بورس تهران دوشنبه مورخ 29 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 29 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: مطالب اصلی و مهم و سناریوی بازار برای روزهای آینده در روزهای قبل توضیح داده شده است و نیازی به تکرار مکررات نیست! بنابراین توصیه میکنیم مطالب روزهای گذشته در همین بخش متن افتتاحیه را مطالعه نمایید. توصیه میکنیم به دور از هیجان و در همین روزها، خریدهایی در برخی سهامی در روزهای قبل به آنها اشاره کرده بودیم داشته باشید و با دید میان مدت نگهداری کنید. در روزهای قبل در خصوص نماد قزوین در گروه قند و شکر توضیحاتی داده بودیم و آن را برای خرید، مناسب ارزیابی کرده بودیم. آن عده از دوستان کوتاه مدتی که با معرفی ما وارد این نماد شده اند، امروز میتوانند با شناسایی سود، از این نماد خارج شده و همان سرمایه و سود حاصله را در سهامی با ریسک کمتر که احتمال رشد در سناریوی مهرماه را دارند، سرمایه گذاری کنند. مانند همیشه، توصیه میکنیم از رفتارهای هیجانی دوری کنید و مطابق استراتژی خود رفتار کنید.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: با پایان زمان تسویه اعتبارات کارگزاری ها، شاهد انجام معاملات بهتری در سهام هستیم و کاهش فشار فروش به وضوح در بازار دیده می شود! البته هنوز نقدینگی جدیدی به بازار وارد نشده است و شارژ اعتبارات جدید، از مهرهاه آغاز خواهد شد. به همین دلیل هنوز حجم و ارزش معاملات بسیار اندک است. در نتیجه معاملات امروز در بورس تهران شاخص کل با رشد 105 واحدی به کار خود پایان داد.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.