شنیدها و شایعات دوشنبه 95/7/5
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


✳️ فلوله : شنيده شده كه ١٤ هزار ميليارد تومان برآورد هزينه لوله در طرح هاى آبرسانى شده كه در صورت تاييد و قرارداد توليد ميتواند تاثير شكرف در وضعيت مالى شركت ايجاد كند .

✳️ ذوب : شنیده ها حکایت از تایید افزایش سرمایه “ذوب ” از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد.

✳️ فارس:اولین قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) در ایران در هلدینگ خلیج فارس رقم خورد.

✳️ فسرب : احتمال تعدیل در گزارش شش ماهه بدلیل شروع تولید سرب از سه ماهه دوم و افزایش نرخ جهانی سرب و روی.

✳️ ودی:خبرها از قصد شرکت برای فروش ساختمان در مهر ماه می باشد.

✳️ خاور: شنیده شده شرکت بزودی افزایش سرمایه خود را راهی کدال خواهد کرد.

✳️ رکیش: خبر ها حاکی از ان شرکت به زودی از اپلیکیشن جدید خود رونمایی خواهد کرد.

✳️ گروه پالايشى : شنيده ها حاكى از ورود پول هوشمند در شراز و شبريز ميباشد كه به زودى به كل گروه سرايت ميكنند .

✳️ فاراك : شنيده ميشود كه شخص حقيقى كه طى چند روز گذشته در حال فروش بوده در حال اتمام و صفر شدن كدهاى خود ميباشد .

✳️ دماوند : شنيده ها حاكى از تعديل مثبت با توجه به پيك مصرف برق در تابستان و جايگزين گاز به عنوان سوخت عمده ميباشد

 

مرقام

مدیر عامل ایران ارقام در نامه‌ای به تاریخ ۲۸ مرداد ماه ۹۵ به سازمان بورس نسبت به شایعه حضور این شرکت در حوزه صندوق‌های فروشگاهی به صراحت عنوان کرده که برنامه‌ای برای فعالیت جدید در این زمینه ندارد.
به گزارش فارس؛ ایران ارقام با بهای تمام شده ۷۵ درصدی و حاشیه سود عملیاتی ۱۵ درصدی نسبت به فروش در بودجه براوردی سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۹۶ مبلغ ۲۸۱ ریال سود خالص به ازای هر سهم پیش بینی کرده که در مقابل رقم براوردی این عایدی در بودجه سال مالی ۹۵ با تعدیل منفی ۹ درصدی مواجه است.

وبصادر

نشریه «بنکر» در تازه ترین رتبه‌بندی خود بانک صادرات ایران را به‌عنوان برترین بانک ایرانی در میان ١٠٠٠ بانک برتر جهان معرفی کرد.بر اساس رتبه‌بندی منتشر شده در سال ٢٠١۶ میلادی، این بانک توانست جایگاه ٢۶۴ در بین ١٠٠٠ بانک برتر دنیا و رتبه اول در بین بانک‌های ایرانی را به‌دست آورد و جایگاه خود را نسبت به رتبه‌بندی ٢٠١۵ میلادی ١۴ رتبه ارتقا بخشد.رتبه‌بندی که از سوی نشریه بنکر صورت می‌گیرد رسمی‌ترین و قابل اتکاترین رتبه‌بندی بانک‌های برتر جهان به شمار می‌آید و با عنوان هزار بانک برتر دنیا در این نشریه منتشر شده است. نشریه بنکر هر ساله براساس شاخص‌های کمی و کیفی، بانک‌های برتر در سراسر دنیا را رتبه‌بندی و معرفی می‌کند.

کشتیرانی

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در ماه های اخیر ۱۴ خط کشتیرانی بین المللی فعالیت مجدد خود را در بنادر ایران از سرگرفته و ۸ خط کشتیرانی برای همکاری با بنادر ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

میدکو

شنیده میشود معادن زغال سنگ خمرود با ظرفیت کنسانتره سالانه ۴٠٠ هزار تن از طرف این شرکت سرمایه گذارى میشود .

شبریز

خبرها حاکى از به بهره بردارى رسیدن پروژه روغن و ضدیخ سازى این مجتمع پالایشگاهى در مهر ماه حکایت دارد .

ثاباد

مجوز افزایش سرمایه دو مرحله ای ۱۰۰ درصدی یک شرکت بورسی از دو محل
شرکت بورسی آبادگران مجوز افزایش سرمایه دو مرحله ای ۱۰۰ درصدی از دو محل را دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.
شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، مجوز افزایش سرمایه دو مرحله ایی و ۱۰۰ درصدی از دو محل گرفت و آماده برگزاری مجمع سالانه شد.
براساس این گزارش، ” ثاباد” در مرحله اول می توان سرمایه ۳۲ میلیارد تومانی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ۷٫۸۴ میلیارد تومانی و سود انباشته ۳٫۳۶ میلیارد تومانی به ۴۳٫۲ میلیارد تومان برساند.
همچنین مجمع فوق العاده می تواند اختیار افزایش سرمایه از ۴۳٫۲ به ۶۴ میلیارد تومانی را به هیات مدیره این شرکت تنفیذ کند تا طی دو سال و با مجوز سازمان بورس علمی شود.

غگل

غگل شنیده ها از پوشش ۱۳۵% بودجه سال ۹۵ حکایت دارد

شبریز

شنیده می‌شود فاز اول طرح روغن سازی شبریز در مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد. شایان ذکر است که شبریز در مدت گذشته از سال جاری زیان ۲۳ درصدی نصیب سهامداران خود کرده است. / ورائی مسئول امور سهام شرکت پالایش نفت تبریز در گفتگو با بورس۲۴ در این رابطه بیان کرد: طرح اختلاط روغن در پالایشگاه تبریز به بهره برداری رسیده که تاثیر تقریبا ۲ تومانی بر سود پیش بینی هر سهم خواهد داشت. این طرح، با طرح روغن سازی ارتباطی ندارد و نباید موجب برداشت نادرست سهامداران گردد. طرح روغن سازی هنوز در مراحل ابتدایی کار است و موضوع بهره برداری از فاز اول طرح روغن سازی در مهرماه سال جاری نیز صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

شکر

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، از عرضه مداوم شکر در بورس کالا با هدف تنظیم بازار خبر داد. معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: الان در بازار عمده فروشی و آزاد، شکر ۵۰ کیلویی و فله ای حدود ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ تومان فروخته می شود که قیمت مصوب دولتی هم ۲۵۲۰ تومان است و تقریبا می شود گفت به قیمت عادی و نرمال خود بازگشته است . ( بازرگانی دولتی با عرضه ۳۰۷هزار تن شکر توانسته مانع از رشد قیمت در بازار داخلی شود اما روز گذشته خبر رسید که با رشد قیمت جهانی، شکر ایران در حال قاچاق شدن است )

بانکی

مدیراعتبارات بانک مرکزی گفت: اگر بانکی پس از اعتبارسنجی به این نتیجه برسد که نباید به بنگاهی تسهیلات بدهد به معنای برخورد سلیقه‌ای نیست، بلکه قرار نیست که بانک‌ها مسابقه توزیع پول داشته باشند. وی در مورد نرخ سود تسهیلات اظهار داشت: بانک‌ها به ازای سپرده سپرده‌گذاران ۱۵ درصد سود پرداخت می‌کنند و آن سپرده را با سود ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان تسهیلات قرار می‌دهند که این مابه‌التفاوت ۳ درصدی جز ضرر و زیان چیزی نیست و برای هزینه شعبه و حقوق پرسنل و … صرف می‌شود.

بانکی

رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از مقاومت بانک ها در مقابل تعهدات جدید دولتی خبر داد و گفت: باید مقاومت کنیم که تعهدات جدیدی به دوش بانک ها گذاشته نشود. وی گفت: بدهی دولت به بانک ها باید پرداخت شود تا قدرت اعتباردهی آنها ارتقاء یابد، البته برای این موضوع پیشنهاداتی مطرح و مصوب شده که به نظر، گام رو به جلویی برای این است که بخشی از تعهدات گذشته دولت به بانک ها کم شود. وی تصریح کرد: دولت از محل تسعیر ارز و نیز انتشار اوراق خزانه، قرار است که بدهی خود را با بانکها تسویه کند، اما نیاز است که بازار ابزارهای مالی کشور توسعه یابد، چراکه ظرفیت خوبی در این بخش داریم که باید کمک کنیم ابزارهای جدید در بازار مالی در سایه آن، ایجاد شود؛ حتی پیشنهاد ما این است که در آ ینده، ابزارهای مالی که در سطح بین‌المللی قابل استفاده است نیز به این ابزارها اضافه شود.

پتروشیمی -شپدیس -شجم

واحد آمونیاک فاز ۳ پتروشیمی پردیس، واحد پلی استایرن پتروشیمی تخت جمشید در دهه فجر به بهره برداری می رسند. واحد متانول پتروشیمی مرجان، واحد متانول و الفین پتروشیمی بوشهر ( زیر مجموعه مارون) ابتدای سال ۹۶ به بهره برداری می رسند.


سیمان

برای همه کارخانجات متناسب با ظرفیت تولید، بازار مصرف و معدل تحویل سیمان در دو، سه سال گذشته سهمیه تولید در نظر گرفته شده است. نایب رئیس انجمن کارفرمایان صنعت سیمان و رئیس هلدینگ سیمان فارس خوزستان از شروع سهمیه بندی تولید سیمان در واحدهای تولیدی کشور برای کاهش زیان واحدها و کنترل شرایط سخت صنعت سیمان خبر می دهد و معتقد است با اجرای برنامه ها و مصوبات کارگروه و کمیته حل مشکلات صنعت سیمان که با حضور وزیر صنعت، معدن، تجارت و دیگر مسئولان کشوری تشکیل شده است، امیدهای تازه ای برای بهبود شرایط شکل گرفته است. لطفی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ میلیون تن سیمان روی زمین وجود دارد، می گوید الان متوسط تخفیف از ۲۵، ۲۶ درصد به ۱۰ درصد رسیده که اتفاق بسیار مثبتی است. او با اشاره به اینکه هم اکنون سهمیه بندی ها درحال اجرا است و تا به همین جای کار نیز تاثیرات مثبتی داشته است، می گوید: اجرای سهمیه ها از ۲۵ مرداد تا ۱۵ شهریور باعث شده حدود ۶۰ میلیارد تومان از تخفیفات که گذشته داده می شود، کاهش پیدا کند و این دستاورد مهمی است.


وشهر

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروش شهر آفتاب به بانک شهر و نهایی شدن واگذاری ۶۰ درصد سهام شهروند به این بانک فرابورسی اما ارزان خبر داد. براساس این گزارش، بانک شهر با اعمال افزایش سرمایه ۹۷ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در سال گذشته به بانکی با سرمایه بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومانی تبدیل شده اما قیمت سهام آن به کمتر از قیمت اسمی ۱۰۰ تومانی و به ۸۴ تومان رسیده است.

غگلستا

۱۰درصد سهام این شرکت لبنی به زودی عرضه می شود. امروز جلسه معارفه خواهد بود.

خساپا

در قرارداد سایپا و سیتروئن مقرر شده است ۳۰ درصد از تولیدات شرکت «سایپاکاشان» به صادرات اختصاص یابد، موضوعی که می تواند موجب دگرگونی فرآیندهای تولید خودرو در ایران شود. بازار خودرو ایران بدلیل مجاورت با بیش از ۱۰ کشور و قابلیت تبدیل شدن به پایلوت صادراتی، پتانسیل بالقوه ای را برای صادرات محصول به کشورهای مختلف دارد چه اینکه خودروسازان تا امروز توانستند تحت تاثیر مسائل دیپلماتیک در دولت های مختلف آمار تقریباً قابل قبولی در بخش صادرات با توجه به شرایط و داشته های خود ارائه دهند.

 

کرمان 7درصد مثبت بازگشایی شد.گفتنی است خبر عرضه اولیه بکهنوج که یکی از زیرمجموعه های این شرکت است در روزهای آتی میتواند بر روی این سهم تاثیرگذار باشد
مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد
مدیر جدید از کروز آمد
مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد تا مدیرعامل جدیدی برای این شرکت ۵۰۷ میلیارد تومانی حاضر در بورس معرفی شود.
به گزارش بورس پرس، در پی مزایده 62 درصد سهام سه مالک اصلی گروه بهمن در 25 خرداد، موسسه مالی کوثر اصالتا" و وکالتا" و از طرف سرمایه گذاری اندیشه فردا، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری توسعه انرژی هور ( مالک بیش از 27، 25 و 8.4 درصد سهام گروه بهمن) اقدام به واگذاری سهام این شرکت بورسی کرد.
شرکت پست بانک ایران با نماد وپست مجددا یک آگهی مزایده عمومی از طریق سایت خود منتشر کرده است.

در این آگهی 53 ملک روی میز فروش خواهد رفت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.