شایعات و شنیده های بازار سرمایه چهارشنبه مورخ 26 آبان ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

کپرور

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: عملیات استخراج تمام مکانیزه زغال‌سنگ از ششمین کارگاه لانگوال زیرزمینی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس آغاز شد

بانک ملت

اعلام آمادگی بانک ملت برای افزایش همکاری با آستان قدس رضوی

وکوثر و وخارزم

وکوثر و خارزم” در یک روز دو بلوک ۴۰ و ۱۵ درصدی عرضه می کنند/دو شرکت اعتباری کوثر مرکزی و سرمایه گذاری خوارزمی شرایط عرضه دو بلوک ۴۰ و ۱۵ درصدی شرکت های ریل پرداز سیر و فناوری اطلاعات خوارزمی را اعلام کردند.

سیمان


دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه کارخانه‌های سیمان از تعطیلی واحدها برای مدیریت هوا و سوخت استقبال می‌کنند، به شرط آنکه مسوولان هزینه این توقف تولید را پرداخت کنند،گفت: در حال حاضر فقط یک «کارخانه سیمان تهران» در داخل این استان آن هم با کمتر از ظرفیت به فعالیت می‌پردازد و مابقی در بیرون از شهر هستند.


کگل


با حضور معاون اول رئیس جمهور پروژه گندله سازی شماره ۲ گل گهر با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن به بهره برداری رسید. ظرفیت پروژه گندله‌سازی شماره دو گل گهر تا ۷ میلیون تن امکان ارتقا دارد و برای احداث این کارخانه ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت ریالی و ۱۰۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است. ظرفیت تولید گندله کشور در حال حاضر به ۲۹٫۵ میلیون تن رسیده است.


وغدیر -گهرزمین


غلامرضا سلیمانی در نشست خبری روز یکشنبه در محل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از آماده باش هلدینگ سیمان غدیر برای ورود به بورس خبر داد و گفت: در انتظار تغییر قیمت سیمان هستیم که هلدینگ سیمان را وارد بورس کنیم. وی درباره عرضه گهرزمین نیز افزود: این معدن از ذخایر بزرگی برخوردار است و پروژه‌های کنسانتره و گندله آن در حال اجراست و با انجام مقدمات لازم این شرکت نیز به بورس راه خواهد یافت.

حفارى

شنیده هایى از واگذارى بلوک ٢٠ درصدى نیروگاه زنجان این شرکت در آینده نزدیک به گوش میرسد .

فولاژ

شنیده هایى از قرارداد جدید با شرکت ذوب آهن جهت تولید شمش مورد نیاز به منظور ریل ملى به گوش میرسد

 

سیستم

همکاران سیستم اعلام‌کرد: در نتیجه‌ عملکرد موفق و شفاف همکاران سیستم در «فرابورس»، تحقق همیشگی منافع سهام‌داران و تامین رضایت آنان از ثبات عملکرد شرکت، سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، با تائید توانمندی همکاران سیستم برای ورود به بورس، با درخواست شرکت برای انتقال از فرابورس به بورس موافقت کرد. پیرو این پذیرش، مراسم تغییر نماد همکاران سیستم از فرابورس به بورس، ۲۳ آبان ماه در تالار شیشه‌ای سازمان بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

پالایشگاه

مشارکت شرکت های ایتالیایی در ساخت پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه ای در ایران/غلامرضا سلیمانی ضمن تشریح جزئیات مشارکت با شرکت های ایتالیایی برای ساخت پالایشگاه مزبور، افزود: شرکت های ایتالیایی «تکنی مونت» و «سایپم» برای ساخت پالایشگاه پارس، موافقتنامه ای امضا شده و قرار است به زودی قراردادهای نهایی نیز با این شرکت ها امضا شود. سرمایه گذاری در این طرح، به ۷۵۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از این مبلغ توسط طرف ایرانی تامین شده و ۸۵ درصد را نیز شرکت های ایتالیایی فراهم خواهند کرد./ارانیکو

حریل

عرضه ۴۰درصد از سهام «حریل» در ۱۴آذر
شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش در نظر دارد ۷۸۴میلیون سهم معادل ۴۰درصد از سهام شرکت ریل‎پرداز سیر را به‌صورت یکجا و نقد به فروش برساند.

روغن موتور

یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص شایعه افزایش قیمت روغن‌موتور در بازار، گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت روغن‌موتور نداریم

 


شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه 100 درصدی در نماد "کفپارس" میباشد.گفته میشه این افزایش از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران میباشد که در دست حسابرس است و به زودی به سازمان بورس ارسال خواهد شد.

 

کفپارس

شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در نماد “کفپارس” میباشد.گفته میشه این افزایش از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران میباشد که در دست حسابرس است و به زودی به سازمان بورس ارسال خواهد شد.

کماسه

شنیده میشود کماسه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی پیش رو دارد

بیمه ای ها

ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به تاثیرات توافقات برجام بر صنعت بیمه ایران گفت: این توافقات نتایجی که مد نظر بود را به همراه نیاورده و شرکت های یبمه ای داخلی نیز برای استفاده از این فرصت نیز برنامه ای را تدوین و اجرا نکرده اند.وی ادامه داد: در اولین روزهای پس از توافقات برجام، خبرهایی مبنی بر ورود شرکت های بیمه ای و سرمایه گذار خارجی به ایران و صنعت بیمه کشورمان شنیده می شد که تا به امروز چنین موردی را شاهد نشده ایم.این فعال صنعت بیمه کشورمان، عدم استفاده از این موقعیت را نبود برنامه و اهداف دانست و افزود: درباره اهداف و دستاوردهای بیمه ای در پسابرجام باید از بیمه مرکزی سوال شود که چه هدفی را مد نظر قرار داده و از شرکت های بیمه ای داخلی چه می خواهد و اینکه شرکت های بیمه ای هم به دنبال استفاده از فضای توافقات برجام بوده اند؟کاردگر همچنین از اخبار مبنی بر واسطه شدن شرکت های بیمه ای ایرانی به منظور دریافت سرمایه های خارجی و ارائه خدمات بیمه ای در ایران اعلام کرد: چنین دستور، اجازه و حتی پیشنهادی از سوی بیمه مرکزی و حتی سرمایه گذار خارجی تا امروز ابلاغ و یا شنیده نشده است.


خچرخش



پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در ایران صبح امروز در شرکت چرخشگر تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو افتتاح شد. این خط تولید که با سرمایه گذاری مشترک شرکت چرخشگر ایران خودرو و رنوپارس به بهره برداری رسید، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو(JHQ) را تولید خواهد کرد.





جناب آقای دکتر حسن وفادار امروز ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۵ در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز از امضای قرارداد جدید بین شرکت چرخشگر تبریز و ZF آلمان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گیربکس دنیا خبر داد و اظهار داشت: اعتبار این قرارداد به مدت ۱۰ سال است.



شخارک



صادرات ۷۰۰ هزار تنی پتروشیمی خارک تا پایان مهر امسال/ پتروشیمی خارک از ابتدای امسال تا پایان مهرماه موفق به تولید بالغ بر ۶۹۰ هزار تن انواع محصولات شد

گروه پتروشيمی
خبرها از افزايش جهانی قيمت اوره حکايت دارد همچنين گوبا دولت بخشی ازبدهی های خود را به شرکت های پتروشيمی پرداخت کرده است
ثاژن
شايعات از فروش برخی املاک ساخته شده اين شرکت حکايت دارد
کماسه
طی گفتگوی تلفنی با مسئول امور سهام شرکت شايعات مبنی بر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابی را تکذيب کرد و اعلام کرد هيچ اتفاق تازه ای در شرکت رخ نداده
است
بنيرو٬ مپنا٬ پارسان
خبرها از تهاتر بدهی های دولت به اين شرکت ها با عدم پرداخت مالياتشان حکايت دارد
عرضه اوليه
شرکت برق و انرژی غدير٬ نيروگاه سبلان و يزد٬ شرکت پرداخت الکترونيک بانک آينده آماده پذيرش در بورس می باشند
قجام
شايعات از فروش زمين های اين شرکت درصورت برطرف شدن مشکلات در آينده نزديک حکايت دارد
سشمال
شايعات از تعديل مثبت اين شرکت حکابت دارد و به همين دليل نماد متوقف شده است.همچنين خبرها ازدرج آگهی فروش سهام شرکت فيروزکوه توسط اين شرکت حکايت
دارد
وملل
شايعات از صعود اين شرکت به بازار فرابورس حکايت دارد
شپديس
شنيده ها از راه اندازی فاز 3 توليد اوره اين شرکت تا پايان سالجاری حکايت دارد

 


پذیرش دو شرکت جدید...

مدیر پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران از بررسی پذیرش دو شرکت جدید طی 15 روز آینده در بورس تهران خبر داد و گفت:

طی آذرماه امسال 10 درصد از سهام شرکت‌های دارویی برکت و نفت‌جی در بورس تهران عرضه اولیه می‌شود.

 

شایعه ای عجیب!!

گروه سایپا در حال تدارک برنامه افزایش سرمایه از طریق ارزیابی برند است. این طرح برای اولین بار در ایران به اجرا گذاشته خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ,صورت های مالی , کدال , گزارش , شفافیت , اطلاعیه , درامد , فعالان , بازار , بورس, تکمبا , ,شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر,خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران , سايپا, سرمايه‌گذاري بوعلي, سرمايه‌گذاري غدير, سيمان فارس و خوزستان, ليزينگ رايان سايپا, بانك صادرات, چادرملو, بانك تجارت, ملي مس, توسعه معادن فلزات, سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن, پتروشيمي اصفهان,سرمايه‌گذاري رنا, توسعه صنايع بهشهر, كنتورسازِي, گروه صنايع بهشهر ايران, فارسيت دورود, دارو‌سازي جابربن‌حيان, بانك كار آفرين, بانك ملت, سايپا آذين, گروه دارويي سبحان, ايران ترانسفو, بانك اقتصاد نوين, ليزينگ ايران, سرمايه‌گذاري توكافولاد, آذرآب, گل گهر, سرمايه‌گذاري توسعه ملي, سيمان تهران, سرمايه‌گذاري اميد, فولاد اميركبيركاشان, تكين كو, خدمات انفورماتيك, تولي پرس, مهركام پارس, بانك سينا, رينگ‌سازي مشهد, الكتريك خودرو شرق, سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي, پتروشيمي شازند (اراك), سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران, سرمايه‌گذاري شاهد, قطعات اتومبيل ايران, فولاد مباركه, جوشكاب يزد, سيمان دورود, نيرومحركه , :: 20:3 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.