✍ شایعات امروز یکشنبه 28 شهریور
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 

    • قشرين : شنيده ميشود كه املاك و زمين هاى هكتارى شركت با تاييد كارشناس رسمى و ارزش ملك ، در شوراى شهر مشهد به تصويب رسيده است .

 

    • گروه سيمانى : با توجه به تصميمات دولت پيش بينى ميشود وضعيت تقاضا براى نيمه دوم امسال بهتر شود و به همين خاطر كارخانجات تخفيف هاى فروش را حذف كرده اند .

 

    • خبهمن : سرمایه گذاری اندیشه فردا حامی روز گذشته خبهمن بود.

 

    • خساپا : قرار داد قطعي سايپا با سيتروئن در تاريخ ١٥ مهر ماه امضا ميشود.

 

    • زگلدشت : طبق اعلام رسمی مسئولان فرابورس، " زگلدشت" که به عنوان هفتاد و سومین شرکت و با مشاور پذیرش کارگزاری صباتامین در بازار دوم معاملات درج شده روز دوشنبه جاری 29 شهریور عرضه اولیه می شود.

 

    • مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی- به قیمت 3000 تومانی شکر در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت مصوب سازمان حمایت برای شکر فله درب کارخانه 2520 تومان است اما روند قیمت شکر رو به کاهش بوده زیرا واحدهای چغندرقند وارد مدار شده و در حال تولید است علاوه بر اینکه شرکتهای نیشکر هم تا یک ماه آینده وارد مراحل تولید می شوند. ( رشد قیمت شکر در بازار به دلیل رشد قیمت جهانی است و همکنون در فصل تولید شرکت قیمت قابل کنترل است اما در ماه های بعد مجددا کمبود عرضه و واردات منجر به رشد قیمت می شود )

 

    • گندله : رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: امسال دو طرح 5 میلیون تنی گندله سازی( در مجموع 10 میلیون تن ) در کشور افتتاح می شود.

 

    • فولاد : آمارها حاکی از این است که میزان صادرات شمش و تولیدات فولادی کشور در پنج ماه امسال به ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۱ تن رسید که در مقایسه با عملکرد دوره مشابه پارسال رشد ۵۱ درصدی ثبت کرد.

 

    • سیمان : مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر ( سهامدار عمده چندین شرکت سیمانی ) گفت: با توجه به تصمیمات دولت، پیش بینی می شود وضعیت تقاضا برای سیمان در نیمه دوم سال بهتر شود. وی گفت: با توجه به اینکه شیب منفی تقاضا به عدد به صفر رسیده و وضعیت شرکت های سیمانی بهبود یافته، اکثر کارخانه های سیمان تخفیف های فروش محصولات را حذف کرده اند.در عین حال، بررسی ها برای افزایش قیمت پایه سیمان صادراتی نیز در حال انجام است.

 

    • بانکی : عضو انجمن دوستی ایران و روسیه خبر داد: اتاق بازرگانی ایران و روسیه در حال اجرایی کردن طرح بانک مشترک دو کشور است. با برداشته شدن تحریم‌ها علیه سیستم بانکی جمهوری اسلامی ایران، بانک‌های روسی در حال صف کشیدن برای ورود به بخش بانکی ایران هستند. آناتولی آکسانوو از موسسه روسی «بانک‌های منطقه‌ای» به ایزوستیا گفت: «اقتصاد ایران بعد از تحریم‌ها در حال ظهور است. روبل روسیه می‌تواند در بازار ایران به‌شدت تقویت شود و به ارز بسیار جذابی تبدیل شود. در حال حاضر هیچ بانک روسی در ایران وجود ندارد و روبل روسیه چندان در بازار ایران شناخته‌شده و مورداستفاده نیست. زمانی که بانک‌های روسی فعالیت خود را در ایران آغاز کنند، مبادلات ارزی بیشتری صورت می‌گیرد و روبل روسیه تقویت می‌شود.

 

    • بانکی*سود بانکی : رئیس کانون بانک‌های خصوصی از رایزنی بانک ها برای توقف موقتی کاهش نرخ سود بانکی خبر داد و گفت: بانک ها به تازگی پیشنهادی برای کاهش نرخ سود نداشته‌اند. وی تاکید کرد: جابجایی سپرده‌ها از بانکها به موسسات غیرمجاز اگرچه وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، ولی نمی‌توان وجود آن را رد کرد.

 

    • هرمز : امیر مسعود هراتیان گفت: صادرات تختال فولادی این شرکت هم در 6 ماه امسال 460 هزار تن است .

 

    • سیمان : قیمت سیمان در برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا از جمله کشور نیجریه و کشور عمان دستخوش تغییراتی بوده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط نشریه گلوبال سمنت در بعضی از مناطق در حال حاضر کیسه 50 کیلوگرمی سیمان با قیمتی بین 4.91 تا 6.34 دلار و با توجه به برند تولیدی فروخته می شود در حالی که پیش از این هر کیسه با قیمتی در حدود 4.12 دلار به فروش می رسید.

 

    • نفت : بیشتر کارشناسان پیش‎بینی می‎کنند که در سال آینده میلادی، قیمت نفت کمتر از ٦٠ دلار برای هر بشکه باشد. بر اساس نظرسنجی مؤسسه بلومبرگ در کنفرانس نفت آسیا-اقیانوسیه در سنگاپور در هفته گذشته، ١٤ نفر از ١٥ مدیر و معامله‎گر ارشد نفتی مصاحبه شده، انتظار دارند که قیمت نفت در سال آینده میلادی ٤٠ تا ٦٠ دلار برای هر بشکه باشد.

 

    • شیراز : در ۵ ماه نخست امسال در پتروشیمی شیراز جمعا ۶۰۰ هزارتن اوره پریل و گرانول تولید شده است. در همین مدت ۲۷۰ هزارتن اوره به کشورهای هند، آفریقای جنوبی (موزامبیک) و … صادر شده است.

 

    • گاز*پتروشیمی : معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، قیمت گاز طبیعی سبک و شیرین خوراک برای شرکت‌های پتروشیمی را در مرداد ماه ٢ هزار و ۶٨٠ ریال اعلام کرد. معاونت برنامه ریزی وزارت نفت پیش تر قیمت هر مترمکعب استاندارد گاز طبیعی را در فروردین‌ماه امسال ٢ هزار و ٣١٣ ریال، اردیبهشت‌ماه ٢ هزار و ۴۶۴ ریال، خردادماه ٢ هزار و ٧٠٢ ریال و تیرماه ٢ هزار و ٧٩٠ ریال تعیین و اعلام کرده بود.
  • خساپا



    شلانژ فرانسه : قرارداد قطعی سایپا-سیتروئن، ۱۵مهر امضاء می‌شود





    لپارس




    پارس سونی در راه است/لپارس با سونی محصول مشترک تولید می کند.



    ذوب


    استاندار اصفهان با اشاره به تولید ریل ملی در شرکت ذوب‌آهن گفت: این طرح اکنون به مرحله نهایی رسیده و قرارداد وزارت راه و شهرسازی با شرکت ذوب آهن برای استفاده از ریل ملی سبب می‌شود تا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.



    گروه سنگ آهن


    به گزارش ماین نیوز:پس از برگزاری نشستی موفق بین فعالان بازار فولاد و سنگ آهن، یکی از مطالبات اصلی فعالان این حوزه عرضه سنگ آهن در رینگ داخلی بورس کالای ایران بود که مدیرعامل بورس کالا از آمادگی این بورس برای عرضه های داخلی سنگ آهن در کنار صادرات این محصول خبر داد.





    رشد بازار بورس



    شنیده های موثق وتائیدشده حاکیست که تلاشهائی ازسوی دولت وسازمان بورس برای کمک به روند بازار درجریان است که میتوان اثرات آن را در روزها وهفته های آتی در وضعیت بازار مشاهده کرد



    ذوب



    تسنیم-محمد کجباف، سخنگوی ذوب آهن با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از تولیدات ریل ملی این کارخانه در انبارها آماده تحویل است، گفت: هنوز راه آهن به صورت رسمی درخواستی برای خرید آنها نداشته است.

    خاور



    تولید خودروهای سنگین در مرداد ماه امسال افزایش یافته است/ مرداد ماه امسال تولید انواع کامیون در ارس خودرو دیزل با رشد ۲۱۵۰ درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۴۵ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل نیز مانند ارس خودرو دیزل افزایش یافته و با رشد ۱۴۰.۵ درصدی از ۱۱۱ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۲۶۷ دستگاه رسیده است/در این مدت اما تولید کامیون در دو شرکت سایپا دیزل و گروه بهمن کاهش یافته است. تولید این محصولات در سایپا دیزل با کاهش ۱۶.۴ درصدی از ۲۸۱ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۲۳۵ دستگاه رسیده است. تولید انواع کامیون در گروه بهمن نیز با کاهش ۲.۳ درصدی همراه بوده و از ۳۵۴ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۳۴۶ دستگاه کاهش یافته است

قشرین

شنیده میشود که املاک و زمین هاى هکتارى شرکت با تایید کارشناس رسمى و ارزش ملک ، در شوراى شهر مشهد به تصویب رسیده است .

گروه سیمانى

با توجه به تصمیمات دولت پیش بینى میشود وضعیت تقاضا براى نیمه دوم امسال بهتر شود و به همین خاطر کارخانجات تخفیف هاى فروش را حذف کرده اند .

شپلی


نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت‌های دولت برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل گفت:با توجه به مکاتبه وزرات صنعت با سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به عنوان تنخواه برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اختصاص داده شد/خانه ملت

شکر

مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی- به قیمت ۳۰۰۰ تومانی شکر در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت مصوب سازمان حمایت برای شکر فله درب کارخانه ۲۵۲۰ تومان است اما روند قیمت شکر رو به کاهش بوده زیرا واحدهای چغندرقند وارد مدار شده و در حال تولید است علاوه بر اینکه شرکتهای نیشکر هم تا یک ماه آینده وارد مراحل تولید می شوند. ( رشد قیمت شکر در بازار به دلیل رشد قیمت جهانی است و همکنون در فصل تولید شرکت قیمت قابل کنترل است اما در ماه های بعد مجددا کمبود عرضه و واردات منجر به رشد قیمت می شود )

گندله


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: امسال دو طرح ۵ میلیون تنی گندله سازی( در مجموع ۱۰ میلیون تن ) در کشور افتتاح می شود.

فولاد


آمارها حاکی از این است که میزان صادرات شمش و تولیدات فولادی کشور در پنج ماه امسال به ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۱ تن رسید که در مقایسه با عملکرد دوره مشابه پارسال رشد ۵۱ درصدی ثبت کرد.

سیمان


مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر ( سهامدار عمده چندین شرکت سیمانی ) گفت: با توجه به تصمیمات دولت، پیش بینی می شود وضعیت تقاضا برای سیمان در نیمه دوم سال بهتر شود. وی گفت: با توجه به اینکه شیب منفی تقاضا به عدد به صفر رسیده و وضعیت شرکت های سیمانی بهبود یافته، اکثر کارخانه های سیمان تخفیف های فروش محصولات را حذف کرده اند.در عین حال، بررسی ها برای افزایش قیمت پایه سیمان صادراتی نیز در حال انجام است.

بانکی


عضو انجمن دوستی ایران و روسیه خبر داد: اتاق بازرگانی ایران و روسیه در حال اجرایی کردن طرح بانک مشترک دو کشور است. با برداشته شدن تحریم‌ها علیه سیستم بانکی جمهوری اسلامی ایران، بانک‌های روسی در حال صف کشیدن برای ورود به بخش بانکی ایران هستند. آناتولی آکسانوو از موسسه روسی «بانک‌های منطقه‌ای» به ایزوستیا گفت: «اقتصاد ایران بعد از تحریم‌ها در حال ظهور است. روبل روسیه می‌تواند در بازار ایران به‌شدت تقویت شود و به ارز بسیار جذابی تبدیل شود. در حال حاضر هیچ بانک روسی در ایران وجود ندارد و روبل روسیه چندان در بازار ایران شناخته‌شده و مورداستفاده نیست. زمانی که بانک‌های روسی فعالیت خود را در ایران آغاز کنند، مبادلات ارزی بیشتری صورت می‌گیرد و روبل روسیه تقویت می‌شود.

سود_بانکی


رئیس کانون بانک‌های خصوصی از رایزنی بانک ها برای توقف موقتی کاهش نرخ سود بانکی خبر داد و گفت: بانک ها به تازگی پیشنهادی برای کاهش نرخ سود نداشته‌اند. وی تاکید کرد: جابجایی سپرده‌ها از بانکها به موسسات غیرمجاز اگرچه وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، ولی نمی‌توان وجود آن را رد کرد.

هرمز


امیر مسعود هراتیان گفت: صادرات تختال فولادی این شرکت هم در ۶ ماه امسال ۴۶۰ هزار تن است .

سیمان


قیمت سیمان در برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا از جمله کشور نیجریه و کشور عمان دستخوش تغییراتی بوده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط نشریه گلوبال سمنت در بعضی از مناطق در حال حاضر کیسه ۵۰ کیلوگرمی سیمان با قیمتی بین ۴٫۹۱ تا ۶٫۳۴ دلار و با توجه به برند تولیدی فروخته می شود در حالی که پیش از این هر کیسه با قیمتی در حدود ۴٫۱۲ دلار به فروش می رسید.

قیمت نفت


بیشتر کارشناسان پیش‎بینی می‎کنند که در سال آینده میلادی، قیمت نفت کمتر از ۶٠ دلار برای هر بشکه باشد. بر اساس نظرسنجی مؤسسه بلومبرگ در کنفرانس نفت آسیا-اقیانوسیه در سنگاپور در هفته گذشته، ١۴ نفر از ١۵ مدیر و معامله‎گر ارشد نفتی مصاحبه شده، انتظار دارند که قیمت نفت در سال آینده میلادی ۴٠ تا ۶٠ دلار برای هر بشکه باشد.

شیراز


در ۵ ماه نخست امسال در پتروشیمی شیراز جمعا ۶۰۰ هزارتن اوره پریل و گرانول تولید شده است. در همین مدت ۲۷۰ هزارتن اوره به کشورهای هند، آفریقای جنوبی (موزامبیک) و … صادر شده است.

پتروشیمی


معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، قیمت گاز طبیعی سبک و شیرین خوراک برای شرکت‌های پتروشیمی را در مرداد ماه ٢ هزار و ۶٨٠ ریال اعلام کرد. معاونت برنامه ریزی وزارت نفت پیش تر قیمت هر مترمکعب استاندارد گاز طبیعی را در فروردین‌ماه امسال ٢ هزار و ٣١٣ ریال، اردیبهشت‌ماه ٢ هزار و ۴۶۴ ریال، خردادماه ٢ هزار و ٧٠٢ ریال و تیرماه ٢ هزار و ٧٩٠ ریال تعیین و اعلام کرده بود.

زگلدشت


طبق اعلام رسمی مسئولان فرابورس، ” زگلدشت” که به عنوان هفتاد و سومین شرکت و با مشاور پذیرش کارگزاری صباتامین در بازار دوم معاملات درج شده روز دوشنبه جاری ۲۹ شهریور عرضه اولیه می شود.

سیمان

مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر گفت: با توجه به تصمیمات دولت، پیش بینی می شود وضعیت تقاضا برای سیمان در نیمه دوم سال بهتر شود

هرمز

افزایش تولید آهن اسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان/ تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد هرمزگان در این ماه به ۵ هزار و ۵۰۰ تن در روز رسید

 

شنیده شده دلیل خرید حقوقی های امروز کطبس و حقیقی های سهامدار آن، گویا امروز جلسه زغال سنگی ها و ذوب آهن است که در خصوص افزایش نرخ زغال سنگ و مسایل پیرامون تصمیم گیری می‌شود.

شاید تعدیل مثبت کطبس در راه باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.