✍ شایعات و شنیده‌های امروز یکشنبه 4 مهر ماه
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

    • پالايشى : شنيده ها حاكى از ورود پول هوشمند در شراز و شبريز ميباشد كه به زودى به كل گروه سرايت ميكنند .

 

    • فاراك : شنيده ميشود كه شخص حقيقى كه طى چند روز گذشته در حال فروش بوده در حال اتمام و صفر شدن كدهاى خود ميباشد .

 

    • دماوند : شنيده ها حاكى از تعديل مثبت با توجه به پيك مصرف برق در تابستان و جايگزين گاز به عنوان سوخت عمده ميباشد .

 

    • فلوله : شنيده شده كه ١٤ هزار ميليارد تومان برآورد هزينه لوله در طرح هاى آبرسانى شده كه در صورت تاييد و قرارداد توليد ميتواند تاثير شكرف در وضعيت مالى شركت ايجاد كند .

 

    • ذوب : شنیده ها حکایت از تایید افزایش سرمایه “ذوب ” از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد

 

    • فسرب : احتمال تعدیل در گزارش شش ماهه بدلیل شروع تولید سرب از سه ماهه دوم و افزایش نرخ جهانی سرب و روی

 

    • ودی : خبرها از قصد شرکت برای فروش ساختمان در مهر ماه می باشد

 

    • خاور : شنیده شده شرکت بزودی افزایش سرمایه خود را راهی کدال خواهد کرد

 

    • رکیش : خبر ها حاکی از ان شرکت به زودی از اپلیکیشن جدید خود رونمایی خواهد کرد

 

    • كلوند : شنيده ها حاكى از احتمال فروش بلوك اين شركت توسط تامين اجتماعى ( شستا ) با قيمت ١٥٠ میلیارد تومان ميباشد .

 

    • حریل : بر اساس شنیده ها خریدار بلوک شرکت، غدیر به قیمت ۲۰۰ تومان خواهد بود.

 

    • سدور : شنیده میشود که این کارخانه هم اکنون به دلیل فرسودگى تجهیزات و افزایش قیمت تولید در آستانه ورشکستگى است و مسولان تنها راه رونق مجدد آن را اجراى فاز چهارم این سیمانى میدانند .

 

    • قندى : شنیده میشود که دستور پرداخت بدهى ١۵٠ میلیارد تومانى شرکت هاى قندى را صادر شده است.



سایپا : شایعات حول سهم از شروع همکاری سیتروین و سایپا از ۱۵مهر خبر میدهد

فارس

جدیدترین رده‌بندی شرکت‌های شیمیایی و پتروشیمیایی دنیا که از سوی موسسه مستقل مطالعات شیمیایی (ICIS) منتشر شده، رتبه ۳ هلدینگ پتروشیمی حاضر در بورس ایران را برای سال ۲۰۱۶ مشخص کرده است. بر اساس رده‌بندی سال ۲۰۱۶ ،‌ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در رده ۳۴ قرار گرفته است. نگاهی به جایگاه پتروشیمی خلیج فارس نشان می‌دهد که این هلدینگ در رده‌بندی جدید با بهبود عملکرد همراه بوده است؛ چراکه در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ترتیب رده‌های ۵۳ و ۴۴ را به خود اختصاص داده بود.اما ۲ شرکت بورسی دیگر نیز در این رده‌بندی مورد توجه قرار گرفته‌اند که در این میان هلدینگ نفت و گاز پارسیان مسیری عکس را پیموده و با ۱۶ درصد کاهش درآمد در جایگاه ۶۴ رده‌بندی قرار گرفته، هلدینگ تاپیکو نیز رده ۱۱۳ را به خود اختصاص داده است

پالایشى

شنیده ها حاکى از ورود پول هوشمند در شراز و شبریز میباشد که به زودى به کل گروه سرایت میکنند .

فاراک

شنیده میشود که شخص حقیقى که طى چند روز گذشته در حال فروش بوده در حال اتمام و صفر شدن کدهاى خود میباشد .

دماوند

شنیده ها حاکى از تعدیل مثبت با توجه به پیک مصرف برق در تابستان و جایگزین گاز به عنوان سوخت عمده میباشد

قندیها

اواخر هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که به دستور رئیس جمهور بدهی ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت به کارخانجات قندی پرداخت می‌شود. این بدهی‌ها ادامه فعالیت و حیات را برای کارخانه‌های قندی دشوار کرده و به نظر می‌رسد که این بدهی دولت و مطالبات کارخانجات قندی بسیار طولانی مدت است.علیرضا اشرف ئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر در مورد پرداخت این بدهی‌ها گفت: دستور پرداخت این بدهی‌ها صادر شده اما ابلاغ و نحوه پرداخت آن هنوز چیزی اعلام نشده و بازه زمانی دقیقی نیز برای آن اعلام نشده است. او اضافه کرد: این بدهی در سه سال گذشته یعنی از سال ۹۳ تا کنون انباشته شده است. وضع کارخانه‌های قندی چندان مطلوب نیست اما چاره‌ای جز همکاری و همراهی برای ما باقی نمانده است.اشرف توضیح می‌دهد: این بدهی مربوط به تمامی کارخانه‌های قندی است و به طور تقریبی دولت به همه این کارخانه‌ها بدهی دارد. بدهی دولت به کارخانجات قندی بیشتر مربوط به مابه‌التفاوت قیمت‌ها بوده که تاکنون به کارخانه‌ها پرداخت نشده و موجب زیان به این بخش صنعتی شده است.در هفته‌های گذشته موضوع قیمت قند و شکر و افزایش آن بسیار مورد توجه کارشناسان قرار گرفت. بیشتر تولید کنندگان شکر افزایش قیمت را ناشی از دلال بازی و نه افزایش قیمت واقعی می‌دانستند. البته عرضه شکر در بورس کالا و واردات شکر توانست قیمت‌ها را کنترل کند.

مداران

در روزهای اخیر، اخبار متعدد و پراکنده‌ای از وضعیت شرکت داده‌پردازی منتشر شد. اینکه این شرکت در حال تغییرات در ساختارهای خود است و حتی با یک شرکت خارجی نیز قرارداد امضا کرده است. اما در این باره بخش امور سهام شرکت داده‌پردازی ایران اعلام کرد: شرکت داده‌پردازی ایران تا این لحظه با هیچ شرکت خارجی قراردادی امضا نشده و بخش امور سهام نیز از ریز اطلاعات مربوط به قراردادها اطلاع دقیقی ندارد اما به هر حال با هیچ شرکت خارجی قراردادی امضا نشده است.این شرکت در سال ۱۳۷۹ با واگذاری به صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سیصدو هشتمین شرکت وارد بورس شد. از این تاریخ به بعد این شرکت در گروه شرکتهای خدمات کامپیوتری در بورس فعالیت می‌کند. در مرداد ماه امسال گزارش توجیهی افزایش سرمایه این شرکت نشان می‌داد که افزایش سرمایه برای این شرکت با توجه به شرایط شرکت مثبت است.

رکیش

رونمایی از اپلیکیشن «رکیش»/در ۶تا ۷ ماه اخیر مطالعات گسترده ای انجام دادیم و خوشبختانه موافقت های اولیه را نیزدراین زمینه از شرکت شاپرک دریافت کردیم.

سدور

شنیده میشود که این کارخانه هم اکنون به دلیل فرسودگى تجهیزات و افزایش قیمت تولید در آستانه ورشکستگى است و مسولان تنها راه رونق مجدد آن را اجراى فاز چهارم این سیمانى میدانند .

قندى

شنیده میشود که دستور پرداخت بدهى ١۵٠ میلیارد تومانى شرکت هاى قندى را صادر شده است .

ختوقا

بر اساس شنیده ها شرکت قطعات اتومبیل ایران به دنبال فروش برخی از زیر مجموعه های خود است.

کاذر

شنیده ها از عقد قرارداد سنگین در این نماد حکایت دارد که بزودی شفاف سازی میشود.همچنین انجام معامله بلوکی در قیمتهای حدود۵۰۰ که دلیل اقبال بازار به این نماد و حجم های سنگین همین خبرها میباشد

 

شاوان شش ملك مسكوني و اداري در تهران، جزيره كيش و مشهد را براي فروش اگهي كرد

 

پترول

شرکت مدبران اقتصاد با اشاره به اینکه ۹۹٫۹۶ درصد سهام مدیران اقتصاد برای گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان است، گفت: همه منابع مالی مورد نیاز شرکت از طریق سود نقدی شرکت‌های سرمایه پذیر و تامین مالی از طریق شرکت اصلی (گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان) صورت می‌گیرد.این مقام مسئول درباره میزان طلب گروه پتروشیمی ایرانیان از مدبران اقتصاد گفت: رقم میزان بدهی مدبران اقتصاد به «پترول» در حال کاهش است و هر بار این حساب‌ها تغییر می‌کند اما چون در این خصوص حساب‌ها به روز نشده رقم دقیق به زودی از طریق کدال به اطلاع می‌رسد.براساس تازه‌ترین صورت مالی گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، طبق مصوبه هیات مدیره «پترول» مقرر شده در سال ۱۳۹۵ تعداد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سهام پتروشیمی شیراز به بهای تمام شده در دفاتر شرکت مدبران اقتصاد بابت بخشی از مطالبات از شرکت مدبران اقتصاد به گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان واگذار شود. (همچنین براساس تازه‌ترین گزارش صورت‌های مالی پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، تعداد یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۹۲ هزار و ۱۰۰ سهم از سهام پتروشیمی شیراز در وثیقه سازمان خصوصی است. آزادسازی مابقی سهام پتروشیمی شیراز منوط به پرداخت همه مطالبات شرکت مادر تخصصی صنایع پتروشیمی حداکثر در طول مدت بازپرداخت اقساط معامله بوده که به تسویه اقساط، تعهد مذکور هنوز اجرایی نشده است.)این فرد مسئول با اشاره به اینکه در پورتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده بورسی «پتریران»، درصد مالکیت مدبران اقتصاد در پتروشیمی شیراز؛ ۳۰٫۴۶ درصد و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان؛ ۳٫۲۵ درصد است، تاکید کرد: زمان دقیقی برای واگذاری سهام پتروشیمی شیراز به «پترول» در دفاتر مدبران اقتصاد مشخص نشده اما در هر حال مدبران اقتصاد به دنبال تسویه بدهی و طلب است.به گفته وی اطلاعات جدید و به روز و جزئیات رقم دریافتنی‌ها و پرداختنی‌ها از طریق سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) اعلام می‌شود.

سدور

از سدور شنیده میشود که به دلیل فرسودگى تجهیزات و افزایش قیمت تولید این کارخانه در آستانه ورشکستگى است و مسولان تنها راه رونق مجدد آن را اجراى فاز چهارم این سیمانى میدانند .

کاذز

شایعاتی از کاذر مبنی بر عقد قرارداد سنگین شنیده می شود که بزودی شفاف سازی می شود.همچنین در این شرکت خبر ها از معامله بلوکی این سهم بر روی ۵۰۰تومن حکایت دارد.

فارس

اولین قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) در ایران در هلدینگ خلیج فارس رقم خورد.

هپکو

مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: شرکت هپکو اراک به همراه شرکت لیبهر آلمان، برنده مناقصه سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران شد.این همکاری در پی برگزاری مناقصه بین المللی به منظور تامین ۱۲ گنتری(جرثقیل ویژه تخلیه و بارگیری کانتینر) حاصل شد و ارزش قرارداد آن ۱۰۴ میلیون یورو است. برای اجرایی شدن این قرارداد، گشایش اعتباری (LC)باز شده و ضمانت این قرار داد را شرکت لیبهر آلمان به هپکو اراک واگذار کرده است و مراحل چانه زنی با شرکت آلمانی برای تعیین سهم تولید داخلی آغاز شده است.

خساپا

در قرارداد سایپا و سیتروئن مقرر شده است ۳۰ درصد از تولیدات شرکت «سایپاکاشان» به صادرات اختصاص یابد، موضوعی که می تواند موجب دگرگونی فرآیندهای تولید خودرو در ایران شود

کطبس

بحث افزایش نرخ فروش ذغال سنگ در روزهای اخیر موجب رشد قیمت نمادهای این صنعت شده است اما هنوز مشخص نیست افزایش قیمت جهانی ذغال سنگ تا چه حد در شرکتهای فولادی پذیرفته شده و این شرکتها چه قیمتی را برای ذغال سنگ شرکتهای نظیر نگین طبس قبول خواهند کرد که به دنبال این موضوع شرکت ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ طی۱۱ روز کاری اخیر، رشد قیمتی بالغ بر ۵۰ درصد را تجربه کرد.در این رابطه با افزایش قیمت مزبور، حجت الله دریانی مدیرعامل نگین طبس، در خصوص بودجه سال مالی ۹۵ شرکت اظهار کرد: با حفظ مبنای اهم رویه های حسابداری در خصوص نرخ و حجم فروش اطلاعات مالی پیش بینی شده سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ تا تعیین تکلیف در ساختار قراردادهای جدید شرایط ذکر شده در این سال مالی به قوت خود باقی است.وی در ادامه تاکید کرد : آخرین پیش بینی صورت‌های مالی این شرکت کماکان پابرجاست.نگین طبس در آخرین گزارش مالی خود بر اساس عملکرد ۳ماهه، موفق به تولید ۵۹هزار و۷۰۰تن ذغال سنگ شده که هر چند این تولید با پوشش ۲۳درصدی از تولید سالانه «کطبس» همراه شده اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۰۰تنی مواجه شده است.این در حالی است که فروش شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۹٫۶درصدی به ۵۱هزار و ۶۰۷تن رسیده که این رقم معادل ۱۷درصد از فروش سالانه آن بوده است.همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات مزبور تا پایان خرداد ماه بالغ بر ۵۰میلیارد و ۳۲۴میلیون برآورد شده که نشان از تحقق ۱۷٫۶درصدی درآمد فروش سالانه «کطبس» دارد.نگین طبس در آخرین گزارش مالی خود بر اساس عملکرد ۳ماهه، پیش‌بینی سود هر سهم منتهی به پایان اسفند ماه ۹۵را با سرمایه ۱۵۰میلیارد ریالی به طور خالص ۸۲ریال اعلام کرد که در دوره سه ماهه نخست سال موفق به پوشش ۲۲درصدی از این رقم شد.

خودرو

رایزن بازرگانی ایران در عمان از راه اندازی خط تولید خودروی دنا با مشارکت ایران خودرو در عمان خبر داد و افزود: نخستین محصول این مشارکت سال آینده تولید و به بازار کشورهای شرق آفریقا و نیز یمن صادر می شود

 

سهام "شهر آفتاب" و "شهروند" به بانک شهر واگذار شد

در جلسه امروز شورای شهر تهران با واگذاری سهام بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به بانک شهر موافقت شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.