✍ شنیده های امروز چهارشنبه 12 آبان ماه
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

خبری هپکو ،آکنتور،کسرا



محمدی در خصوص موضوع کنتور سازی و برنامه سازمان برای این شرکت گفت: به هر حال فرآیند قانونی برای این شرکت از سوی سازمان در حال پیگیری است.هپکو واگذار می شود، اگرمشتری پول بدهد…

میر علی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به سوالی در خصوص معامله هپکو و واگذاری سهام آن به خبرنگار ما گفت: هپکو ۹ سال پیش واگذار شده است و یک سرمایه گذار ایرانی آن را خریداری کرده است، اما به دلیل عدم ایفای تعهدات خود، هنور تسویه مالی با سازمان انجام نشده است.وی افزود: در حال حاضر یک سرمایه گذاری خارجی (البته مذاکره کننده و طرف ما ایرانی است) در خواست کرده اند، جایگزین خریدار قبلی شوند. ما نیز تا اینجا همراهی کرده ایم، اما فعلا این فرآیند قطعی نشده و به محض اینکه پول خریدار آماده شود این معامله قطعی خواهد شد.او گفت: خریدار در حال حاضر مشغول انتقال وجه می باشد.

خبری خوش برای سهامداران “کسرا”

به گزارش خبرنگار بورس ۲۴ علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در خصوص معاملات شرکت سرامیک های اردکان گفت: با پیگیری هایی که شرکت بورس با مدیران شرکت انجام داده، مجوز ثبت افزایش سرمایه از اداره ثبت شرکت ها دریافت شد و بر روی کدال قرار گرفت.وی افزود: پس از اینکه سهام سهامداران در سامانه معاملات شرکت سپرده شد، به زودی بازگشایی انجام می شود.صحرایی در خصوص دلیل ابطال معاملات این شرکت گفت: البته زمانی که معامله ای ابطال می شود، طبیعی است که سهامداران منابع را از فروش سهم ، یا سپرده بانکی و … برداشت کنند. ولی در مقررات آمده که معاملات پس از تایید بورس ها مورد تایید است. ممکن است معامله ای انجام شود ولی قطعی نشود.وی افزود: دلیل ابطال این بوده است که با شفاف ساز ی اطلاعاتی که شرکت داد رویداد غیر عادی در شرکت نیست ولی مشاهده شد که ۹۰ درصد نسبت به قیمت تئوریک افزایش داشته و تغییرات غیر عادی قیمت در حالی بود که داخل شرکت اتفاقی نیافتاده است

 

کسرا

سهام جایزه کسرا به پرتفو سهام داران اضافه شد تا این سهم بالاخره آماده بازگشایی گردد

حسینا

افزایش سرمایه حسینا از مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال به ۵۰۰ میلیارد ریال (معادل ۱۹۹ درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی تصویب شد

بکهنوج


آغاز مذاکرات «بکهنوج» با شرکت‌های خارجی برای تامین مالی فاز دوم نیروگاه شوباد

خساپا

موافقت سایپا با واگذاری بن‌رو به رنو:در شرایطی که گفته می‌شد مسئولان سایپا مخالف واگذاری «بن‌رو» به رنوی فرانسه هستند، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌گوید توافق نهایی بر سر واگذاری این سایت به رنویی‌ها انجام شده است.
طبق اعلام سازمان گسترش، سایت تولیدی «بن‌رو» به‌ازای طلبی که این سازمان از سایپا دارد، به رنو واگذار شده و به اصطلاح دو طرف با یکدیگر تهاتر کرده‌اند.

ازفع

شرکت آهن و فولاد ارفع آگهی مزایده فروش حدود ۵ هزار تن خرسک در دپوی قراضه خود را منتشر کرده است.
شنیده می‌شود سود ارفع بابت فروش این ضایعات، افزایش خواهد یافت.تکبیری کارشناس بازرگانی و فروش شرکت آهن و فولاد ارفع بیان کرد: فروش ضایعات، از امور عادی شرکت های فولادی است و با توجه به میزان سهام ارفع، بابت فروش ضایعات مذکور، سودآوری شرکت رشد با اهمیتی نخواهد داشت.
احتمالا به زودی آگهی مزایده دیگری نیز جهت فروش ضایعات منتشر خواهد شد. آن چه باید مد نظر سهامداران قرار گیرد، فروش محصولات می باشد که می تواند سودآوری ارفع را تغییر دهد، وگرنه فروش ضایعات تأثیری بر بودجه ندارد.

بانکداری

معاون بانک مرکزی: سه بانک خارجی در حال گشایش دفاتر نمایندگی خود در ایران هستند.

حمل و نقل

ایران و روسیه در پایان هشتمین اجلاس کمیته مشترک همکاری های حمل ونقل، یادداشت تفاهم همکاری در بخش های مختلف هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی امضا کردند.

فاراک

ماشین سازی اراک قصد دارد طی مراسم باشکوهی افتتاح پروژه پتروشیمی خمین را رسانه ای و رونمائی کند در واقع این پروژه در کنار پروژه خودروهای تجاری چندی پیش توسط مقام ریاست جمهوری به مردم خمین نوید داده شده بود و مهمتر اینکه نسبت به تسریع در این دو پروژه به مسولین مربوطه تأکید شده بود

خچرخش

شرکت بورسی چرخشگر صبح امروز اقدام به راه اندازی یشرفته‌ترین خط تولید گیربکس با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه کرد. صبح امروز در شرکت چرخشگر ایران خودرو با حضور جمعی از مدیران استانی و ایران خودرو پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران، افتتاح شد. این خط تولید که با سرمایه گذاری سه میلیون یورویی به بهره برداری رسیده، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو (JHQ) را تولید خواهد کرد.”جی.اچ.کیو” نسل جدیدی از گیربکس های دستی و از نوع دیفرانسیل بسته است که به دلیل برخورداری از سیستم کلاج هیدرولیکی، عوض کردن دنده را راحت تر می کند. مقدار روغن مصرفی در این نوع گیربکس نسبت به نمونه های قبلی ۰٫۷ لیتر کمتر است.ظرفیت تولید این خط سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه گیربکس است و با توجه به تکنولوژی پیشرفته و سطح کیفی بالای گیربکس تولیدی در چرخشگر، امکان صادرات این محصول نیز فراهم است

وبملت


بانک ملت بیانیه صادر کرد: بخشی از پول‌های برده شده در تخلف مالی بانک ملت مسترد شد و مابقی در حال استرداد است

فولاد


طوما، مدیر عامل و مالک گروه هرکولس آلمان پس از بازدید از فولاد مبارکه در گفت و گویی اظهار کرد: با دیدن فولاد مبارکه در ایران بسیار شگفت زده شدم. این شرکت از نظر مدیریت، روند سیستماتیک کار، انضباط، تمیزی خطوط تولید و کارگاهی در سطح یک جهانی است و ما برای سرمایه گذاری‌های مالی در پروژه‌های نورد فولاد مبارکه آمادگی کامل داریم.وی در خصوص سابقه همکاری گروه هرکولس آلمان با فولاد مبارکه گفت: از سال ۱۹۹۰در بخش نورد با فولاد مبارکه همکاری داشته‌ایم و با خوشحالی باید بگویم که این همکاری پیش از تحریم‌ها و حتی در زمان تحریم‌ها نیز ادامه داشته است و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

شنیده ای از ذوب

شنیده شده افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب توسط سازمان بورس تایید و تا جمعه به کدال ارسال میشود

کاشی و سرامیک

۱۶۹٫۷ میلیون دلار کاشی و سرامیک در نیمه نخست امسال صادر شد
ایرنا-جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان دهنده صادرات بیش از ۶۲ میلیون مترمربع به ارزش افزون بر ۱۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار کاشی و سرامیک از کشور به بازارهای هدف در ۶ ماهه نخست امسال است.پارسال ارزش صادرات کاشی و سرامیک کشور به ۱۱۲ میلیون دلار رسید؛ در حالی که سال ۱۳۹۳ این میزان ۱۰۹ میلیون دلار بود.

حمل و نقل

مدیر عامل شرکت راه آهن از توافق با شرکت زیمنس آلمان برای تامین ۷۰ دستگاه لکوموتیو برقی در مسیر تهران – مشهد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خبر داد و گفت: مذاکرات فنی درحال انجام است

ایران خودرو

جدیدترین اخبار از قرارداد پژو حاکی از آن است که هنوز هیچ پولی از سوی این شرکت برای سرمایه‌گذاری به ایران منتقل نشده است،اما تجهیز خطوط تولید ایران خودرو برای تولید محصولات جدید پژو با سرمایه ایرانی در حال انجام است/ بانکهای فرانسوی برای انتقال پول همکاری نمی‌کنند

ساینا

شایعاتی مبنی بر بهبود وضعیت صادرات و عقد قراردادهای جدید شرکت به گوش می رسد.

خساپا

موافقت سایپا با واگذاری بن‌رو به رنو/ در شرایطی که گفته می‌شد مسوولان سایپا مخالف واگذاری «بن‌رو» به رنوی فرانسه هستند، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌گوید توافق نهایی بر سر واگذاری این سایت به رنویی‌ها انجام شده است./دنیای اقتصاد.

مپنا

پس از برداشتن نخستین گام بومی سازی توربین های کلاس F که با امضای قرارداد ۵ ساله بین شرکت مپنای ایران و شرکت زیمنس آلمان انجام شد، اکنون با انتقال نخستین توربین کلاس F از آلمان به بندرعباس، دومین گام برای بومی سازی این کلاس از توربین ها برداشته شد

لبنیات

دبیر انجمن صنایع لبنی: دولت طلب پارسال کارخانجات لبنی بابت شیر مدارس را نداده است/ لبنیات افزایش قیمت ندارد

فاسمین

شنیده میشود که شرکت قصد دارد تکنولوژى روز دنیا براى بهره بردارى از پسماندها موسوم به کیک لیچ رو خریدارى کند که باعث کاهش بهاى تمام شده کالاى فروش رفته میشود .

آپ

شنیده ها حاکى از معامله بلوکى سهم در قیمت ٢ هزار تومان است که در این صورت قیمت میتواند تا اونجا رشد داشته باشد .


ساینا

شنیده میشود که وضعیت صادرات شرکت بهبود یافته و به علت عقد قراردادهاى براى تعدیل مثبت جدید متوقف شده است .

شنیده های نماد خگستر

انجام مقدمات فروش بلوک نماد وپارس
افزایش سرمایه ی ۳۰۰ درصدی از محل سود انباشته در مرحله ی تصویب هیئت مدیره
فروش زیر مجومه هایی چون خمهر و خوساز وبررسی فروش بلوک مدیریتی کنترلی خمحرکه ( سود خالص پس از کسر بهای تمام شده برای هر سهم خگستر از این محل بیش از ۱۵۰ تومان میباشد )
اصلاح ساختار مالی از طریق فروش دارایییهای غیر بورسی

واتی

شایعات از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

کهرام


شنیده ها حکایت از افزایش سرمایه ۵۵۰درصدی دارد که بزودی راهی کدال میشود و دلیل رشد چند روز اخیر این سهم به همین دلیل است.

وبصادر


بانک صادرات ایران با صدور بیانیه به مناسبت رفع تحریم های شورای اجرایی اتحادیه اروپا، اعلام کرد: خروج از تحریم شعب بین الملل بانک صادرات ایران و شعبه لندن، فصل جدیدی را آغاز می کند.


گروه_فولاد


شایعات از احتمال صادرات فولاد به آمریکا پس از انتخابات این کشور حکایت دارد.

بنیرو


شایعات از تعدیل مثبت الین شرکت با توجه به افزایش سود زیر مجموعه های این شرکت حکایت دارد

سیمان


شنیده ها از تخفیف ١۵ تا ۵٠ درصدی حمل و نقل ریلی جهت ترانزیت و صادرات به شرکت های سیمانی حکایت دارد

فارس


شایعات از افزایش سرمایه از محل سود انباشته این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

ولملت


شایعات از افزایش سرمایه این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

غشاذر


شایعات از احتمال صادرات لبنیات این شرکت به عراق در آینده نزدیک حکایت دارد

گروه زغالسنگ


شایعات از افزایش نرخ ۴۰ درصدی زغالسنگ در آینده نزدیک حکایت دارد

گروه روی


شایعات از تعدیل مثبت دوباره شرکت های گروه روی با توجه به رشد قیمت جهانی روی تا نزدیکی ۲۵۰۰ دلار حکایت دارد

اپرداز


شنیده ها از مراحل پایانی پروژه جدید با نام چابک این شرکت حکایت دارد

کهرام


شایعات از افزایش سرمایه حدود ۵۰۰درصدی این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

حخزر


شنیده ها از مشارکت و همکاری این شرکت با کشور روسیه حکایت دارد

ولملت


شایعات از مذاکرات این شرکت برای ورود به لیزینگ مسکن حکایت دارد

خساپا


شایعات از بازگشایی نماد این شرکت تا اوایل هفته آینده حکایت دارد

حتاید


شایعات از عرضه اولیه خط دریابندر زیرمجموعه تایدواتر بندرعباس تا پایان سال حکایت دارد

تپکو


شایعات از واگذاری بلوک این شرکت به یک سرمایه گذارسوئیسی حکایت دارد

 

سیمان

دبیر انجمن سیمان اعلام کرد که همه چیز براى منطقى سازى قیمت ها مهیا است و از موافقت حسابرس انجمن با افزایش ١۵ درصدى قیمت سیمان خبر داد .

فسدید

تفاهم نامه بین گروه صنعتى سدید و شرکت هاى روسى براى ساخت سکوهاى دریایى ایران و همچنین در زمینه هاى لوله سازى ، بخش نفت ، کشتى سازى و چک آپ از خبرهاى مهم این گروه میباشد .

گروه پتروشیمى

بانک هاى اروپایى از جمله بانک اتریشى و آلمانى آماده سرمایه گذارى ٢۵ میلیون دلارى در بخش پایین دستى پتروشیمى هستند .

فمراد

۱-شرکت آلمراد وآلومتک حدود ۱۰ میلیارد تومان مطالبه از وزارت نیرو دارند که چندین سال بود پرداخت نشده است ولی با سفر رئیس جمهور دستور داده شده که وزارت نیرو پرداخت کند.۲-شنیده شده فمراد در مناقصه های شرکت توزیع برق استانها شرکت کرده وبرنده شده که بزودی اعلام خواهد کرد.۳-شنیده شده فمراد با مخابرات ایران نیز وارد قرارداد شده است که بزودی رونمایی خواهد کرد.

سیمان

دبیر انجمن سیمان با بیان اینکه گزارش مؤسسه مالی مورد تأیید جامعه حسابرسان در مورد قیمت تمام شده تولید سیمان آماده شده است،‌ گفت: در صورت موافقت تولیدکنندگان، پیشنهاد ما برای تعدیل قیمت سیمان به دولت ارائه خواهد شد

پالایشی ها

با توجه به این موضوع که بخش کمی از فروش شرکت‌های پالایشی (حدود ۱۰ درصد) به فروش محصولات فرعی اختصاص دارد انتظار اثر قابل توجهی از این منظر بر سودآوری این شرکت‌ها وجود نداشت. با این حال در صورتی‌که عده‌ای مبنای خرید سهام پالایشی در هفته گذشته را رشد قیمت محصولات فرعی قرار داده باشند در شرایط کنونی با لغو افزایش نرخ خوراک مایع، انتظار واکنش منفی از سوی این سهامداران وجود دارد. از سوی دیگر جهش نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی عامل نگران‌کننده برای سهامداران این گروه بود که لغو این ابلاغیه مرهم موقتی بر سودآوری این شرکت‌ها خواهد بود

تولید خودرو

از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۶۳۸ هزار و ۵۹۹ دستگاه انواع خودروی سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است

خوراک پتروشیمی ها

زنگنه عقب نشینی کرد؛ بخشنامه گرانی خوراک مایع لغو شد/ وزیر نفت، بخشنامه قیمت گازها و نفتا را که آبان ماه امسال از سوی شرکت ملی پخش آورده‎های نفتی ایران تعیین شد، لغو و کان لم یکن اعلام کرد (مهر)

حمل و نقل

یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقلی در پایان هشتمین اجلاس همکاری‌های حمل و نقلی ایران و روسیه بین معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون وزیر حمل و نقل روسیه امضا شد/ایجاد خط آهن در محور رشت – آستارا و ساخت کارخانه مشترک تولید ریل

مسکن

مدیرعامل یک شرکت انبوه‌سازی با بیان اینکه شرکت‌های سازنده مسکن از قانونی شدن پیش‌فروش مسکن استقبال می‌کنند، گفت: جهش نرخ دلار در سال ۹۱ سازندگان مسکن را در شوک فرو برد، انبوه‌سازان از دولت می‌خواهند همانند سایر کشورها ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری‌ مسکن توسط بانک‌ها صورت گیرد

 

آپ
پايگاه خبری تحليلي بانك مردم: شركت آسان پرداخت پرشين به عنوان پرچمدار بازار پرداخت همراه كشور علاوه بر اعلام آمادگي مبني بر اجرايي سازی اين سامانه، كليه
اقدامات لازم جهت پياده سازی اين سامانه را نيز به پايان رسانده است.
حتايد
شركت تايدواتر خاورميانه ، در مزايده واگذاری بهره برداری از ترمينال شماره ١ بندر اميرآباد ، بعنوان اپراتور اول بندر اميرآباد به مدت ٥ سال برنده و معرفي شد
فسديد
شنيده ها ازتفاهم نامه بين گروه صنعتى سديد و شركت هاى روسى براى ساخت سكوهاى دريايى ايران و لوله سازى ، بخش نفت ، كشتى سازى و چكاپ حكايت دارد
گروه سيمان
دبير انجمن سيمان اعلام كرد كه همه چيز براى منطقى سازى قيمت ها مهيا است و از موافقت حسابرس انجمن با افزايش ١۵ درصدى قيمت سيمان خبر داد .
ارفع
شايعه شده ارفع بابت فروش مزايده آهن قراضه های خود تعديل مثبت دارد
شكلر
شايعات از قرارداد جديد اين شركت حكايت دارد
وليز
شايعات از مذاكرات اين شركت برای ورود به ليزينگ مسكن حكايت دارد
ختوقا
شايعات از اتمام پروژه كاتاليست اين شركت تا پايان سالجاری حكايت دارد

 

ذوب

با حضور معاون اول رییس جمهوری در ذوب آهن اصفهان اتفاق خواهد افتاد؛افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ایستگاه یک‌میلیون‌ تنی ریخته‌گری

کچاد

هادی بشیری راد، رییس دفتر برنامه و بودجه شرکت چادرملو در خصوص برنامه های این شرکت توضیح داد: در حال حاضر تمام سرمایه گذاری های چادر ملو از منابع داخلی تامین شده است و در مواقعی هم تسهیلات کوتاه دریافت کرده ایم و تاکنون از سرمایه گذار خارجی کمی نگرفته ایم.وی افزود: ما اصولا از سالی که نمایشگاه های بورس تشکیل شد در آن ها شرکت کرده ایم تا طرح ها خود و محصولات خود را بیشتر نشان دهیم.بشیری راد گفت: طرح نورد ابرکوه راه اندازی آزمایشی شده و تست سرد وگرم آن شروع شده و در آینده نزدیک تولید محصول آن به سرانجام می رسد.وی تصریح کرد: ما برای تامین آب دو طرح بزرگ اجرا کرده ایم که یک طرح مربوط به آب رسانی سپیدان در ۱۰ کیلومتری معدن چادر ملو است که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.او ادامه داد: برای مجتمع فولاد هم طرح عظیمی به نام طرح تسویه خانه فاضلاب اردکان در حال راه اندازی است که این طرح ۸۵ درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.وی افزود: طرح توسعه افزایش ظرفیت گندله سازی را هم در دست اجرا داریم که این مهم از ۳٫۴میلیون تن به ۴میلیون تن خواهد رسید.این مقام مسئول در شرکت چادرملو خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم گندله سازی واحد های احیا ء مستقیم ارفع، غدیر و خود شرکت را که در نیمه نخست سال ۹۶ راه اندازی می شود، تامین نماییم. فولاد هم با حدود ۹۷٫۵ درصد پیشرفت امسال راه اندازی خواهد شد.بشیری راد گفت: طرح واحد مستیقیم شرکت سال آینده راه اندازی می شود. همچنین طرح فولاد ابر کوه هم در سال ۹۷ راه اندازی می شود، که ۶۵ درصد سهام ابرکوه نیز در اختیار چادر ملو است.

شپاکسا

مدیرعامل نام آشنای پاکسان با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت بورسی ، از عرضه اولیه سهام مالک اصلی ۳ شرکت تا ماه آینده خبر داد.

 

 

    • خودرو : مذاکره با «فیات» متوقف نشده است. / احمد پورفلاح، رئیس اتاق ایران و ایتالیا گفت: مذاکرات فیات با خودروسازان ایرانی در جریان و هنوز به امضای تفاهم‌نامه منجر نشده است.

 

    • ولملت : شرکت واسپاری ملت با نماد ولملت پیگیر اجرای برنامه افزایش سرمایه 200 میلیارد ریالی است.

 

    • ذوب : با حضور معاون اول ریيس جمهوری در ذوب آهن اصفهان اتفاق خواهد افتاد، افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ایستگاه یک‌میلیون‌ تنی ریخته‌گری

 

    • بانکی : اداره نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی مجوز برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه پست بانک را با اعمال برخی شروط صادر کرد.

 

    • معاون بانک مرکزی با بیان اینکه انجام رفرم پولی جزو برنامه‌های درازمدت بانک مرکزی است، گفت: چاپ اسکناس و مسکوک جدید، اصلاح نظام حسابداری و قوانین، پیش‌نیازهای حذف صفر از پول ملی است.

 

    • رئیس سازمان صنایع ایتالیا و مدیرعامل آنسالدو در دیداری برای همکاری دو جانبه با شرکت «صانیر» در ایران و بازارهای بین‌المللی اعلام آمادگی کردند.

 

    • شپاس (قیر/فرآورده نفتی) : با آنکه روز گذشته مصوبه افزایش نرخ فرآورده های فرعی پالایشگاه ها و محصولاتی که نرخ ارز آنها آزاد شده بود، ملغی گردید اما در بورس کالا، بدون توجه به لغو مصوبه، قیمت هر تن قیر نفت پاسارگاد 9,273هزار ريال تعیین شد که 27درصد نسبت به هفته های قبل بالاتر بود./ مصوبات بدون پشتوانه فکری و لغو آنها بدون توجه به عواقب آن، چنین ابهاماتی را هم ایجاد می کند.

 

    • اوره / متانول : قیمت اوره فوب جهانی که به 217دلار رسیده بود در بازار کالایی چین 1.8درصد رشد کرد و به 221دلار رسید همچنین متانول 283دلاری cfr چین 1.3درصد رشد کرد و به 287دلار رسید.

 

    • معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت : کسانی که از قیمت خوراک اتان ‎گلایه دارند، براساس بررسی‌ها با همین نرخ تایید شده حاشیه سود ٢٥ درصدی برای آنها به همراه دارد./ وی در پاسخ به درخواست شرکت های هندی برای دریافت خوراک ارزان صنایع پتروشیمی گفت: وزارت نفت قصد ندارد برای جذب سرمایه گذاری خارجی، ارزان فروشی کند. مرضیه شاهدایی درباره ادعای شرکت های هندی برای خودداری از سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران افزود: هندی ها درخواست داشتند برای احداث واحد اوره و آمونیاک خوراک گاز 4 تا 5 سنتی به آنها بدهیم که موافقت نکردیم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره منتفی شدن سرمایه گذاری شرکت های هندی گفت: از این موضوع اطلاع ندارم، صلاح شرکت های هندی را خودشان می دانند اما ما حاضر به تحویل خوراک با نرخ مورد نظر آنها نیستیم



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 23:7 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.