بورس تهران شنبه مورخ 10 مهر 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 10 مهر 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: مطابق با صحبت هایی که در روزهای قبل کرده بودیم، همچنان انتظار بهبود شرایط بازار را داریم. هدف کوتاه مدت شاخص کل را محدوده 79000 تا 80000 واحد اعلام کرده بودیم و همچنین اعلام کرده بودیم که این حرکت با افزایش تقاضا در گروه خودروسازی مسیر خواهد شد که تا امروز، این سناریو دقیقاً مطابق با برنامه اعلام شده پیش رفته است! امروز نیز در ادامه همان سناریو، انتظار داریم که بورس تهران به رهبری گروه خودروسازی، روز مثبتی را تجربه کند! نیازی به گفتن نیست که نماد خساپا در این گروه، به عنوان لیدر گروه خواهد بود و افزایش و کاهش تقاضا در این نماد، باعث تاثیر در روند عرضه و تقاضا در کل گروه و به تبع آن در کل بازار خواهد شد! شرایط بازارهای جهانی نیز رو به بهبود است و از اینرو میتوان انتظار داشت که سایر گروه های صنعت نیز در این روند صعودی جدید، همراهی کنند! در کل، گفتنی های اصلی در روزهای قبل گفته شده و خریدها در دو هفته گذشته تکمیل شده و این روزها باید فقط نظاره گر بازار باشید و از انتخاب و تحلیل درست خود در دو هفته گذشته، لذت کافی ببرید! مانند همیشه توصیه میکنیم که از رفتارهای هیجانی دوری کنید و تحت تاثیر جو مثبت و منفی بازار، خرید و فروش نکنید!

 
 
 
 
 
 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با رشد 178 واحدی شاخص کل به کار خود پایان می دهد در حالیکه ارزش معاملات خرد امروز نیز چیزی حدود 175 میلیارد تومان به ثبت رسیده است. مطابق انتظار و مطابق با متن افتتاحیه امروز، گروه خودروسازی به رهبری نماد خساپا در راس توجه بازار بود و 296 میلیون حجم معاملات، در صدر بازار ایستاد. وضعیت خوب قیمت های جهانی نفت نیز باعث شد تا گروه پالایشگاهی نیز در رشد امروز شاهص کل دخیل باشد. همچنین گروه روی نیز با توجه به افزایش قیمت جهانی روی، امروز مورد توجه بازار بود. در سایر گروه های بازار نیز شاهد معاملات مثبت بودیم. البته گروه قند و شکر، امروز روز سختی را سپری کرد!
ساعت 12 و 30 دقیقه..........................بازار بسته شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.