بورس تهران شنبه مورخ 20 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 20 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: همچنان ارزش معاملات در بورس تهران اندک است و این موضوع، ادعای کمبود نقدینگی در بازار را اثبات میکند! انتظار داریم به نزدیک شدن به مهرماه و تمدید اعتبارهای تسویه شده، خریداران نیز از لاک دفاعی خارج شده و کم کم شروع به خرید کنند! در چنین شرایطی، بازار به سمت خریدهای کوتاه مدت و نوسانگیری گرایش پیدا میکند. از آنجاییکه شرکت های کوچک شرایط مناسبی برای نوسانگیری تهیه میکنند، همان نقدینگی اندک موجود در بازار نیز به این سمت هدایت می شود! البته لازم به توضیح نیست که همه شرکت های کوچک توانایی رشد ندارند و در این بین، برخی تک سهم ها در برخی گروه ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای سهامداران با دیدگاه میان مدت، این روزها شاید بهترین دوران برای اصلاح سبد و انتخاب سهام خوب با قیمت مناسب است. چراکه سهام خوب را همیشه نمیتوان با قیمت مناسب خریداری کرد! پس شما نیز در صورتیکه نوسانگیر هستید، بر اساس مطلب اولیه اقدام کنید و در صورتیکه از سهامدران با دیدگاه میان مدتی هستید، میتوانید در این روزها بر اساس مطلب دوم اقدام کنید. بازار امروز، بازاری متعادل با حجم کم معاملات خواهد بود. تقاضا داریم که به دور از هیجانات و جو سازی های موجود در بازار و برخی سهام، نسبت به اصلاح سبد خود اقدام نمایید.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با ارزش خالص معاملات خرد 90 میلیارد تومانی به کار خود پایان داد و در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل نیز افت 101 واحدی را تجربه کرد. گروه رایانه و در صدر آنها نماد مرقام در صدر بازار امروز بود و روزی سراسر سبزی را سپری کردند. گروه قند و شکر نیز روزی مثبت را سپری کرد. هرچند که در ساعت پایانی بازار، صف خریدی در هیچکدام از نمادها این گروه باقی نماند. در سایر گروه های مهم بازار نیز، شاهد معاملات کم حجم و متعادل بودیم.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.