اخبار کوتاه و شایعات بازار سرمایه یکشنبه مورخ 16 آبان ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

اخبار، شایعات و شنیده‌های بازار

    • خودرو : مذاکره با «فیات» متوقف نشده است. / احمد پورفلاح، رئیس اتاق ایران و ایتالیا گفت: مذاکرات فیات با خودروسازان ایرانی در جریان و هنوز به امضای تفاهم‌نامه منجر نشده است.

 

    • ولملت : شرکت واسپاری ملت با نماد ولملت پیگیر اجرای برنامه افزایش سرمایه 200 میلیارد ریالی است.

 

    • ذوب : با حضور معاون اول ریيس جمهوری در ذوب آهن اصفهان اتفاق خواهد افتاد، افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ایستگاه یک‌میلیون‌ تنی ریخته‌گری

 

    • بانکی : اداره نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی مجوز برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه پست بانک را با اعمال برخی شروط صادر کرد.

 

    • معاون بانک مرکزی با بیان اینکه انجام رفرم پولی جزو برنامه‌های درازمدت بانک مرکزی است، گفت: چاپ اسکناس و مسکوک جدید، اصلاح نظام حسابداری و قوانین، پیش‌نیازهای حذف صفر از پول ملی است.

 

    • رئیس سازمان صنایع ایتالیا و مدیرعامل آنسالدو در دیداری برای همکاری دو جانبه با شرکت «صانیر» در ایران و بازارهای بین‌المللی اعلام آمادگی کردند.

 

    • شپاس (قیر/فرآورده نفتی) : با آنکه روز گذشته مصوبه افزایش نرخ فرآورده های فرعی پالایشگاه ها و محصولاتی که نرخ ارز آنها آزاد شده بود، ملغی گردید اما در بورس کالا، بدون توجه به لغو مصوبه، قیمت هر تن قیر نفت پاسارگاد 9,273هزار ريال تعیین شد که 27درصد نسبت به هفته های قبل بالاتر بود./ مصوبات بدون پشتوانه فکری و لغو آنها بدون توجه به عواقب آن، چنین ابهاماتی را هم ایجاد می کند.

 

    • اوره / متانول : قیمت اوره فوب جهانی که به 217دلار رسیده بود در بازار کالایی چین 1.8درصد رشد کرد و به 221دلار رسید همچنین متانول 283دلاری cfr چین 1.3درصد رشد کرد و به 287دلار رسید.

 

    • معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت : کسانی که از قیمت خوراک اتان ‎گلایه دارند، براساس بررسی‌ها با همین نرخ تایید شده حاشیه سود ٢٥ درصدی برای آنها به همراه دارد./ وی در پاسخ به درخواست شرکت های هندی برای دریافت خوراک ارزان صنایع پتروشیمی گفت: وزارت نفت قصد ندارد برای جذب سرمایه گذاری خارجی، ارزان فروشی کند. مرضیه شاهدایی درباره ادعای شرکت های هندی برای خودداری از سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران افزود: هندی ها درخواست داشتند برای احداث واحد اوره و آمونیاک خوراک گاز 4 تا 5 سنتی به آنها بدهیم که موافقت نکردیم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره منتفی شدن سرمایه گذاری شرکت های هندی گفت: از این موضوع اطلاع ندارم، صلاح شرکت های هندی را خودشان می دانند اما ما حاضر به تحویل خوراک با نرخ مورد نظر آنها نیستیم
      • در حال‌حاضر، بازار سهام از دو پدیده نگرانی از نتایج انتخابات آمریکا و کمبود نقدینگی ناشی از جهش دوباره نرخ بهره تحت‌فشار است. این دو عامل در کنار کاهش بهای جهانی نفت که به رقم 46 دلار در هر بشکه برای نفت‌برنت کاهش یافته است، مهم‌ترین‌ تهدیدات بازار به‌شمار می‌روند. از سوی دیگر، رشد ارزش دلار، رشد قیمت برخی کالاها در بازار جهانی از جمله روی، شکر، سنگ‌آهن و زغال‌سنگ و همچنین بروز دورنمای رشد تورم توانسته است تا حدودی به بازار کمک کند.

      • با لغو بخش‌نامه وزارت نفت درباره نرخ فرآورده‌های ویژه پالایشگاه‌ها، دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت #پتروشیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این دستور فوری ناشی از چه عامل یا عواملی بود، گفت: در صورت اجرای بخشنامه ابلاغی شرکت ملی پالایش و پخش، شرکت‌های پتروشیمی که از خوراک مایع استفاده می‌کردند، مانند پتروشیمی‌های شازند، تبریز، اصفهان و... با زیان‌های سنگینی روبه‌رو‌ می‌شدند و شرکت‌های دارای سود 8 درصدی هم به زیان می‌نشستند. برهمین اساس طی روزهای گذشته فشارهای زیادی از سوی رسانه‌ها و نمایندگان مجلس و انجمن پتروشیمی ایجاد و در نهایت با لغو فوری همراه شد.

      • مدیرعامل مپنا از مذاکره شرکت یونیت با مپنا برای تامین مالی و تامین تجهیزات خبر داد و گفت: مطلقا نیازی به سرمایه‌گذار خارجی نداریم. آنچه که موجب نگرانی شرکت‌هاست، بازگشت سرمایه است.

      • مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: واحدهای زغالی شرکت در حال نابودی است و این امر به دلیل عدم توانایی برای شارژ بدهی‌ها اتفاق افتاده است. ذوب‌آهن ٧٢٠ میلیارد تومان فقط سود بانکی برای تسهیلات دریافتی می‌پردازد.

      • شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد تولیدات شرکت مگاموتور به‌عنوان تامین‌کننده دستگاه قوای محرکه مورد نیاز شرکت‌های سایپا، سایپاکاشان، سایپایدک، پارس خودرو، زامیاد و رنو به یک هزار و 800 دستگاه در روز رسید. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

      • نیروکلر اقدام به شفاف‌سازی کرد. طی این شفاف سازی به نبود فعالیت با اهمیت و قرارداد جدیدی که اثر قابل توجهی بر سود آوری شرکت داشته باشد، اشاره شدتا سهام این شرکت با کاهش مواجه شود. همچنین درباره طرح‌های آتی شرکت و اخذ تسهیلات جدید برای افزایش ظرفیت توضیحاتی ارائه شد.

      • وآتی مجوز افزایش سرمایه 150 میلیارد تومانی را از سازمان بورس دریافت کرد تا از محل مطالبات و آورده‌های نقدی به شرکتی 450 میلیارد تومانی تبدیل شود. با این رویداد، «واتی» زمان جلسه هیات‌مدیره را 22 آبان‌ماه اعلام کرد.

      • ♦️روز شنبه بانک پارسیان برای برگزاری مجمع افزایش سرمایه متوقف خواهد شد باید منتظر ماند و دید آیا عدم صدور مجوز برای مشارکت ایران خودرو در این افزایش سرمایه به رای منفی سهامداران برای افزایش سرمایه منجر خواهد شد یا خیر؟

    • ♦️مدیرعامل شرکت پاکسان اعلام کرد: شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با سرمایه 100 میلیارد تومانی که سهامدار عمده سه شرکت پاکسان، گلتاش و ساینا است، در فرابورس پذیرش شده و سهام آن ماه آینده عرضه اولیه می‌شود. وی همچنین افزود: 80 درصد قیمت تمام شده محصولات شامل مواد اولیه با ترکیب 60 درصدی واردات و با نرخ مبادله‌ای بوده و در صورت تک نرخی شدن ارز، قیمت محصولات پاکسان هم افزایش خواهد یافت. طی یک ماه آینده، بودجه سال مالی آینده با لحاظ کردن نرخ دلار شناور به بورس اعلام خواهد شد.

    پرداخت سود سهامداران متمرکز می‌شود .

    با گذشت نیم قرن از فعالیت بورس تهران مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از راه‌اندازی سامانه‌ای خبر داد که براساس آن سود سهامداران به‌صورت تجمیعی توزیع می‌شود.
    به این ترتیب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بر آن شده سامانه‌ای طراحی کند که بتواند وظیفه تقسیم سود سهام شرکت‌ها را برعهده بگیرد و به‌عبارت دیگر توزیع سود در سپرده‌گذاری متمرکز شود. محمدرضا محسنی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سامانه دانش طی این مدت در زمینه تقسیم سود سهام و ابزارهای نوین مانند اسناد خزانه اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده که در این فاصله 76سررسید اوراق ابزار جدید و بازخرید انجام شده و 3200میلیارد ریال تقسیم سود در قالب حدود 15هزار تراکنش صورت گرفته است./اقتصاد آنلاین

ذوب



واحد تولید ریل ملی و ایستگاه ریخته گری شماره ۵ ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید/مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بدهی ۶ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومانی ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به صورت روزانه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌ بانکی پرداخت می‌کند

فولاد

ماشین ریخته گری شماره پنج فولاد مبارکه اصفهان روز پنجشنبه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید

بورس ارز

عضو شورای عالی بورس گفت: سازمان بورس به صورت جدی پیگیر راه‌اندازی بازار مشتقه ارزی و در مرحله نخست بازار آتی ارز بوده و البته در این زمینه منتظر اقدام بانک مرکزی برای تک‌نرخی شدن ارز است

خچرخش

شنیده ها حاکى از راه اندازى پیشرفته ترین خط تولید گیربکس با سرمایه گذارى سه میلیون یورویى و ظرفیت ٣٠٠ هزار دستگاه گیربکس پیشرفته جى اچ کیو میباشد .

مپنا

مدیرعامل مپنا از مذاکره شرکت یونیت با مپنا برای تأمین مالی و تأمین تجهیزات خبر داد و گفت: مطلقاً نیازی به سرمایه گذار خارجی نداریم. آنچه که موجب نگرانی شرکت هاست، بازگشت سرمایه است

حتاید

شرکت تایدواتر خاورمیانه در مزایده واگذاری بهره‌برداری از ترمینال شماره یک بندر امیرآباد، به عنوان اپراتور اول این بندر به مدت پنج سال برنده و معرفی شد

ارفع

شنیده میشود آگهى مزایده فروش حدود ۵ هزار تن خرسک در دپوى قراضه خود منتشر کرده است که بابت فروش این ضایعات با افزایش سود مواجه میشود .

 

شركت تعاوني خدماتي پيشگامان كويريزد، اقدام به خرید 5.2 میلیون سهم حكمت نموده و 82% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 26.7 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 82.2 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري انديشه محوران-سهامي خاص، با فروش 1.2 میلیون سهم كطبس، 22% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 1.7 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري تدبير-سهامي خاص، با فروش 155.9 هزار سهم ساروم، 97% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 28.2 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري سپه-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 100 هزار سهم كگل نمود. با خرید 600 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 315.2 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري سمند-سهامي خاص، اقدام به خرید 200 هزار سهم خودرو نمود. با خرید 1.1 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 1.8 میلیارد سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري سيمان سپاهان-سهامي خاص، با فروش 770 هزار سهم ساراب، 49% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با فروش 1.4 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 10.5 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري صباتامين-سهامي عام، اقدام به فروش 150 هزار سهم شفن نموده و مالکیت خود را به 26 میلیون سهم رساند.
شركت سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران-سهامي، روز گذشته اقدام به خرید 540 هزار سهم وبشهر نموده و 43% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 125.3 میلیون سهم رسیده است.

شركت قاسم ايران، اقدام به فروش 600 هزار سهم غمينو نموده و 28% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با فروش 3.1 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 16 میلیون سهم رسیده است.

شركت گروه بهمن-سهامي عام، اقدام به فروش 810 هزار سهم خريخت نمود. با فروش 11.6 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 249.7 میلیون سهم رسیده است.این شرکت همچنین اقدام به خرید 94.3 میلیون سهم وبهمن نموده و مالکیت خود را به 642.9 میلیون سهم رساند.این شرکت همچنین با خرید 7.7 میلیون سهم ولبهمن، مالکیت خود را به 668.7 میلیون سهم رساند.

شركت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر-س خ، با فروش 5 میلیون سهم شپاكسا، 50% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 361.4 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري آتيه صبا-سهامي خاص، روز گذشته با فروش 2 میلیون سهم ثاژن، 29% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با فروش 3.5 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 12.5 میلیون سهم رسیده است.

شركت كشاورزي رزگسترالهه بامسئوليت محدود، با خرید 148.5 هزار سهم فولاي، 38% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 1.5 میلیون سهم رسیده است.

شركت سنجش سهام سيمان سبزوار-سهامي خاص، اقدام به فروش 374.3 هزار سهم سبزوا نموده و مالکیت خود را به 40.4 میلیون سهم رساند.

بانك دي-سهامي عام، با خرید 688.1 هزار سهم دماوند، 88% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 2.1 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 2.6 میلیارد سهم رسیده است.

شركت س ايزدس.خ، با خرید 822.1 هزار سهم فولاي، مالکیت خود را به 2.1 میلیون سهم رساند.

شركت سرمايه گذاري تامين آتيه مسكن-سهامي خاص، اقدام به خرید 302 هزار سهم چكاپا نموده و مالکیت خود را به 79.6 میلیون سهم رساند.

شركت گسترش سرمايه گذاري ايرانيان-سهامي عام، اقدام به خرید 1.6 میلیون سهم فولاي نموده و مالکیت خود را به 4.1 میلیون سهم رساند.

شركت خبرگان تجارت البرز-بامسئوليت محدود، روز گذشته اقدام به خرید 10 میلیون سهم فولاي نموده و مالکیت خود را به 18.5 میلیون سهم رساند.

شركت پيشگامان عمران وتوسعه استان البرز-سهامي خ، روز گذشته با فروش 658.7 هزار سهم ثاژن، مالکیت خود را به 6.8 میلیون سهم رساند.

شركت سرمايه گذاري توسعه معين ملت-سهامي خاص، اقدام به خرید 100 هزار سهم دلقما نمود. با خرید 184.6 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 2.5 میلیون سهم رسیده است.

شركت دانش گستران آتي سازپويا-سهامي خاص، روز گذشته با خرید 960 هزار سهم وپاسار، 32% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 8.7 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 1.3 میلیارد سهم رسیده است.

شركت گروه مالي سپهرصادرات-سهامي خاص، روز گذشته با فروش 5 میلیون سهم كاما، 46% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 11.5 میلیون سهم رسیده است.

شركت صنايع مفتول كاران يزد-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 537.9 هزار سهم فولاي نموده و مالکیت خود را به 1.5 میلیون سهم رساند.

صندوق سرمايه گذاري گنجينه آرمان شهر، روز گذشته اقدام به خرید 155.4 هزار سهم شبندر نمود. با خرید 3.2 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 209.4 میلیون سهم رسیده است.این شرکت همچنین اقدام به خرید 1.6 میلیون سهم كروي نموده و 43% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 7 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 84.6 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري پيشگامان كاروسرمايه هوشمند، اقدام به خرید 300 هزار سهم حكمت نمود. با خرید 1.5 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 55.4 میلیون سهم رسیده است.

شركت سيوان گسترمهركيش-سهامي خاص، با خرید 1.3 میلیون سهم قزوين، 61% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 3.3 میلیون سهم رسیده است.

شركت انرژي سازه آذرپاد-سهامي خاص، روز گذشته با فروش 6.3 میلیون سهم فاذر، 26% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 47.6 میلیون سهم رسیده است.

شركت توسعه تجارت غرب ايرانيان-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 100 هزار سهم بپاس نموده و 59% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 28.1 میلیون سهم رسیده است.

ذوب

رئیس اداره نظارت بر ناشران و ثبت اوراق بهادار که در حاشیه برگزاری نمایش کیش اینوکس با خبرنگار بورس ٢۴ سخن می گفت در خصوص وضعیت افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد:شرکت از این پس منتظر نظر سازمان است. شرکت مدارک لازم را برای این افزایش سرمایه ارسال نموده است...

وی در این خصوص گفت: این شرکت در خواست افزایش سرمایه 322 درصدی خود را از طریق تامین سرمایه ملت فرستاده است که تاکنون مشکل دیگری پس از مجوزهای لازم پیدا نکرده است. لذا این افزایش سرمایه توسط سازمان باید بررسی شود و پس از دریافت مجوز سازمان مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

 

اخابر

فروش خط تلفن ثابت نقدی شد/در حالیکه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار بود سقف هزینه اتصال هر خط تلفن ثابت دو میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان در زمان ثبت نام و پرداخت مابقی در ۳۶ ماه پس از راه اندازی خط) باشد اما فروش تلفن نقدی شد.مصوبه مذکور به صراحت اعلام کرده بود که متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت‌نام به ‌ازای هر خط مبلغ یک میلیون ریال پرداخت و مابقی مبلغ (یک میلیون ریال) طی ۳۶ ماه پس از راه‌اندازی خط از مشترک دریافت می‌شود.
این افزایش قیمت همپای رشد هزینه مکالمه از ۳۰ به ۴۵ ریال و حداقل کارکرد ۲۰۰ و ۳۳۰ دقیقه مکالمه برای روستاها و شهرها (مکالمه اجباری) اتفاق افتاد.

شتران

پالایشگاه تهران که یکشنبه گذشته بعد از انتقال از فرابورس ، در بازار دوم معاملات بورس و با همان نماد “شتران” حضور یافت ، امروز خبر خوشی داد اما سهام آن که رکورددار گرانترین سهم بازار سرمایه ایران است، به دلیل اثر روند نزولی کاهش قیمت با حدود ۵ درصد افت به ۳۱۲ تومان نزول کرده است.
در این رابطه ، فریدون ورشوساز مدیرمالی شرکت پالایش نفت تهران به شانا گفت: مطالعات راه اندازی واحد جدید بنزین سازی شرکت پالایش نفت تهران آغاز شده و هم اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم. بنابراین طرح مطالعاتی واحد جدید بنزین سازی تا دو ماه آینده تمام و تا سه ماه آینده وارد مرحله اجرا می شود.وی بهسازی پالایشگاه تهران را نیز در دستور کار این شرکت عنوان کرد و گفت: برنامه دیگر این شرکت، روزآمد کردن پالایشگاه است تا بتوانیم فرآورده های سنگین را که هم اکنون با ارزش کمتری در بازار عرضه می شود به فرآورده های سبک و مرغوب تر تبدیل و پالایشگاه و سهامداران را از حاشیه سود بالا بهره مند کنیم.

افزایش سرمایه ذوب

وضعیت۳۲۲٪‏افزایش سرمایه #ذوب مشخص شدوابوترابی رئیس نظارت سازمان اعلام کرد ذوب مدارک افزایش سرمایه برای سازمان ارسال نموده وتاکنون مشکلی برای دریافت مجوزنداردوپس ازدریافت مجوزسازمان مجمعش برگزارمیشود

اخرین اخبار ذوب

واحد تولید ریل ملی و ایستگاه ریخته گری شماره ۵ ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید/مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بدهی ۶ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومانی ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به صورت روزانه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌ بانکی پرداخت می‌کند/مدیرعامل ذوب‌آهن : واحدهای زغالی شرکت در حال نابودی است و این امر به دلیل عدم توانایی برای شارژ بدهی‌ها اتفاق افتاده است. ذوب‌آهن ٧٢٠ میلیارد تومان فقط سود بانکی برای تسهیلات دریافتی می‌پردازد

دارو

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۳ میلیون دلار صادرات دارو و تجهیزات پزشکی از کشور صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش یافته است

خساپا

شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد تولیدات شرکت مگاموتور به‌عنوان تامین‌کننده دستگاه قوای محرکه مورد نیاز شرکت‌های سایپا، سایپاکاشان، سایپایدک، پارس خودرو، زامیاد و رنو به یک هزار و ۸۰۰ دستگاه در روز رسید/ معاون برنامه ریزی مگاموتور: در هفت ماه گذشته بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه انواع قوای محرکه شامل موتور، گیربکس و اکسل در این شرکت تولید شده است. این میزان تولید در شرکت مگاموتور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد

قیمت کاغذ به خانه اول بازگشت

پس از افزایش ۱۰ درصدی قیمت کاغذ در ابتدای مهرماه، قیمت این کالا به شرایط عادی بازگشت تا کاهش ۱۰ درصدی را به همراه داشته باشد.

 

شنیده‌ای جدید از واگذاری بلوک بانک پارسیان توسط ایران خودرو

حجت الله صیدی نائب رئیس هیئت مدیره ایران خودرو در خصوص فروش بلوک بانک پارسیان اعلام کرد: ایران خودرو مدت هاست قصد فروش بلوک بانک پارسیان را دارد. از آنجا که سهام بلوکی و ارزشمند است و یک سوم از سهام بانک پارسیان را شامل می شود نتیجتا ملاحظاتی برای انتقال سهام به متقاضیان وجود دارد. در درجه اول بانک مرکزی باید اهلیت خریدار را تایید نماید تا بتوان سهام را به مشتری جدید واگذار کرد. این مساله یکی از عواملی است که فروش سهم را به تاخیر می اندازد. خریدار این سهم سه عضو هیئت مدیره بانک پارسیان را معرفی خواهد کرد، بنابراین واگذاری سهام قدری زمان بر خواهد بود. در حال حاضر مذاکراتی در خصوص واگذاری صورت گرفته است اما تایید های لازم باید از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

وی در خصوص قیمت واگذاری گفت: به دلیل ارزشمند بود سهام و بلوک مدیریتی بودن آن قطعا قیمت از قیمت تابلو بالاتر خواهد بود اما فعلا در خصوص قیمت تصمیم مشخصی گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: نگه داشتن سهام بانک پارسیان در استراتژی های ایران خودرو نیست. بخشی از منابع در سهام بانکی مسدود شده است. هدف اصلی ایران خودرو تولید خودرو است. طبق قوانین حاکم بر انتقال بلوک سهام مدیریتی بانک ها باید با بانک مرکزی هماهنگی صورت پذیرد. قطعا تاثیر افزایش تولید در نیمه دوم سال در گزارشات آتی منعکس خواهد شد در حال حاضر نیز شرایط مطلوب است و جلوتر از بودجه حرکت کردیم.

 

وبصادر
يونان تمديد تحريم های غرب عليه بانك صادرات را وتو كرد
گروه حمل و نقل
شورای عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادی با تبديل منطقه ويژه اقتصادی بندر اميرآباد بهشهر در استان مازندران به منطقه آزاد موافقت كرد.
ذوب
واحد توليد ريل ملي و ايستگاه ريخته گری شماره ٥ ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون اول رئيس جمهوری به بهره برداری رسيد.
شليا
شايعات از تعديل مثبت سنگين اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
ولصنم
شايعات از تعديل مثبت اين شركت حكايت دارد.گويا شركت ذخيره سرمايه گذاری ٣٥ ميلياردی خود را آزاد خواهد كرد
ذوب
شنيده ها حكايت از ارسال مدارک افزايش سرمايه ٣٢٢ درصدی به سازمان بورس حكايت دارد
بنيرو
شنيده ها از حضور اين شركت در مناقصه برق تهران حكايت دارد
مپنا
مديرعامل مپنا از مذاكره شركت يونيت با مپنا برای تأمين مالي و تأمين تجهيزات خبر داد

 

پرونده «ترامپ» پیچیده شد/ ثبت اولین شکایت تجاوز
..................................................
پرونده فساد اخلاقی «دونالد ترامپ» با شکایت یک زن دیگر و ادعای وی مبنی بر تجاوز نامزد جمهوریخواهان آمریکا به وی وارد مرحله جدیدی شد.

راشاتودی اشاره ای به نام این زن نکرده اما در گزارش خود نوشته این زن پس از آنکه پیام های هشدار آمیزی دریافت کرد کنفرانس خبری خود را لغو کرد.

**********************************************************************

از دوستان عذر میخوام بابت بی شعوری دانلد!

اما ظاهرا بورس ما به این اخبار بیشتر واکنش نشون میده تا تحلیل و منطق!!!

 

كيسون ⭐️⭐️⭐️

شنیده میشود کیسون به زودی شفاف سازی راهی کدال میکند و طی هفته جاری در تابلو دوم فرابورس بازگشایی میشود./ وبورس

 

بازگشائی خساپا

در بازار شنیده میشود خساپا رو بعد انتخابات امریکا با تعدیل بالای ١٠٠٪‏ غیرعملیاتی بازگشائی میشود

کیسون

سید مهدی علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: نماد معاملاتی کیسون پس از انتشار نامه شفاف سازی از سوی ناشر مبنی بر پذیرش مشروط به احتمال زیاد امروز یکشنبه بازگشایی می‌شود.
معاون پذیرش و ناشران فرابورس با بیان اینکه هیات پذیرش فرابورس با درخواست کیسون برای انتقال به بازار دوم فرابورس به طور مشروط موافقت کرده است، عنوان کرد: این شرکت باید با انتشار نامه ای از طریق سامانه کدال ضمن اعلام پذیرش مشروط خود نسبت به یکسری فعالیت ها برای آغاز معاملات در بازار دوم فرابورس اقدام و پس از آن از بازار پایه توافقی به تابلوی جدید انتقال یابد.
این مقام مسئول گفت: با توجه به تاثیر نوسان قیمت بر روی سهام ناشران متقاضی انتقال به بازارهای بالاتر از این پس به محض درخواست نماد معاملاتی برای جلوگیری از نوسان‌های هیجانی متوقف می‌شوند.

شپاکسا

پاکسان به افزایش بیش از۴۰درصدی سود دست یافت
مهندس حیدری اعلام کرد: پاکسان تنها با تدوین برنامه های استراتژی سازمان و بازنگری مستمر آن، جابجایی مشاغل، پیاده سازی دقیق نظام پیشنهادات و پایش مستمر فضای کسب و کار موفق شدیم سود را بیش از ۴۰درصد افزایش دهیم و این باعث افتخار مجموعه پاکسان است.

ساینا


شایعاتی مبنی بر بهبود وضعیت صادرات و عقد قراردادهای جدید شرکت به گوش می رسد.
شرکت صنایع بهداشتی ساینا محصولاتش را با برندهای سپید، گلی، گلی پلاس، رخشا، برف، ارکید، پریمکس و … به فروش می رساند. سهامدار عمده شرکت، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با بیش از ۸۳% کل سهام شرکت می باشد. شرکت در پیش بینی براساس عملکرد واقعی ۹ ماهه حسابرسی نشده منتهی به ۹۵/۰۹/۳۰ با سرمایه ١۰۰ میلیارد ریال، سود خود را با ۲۹% کاهش نسبت به پیش بینی قبل مبلغ ۳۲۸ ریال به ازای هر سهم اعلام نموده است. شرکت در دوره ۹ ماهه ١٣٩۵ مبلغ ۲۵١ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۷۷% از سود پیش بینی را محقق نموده است. مهم ترین علت تعدیل منفی مذکور، کاهش ۱۴ درصدی پیش بینی فروش نسبت به پیش بینی قبلی و برآورد ۵۸۹ میلیارد ریال به عنوان فروش می باشد که ناشی از اعطای بیشتر تخفیفات و انجام تبلیغات بیشتر جهت حفظ سهم بازار با توجه به شرایط نامساعد فعلی و فضای به شدت رقابتی بازار فروش می باشد. عمده افت فروش شرکت نیز با توجه به افت مقدار فروش محصول اصلی شرکت یعنی مایع ظرفشویی است. در کنار افت فروش شرکت، حساب بهای تمام شده کالای فروش رفته نیز با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به پیش بینی قبلی گزارش شده است. اگر چه جزئیات دقیقی از بهای تمام شده در پیش بینی جدید منتشر نشده است اما در پیش بینی جدید نسبت به پیش بینی قبلی هزینه و مقدار مواد مصرفی بدون تغییر گزارش شده است که با توجه به افت مقداری فروش تا حدی مبهم می باشد.

کدام شرکتها تا پایان سال ۹۶ واگذار میشوند؟؟


تعیین‌تکلیف ۳۵هزار میلیارد تومان از واگذاری‌ها تا پایان۹۶
مهر-معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: حدود ۳۵هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی برای واگذاری باقی مانده است که تلاش می‌کنیم آن را تا پایان سال آینده واگذار کنیم.وی در ادامه در خصوص واگذاری‌های پیش روی سازمان خصوصی‌سازی در آینده گفت: در صنعت پتروشیمی (شرکتهای پتروشیمی دماوند، پتروشیمی دهلران سپهر، پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن سینا)، صنعت پالایش نفت و حفاری (شرکتهای پالایش نفت کرمانشاه و ملی حفاری ایران)، صنعت کشاورزی (شرکت‌های توسعه نیشکر و صنایع، کشت و صنعت دامپروری مغان و کشت و صنعت دامپروری پارس)، صنعت فلزات اساسی(شرکت‌های چون آلومینای ایران، مجتمع صنعتی اسفراین، لوله گستر اسفراین، شرکت مس شهید بابک و فولاد آذربایجان)، صنعت برق (شرکت های مقره سازی ایران و تولید نیروی برق سبز منجیل) و صنعت خدمات(شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی و آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک) از جمله شرکتها و صنایعی هستند که در سال جاری در برنامه واگذاری قرار دارند.

اپرداز

آتیه داده‌پرداز مساله امنیتی ندارد/ افزایش سرمایه “اپرداز” از سود انباشته
فارس-معاون پذیرش و ناشران فرابورس موارد مطرح شده در مورد نماد معاملاتی “اپراداز” و ارتباط آن با متهمان امنیتی را رد کرد و گفت: باتوجه به موارد تحت نظارت این شرکت از سوی ناظران مخابراتی کشور، موارد مطرح شده در روزهای اخیر صحیح نیست. وی با ابراز خوش بینی نسبت به وضعیت سودآوری شرکت آتیه داده پرداز گفت: ” اپرداز” هم اکنون در حال بررسی امکان افزایش سرمایه در سال آینده است که در صورت جمع بندی نهایی به هیئت مدیره ارائه خواهد شد.

 

نفت پاسارگاد

یک منبع آگاه از شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به تغییرات قیمت قیر و محصولات پالایشگاهی که متاثر از ابلاغیه اخیر وزرات نفت است گفت: قرار بر این بود که قیمت آتی قیر، معادل ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و برای عرضه در بورس کالا تایید شود که تاکنون چنین چیزی به دست نرسیده و اطلاعی اخذ نشده است.وی ادامه داد: این شرکت منتظر قیمت VB بوده و ممکن است که روند قیمت گذاری کاهشی شود. هنوز معلوم نیست که برای قیمت قیر به چه عددی دست خواهیم پیدا کرد؛ اما این قیمت از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ۳۰ آذر ماه اعلام خواهد شد.این فعال بازار سرمایه به تعیین نرخ و قیمت قیر بر اساس فرمول گذاری تاکید کرد و گفت: بر اساس سودی که باید کسب شود قیمت قیر تعیین خواهد شد. به عنوان مثال چند ماه گذشته حدود ۲۰ الی ۳۰ تومان افزایش قیمت داشتیم؛ ولی در ماه گذشته این افزایش قیمت به ۲۰۰ تومان رسید و شاید در ماه آینده این قیمت کاهش یابد.وی با اشاره به فروش قیر با ۲ ارز مبادله ای و آزاد اشاره کرد و افزود: ضرر و سود در قالب تولید محصولی همچون قیر قطعا از نرخ ارز نشات می گیرد زیرا مواد اولیه این مجصول وارداتی بوده و ارز به عنوان یک عامل در فرمول تعیین قیمت وارد خواهد شد.


رمپنا

پرداخت بخشی از بدهی وزارت نیرو به رمپنا در ۸ماه/ وزیر نیرو از پرداخت ۱۰۰هزار میلیارد ریال از بدهی وزارت نیرو طی ۸ ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: مالکیت مهاب قدس در گروه مپنا از طریق دادگاه‌ها و مراجع ذیصلاح در دست پیگیری و اقدام است

خودور

ایران خودرو در حالی تولید و عرضه دو محصول جدید پژو شامل ۳۰۱ و ۲۰۸ را به اواخر سال آینده موکول کرده که دلیل این موضوع، افزایش داخلی‌سازی و کنترل قیمت محصولات موردنظر است

رتکو

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در اجرای طرح نفت ستاره خلیج فارس، عملکرد خوبی را داشته به طوری که این شرکت در فازهای بعدی مایل به همکاری با تکین کو خواهد بود.

هپکو

عبدالله اشرف پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری وکالتی شرکت هپکو گفت: این شرکت ۹ سال پیش واگذار شد، اما خریدار شرکت هپکو نتوانست به تعهدات خود برای پرداخت اقساط عمل کند. بنابراین از سازمان خصوصی درخواست کرد که به وکالت، شرکت را دوباره واگذار کرد.حال این شرکت، یک مشتری جدی سوییسی دارد، اما هنوز موفق نشده است که پول خود را از طریق سیستم بانکی وارد کشور کند. در این خصوص از رئیس سازمان خصوصی سازی پرسیدیم که آیا این سازمان رایزنی با نظام بانکی برای تسهیل ورود این منابع مالی به کشور داشته است یا خیر. در پاسخ به این سوال، پوری حسینی گفت: کسی که میخواهد جایگزین خریدار ما شود، درخواستی مبنی بر این مقوله از ما نداشته است و ما‌نخواهیم انجام دهیم. خریدار جدید به خود توانمندی انتقال پول به ایران را دارد و در حال انجام کارهای مربوطه است. گزارش پیگیری ها را نیز به سازمان خصوصی سازی می دهد. ما هم در انتظاریم که این خریدار و یا هر کسی که بتواند این مطالبات را بپردازد، هرچه زودتر مشکلاتش رفع شود و هرچه زودتر به مطالبات دولت برسیم. اما‌ اگر مدتی گذشت و اتفاقی نیفتاد، مزایده مجدد برگزار می کنیم.

اخبار خوب کفپارس

مدیر مالی فرآورده‌های نسوز پارس درباره تحت اختیار گرفتن معدن جدید گفت: همانطور که قبلا نیز به اطلاع سهامداران رسیده «کفپارس» معدنی کشف کرده که فعلا در مرحله امکان سنجی قرار دارد.به گفته علیرضا منصوری قبل از تصمیم‌گیری نهایی سیاست‌گذار و مدیران و ارائه گزارش سه فاکتور در بحث کشف معدن باید مورد بررسی قرار گیرد که مهمترین آن این است که اول از همه باید بررسی کرد، آیا امکان فرآوری در معدن کشف شده وجود دارد یا خیر؟ ثانیا، باید مباحث مربوط به ماشین‌آلات در بحث فرآوری‌ها مورد بررسی قرار گیرد و ثالثا اینکه فعلا به خاطر رکود بازار تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.به گفته وی معدن مورد نظر معدن منیزیت (از مجموعه کانی‌ها) است که باید بررسی شود آیا در صورت فرآوری امکان کاربرد در فرآورده‌ها و محصول‌های نسوز را دارد یا خیر؟منصوری با بیان اینکه تا پایان سال مالی شرکت که ۴۵ روز دیگر است، احتمال تصمیم جدید در این‌باره بعید است، تاکید کرد: آینده خوب و مطلوبی برای دورنمای «کفپارس» از ناحیه کشف معدن جدید متصور می‌شود.وی تاکید کرد: اخبار و گزارش‌های جدید شرکت از طریق کدال در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد.

شبریز

هماهنگ‌کننده پروژه ملی بهره‌وری انرژی در صنایع کلیدی ایران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد: پالایشگاه‌نفت‌تبریز به دلیل دارا بودن پارامترهای مد نظر این سازمان در فراخوانی که سال گذشته داده شده بود موفق شد نظر سازمان را برای اجرای پروژه بهینه‌سازی هوای فشرده جلب کند

مپنا

وزیر نیرو آخرین وضعیت مپنا را تشریح کرد:
پرداخت بخشی از بدهی وزارت نیرو به «رمپنا» در ۸ماه
وزیر نیرو از پرداخت ۱۰۰هزار میلیارد ریال از بدهی وزارت نیرو طی ۸ ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: مالکیت مهاب قدس در گروه مپنا از طریق دادگاه‌ها و مراجع ذیصلاح در دست پیگیری و اقدام است.

توریل

برنامه های توکاریل شفاف سازی شد. این شرکت در فرصت مناسب آسیا سیر ارس را وارد بازار سرمایه خواهد نمود.

وزمین

نماد بانک ایران زمین در فرابورس تهران که از تاریخ ٢٧ اردیبهشت سال ٩۴ به دلیل تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی سال مالی ٩٣ نسبت به آخرین پیش بینی سال مذکور و رفع مبانی عدم اظهارنظر حسابرس نسبت به صورت‌های مالی ٩٣، بسته شده و حتی صورت‌های مالی ٣١/٠۶/٩۴ تا ٣١/٠۶/٩۵ را هنوز ارائه نکرده، ازسوی اداره نظارت بر ناشران فرابورسی بار دیگر اخطار گرفت.

بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: تلاش برای افزایش ظرفیت بیمه اتکایی کشور یک ضرورت است و تجارب کسب شده در دوره تحریم را باید حفظ و تقویت کنیم

سیمان

برای عرضه سیمان صادراتی در بورس کالا توافق شد/ دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: سرانجام پس از جلسات متعدد و پیگیری های بسیار، در پی توافق میان وزارتخانه های صنعت، راه و شهرسازی و گمرک، از زمستان امسال بار دیگر شاهد عرضه سیمان صادراتی در بورس کالا خواهیم بود

سرب و روی

مدیرعامل شرکت راه‌سازی و معدنی مبین خواستار شفاف سازی قرارداد توسعه معدن سرب و روی مهدی آباد توسط ایمیدرو شد

معدنی ها

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از وصول کمتر از ۱۳۰ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن در شش ماهه نخست امسال خبر داد

اپرداز

شنیده میشود شرکت ٣٠٠ درصد سرمایه خود را از سود انباشته افزایش میدهد و همچنین تعدیل مثبت سود تا پایان سال جارى دارد .

شفن و زاگرس

شنیده ها حاکى از افزایش روز افزون قیمت متانول به علت بالا رفتن ۵٠ درصدى ذغال حرارتى و در نتیجه گرانتر شدن قیمت تمام شده متانول میباشد که تاثیر بسزایى در سودآورى این شرکت ها دارد .

غشهداب

شنیده میشود که اطلاع درج در فرابورس تا پایان هفته رونمایى و آماده عرضه میشود .

وبهمن

بر اساس شنیده ها شرکت قصد فروش زمین خود را دارد که از این‌ محل تعدیل مثبت خوبی خواهد داد

فاسمین

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران درباره پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اظهار کرد: پروژه آهک هیدراته در زنگان و پروژه BZS کالسیمین در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند

خساپا


معاون برنامه ‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه تولید عبورکرده و نزدیک به ۴۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد

بازگشائی خساپا

در بازار شنیده میشود خساپا رو بعد انتخابات امریکا با تعدیل بالای ١٠٠٪‏ غیرعملیاتی بازگشائی میشود

 

كگل
به گزارش خبرنگار ماين نيوز، آنطور كه خبرنگار ماين نيوز اطلاع پيدا كرده قرار است به زودی با حضور معاون اول رئيس جمهوری دو پروژه مهم در شركت معدني و صنعتي
گل گهر رسما افتتاح شوند.اين دو پروژه، گندله سازی شماره ٢ گل گهر به ظرفيت ٥ ميليون تن و ورزشگاه گل گهر هستند.
آكنتور
شايعات از پلمپ شدن آكنتور به دليل بدهي مالياتي٣٠ ميلياردی حكايت دارد
ساروم
شايعات از تعديل مثبت اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
غمارگ،غبشهر
شايعات از تعديل مثبت اين دو شركت حكايت دارد گويا اين دو شركت در ٣ ماهه اخير روند مناسبي داشته اند
خودرو و خگستر
شايعات از واگذاری بلوک خگستر توسط ايرانخودرو به يك مجموعه ديگر حكايت دارد
اپرداز
شايعات از افزايش سرمايه اين شركت از محل سود انباشته حكايت دارد
آپ
شايعات از تعديل مثبت اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
وبهمن
شايعات از فروش زمين اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
رمپنا
شنيده ها از پرداخت بخشي از طلب اين شركت توسط دولت حكايت دارد

 

واگذاری بلوک 16.75درصدی «ذوب» توسط خصوصی سازی

بلوک 16.75درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی در روز 26 آبان ماه جاری روانه میز فروش می شود.
منبع: سازمان خصوصی سازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 20:19 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.