✍ شایعات امروز شنبه 10 مهر ماه
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

    • وبهمن : بر اساس شنیده ها شرکت سرمایه گذاری بهمن بدنبال فروش زمین خود در نیمه دوم سال است.

 

    • شاوان : شنيده ها حاكى از ارسال گزارش مثبت سه ماهه طى هفته جارى بر كدال ميباشد .

 

    • گروه قندى : خبرها حاكى از سرمايه گذارى يك هيات فرانسوى در صنعت شكر خوزستان ميباشد كه رايزنى هاى مختلفى را با استاندار و ساير مسولان اين استان انجام داده اند .

 

    • وپترو : بر اساس شنیده ها بدنبال رشد زیرمجموعه های خود و بالا رفتن NAV سهم گروهی در حال جمع آوری سهم هستند.

 

    • گروه رایانه : شنيده ها حاكى از افزايش ١٤ درصدى نرخ خدمات پايه تخصصى انفورماتيك در سالجارى ميباشد .

 

    • خسايپا : يك مقام مسئول صنعت خودرو با بيان اينكه رنو خواستار ( بن رو ) سايپا است ، گفت توافقات اوليه با سايپا بر سر انتقال انجام شده است .

 

  • شکلر: بر اساس شنیده ها تاپیکو جهت تامین هزینه های پروژه خلیج فارس ,بلوک خود در شکلر را به قیمت 150 میلیارد تومان بفروش می رساند تا چند هفته اینده ,همچنین توافقاتی از شرکت با سرمایه گذار خارجی به گوش می رسد که به زودی اعلام خواهد شد

خودرو

رویترز: مدیر عامل پژو هفته آینده به ایران سفر می‌کند تا فروش ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در نیمه دوم امسال و ۳۰۰ هزار خودرو در سال ۲۰۱۷ را با ایران قرارداد ببندد.

وپست

شرکت پست بانک ایران مجددا یک آگهی مزایده عمومی از طریق سایت خود منتشر کرده است.؛گفته میشود در این آگهی ۵۳ ملک روی میز فروش خواهد رفت.


خبری خوب برای قطعه سازها

تعهد خودروسازان ۱۰ ساله شد/براساس یک قانون جدید، تمام خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم شده‌اند ارائه خدمات تعمیر و تامین قطعات یدکی خودروهای عرضه شده از سوی خود را تا ۱۰ سال پس از فروش آخرین دستگاه از آن مدل خودرو، تضمین کنند.

تغییر نام و گروه یک نماد بورسی

نام نماد و شاخه فعالیت شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران از “خعتبار” به نماد “واعتبار” تغییر یافت.تغییر نماد و شاخه فعالیت یک شرکت بورسی ۸۰ میلیارد تومانی
نماد و شاخه فعالیت یک شرکت بورسی با سرمایه ۸۰ میلیارد تومانی تغییر کرد.
طبق مصوبه ۱۳ شهریور هیات پذیرش بورس، نام نماد و شاخه فعالیت شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران از “خعتبار” به نماد “واعتبار” تغییر یافت.نماد این شرکت از ۱۲ شهریور تاکنون برای برگزاری مجمع فوق العاده بسته است و در مجمع فوق العاده ۲۴ شهریور، سرمایه اسمی ۴۰ میلیارد تومانی آن از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.
براساس این گزارش، ۲۰ اسفند ۹۳ با عرضه بلوک مدیریتی ۸۱٫۰۷ درصدی این شرکت بورسی توسط گروه بهمن ، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران اقدام به خرید این بلوک به ارزش ۷۰ میلیارد تومان کرد و مالک اصلی آن شد.

اخباری از سهامداران عمده قندیها

مهرگان یک قدم تا خروج کامل از قثابت /همانطور که پیش بینی می شد بازی قندی ها با خروج سهامداران درصدی از این صنعت پیگیری شد تجهیزات پزشکی مهرگان دومین دسته ۲۵ میلیون سهمی خود را هم در قثابت فروخت تا برای خروج کامل از قثابت تنها ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار سهم (هم اکنون مالک ۱٫۲۴ درصد قثابت است ) فاصله داشته باشد . توجه کنید که تجهیزات پزشکی مهرگان تامین پارس (سهامی خاص) تا چند روز پیش مالک حدود ۵۹ درصد از سهام قثابت بود . ظاهرا مهرگان که قرابت چندانی یا صنعت و قند و شکر ندارد و البته نیازمند نقدینگی است این تصمیم را گرفته است .
به هر ترتیب ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تمام نقدینگی بود که مهرگان روز چهارشنبه از فروش قثابت به جیب زد .همچون روز سه شنبه کدهای حقیقی پر تعداد خریداران عرضه های مهرگان در قثابت بودند . ۹۱ درصد از خریدهای روز چهارشنبه توسط ۹۴۸ کد حقیقی در قند ثابت خراسان خریداری شد .
نکته جالب دیگر ، وضعیت سهامداران درصدی قثابت است . هم اکنون تنها ۳ کد درصدی که مجموعا ۴٫۵ درصد از سهام قند ثابت خراسان را در اختیار دارند .
اما تا صحبت در خصوص قند و شکری ها هست اشاره کنیم که شرکت بازرگانی پویاگستردنیا (سهامی خاص) در قهکمت مانند روز سه شنبه حسابی سهم عرضه کرد پویا گستر با فروش ۹ میلیون برگه سهم قند هکمتان در حدود ۳ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان به دست آورد . یادآور می شود پویا گستر دنیا همان کد حقوقی بود که در سال ۹۴ همراه با دو تاجر حقیقی کنسرسیومی تشکیل داده بودند و بلوک ۸۸٫۷۱ درصدی قند قزوین را از بنیاد مستضعفان خریداری کردند .
بد نیست به قند قزوین هم اشاره ای کنیم نمادی که پویا گستر دنیا طی هفته های قبل در آن سهم هم به عنوان فروشنده ظاهر شده است . قند قزوین در روزهایی که سهامداران درصدی از نمادهای قندی جدا می شدند شاهد اضافه شدن کدهای حقیقی جدید درصدی بود . در روز چهارشنبه هم که نمادهای قندی از سبز کامل به سرخ تغییر رنگ دادند مانند روز سه شنبه یک کد جدید درصدی به جمع سهامداران درصدی قزوین پیوست . به نظر قزوین از این حیث با سایر نمادهای قند و شکری متفاوت است .

مداران

شنیده هایی از توقف نماد مداران به گوش می رسد

خودرو

خودرو جدید پژو ۲۰۰۸ دی ماه عرضه می شود/ قیمت ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان
بورس پرس-معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از عرضه خودرو جدید پژو ۲۰۰۸ در دی سال‌جاری توسط شرکت ایکاپ با قیمت ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومانی خبر داد.

اخبار مجمع بانک ملت

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بانک ملت به نقل از کارگزاری بانک مسکن
نامه بانک مرکزی در ساعتی مانده به برگزاری مجمع، فضای کلی را تحت تاثیر قرار داده بود. مهم‌ترین نکات به شرح زیر می‌باشند:
۱- اعمال ۳ هزار وهشتاد میلیون تومان ذخیره اضافی در صورت‌های مالی سال ۹۴ در نامه بانک مرکزی که جزئیات آن به این شکل است.(۱- اعمال ثبت اصلاحی حسابداری برگشت ۷۷۷۳ میلیارد ریال تاخیر تادیه دین مطالبات دولت در صورت عدم اخذ تاییدیه. ۲- اعمال ۱۵ هزار میلیارد ریال بابت کسری ذخایر مطالبات مشکوک الوصول. ۳- اعمال ذخیره حداقل ۲۵۰۰ میلیارد ریال از بابت کسری ذخیره اکچوئری. ۴- باتوجه به عدم ارائه مستندات کافی از ارزهای مورد مطالبه، مبلغ ۵۵۵۲ میلیارد ریال از سودهای ارزی برگشت داده شود. )
۲- خسارت ۴ میلیارد دلاری از انگلیس تا سال آینده تعیین تکلیف نخواهد شد و احتمال کاهش این خسارت وجود دارد.
۳- افزایش ۴۴ درصدی هزینه‌های عمومی اداری یکی از نکات بحث برانگیز مجمع بود.
۴- حضور گسترده کارمندان بانک منجر به اعتراض برخی سهامداران شد.
۵-فروش ۶۰۰ دارای غیر مولد بانک در دستور کار قرار دارد.
۶- درآمدهای مشاع بانک طی سال ۹۴ با مشکل مواجه بوده است.
۷- بانک طی مدت بعد از برجام توانسته است روابط بانکی خوبی با برخی از بانک‌های اروپایی برقرار کند.
۸- لزوم باز بینی در صورت‌های مالی سال ۹۴

سپه

وال استریت ژورنال:
بانک های سپه و سپه اینترناشنال به اتهام تأمین مخارج ساخت موشک های بالستیکی در ایران مشمول تحریم های آمریکا شده و قرار بود تا سال ۲۰۲۳ در لیست سیاه باقی بمانند اما تحریم ها علیه انها در ژانویه ۲۰۱۶ در چارچوب توافق محرمانه واشنگتن و تهران رفع شدند.

حمل و نقل

وزیر راه و شهرسازی: سهم ۱۷درصدی ریل از تخلیه بار بنادر باید افزایش یابدعباس آخوندی : بنادر ما باید با فرودگاه‌ها، راه‌آهن و جاده حمل و نقل ترکیبی تشکیل دهند.

بانکی ها

در ادامه تور اروپایی سیف، دور جدید مذاکرات ایران و یونان به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری به ویژه بهبود روابط بانکی تهران-آتن انجام شد

یارانه

معاون وزیر کار با بیان اینکه در ۵ماهه امسال یارانه بیش از۲۰۰هزار نفر حذف شد، گفت:دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد و فقط یارانه خانوارهای با درآمد بیش از ۳۵ میلیون تومان حذف می شود/مهر

همراه

همراه اول در روز پایانی نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ از سرویس های جدید مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT)، رونمایی کرد.ارزش بازار اینترنت اشیا در دنیا و تا سال ۲۰۲۲ در حدود ۱۵ تریلیون دلار بیش بینی شده است که حاصل ارتباطات فراهم شده بین بیش از ۵۰ میلیارد شی خواهد بود.

خودروئی ها

بر اساس توافق نامه وزارت صنعت و شرکت رنو، این خودروساز فرانسوی قرار است مراکز مهندسی، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خود را به صورت مستقیم در ایران راه اندازی کند

گروه لبنیات

در گروه لبنی برخی از گمانه زنی ها حاکی از آن است که کشور روسیه تعرفه واردات لبنیات و آبزیان را برای محصولات ایرانی از ۱۹ به سه درصد کاهش داده است که این امر می تواند بسترهایی جهت توسعه و گسترش حجم صادرات محصولات لبنی به کشور مذکور را فراهم نماید و در صورت صحت و تحقق آن اثرات مثبتی بر وضعیت عملیاتی و سودآوری شرکت های لبنی در پی خواهد داشت.

خنصیر


شنیده ها حکایت از تعدیل مثبت دارد همچنین افزایش تیراژ تولید در دستور کار است .

سنک آهن

پقیمت سنگ‌آهن در معاملات آتی روز چهارشنبه چین با رشدی ۱٫۵ درصدی مواجه شد. این در حالی بود که قیمت فولاد پس از افت در جلسه گذشته امروز به یک ثبات نسبی رسید. با وجود این معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای سنگ‌آهن در آستانه تعطیلات یک‌هفته‌ای چندان سنگین نباشید.

شتوکا

بر اساس شنیده ها شتوکا با یک شرکت خارجی جهت تولید محصول مشترک و صادرات به کشورهای اروپایی به توافق رسیده است

فسرب

احیای غول صنعت سرب و روی کشور با رکورد ۳۰۰ تن تولید/گروه توسعه معادن روی ایران به رکوردهای جدید دسترسی پیدا کرده است

بازار سرمایه

علی صالح آبادی رئیس اسبق سازمان بورس و مدیرعامل بانک توسعه صادرات: یکی از مزایای اسناد خزانه تعمیق بازار بدهی در بازار سرمایه است. حجم بازار بدهی در این فرایند توسعه می یابد و از آنجا که قرار است معامله دست دوم این اسناد فقط در بازار سرمایه صورت پذیرد، بنابراین سبب تعمیق بخش بدهی در بورس شده و نقش بازار سرمایه را درتامین مالی پررنگ تر خواهد کرد

 

شنیده ها ما حکایت از ان دارد گزارش تکنو همراه با تعدیل مثبت قرار است بر روی کدال قرار گیرد

 

    • خبرهای رسیده از پالایشگاه ستاره خلیج فارس حاکی از این است که بخشی از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس آماده تولید شده است.

 

    • تاپیکو مالک این پالایشگاه میباشد.

 

    • ۳۱ میلیون و ۶۵۰ هزار سهم شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج دوشنبه ۱۲ مهر در بازار فرابورس عرضه می شود/۵۰ درصد عرضه به معامله گران آنلاین می رسد

 

    • بانک سرمایه گذاری Goldman Sachs پیش بینی خود را از زغال سنگ افزایش داد. پیش بینی ها را برای سه ماهه چهارم 2016 حدود 125 درصد افزایش داد و به 180 دلار در فوب استرالیا رساند.

 

  • سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: نصب صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی به نفع اصناف و دولت خواهد بود به این دلیل که یکی از مزایای آن دریافت عادلانه مالیات و نظام مند است / مجتبی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اجرای این طرح باعث می شود تا شبکه تولید و توزیع کشور از تامین کنندگان و تولید کنندگان تا آخرین حلقه زنجیره توزیع به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط داشته باشند و با حذف واسطه های غیر ضرور کالا ارزان‌تر به دست مصرف کننده برسد. / وی تصریح کرد: با اجرای پروژه نصر( نصب صندوق های مکانیزه فروش ) این صندوق ها به صورت رایگان در اختیار واحدهای صنفی قرار خواهد گرفت و بدین وسیله اصناف در اجرای بزرگترین پروژه ساماندهی مالیاتی کشور پیشقدم شده و به دولت کمک خواهند کرد. / صفایی با اشاره به افزایش حدود ۱۵ درصدی مالیات در بودجه سال آینده و لغو معافیت های مالیاتی در برنامه ششم توسعه تاکید کرد: اصناف هیچگاه مخالف پرداخت مالیات نبوده و نیست بلکه بر دریافت عادلانه و نظام مند مالیات تاکید و اصرار دارد. / وی اظهار کرد: با اجرای پروژه نصب صندوق های مکانیزه فروش، بازرسی های صنوف نیز مکانیزه شده و بخش قابل توجهی از هزینه های سخت افزاری بازرسی اصناف کاسته خواهد شد.

مجمع تاپیکو

مجمع تا پیکو ۱۶ تومان سود تقسیم کرد/ افزایش سرمایه جدید در راه است

شبندر

خبرهای رسیده از بندرعباس و پالایشگاه ستاره خلیج فارس حاکی از این است که بخشی از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس آماده تولید شده است

حسینا

تفاهم نامه همکاری بین روسیه و آلمان امضا شد/تفاهم نامه ای بین بندر تجاریِ روسیه موسوم به Ust-Luga و بندر Kiel آلمان امضا شد که به موجب آن توسعۀ روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور در اولویت قرار می گیرد.
به گزارش گروه بین الملل مانا تفاهم نامۀ همکاری بین بنادر دو کشور آلمان و روسیه با هدف افزایش ترافیک ترانزیت بار، جذب بیشتر مشتریان و توسعۀ روابط بین دو منطقۀ اقتصادی Leningrad روسیه و Schlewig-Holstein آلمان به امضای طرفین رسید.
بر اساس این گزارش، اولین فاز تفاهم نامۀ همکاری بین دو کشور شامل ارائۀ خدمات لجستیکی جدید برای تحویل گیری بار بین آلمان و روسیه است که از طریق خطوط کشتیرانی Cis-Cargo GmbH و PUL Trans JSC انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است بندر روسیه مدیریت و ادارۀ ترمینال چندمنظورۀ YUG-2 و ترمینال مسافری Auto-Railway را بر عهده دارد.

گروه قند و شکر


معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: قرار شد حجم عرضه به ۳۰ هزارتن برنج و ۵ هزارتن شکر افزایش یابد.به گفته این مقام مسئول، ۳۰ تن برنج تنظیم بازاری به قیمت هرکیلوگرم کمتر از ۴ هزارتومان و ۵هزارتن شکر تنظیم بازاری به قیمت هر کیلوگرم ۲۵۲۰ تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

خپارس


شنیده ها از مذاکرات پارس خودرو با نیسان ژاپن و تولید ماکسیمای جدید در آینده نزدیک حکایت دارد

خودرو ،خساپا


وزیر صنعت معدن و تجارت پیرامون توافقنامه ای که امروز بین ایدرو و رنو به امضا رسید گفت: این توافق در دو مرحله تعریف شده که در مرحله اول، ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال تولید می شود و در مرحله دوم به ۳۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید .این قرارداد بصورت جوینت ونچر با ایران خودرو و سایپا می باشد

گروه پالایشی


در پی تصمیم غیرمنتظره اوپک برای کاهش تولید خود قیمت جهانی نفت رو به افزایش گذاشت و در ادامه معاملات جمعه به ۵۰ دلار در هر بشکه رسید.

ایران خودرو


معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: میزان فروش محصولات این شرکت از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.وبرای سال جاری تعداد ۳۰ هزار دستگاه خودرو نیز برای صادرات برنامه ریزی شده است. وی عنوان کرد: خودرو سرا محصول شرکت سوزوکی است که قراردادش مراحل نهایی را طی می‌کند و از سال ۱۳۹۶ این خودرو هم وارد بازار می‌شود.

وهور


شایعات از اماده شدن نیروگاه گیلان این شرکت برای ورود به بازار حکایت دارد

تاپیکو


شایعات ار آماده شدن بخشی از ستاره خلیج فارس برای تولید حکایت دارد

قثابت


شایعات از واگذاری زمین در این شرکت حکایت دارد

وبهمن


شایعات از فروش زمین این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

خنصیر


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

ذوب

شنیده ها حاکی از ارسال گزارش افزایش سرمایه در چند روز آینده می باشد و دلیل حجم های اخیر این سهم نیز همین موضوع می باشد.

وبهمن

بر اساس شنیده ها شرکت سرمایه گذاری بهمن بدنبال فروش زمین خود در نیمه دوم سال است.

شاوان

شنیده ها حاکى از ارسال گزارش مثبت سه ماهه طى هفته جارى بر کدال میباشد .

گروه قندى

خبرها حاکى از سرمایه گذارى یک هیات فرانسوى در صنعت شکر خوزستان میباشد که رایزنى هاى مختلفى را با استاندار و سایر مسولان این استان انجام داده اند .

وپترو

بر اساس شنیده ها بدنبال رشد زیرمجموعه های خود و بالا رفتن NAV سهم گروهی در حال جمع آوری سهم هستند.

شنفت

شرکت نفت پارس در خصوص واگذاری شرکت پارس بازرگان توضیحاتی ارائه داد.در تازه‌ترین اطلاعیه «شنفت» مدیرعامل شرکت نفت پارس اعلام کرد: فرآیند ارزش‌گذاری شرکت پارس بازرگان توسط کارشناس رسمی در حال انجام بوده و به محض نهایی شدن و تعیین قیمت پایه فروش، واگذاری این‌ شرکت از طریق مزایده به انجام خواهد رسید.

 

    • جزئیات مجوز ال سی مدت دار با یک استثنا برای خودروسازان: در حالی تا پیش از این حداکثر مدت زمان اعتبار اسنادی تا شش ماه بود که با مجوز بانک مرکزی امکان گشایش ال سی با مدت ۱۲ ماهه صادر شده است، در این بین امکان بازکردن اعتبار اسنادی تا ۱۸ ماه برای خودروسازان نیز فراهم شده است.

 

  • امضای تفاهم نامه مهم تامین مالی میان بانک تجارت و اتحادیه سراسری پایین دست پتروشیمی : بانک تجارت و اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به منظور اعطای تسهیلات اعتباری و ارائه خدمات مالی، بانکی و ارزی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.