اخبار کوتاه و شایعات بازار سرمایه سه شنبه مورخ 11 آبان ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

زمان بازگشائی نمادهای متوقف بانکی

شنیده های ما حکایت از بازگشایی برخی نمادهای بانکی بزرگ در نیمه دوم آبان ماه بعد از مدتها انتظار سهامداران دارد.این بازگشایی های در پی بسته شدن نمادهای بانکی در اردیبهشت و خرداد سال جاری به دلیل آنچه اصلاح ساختار صورتهای مالی طبق نظر بانک مرکزی است اتفاق می افتد. فعالان بازار با توجه به وضعیت سودآوری و نسبتهای مالی جدید در صورتهای مالی بازگشایی خوبی را برای آنها ارزیابی نمی کنند. ضمن اینکه این الزام از سوی بانک مرکزی جهت شفافیت مالی هر چه بیشتر بانکها اتخاذ شده است.

 

پالایشگاهی ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پس از آن که تولید کنندگان غیر عضو اوپک هیچ تعهد خاصی برای پیوستن به اوپک برای محدود کردن سطح تولید و تقویت قیمت ها ندارند و نشان دادند که ابتدا خواهان حل اختلافات داخلی اعضای اوپک هستند، قیمت نفت امروز بار دیگر کاهش یافت.

 

سیمانی

بر اساس اعلام شیخان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، پروژه جاده‌ای قرار است به زودی در اصفهان با روکش بتونی احداث شود، اولین پروژه‌ای خواهد بود که از محل خرید دو میلیون تن سیمان تعهد شده توسط وزارت راه به مرحله اجرا می‌رسد.

 

خودرو سازی

به گزارش خبرخودرو، ۶۹۱ هزار و ۴۲۷ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهر تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۶٫۱ درصد افزایش یافته است.از مجموع این میزان تولید ، ۶۳۸ هزارو ۵۹۹ دستگاه خودروی سواری تولید شده است که درمقایسه با مدت مشابه پارسال، ۲۷ درصد افزایش یافت.هم چنین ۴۵ هزارو ۱۵۷ دستگاه وانت، ۶هزارو ۶۹۱ دستگاه کامیون ، ۵۱۹ دستگاه اتوبوس، ۴۶۱ دستگاه مینی بوس در این مدت تولید شد که به ترتیب ۱۸ درصد، ۵٫۳ درصد ، ۲۶ درصد و ۱۷٫۹ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.۱۱۱هزارو ۵۰۶ دستگاه انواع خودرو نیز در مهر امسال تولید شد که در مقایسه با تولید ۴۶ هزار ۶۲۹ دستگاه خودروی تولید شده پارسال، ۱۳۹٫۱درصد افزایش یافت.براساس این گزارش ۱۰۴ هزارو ۵۲ دستگاه انواع خودروی سواری در مهر در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۵٫۷ افزایش یافته است، این در حالی است که ۴۲ هزار و ۳۵۷ دستگاه خودروی سواری در مهر سال گذشته تولید شده است.همچنین به ترتیب ۶ هزارو ۳۴۲ دستگاه وانت ، ۹۵۵ دستگاه کامیون ، ۷۳ دستگاه مینی بوس و ۸۴ دستگاه اتوبوس به ترتیب با نرخ رشد ۸۳٫۷ درصد، ۳۵٫۵ درصد ، ۱۹٫۷درصد و۵۸٫۵ درصد نسبت به مهر سال ۹۴ افزایش یافت.

 

بانکی

مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با اقدامات نظارتی بانک مرکزی کاهش سوددهی و افزایش زیان بانک ها به کف رسیده و با بهبود حجم معاملات بازار مسکن و شرایط اقتصادی، پیش بینی می‌شود سود بانک ها در سال جاری افزایش یابد.

 

پکرمان

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

 

وپارس و ایران خودرو

شایعات از عدم اجازه به زیر مجموعه های ایران خودرو جهت دریاف حق تقدم های بانک پارسیان حکایت دارد

 

مارون

شایعات از مذاکرات این پتروشیمی با لینده و شل حکایت دارد

 

خپارس

 تولید ۷ ماهه پارس خودرو به مرز ۱۰۰ هزار دستگاه رسید. در مهرماه تولید شرکت حدود۱۷ هزار دستگاه بود که آمار خوبی بنظر میرسد

 

ساینا

شایعات از تعدیل منفی این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

 

فزرین

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

  

وبصادر

مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ٩۴/١٢/٢٩

 

حخزر

علی اکبر غنجی، مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر خبر داد: تشکیل شرکت ایرانی-قزاقی برای اتصال قزاقستان به آبهای آزاد ؛ وی با بیان این‌که بزرگترین خط کشتیرانی خزر در اختیار ایران است از برنامه‌ راهبردی ۵ ساله برای تدوام این روند خبر داد.

 

اخابر

فعالیت چهار شرکت رقیب مخابرات ایران در زمینه عرضه خدمات عمومی تلفن ثابت امروز براساس اعتبار پروانه‌هایشان به پایان رسید.

 

پتروشیمی

 امید یراقی، رئیس اتاق مشترک ایران و آلمان از تمایل بانک‌های اتریشی و آلمانی برای سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری در بخش پایین دستی صنعت پتروشیمی خبر داد.

 

فولاد

امروز دوشنبه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۴۵۰ تن انواع ورق و تختال شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

 

فارس

محمد علی دادور، مدیر پروژه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس خبر داد: افتتاح کامل فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تا بهمن‌ماه/تمام تجهیزات فرآیندی را خریده‌ایم

 

حخزر

دو سال آینده؛ سهم ایران در حمل و نقل خزر به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

علی اکبر غنجی، مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به برنامه ایران برای افزایش تردد کشتی ها در دریای خزر، گفت: به زودی در بخش حمل مواد و محمولات نفتی در دریای خزر فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

 

بحکمت

 یک مقام مسئول در سازمان بورس خبر داد: بیمه حکمت و موسسه اعتباری ثامن مجوز تاسیس گرفتند/ ابوترابی با اشاره به صدور دو مجوز تاسیس شرکت گفت:با توجه به دو حوزه بازار بدهی و سرمایه‌ای، حجم کل مجوزهای صادر شده برای افزایش سرمایه در سال جاری تا کنون برای ناشران بورسی و فرابورسی ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

کاشی و سرامیک

۱۶۹٫۷ میلیون دلار کاشی و سرامیک در نیمه نخست امسال صادر میشود

 

ایرنا-جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان دهنده صادرات بیش از ۶۲ میلیون مترمربع به ارزش افزون بر ۱۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار کاشی و سرامیک از کشور به بازارهای هدف در ۶ ماهه نخست امسال است.پارسال ارزش صادرات کاشی و سرامیک کشور به ۱۱۲ میلیون دلار رسید؛ در حالی که سال ۱۳۹۳ این میزان ۱۰۹ میلیون دلار بود.

 

حمل و نقل

 مدیر عامل شرکت راه آهن از توافق با شرکت زیمنس آلمان برای تامین ۷۰ دستگاه لکوموتیو برقی در مسیر تهران – مشهد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خبر داد و گفت: مذاکرات فنی درحال انجام است

 

ایران خودرو

جدیدترین اخبار از قرارداد پژو حاکی از آن است که هنوز هیچ پولی از سوی این شرکت برای سرمایه‌گذاری به ایران منتقل نشده است،اما تجهیز خطوط تولید ایران خودرو برای تولید محصولات جدید پژو با سرمایه ایرانی در حال انجام است/ بانکهای فرانسوی برای انتقال پول همکاری نمی‌کنند

 

مپنا

 پس از برداشتن نخستین گام بومی سازی توربین های کلاس F که با امضای قرارداد ۵ ساله بین شرکت مپنای ایران و شرکت زیمنس آلمان انجام شد، اکنون با انتقال نخستین توربین کلاس F از آلمان به بندرعباس، دومین گام برای بومی سازی این کلاس از توربین ها برداشته شد

 

لبنیات

دبیر انجمن صنایع لبنی: دولت طلب پارسال کارخانجات لبنی بابت شیر مدارس را نداده است/ لبنیات افزایش قیمت ندارد

 

فاسمین

شنیده میشود که شرکت قصد دارد تکنولوژى روز دنیا براى بهره بردارى از پسماندها موسوم به کیک لیچ رو خریدارى کند که باعث کاهش بهاى تمام شده کالاى فروش رفته میشود .

 

آپ

شنیده ها حاکى از معامله بلوکى سهم در قیمت ٢ هزار تومان است که در این صورت قیمت میتواند تا اونجا رشد داشته باشد .

 

 شنیده های نماد خگستر 

انجام مقدمات فروش بلوک نماد وپارس

افزایش سرمایه ی ۳۰۰ درصدی از محل سود انباشته در مرحله ی تصویب هیئت مدیره

فروش زیر مجومه هایی چون خمهر و خوساز وبررسی فروش بلوک مدیریتی کنترلی خمحرکه ( سود خالص پس از کسر بهای تمام شده برای هر سهم خگستر از این محل بیش از ۱۵۰ تومان میباشد )

 

واتی

شایعات از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

 

کهرام

شنیده ها حکایت از افزایش سرمایه ۵۵۰درصدی دارد که بزودی راهی کدال میشود و دلیل رشد چند روز اخیر این سهم به همین دلیل است.

 

وبصادر

بانک صادرات ایران با صدور بیانیه به مناسبت رفع تحریم های شورای اجرایی اتحادیه اروپا، اعلام کرد: خروج از تحریم شعب بین الملل بانک صادرات ایران و شعبه لندن، فصل جدیدی را آغاز می کند.

 

گروه فولاد

شایعات از احتمال صادرات فولاد به آمریکا پس از انتخابات این کشور حکایت دارد.

 

بنیرو

شایعات از تعدیل مثبت الین شرکت با توجه به افزایش سود زیر مجموعه های این شرکت حکایت دارد

 

سیمان

شنیده ها از تخفیف ١۵ تا ۵٠ درصدی حمل و نقل ریلی جهت ترانزیت و صادرات به شرکت های سیمانی حکایت دارد

 

فارس

شایعات از افزایش سرمایه از محل سود انباشته این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

 

ولملت

شایعات از افزایش سرمایه این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

 

غشاذر

شایعات از احتمال صادرات لبنیات این شرکت به عراق در آینده نزدیک حکایت دارد

 

 تا ۳۰۰ شرکت تا پایان امسال به بخش خصوصی واگذار می شوند

ایرنا-رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به برگزاری ۱۲۰ مزایده از ابتدای امسال تاکنون، گفت: دست کم ۲۵۰ تا ۳۰۰ شرکت دیگر در ماه های باقی مانده از سال در قالب مزایده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.وی افزود: لازمه برخی از این واگذاری ها آزادسازی قیمتهاست، اما بعضی شرکت ها به دلیل اجرایی نشدن این مهم، امسال برای خصوصی سازی عرضه نمی شوند.

 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تفاهم با بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری‌ها بدون انتقال ارز خبر داد و گفت: اگر خواستار سرمایه‌گذاری خارجی در کشور هستیم، باید بسترهای لازم را فراهم کنیم

 

 بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، در بهار سال ۱۳۹۵، تعداد ۱۷۹۳ پروانه‌ی ساختمانی توسط شهرداری تهران صادر شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ۰.۹ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ۱۹.۷ درصد کاهش داشته است

 

 معاون وزیر نفت: ایران از سهم خود در اوپک کوتاه نمی آید/ افزایش صادرات نفت به روزانه ۲٫۴ میلیون بشکه

 جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان دهنده صادرات بیش از ۶۲ میلیون مترمربع به ارزش افزون بر ۱۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار کاشی و سرامیک از کشور به بازارهای هدف در ۶ ماهه نخست امسال است

 

 شفاف سازی حتوکا:شرکت حمل و نقل توکا با توجه به برنده شدن این شرکت در مناقصه عملیات فورواردینگ محصولات صادراتی شرکت فولاد هرمزگان جنوب اعلام نمود که قرارداد فوق اثر قابل توجهی بر سود و زیان سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ ندارد و تاثیر آن در پیش بینی منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ در موعد مقرر ارائه می گردد .با توجه به بررسیهای صورت گرفته در نتیجه اطلاعات افشا شده فوق، سود (زیان) خالص اعلامی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ تغییر خواهد یافت. به محض تهیه، اطلاعات تفصیلی نیز متعاقباً ارائه می گردد

 

نشست دو روزه فدرال‌رزرو آمریکا که از امروز آغاز می‌شود توجه بازار جهانی را به خود جلب کرده است. گرچه کارشناسان بازار جهانی انتظار افزایش نرخ بهره آمریکا را در این نشست ندارند، اما انتشار بیانیه این کمیته در روز چهارشنبه و همچنین نظر اعضا درخصوص سیاست‌های اقتصادی بزرگترین اقتصاد جهان می‌تواند اثر خود را به بازارها منعکس کند. یکی از دلایل رشد ارزش دلار در بازار جهانی در هفته‌های اخیر تقویت انتظارات برای افزایش نرخ بهره تا پایان سال جاری میلادی بود. تقویت احتمال افزایش نرخ بهره دلار در نشست کنونی بانک مرکزی آمریکا می‌تواند رشد ارزش دلار را در بازار جهانی به دنبال داشته باشد

 

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور وخصوصی سازی عصر دیروز درمحل سالن همایش های مناطق آزاد با حضور مونسان رییس مناطق آزاد ،شاپور محمدی رییس سازمان بورس ،عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی و جمعی از مقامات مسئول اقتصادی باهمراهی سرمایه گذاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

مشاور وزیر مسکن و عضو شورای عالی بورس معتقد است، بازار سرمایه هم‌اکنون به یک واقعیت اقتصادى تبدیل شده که می‌تواند نقش موثرى در تامین مالى صنایع بزرگ و متوسط داشته باشد. دکتر حسین عبده تبریزى گفت: در حال حاضر ساز و کار بانکی کشور به‌دلیل اعمال تحریم‌های گذشته با ضعف روبه‌رو است و وقتى کشورى از جمله ایران به وضعیت دشوار اقتصادى وارد شود، بازگشت به شرایط قبل نیاز به برنامه‌ریزى و تلاش بسیار دارد و در این راه اجراى اصول اقتصاد مقاومتى می‌تواند اقتصاد ایران را به شرایط متعادل بازگرداند

 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در حاشیه مراسم افتتاحیه «کیش اینوکس» گفت: سود سهام عدالت از سال آینده پرداخت می‌شود

 

مصطفی امید قائمی، مدیرعامل سابق فرابورس گفت: برخی شرکت ها محصولاتی تولید می کنند که مشابه خارجی آن با نرخ ارز مبادله ای وارد کشور می شود ؛ طبیعی است که با تک نرخی شدن ارز، رانت رقبای خارجی از بین رفته و باعث افزایش فروش و رشد سودآوری بنگاه های تولیدی داخل کشور می شود.

 

 رامین پاشایی فام، مدیرعامل بانک ایران و اروپا با بیان این که نرخ سود سپرده های بانکی باید به ارقامی زیر ۲ یا ۳ درصد برسد گفت در اتحادیه اروپا نرخ سود منفی ۰.۴ درصد است که هیچ انگیزه ای برای توقف پول در بانک ها باقی نمی گذارد.

 

خچرخش

 شرکت بورسی چرخشگر صبح امروز اقدام به راه اندازی یشرفته‌ترین خط تولید گیربکس با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه کرد.

 

شنیده ای از ذوب

 شنیده شده  افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب توسط سازمان بورس تاییدو تا جمعه به کدال ارسال میشود

 

رئیس جمهوری، با حضور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در انتخاب مقدار فروش نفت آزادیم به گفته حسن روحانی صادرات روزانه نفت خام ایران از ٢ میلیون بشکه فراتر رفت

 

 سنگ‌آهنی‌ها به دنبال کشف قیمت واقعی/ به دنبال نامناسب بودن شرایط بازارهای صادراتی و کاهش قیمت‌ها، فعالان بخش خصوصی حوزه سنگ‌آهن تصمیم بر آن دارند تا محصول خود را وارد رینگ داخلی بورس کالا کرده و سپس در صورت نبود تقاضا به سمت بازارهای صادراتی بروند. بی‌شک این موضوع تاثیر بسیاری در جلوگیری از خام‌فروشی خواهد داشت

 

 گروه زغال سنگ

شايعات از افزايش نرخ ٤٠ درصدی زغالسنگ در آينده نزديك حكايت دارد

 

گروه روی

شايعات از تعديل مثبت دوباره شركت های گروه روی با توجه به رشد قيمت جهاني روی تا نزديكي ٢٥٠٠ دلار حكايت دارد

 

اپرداز

شنيده ها از مراحل پاياني پروژه جديد با نام چابك اين شركت حكايت دارد

 

حتايد

شايعات از عرضه اوليه خط دريابندر زيرمجموعه تايدواتر بندرعباس تا پايان سال حكايت دارد

 

تپكو

شايعات از واگذاری بلوک اين شركت به يك سرمايه گذارسوئيسي حكايت دارد

 سخنان رئیس سازمان بورس در مورد نمادهای متوقف بازار بورس:شاپور محمدی در حاشیه هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۱۶) در جمع خبرنگاران افزود: در برخی کالاهای صنعتی و کشاورزی نیز بورس ایران می تواند به مرجعی بین المللی برای قیمت گذاری بعضی تالارها تبدیل شود و رینگ های بین المللی بورس کالا و بورس انرژی برای تحقق این مهم آمادگی دارند.

 

محمدی با اشاره به توقف برخی نمادهای معاملاتی گفت: اگر معاملات به قدری مبهم باشد که آسیب معامله بیشتر از توقف آن ارزیابی شود، توقف نماد به مصلحت خواهد بود.

 

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه نمی توانیم در باره ابهام های موجود بی تفاوت باشیم، افزود: ابتدا باید ابهاماتی که در بازار درباره برخی سهام وجود دارد، برطرف شود و پس از آن نمادهای معاملاتی باز خواهند شد.

 

محمدی با اشاره به برخی گفته ها درباره حرکت سپرده ها از بازار پول به بازار سرمایه نیز گفت: سرمایه گذاران با استفاده از تحلیل های اقتصادی، تصمیم مناسب خود را اتخاذ می کنند اما باید ظرفیت ها و قابلیت ها موجود باشد.

 

 

وی با بیان اینکه استقبال مردم از بازار پول یا سرمایه بستگی به تحلیل های خودشان دارد؛ افزود: وظیفه بورس شفاف سازی و حمایت از حقوق سرمایه گذاران است اما تحلیل، وظیفه سرمایه گذاران است و ما به تشخیص آنان احترام می گذاریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 19:18 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.