✍ شنیده های امروز شنبه 8 آبان ماه 95 ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 

    • گروه پالايشى : خبرها حاكى از فروش بنزين پالايشگاههاى تبريز و اصفهان در جايگاههاى اختصاصى و ورود به عرضه برندينگ ميباشد .

 

    • حريل : شنيده ميشود بزودى پس از حل صلاحيت خريدار بلوك شركت دوباره آگهى ميشود .

 

    • آپ : با توجه به ماهيت دانش بنيان بودن شركت ، مديران در صدد اخذ معافيت مالياتى ٩٠ درصد از درامدهاى شركت ميباشد كه در صورت تحقق حدود ٨ درصد به سود شركت افزوده خواهد شد .

 

    • بساما : شنيده ميشود كه بحث فروش ٢٠ درصد سهام شركت به شركتى آلمانى مونيخ رى جدى شده است .

 

    • سدور : بر اساس شنیده ها این شرکت به زودی تعدیل مثبت خواهد داد و با برنامه ریزی جدید مدیریتی شرکت با کاهش هزینه ها روبرو خواهد شد

 

    • وبانک : اعم پرتفوی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شامل وبشهر ، شاراک و سیدکو می باشد لذا با توجه به تک نرخی شدن ارز و تاثیر مستقیم بر سود سازی شاراک و همچنین رشد سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان و توسعه صنایع بهشهر انتظار برای بالا رفتن NAV این سهم و گمانه زنی جهت رشد آن بگوش میرسد . قیمت سهم هم اینک تقریباً 50 درصد ارزش ناو خود قرار دارد .

 

    • وایران : شفاف سازی وایران در خصوص انعقاد دو قرار داد 400 میلیارد ریالی و دو قرار داد 100 میلیارد ریالی و در دست اقدام بودن یک قرار داد 400 میلیاردی جدید با ایرانخودرو

 

    • ثباغ : شنیدها از این حکایت دارند یک شرکت سرمایه گذاری خارجی در صدد ورود به این شرکت با مشارکت 75 درصدی هستند

 

    • بیمه آسیا : این شرکت در گزارش شش ماهه حدود 30 میلیارد تومان تعدیل مثبت سنواتی داده است و بر اساس شنید ها بر اساس نظر حسابرس باید بالای 100 میلیارد دیگر برگشت ذخیره انجام دهد

 

    • کگل : مجموعه گل گهر باتمام توان پنج هدف کاهش هزینه ها،افزایش تولید،افزایش حمل وصادرات ،شروع هرچه سریعترکارخانجات و پروژه های درحال احداث و بهبود کیفیت تمامی ظرفیت های موجودرا دنبال می کند.

 

      زغالسنگ : سعد محمدی گفت: در حال حاضر صنعت زغال سنگ در انتظار افزایش نرخ است که این موضوع در آینده نزدیک رخ داده و در صورت اجرایی شدن بر اساس مذاکرات صورت گرفته، قیمت جدید شامل همه سال شده و این امر تاثیر مثبتی در شرایط اقتصادی شرکت خواهد داشت.

 

    • فاسمین : مدیر عامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران پروژه تولید کنسانتره روی از کیک‌های موجود در کالسیمین را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد و افزود: روند پیشرفت این طرح به خوبی در حال اجرا است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد. وی در زمینه طرح‌های آینده هم یادآور شد: در حال حاضر 200 میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در 10 طرح جدید اختصاص داده شده و عمده سرمایه‌گذاری‌ها در طرح‌های جدید نیز تایید شده‌اند.

 

    • سیمان : یکی از موضوع‌های مطرح شده درباره صادرات سیمان به افریقا با توجه به بعد مسافت، تجهیز سیستم حمل‌ونقل دریایی و ایجاد اسکله‌های تخصصی در این زمینه است. مذاکرات را برای انعقاد قراردادهای صادراتی با کشورهای افریقایی شروع کردیم که در آستانه قطعی شدن است. لطفی با اشاره به سهم ۴۰درصدی حمل‌ونقل در قیمت تمام‌شده سیمان صادراتی ایران به افریقا گفت: امیدواریم با توجه به استفاده از انرژی یارانه‌دار هرچه زودتر امکان صادرات به افریقا را فراهم کنیم. کشورهای رو به توسعه افریقایی بازاری مناسب، پرمصرف و دائمی برای ایران است و با وجود حضور رقبایی که از امتیازهای بسیاری برای صادرات به افریقا برخوردارند می‌توانیم به این بازار امیدوار باشیم.

 

    • سیمان : دبیر انجمن سیمان با اعلام بهبود سودآوری و بازدهی سیمانی ها در 4 ماه اخیر از افزایش تعداد کشورها برای صادرات سیمان و کلینکر خبر داد. دبیر انجمن سیمان اظهار داشت: در میان هر چند افزایش قیمتی برای محصولات سیمانی رخ نداده اما قیمت ها بهبود پیدا کرده است. در گذشته قیمتها براساس تحویل درب کارخانه محاسبه می شد، اما براساس ابلاغیه جدید برای کنترل و تعدیل قیمت ها با احتساب میانگین هزینه حمل و نقل در کشور، تحویل در مقصد انجام می شود و کف قیمت برای مشتری در نظر گرفته می شود.

 

    • تاپیکو : وزیر نفت، با بیان اینکه بهره برداری از بخش تولید بنزین پالایشگاه "ستاره خلیج فارس" تا پایان سال عملیاتی می شود، گفت:پالایشگاه مذکور سه فاز دارد که فاصله افتتاح هر فاز شش ماهه است.

 

    • مسکن : بانک مرکزی اعلام کرد: ​قیمت مسکن شهر تهران در مهرماه ۱.۶ درصد افزایش یافت. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 44.4 میلیون ریال است که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 1.6 و 5.9 درصد افزایش نشان می دهد.

 

    • مارون : طرح 60 هزار تنی کامپوند پتروشیمی مارون درسال 96 بطورکامل به بهره برداری خواهد رسید. همچنین زیر مجموعه مارون، پتروشیمی لاله در 6 ماه نخست امسال موفق شد بیش از134 هزارتن محصول به ارزش 147 میلیون وچهارصد وهفتاد هزار دلار را روانه بازارهای بین المللی کند.

 

    • خودرو تجاری : با وجود اجرای برخی طرح های مربوط به نوسازی خودروهای سبک و نیمه سنگین و تحقق بخشی از وعده های دولت در ارائه تسهیلات و آغاز نوسازی تاکسی ها و مینی بوس های فرسوده در کشور ،اما همچنان موضوع نوسازی کامیون ها و خروج خودروهای فرسوده سنگین از مشکلات جدی دارندگان این خودروهاست. جریان نوسازی کامیون های فرسوده در حالی همچنان با وجود وعده های دولت مسکوت مانده که بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به امضاء رسید مقرر گردید تا 65 هزار دستگاه کامیون و کشنده فرسوده نوسازی شود که متاسفانه تاکنون این طرح اجرایی نشده است. رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور با توجه به وجود 180 هزار خودرو بالای 27 سال در جاده های کشور خاطر نشنا کرد : 90 هزار دستگاه کامیون فرسوده بالای 35 سال در جاده های کشور تردد می کنند که این آمار نشان می دهد که دولت باید به سرعت در زمینه نوسازی این خودروها اقدامی جدی نماید.

 

    • گروه پالايشى : خبرها حاكى از فروش بنزين پالايشگاههاى تبريز و اصفهان در جايگاههاى اختصاصى و ورود به عرضه برندينگ ميباشد.

 

    • شتران : به گفته مهدی پارچینی مدیر عملیات بازار نقد شرکت بورس، زمان انتقال و گشایش نماد پالایشگاه تهران از فرابورس به بورس که رکوردار گرانترین سهم ایران است، فردا یکشنبه 9 آبان‌ماه تعیین شد
  • ذوب

    طبق اعلام قبلی قرار بود شرکت ذوب آهن امروز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور اقدام به افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه کند اما این تصمیم به تعویق افتاده است.

    وبصادر

    بانک صادرات ایران با صدور بیانیه به مناسبت رفع تحریم های شورای اجرایی اتحادیه اروپا، اعلام کرد: خروج از تحریم شعب بین الملل بانک صادرات ایران و شعبه لندن، فصل جدیدی را آغاز می کند.

    ذوب

    بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ۴ طرح مهم تولیدی دیگر در ذوب آهن اصفهان به بهره برداری می رسد/ علاوه بر طرح تولید ریل ملیUIC60 ، UIC54 ، U33 ، طرح احداث ایستگاه ریخته گری با ظرفیت اسمی یک میلیون تن شمش ، طرح بازسازی و اصلاح غبارگیرهای سیستم تصفیه گاز کنورتور ( که با اجرای آن برای ۳ کنورتور ذوب آهن ، این شرکت به صنعت سبز تبدیل می شود ) ، طرح گوگرد زدایی از چدان مذاب و طرح انتقال پساب زرین شهر نیز افتتاح می شود

    ذوب آهن

    منصور یزدی زاده، عضو هیئت مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با اقتصاد انلاین در خصوص افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی این شرکت گفت: هم اکنون گزارش حسابرس قانونی برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی در سایت کدال منتشر شده و برای سازمان بورس نیز ارسال شده است.او در خصوص معافیت مالیاتی این افزایش سرمایه افزود: از قرار معلوم قانون معافیت مالیاتی برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی تا پایان سال گذشته معتبر بوده است. البته شرکت هایی که در سال گذشته تقاضا افزایش سرمایه داده اند، نیز شامل این موضوع می شوند. در واقع معافیت مالیاتی افزایش سرمایه به ذوب آهن نیز تسری پیدا می کند.یزدی زاده افزود: مهم ترین دلیل شرکت ذوب آهن برای افزایش سرمایه، خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت است. همچنین افزایش سقف اعتباری برای استفاده از تسهیلات نیز به صورت عمومی در تمام بنگاه ها برای افزایش سرمایه در نظر گرفته می شود و در شرکت ذوب آهن اصفهان نیز این مهم مد نظر است. بر اساس ماده ۱۴۱ قانون تجارت اگر زیان شرکتی به بیش از ۵۰ درصد سرمایه اسمی آن برسد، باید در مجمعی نسبت به ابقا یا انحلال این بنگاه رای داده شود. شرکت ذوب آهن اصفهان که در فرابورس ایران پذیرفته شده است، به دلیل داشتن نسبت زیان به سرمایه درصدی، مشمول این قانون است. به همین دلیل بحث افزایش سرمایه این شرکت از سال گذشته مطرح شد.رقم این افزایش سرمایه در ابتدا ۳۸۰ درصد عنوان می شد، اما پس از برررسی های اولیه، با رقم ۳۲۲درصد بیان شد که در نهایت گزارش حسابرس قانونی نیز ۳۲۲ درصد را تایید کرد.

    پالایشىیها

    خبرها حاکى از فروش بنزین پالایشگاههاى تبریز و اصفهان در جایگاههاى اختصاصى و ورود به عرضه برندینگ میباشد .

    حریل

    شنیده میشود بزودى پس از حل صلاحیت خریدار بلوک شرکت دوباره آگهى میشود .

    آپ

    با توجه به ماهیت دانش بنیان بودن شرکت ، مدیران در صدد اخذ معافیت مالیاتى ٩٠ درصد از درامدهاى شرکت میباشد که در صورت تحقق حدود ٨ درصد به سود شرکت افزوده خواهد شد .

    ساما

    شنیده میشود که بحث فروش ٢٠ درصد سهام شرکت به شرکتى آلمانى مونیخ رى جدى شده است .

    وبانک

    اعم پرتفوی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شامل وبشهر ، شاراک و سیدکو می باشد لذا با توجه به تک نرخی شدن ارز و تاثیر مستقیم بر سود سازی شاراک و همچنین رشد سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان و توسعه صنایع بهشهر انتظار برای بالا رفتن NAV این سهم و گمانه زنی جهت رشد آن بگوش میرسد . قیمت سهم هم اینک تقریباً ۵۰ درصد ارزش ناو خود قرار دارد

پالایشی ها

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه‌های بزرگ در صف انتظار ورود به عرصه برندینگ و عرضه سوخت‌شان در جایگاه‌هایی با برند خودشان هستند و پالایشگاه‌های اصفهان و تبریز به زودی در لیست شرکت‌های برندینگ قرار می‌گیرند.محمدرضا مظلومی در یک نشست خبری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: ۷۰ شرکت برای برندینگ جایگاه‌های سوخت مراجعه کردند، ۲۶ شرکت پرونده فرستادند و مجوز فعالیت ۱۷ شرکت صادر شد.وی افزود: جایگاه‌های زنجیره‌ای از حوزه سوخت‌رسانی به خودروها در فاز اول شروع می‌کنند، در فاز دوم، انبارهای فرعی به آنها واگذار می‌شود و امیدواریم در فاز نهایی بتوانند در تولید، واردات و عرضه فرآورده عمل کنند.وی با اشاره به مشوق‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای برندینگ گفت: این طرح در عمل به صورت پایلوت در اصفهان شروع شده است و امیدواریم حداکثر تا پایان آذر بتوانیم فعالیت رسمی شرکت‌های صاحب برند را داشته باشیم، چنان که لگوی چند شرکت در اصفهان، شیراز، بندر عباس و مازندران نصب شده است. کگل


مجموعه گل گهر باتمام توان پنج هدف کاهش هزینه ها،افزایش تولید،افزایش حمل وصادرات ،شروع هرچه سریعترکارخانجات و پروژه های درحال احداث و بهبود کیفیت تمامی ظرفیت های موجودرا دنبال می کند.

زغالسنگ


سعد محمدی گفت: در حال حاضر صنعت زغال سنگ در انتظار افزایش نرخ است که این موضوع در آینده نزدیک رخ داده و در صورت اجرایی شدن بر اساس مذاکرات صورت گرفته، قیمت جدید شامل همه سال شده و این امر تاثیر مثبتی در شرایط اقتصادی شرکت خواهد داشت.

فاسمین


مدیر عامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران پروژه تولید کنسانتره روی از کیک‌های موجود در کالسیمین را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد و افزود: روند پیشرفت این طرح به خوبی در حال اجرا است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد. وی در زمینه طرح‌های آینده هم یادآور شد: در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در ۱۰ طرح جدید اختصاص داده شده و عمده سرمایه‌گذاری‌ها در طرح‌های جدید نیز تایید شده‌اند.


سیمان


یکی از موضوع‌های مطرح شده درباره صادرات سیمان به افریقا با توجه به بعد مسافت، تجهیز سیستم حمل‌ونقل دریایی و ایجاد اسکله‌های تخصصی در این زمینه است. مذاکرات را برای انعقاد قراردادهای صادراتی با کشورهای افریقایی شروع کردیم که در آستانه قطعی شدن است. لطفی با اشاره به سهم ۴۰درصدی حمل‌ونقل در قیمت تمام‌شده سیمان صادراتی ایران به افریقا گفت: امیدواریم با توجه به استفاده از انرژی یارانه‌دار هرچه زودتر امکان صادرات به افریقا را فراهم کنیم. کشورهای رو به توسعه افریقایی بازاری مناسب، پرمصرف و دائمی برای ایران است و با وجود حضور رقبایی که از امتیازهای بسیاری برای صادرات به افریقا برخوردارند می‌توانیم به این بازار امیدوار باشیم.

سیمان


دبیر انجمن سیمان با اعلام بهبود سودآوری و بازدهی سیمانی ها در ۴ ماه اخیر از افزایش تعداد کشورها برای صادرات سیمان و کلینکر خبر داد. دبیر انجمن سیمان اظهار داشت: در میان هر چند افزایش قیمتی برای محصولات سیمانی رخ نداده اما قیمت ها بهبود پیدا کرده است. در گذشته قیمتها براساس تحویل درب کارخانه محاسبه می شد، اما براساس ابلاغیه جدید برای کنترل و تعدیل قیمت ها با احتساب میانگین هزینه حمل و نقل در کشور، تحویل در مقصد انجام می شود و کف قیمت برای مشتری در نظر گرفته می شود.

تاپیکو


وزیر نفت، با بیان اینکه بهره برداری از بخش تولید بنزین پالایشگاه “ستاره خلیج فارس” تا پایان سال عملیاتی می شود، گفت:پالایشگاه مذکور سه فاز دارد که فاصله افتتاح هر فاز شش ماهه است.

مسکن


بانک مرکزی اعلام کرد: قیمت مسکن شهر تهران در مهرماه ۱.۶ درصد افزایش یافت. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۴۴٫۴ میلیون ریال است که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱٫۶ و ۵٫۹ درصد افزایش نشان می دهد.

مارون


طرح ۶۰ هزار تنی کامپوند پتروشیمی مارون درسال ۹۶ بطورکامل به بهره برداری خواهد رسید. همچنین زیر مجموعه مارون، پتروشیمی لاله در ۶ ماه نخست امسال موفق شد بیش از۱۳۴ هزارتن محصول به ارزش ۱۴۷ میلیون وچهارصد وهفتاد هزار دلار را روانه بازارهای بین المللی کند.

خودرو_تجاری


با وجود اجرای برخی طرح های مربوط به نوسازی خودروهای سبک و نیمه سنگین و تحقق بخشی از وعده های دولت در ارائه تسهیلات و آغاز نوسازی تاکسی ها و مینی بوس های فرسوده در کشور ،اما همچنان موضوع نوسازی کامیون ها و خروج خودروهای فرسوده سنگین از مشکلات جدی دارندگان این خودروهاست. جریان نوسازی کامیون های فرسوده در حالی همچنان با وجود وعده های دولت مسکوت مانده که بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به امضاء رسید مقرر گردید تا ۶۵ هزار دستگاه کامیون و کشنده فرسوده نوسازی شود که متاسفانه تاکنون این طرح اجرایی نشده است. رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور با توجه به وجود ۱۸۰ هزار خودرو بالای ۲۷ سال در جاده های کشور خاطر نشنا کرد : ۹۰ هزار دستگاه کامیون فرسوده بالای ۳۵ سال در جاده های کشور تردد می کنند که این آمار نشان می دهد که دولت باید به سرعت در زمینه نوسازی این خودروها اقدامی جدی نماید.

 

واتي
شايعات از افزايش سرمايه اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
ذوب
به گفته عضو هيئت مديره شركت ذوب آهن اصفهان، مهم ترين دليل شركت ذوب آهن برای افزايش سرمايه، خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت است.و تجديد ارزيابي «ذوب»
از ماليات معاف است
وبصادر
بانك صادرات ايران با صدور بيانيه به مناسبت رفع تحريم های شورای اجرايي اتحاديه اروپا، اعلام كرد: خروج از تحريم شعب بين الملل بانك صادرات ايران و شعبه لندن،
فصل جديدی را آغاز مي كند.
انبوه سازی ها
به گزارش روابط عمومي بانك مركزی، گزارش تحولات بازار مسكن شهر تهران در مهرماه سال ١٣٩٥:متوسط قيمت خريد و فروش يك متر مربع زيربنای واحد مسكوني
معامله شده از طريق بنگاه های معاملات ملكي شهر تهران ٤.٤٤ ميليون ريال است كه نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب ٦.١ و ٩.٥ درصد افزايش نشان ميدهد.
كگل
به گزارش معدن ٢٤ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل بورس كالای ايران، اوراق سلف موازی استاندارد در مرحله دوم عرضه شركت سنگ آهن گل گهر، روز
چهارشنبه به ميزان ۷۵۰ هزار تن و به قيمت يك ميليون و ۶۲۵ هزار ريال به ازای هر قرارداد در بورس كالا منتشر شد كه كه كل اوراق منتشره در ثانيه اول معامله شد.
شركت معدني و صنعتي گل گهر اين اوراق را به منظور تكميل طرح های توسعه ای خود منتشر كرد و بازدهي اين اوراق طي يكسال حداقل ۱۹ و حداكثر ۲۰ درصد است
گروه فولاد
شايعات از احتمال صادرات فولاد به آمريكا پس از انتخابات اين كشور حكايت دارد
بنيرو
شايعات از تعديل مثبت الين شركت با توجه به افزايش سود زير مجموعه های اين شركت حكايت دارد
گروه سيماني
شنيده ها از تخفيف ١٥ تا ٥٠ درصدی حمل و نقل ريلي جهت ترانزيت و صادرات به شركت های سيماني حكايت دارد
فارس
شايعات از افزايش سرمايه از محل سود انباشته اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
ولملت
شايعات از افزايش سرمايه اين شركت درآينده نزديك حكايت دارد
غشاذر
شايعات از احتمال صادرات لبنيات اين شركت به عراق در آينده نزديك حكايت دارد

 

پتایر

شرکت: توليدي ايران تایر

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1395/12/30 دوره 6 ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 1395/06/31

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت توليدي ايران تاير طی نامه شماره مورخ 1395/08/08 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1395/12/30 با سرمایه 286,469 میلیون ریال مبلغ 1,099 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

سود هر سهم گزارش قبل: 7 ریال
سود هر سهم گزارش جدید: 1,099ریال
درصد تغییر: 15,600% تعدیل مثبت
پوشش 6 ماهه 3% مبلغ 36 ریال


▪️ دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 1395/12/30 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی

الف) جلوگيري از واردات بي رويه تاير و افزايش نرخ تعرفه ي ورودي موجب رونق هر چه بيشتر بازار داخلي شده و به تبع شرکت فروش ريالي خود نسبت به پيش بيني قبلي را 12% افزايش داده است که 7% آن ناشي از افزايش مقدار فروش و 5% ناشي از افزايش نرخ ميانگين فروش ميباشد.
ب‌) بهاي تمام شده کالاي فروش رفته نسبت به پيش بيني قبلي 9% افزايش داشته که دليل آن افزايش در حجم فروش و تغيير در نرخ خريد مواد اوليه ميباشد. افزايش در نرخ خريد مواد اوليه خارجي (کائوچوي طبيعي) بابت افزايش نرخ هاي جهاني بوده و نرخ خريد مواد اوليه داخلي شامل کائوچوي مصنوعي و دوده و نخ به دليل افزايش نرخ فروش توسط شرکتهاي توليد کننده داخلي ميباشد.
ج‌) هزينه هاي اداري، عمومي و فروش نسبت به آخرين پيش بيني 13% افزايش داشته که عمده دليل آن افزايش در هزينه هاي توزيع و فروش و تبليغات به تبع افزايش در حجم فروش ميباشد.
د‌) افزايش در خالص ساير درآمد و هزينه هاي عملياتي به دليل طبقه بندي صحيح هزينه هاي جذب نشده نسبت به قبل ميباشد که در بودجه قبلي از بهاي تمام شده کسر نگرديده است، ضمناً ظرفيت عملي توليد با امکانات فعلي حدوداً 17.500تن ميباشد.
ه‌) کاهش در هزينه هاي مالي نسبت به بودجه قبلي ناشي از پيش بيني تسويه بخشي از بدهي به سيستم بانکي از محل وجه حاصل از فروش زمين در 4 ماهه آخر سال ميباشد ( افزايش در هزينه هاي مالي در پيش‌بيني شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول به دليل منظور نمودن جرايم در پايان هر سال مالي ميباشد.)
و‌) دليل افزايش خالص درآمدهاي متفرقه نسبت به قبل بابت پيش بيني سود حاصل از فروش زمين 5 هکتاري شرکت به مبلغ 280 ميليارد ريال ميباشد شايان ذکر است ارزش فروش زمين مزبور 310ميليارد ريال بوده که 30ميليارد ريال آن بابت هزينه هاي جانبي نقل و انتقال کسر شده است.
ز‌) افزايش در مبلغ سود(زيان) خالص نسبت به آخرين بودجه 312.692 ميليون ريال ناشي از 280.000ميليون ريال سود حاصل از فروش زمين و 32.692 ميليون ريال ناشي از فعاليتهاي عملياتي خود شرکت ميباشد.
ح‌) با توجه به مانده زيان انباشته شرکت در پايان سال 1394 به مبلغ 392.901 ميليون ريال، سود دوره جاري تماماً از مبلغ مزبور کسر شده و به تبع شرکت سود تقسيمي نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ،صورت های مالی ، کدال ، گزارش ، شفافیت ، اطلاعیه ، درامد ، فعالان ، بازار ، بورس, تکمبا ، ،شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر،خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران ، سايپا، سرمايه‌گذاري بوعلي، سرمايه‌گذاري غدير، سيمان فارس و خوزستان، ليزينگ رايان سايپا، بانك صادرات، چادرملو، بانك تجارت، ملي مس، توسعه معادن فلزات، سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن، پتروشيمي اصفهان،سرمايه‌گذاري رنا، توسعه صنايع بهشهر، كنتورسازِي، گروه صنايع بهشهر ايران، فارسيت دورود، دارو‌سازي جابربن‌حيان، بانك كار آفرين، بانك ملت، سايپا آذين، گروه دارويي سبحان، ايران ترانسفو، بانك اقتصاد نوين، ليزينگ ايران، سرمايه‌گذاري توكافولاد، آذرآب، گل گهر، سرمايه‌گذاري توسعه ملي، سيمان تهران، سرمايه‌گذاري اميد، فولاد اميركبيركاشان، تكين كو، خدمات انفورماتيك، تولي پرس، مهركام پارس، بانك سينا، رينگ‌سازي مشهد، الكتريك خودرو شرق، سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي، پتروشيمي شازند (اراك)، سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران، سرمايه‌گذاري شاهد، قطعات اتومبيل ايران، فولاد مباركه، جوشكاب يزد، سيمان دورود، نيرومحركه , :: 19:8 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.