوايى برق استان خوزستان برنده مناقصه شده است كه در آذر ماه اعلام ميشود .

 

    • خودرو : علی تیموری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان : هم اکنون شرکت ایران خودرو قصد انتشار اوراق مشارکت با حجم 700 میلیارد تومان را دارد.

 

    • وغدیر : با اجرای طرح معاوضه (سوآپ) گاز ترکمنستان به آذربایجان، شرکت غدیر از سود خالص 100 میلیارد تومانی برخوردار خواهد شد.

 

    • شجی : پالایشگاه جی که از زیرمجموعه های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت است، با سرمایه ۹۴ میلیارد تومانی در بورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.

 

    • ذوب : محمد یاسرطیب نیا، عضو هیئت مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان : پس از ارانه مستندات افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، جلساتی با مدیران سازمان بورس در خصوص این افزایش سرمایه داشتیم که تاکنون مخالفتی با نفس این افزایش سرمایه و رقم آن وجود نداشته است./ قائمي معاون مالي واقتصادي ذوب اعلام كرد که افزايش سرمايه 322٪‏ درحال نهايي شدن است و آخرين گامهای آن درحال پيمودن درسازمان بورس است كه طي يكي دو هفته پيش رو مجوز افزايش سرمايه دريافت ميشود.95/9/1

 

    • فولاد : رئیس هیات عامل ایمیدرو: اکنون 9 کارخانه فرآوری کنسانتره و گندله در منطقه سنگان در حال احداث است که نخستین کارخانه (گندله سازی 5 میلیون تنی فولاد مبارکه) تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 

    • شاوان : مدیرعامل شاوان از افزایش ظرفیت پالایشگاه لاوان به دو میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر تا پایان امسال خبر داد و گفت : با بهره‌برداری از این واحد‌، کیفیت این فرآورده از یورو ٢ به یورو ٤ ارتقا می‌یابد.

 

    • مپنا : مدیرعامل گروه مپنا با بیان اینکه ارزش پروژه ساخت نیروگاه در عراق دو میلیارد و 50 میلیون دلار است، گفت: ما در بیش از 70 کشور فعالیت نیروگاه سازی داریم./ عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا درباره آخرین اخبار از پروژه ساخت نیروگاه در کشور عراق گفت: در حال حاضر در پروژه رمیله دو توربین در حال نصب است که سال آینده اولین واحدها وارد مدار می‌شود. /وی افزود: در پی اجرای موفق نیروگاه گازی نجف و نیروگاه گازی الصدر بغداد، قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله بصره نیز به گروه مپنا واگذار شد./ علی آبادی با بیان اینکه ارزش این طرح بین المللی دو میلیارد و 50 میلیون دلار است، گفت: ‌نیروگاه سیکل ترکیبی رومیله با ظرفیت سه هزار مگاوات در حوالی شهر بصره در جنوب کشور عراق احداث می‌شود و مراحل اجرای آن طی 4 فاز به انجام خواهد رسید./ وی درباره اجرای پروژه در دیگر کشورها نیز اظهار داشت: ما در بیش از 70 کشور ازجمله اندونزی، عمان، الجزایر، پاکستان، بنین، روسیه فعالیت نیروگاه سازی داریم.

 

    • حخزر : گفته شده خریدار بلوک روز گذشته یکی از حقوقی های اصلی سهم بوده است.

 

    • بازگشایی بانکی : مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران : تنها سه بانک باقی مانده است که باید مجامع آنها نیز برگزار شود و اطلاعات خود را بدهند و هرکدام از بانکهایی که اطلاعات خود را به بورس بدهند نمادشان باز خواهد شد.

 

    • عرضه اولیه : عرضه اولیه در راه ... شرکت پاکدیس که بهمن سال گذشته به عنوان شصت و سه و چهارمین شرکت حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شده ، آماده عرضه اولیه شد. طبق هماهنگی های به عمل آمده ، دوشنبه مدیران این شرکت با برگزاری جلسه معارفه ایی در فرابورس، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی "غدیس" را تشریح می کنند تا طی روزهای آینده 10 درصد سهام آن عرضه اولیه شود./بورس پرس

 

    • فلزات ــ جهانی : استارت مثبت قیمت جهانی فلزات : فلزات پایه در بازارهای جهانی این هفته را با رشد خوبی استارت زدند. مس ، روی ، سرب و نیکل حدود 2 درصد رشد قیمت داشته اند. / جهانی روی در حال تثبیت 2600دلار

 

    • نفت : قیمت نفت در معاملات امروز روندی صعودی به خود گرفته است و هر بشکه نفت برنت در برابر ۴۷ دلار و ۴۹ سنت معامله می شود.*به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قیمت جهانی نفت در نخستین روز معاملاتی هفته جاری روندی صعودی به خود گرفته است و این در حالی است که امیدواری ها نسبت به اقدام اوپک در کاهش تولید خود افزایش یافته است./ هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات روز دوشنبه 63 سنت افزایش یافت و به 47 دلار و 49 سنت رسید. قیمت نفت سبک آمریکا نیز 57 سنت افزایش یافته و به 46 دلار و 26 سنت در هر بشکه رسیده است./ امیدواری ها به نهایی شدن تصمیم اوپک برای کاهش تولید خود پس از آن افزایش یافت که ایران برای محدود کردن سطح تولید خود چراغ سبز نشان داد./ وزیر نفت ایران پس از دیدار با دبیرکل اوپک در تهران گفت: احتمال اینکه اعضای اوپک به توافق برسند وجود دارد و با توجه به علائمی که هست، همکاری خوبی در اوپک خواهیم داشت./ وی از ذکر هرگونه عددی در مورد میزان سقف تولید درنظرگرفته برای ایران خودداری کرد و گفت: : الان زود است درباره عددها صحبت کنیم ، ما همچنین دلایل و استدلالات خودمان را اعلام کردیم ضمن اینکه ما از سهم خودمان نمی گذریم./ به گفته تحلیلگران، اکنون تنها کشوری که در برابر محدود کردن سطح تولید خود مقاومت می کند عراق است. این کشور خواستار معافیت از تصمیم اوپک برای کاهش تولید شده است.






+ خبرهای موثر به نقل از و.هلالات

    • کپرور : مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: عملیات استخراج تمام مکانیزه زغال‌سنگ از ششمین کارگاه لانگوال زیرزمینی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس آغاز شد. وی میزان ذخیره کارگاه E0 را حدود 680هزارتن اعلام کرد که دوره استخراج آن حدود 7 ماه به طول خواهد انجامید. مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس بیان کرد: بر اساس برنامه، هدف شرکت زغالسنگ پروده طبس در سال 1395 تحقق حدود 8900 متر پیشروی در حفریات زیرزمین، استخراج بیش از 180 هزار تن زغالسنگ خام و تولید 490 هزار تن کنسانتره زغالسنگ می باشد که در شش ماهه نخست امسال به ترتیب 3315 متر حفریات، 531هزارتن تولید خام و 229هزارتن تولید کنسانتره محقق شده است.

 

    • سیمان : صنعت سیمان دوره پر فراز و نشیبی را طی دو سال اخیر پشت سر گذاشت و از جمله صنایعی است که رشد منفی و رکود اقتصادی اثر منفی مستقیمی بر وضعیت تولید و سودآوری آن در پی داشته است. خوشبختانه در تیر ماه امسال طرح مدیریت تحویل مبنی بر عرضه سیمان متناسب با تقاضای موجود به طوریکه از 70 درصد بیشتر نشود، تدوین شد و در کنار آن کاهش تخفیفات فروش نیز اجرایی گردید. این امر با وحدت و انسجام شرکت های تولیدی انجام شد و در نهایت تخفیفات 1000 میلیارد تومانی سال گذشته کاهش قابل توجهی یافت و ارزش افزوده 60 تا 70 میلیارد تومانی برای تولید کنندگان ایجاد نمود. لطفی در خصوص آزادسازی صادرات سیمان به کشور عراق و افزایش قیمت فروش خارجی این محصول اظهار داشت: امید داریم تا بعد از مراسم اربعین حسینی شاهد آزاد سازی صادرات به عراق فراهم شود. علاوه بر این، معتقدیم که عراق پل ارتباطی ایران با کشور سوریه است و با توجه به اتفاقاتی که در سوریه رخ داده تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت و بازار مستعدی جهت صادرات محصولات به شمار می رود. از این رو امیدواریم تا پس از رفع مسائل منطقه ای و سیاسی افزایش میزان صادرات سیمان محقق شود.

 

    • فولاژ : محمدابراهیم قدیریان تولید هفت ماهه نخست امسال شرکت فولاد آلیاژی ایران را 220 هزار تن اعلام کرد که از این رقم 30 هزار تن به خارج از کشور صادر شد. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود صادرات فولاد آلیاژی ایران تا پایان امسال به 50 هزار تن برسد.

 

    • مس / فملی : بسیاری از تحلیلگران بین المللی، بخش عمده ای از بهبود بازار مس در سال 2016 را ناشی از تقاضای چین بویژه در نیمه نخست امسال می دانند و بر این باورند که رونق واقعی این فلز از اواسط یا اواخر 2017 و درست زمانی که تقاضا فاصله بیشتری از عرضه پیدا کند، اتفاق می افتد. با توجه به افت قیمت مس از سال 2011 و سقوط شدید قیمت در سال 2015، کار توسعه بسیاری از پروژه های جدید با سرعتی که طی سال های 2011 و 2012 پیش می رفت، انجام نشد، چراکه با کاهش قیمت، بهره برداری از برخی معادن توجیه نداشت و کارشناسان بر این باورند که احتمالا عرضه از اواخر سال آینده نسبت به تقاضا کاهش می یابد.

 

    • بهره / دلار : جانت یلن، رئیس «فدرال رزرو» هم پنجشبنه شب گفت که افزایش نرخ بهره آمریکا احتمالا به زودی انجام می شود؛ اظهارنظری که تاثیر آن بر بازارها طی هفته های آتی و پس از افزایش نرخ بیشتر نمایان می شود.

 

    • شاوان : مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان از افتتاح طرح بنزین‌سازی «واحد ایزومریزاسیون‌» و افزایش ظرفیت پالایشگاه لاوان به ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر تا پایان امسال خبر داد. با بهره‌برداری از واحد ایزومریزاسیون‌، ظرفیت روزانه تولید بنزین پالایشگاه لاوان از ٢ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر به ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر می‌رسد و کیفیت این فرآورده از یورو ٢ به یورو ٤ ارتقا می‌یابد.

 

    • شبندر : نامور گفت: طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه نفت بندرعباس دارای ٩ واحد اصلی است که واحدهای تصفیه نفتای سنگین با ظرفیت ٢٥ هزار بشکه در روز، واحد تصفیه نفتای سبک با ظرفیت ٢١ هزار بشکه در روز، واحد تبدیل کاتالیستی با ظرفیت ٢٥ هزار بشکه در روز واحد تصفیه نفت گاز با ظرفیت ٥٠ هزار بشکه در روز و واحد بازیافت گوگرد با ظرفیت ١٢٠ تن در روز از واحد های مهم این طرح است. به گفته مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس، با اجرای این طرح ظرفیت تولید بنزین به میزان ٣ میلیون لیتر در روز افزایش می یابد و ۷۰ درصد از بنزین تولید این پالایشگاه (هشت میلیون لیتر) یورو ۴ خواهد شد و سرانجام ظرفیت تولید بنزین این پالایشگاه به ۱۲ میلیون لیتر می رسد. وی افزود: کیفیت نفت گاز تولیدی به میزان هشت میلیون لیتر در روز و گوگرد گرانول به میزان ٢٥٠ تن در روز افزایش می یابد.

 

    • بیمه : رئیس‌کل بیمه مرکزی برای مذاکره با بیمه‌گران اروپایی لندن و مونیخ به اروپا سفر کرده است تا بتوان سطح همکاری‌های ایران با همتایان بین‌المللی را افزایش دهد.

 

    • بانکی : نرخ بهره بین بانکی بین 22 تا 23 درصد است. ماه های قبل نرخ آن به 17درصد رسید که باعث شد نرخ سود بانکی 15درصد و نرخ تسهیلات 18درصد تعیین شود.

 

    • شبندر : نامور گفت: طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه نفت بندرعباس دارای ٩ واحد اصلی است که واحدهای تصفیه نفتای سنگین با ظرفیت ٢٥ هزار بشکه در روز، واحد تصفیه نفتای سبک با ظرفیت ٢١ هزار بشکه در روز، واحد تبدیل کاتالیستی با ظرفیت ٢٥ هزار بشکه در روز واحد تصفیه نفت گاز با ظرفیت ٥٠ هزار بشکه در روز و واحد بازیافت گوگرد با ظرفیت ١٢٠ تن در روز از واحد های مهم این طرح است. به گفته مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس، با اجرای این طرح ظرفیت تولید بنزین به میزان ٣ میلیون لیتر در روز افزایش می یابد و ۷۰ درصد از بنزین تولید این پالایشگاه (هشت میلیون لیتر) یورو ۴ خواهد شد و سرانجام ظرفیت تولید بنزین این پالایشگاه به ۱۲ میلیون لیتر می رسد. وی افزود: کیفیت نفت گاز تولیدی به میزان هشت میلیون لیتر در روز و گوگرد گرانول به میزان ٢٥٠ تن در روز افزایش می یابد.

 

    • بیمه : رئیس‌کل بیمه مرکزی برای مذاکره با بیمه‌گران اروپایی لندن و مونیخ به اروپا سفر کرده است تا بتوان سطح همکاری‌های ایران با همتایان بین‌المللی را افزایش دهد.

 

    • نفت / ترامپ : با توجه به برنامه های ترامپ برای افزایش تولید نفت آمریکا و کاهش واردات این کشور،پیش بینی می شود تولید نفت آمریکا افزایش یابد. رئیس یک شرکت مطرح سرمایه گذاری جهانی پیش بینی کرد احتمالا دونالد ترامپ از ورود غول‌های نفتی اروپایی به بازار ایران جلوگیری کند.

 

    • بانکی : نرخ بهره بین بانکی بین 22 تا 23 درصد است. ماه های قبل نرخ آن به 17درصد رسید که باعث شد نرخ سود بانکی 15درصد و نرخ تسهیلات 18درصد تعیین شود
  • ➕از سیمان سبزوار شنیده شده یک خریدار حقیقی که فعال نام آشنای صنعت سیمان می باشد و همچنین مدیر یکی از هلدینگ های بزرگ سیمانی؛ بصورت نامحسوس در حال جمع آوری سهم می باشد.

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 18:23 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.