بورس تهران دوشنبه مورخ 26 مهر 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 26 مهر 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: روز گذشته شاهد عرضه های سنگین در بازار بودیم که انتظار داریم این عرضه ها امروز در ساعت اولیه به پایان برسد و در ادامه شاهد بازاری متعادل باشیم! تایید افزایش سرمایه 26 درصدی برای خکاوه که بازار انتظار بیشتری از مقدار آن داشت، باعث فشار فروش در این نماد و در ادامه سرایت این فشار فروش به نماد خساپا، باعث شد تا جو منفی در بازار دیروز گسترش پیدا کند که در نهایت به افت 317 واحدی شاخص کل انجامید. اما همانطور که در نبض بازار دیروز هم بیان کردیم، این انتظار فشار فروش وجود داشت و نگرانی خاصی از این بابت نباید داشته باشیم! چراکه روند کلی اقتصاد ایران در جهت مثبت قدم برمیدارد و در نهایت این تاثیرات مثبت اقتصادی، اثر خود را در بورس تهران خواهد گذاشت. در بازار امروز، همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، انتظار داریم بازار با فشار فروش در ساعت اولیه کار خود را آغاز کند و در ادامه از فشار فروش کاسته شده و بازار متعادلی را شاهد باشیم! امروز شاهد عرضه اولیه در نماد آپ نیز خواهیم بود که در اینباره صحبتی نمیکنیم. این عرضه اولیه از جنجالی ترین عرضه اولیه ها در سال جاری خواهد بود و به نظر می رسد که برنامه ای مدون برای رشد قیمت این نماد در بازار تهیه شده است!! در نماد واتی، توضیحاتی در بخش نظرات سایت لایوبورس به یکی از کاربران داده شده است که توصیه میکنیم دوستانیکه این نماد را در سبد خودت دارند، آن را مطالعه کنند. در سایر نمادهای مورد توجه ما، امروز پاکات مزایده فروش زمین پتایر در ساعت 10 صبح بازگشایی خواهد شد که نتیجه این مزایده در قیمت این نماد اثر جدی خواهد داشت!

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: همانطور که انتظار می رفت، بازار امروز با فشار عرضه ها آغاز شد و در ادامه به تعادل رسید. عرضه اولیه امروز نیز در نماد آپ در قیمت 9999 ریال کشف قیمت شد تا در کنار شرایط بحث برانگیز این عرضه، قیمت خاص و مدت زمان کشف قیمت هم به مواردی جدید برای بحث تبدیل شود! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با رشد 138 واحدی به کار خود پایان می دهد و ارزش معاملات خرد امروز، چیزی حدود 250 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.