بورس تهران چهارشنبه مورخ 17 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 17 شهریور 1395

ساعت 8 و 00 دقیقه: در طی 2 روز گذشته، کمی از فشارهای روانی و جو منفی حاکم در بازار کاسته شده است. اگرچه هنوز اتفاقا بنیادی جدیدی در بورس تهران رخ نداده است، اما از آنجاییکه فعالان بورسی از نظر ذهنی، خود را برای یک رشد در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه آماده کرده اند، باعث شده تا با نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور، شاهد کاهش عرضه ها باشیم و همین نقدینگی اندک در بازار، رنگ سبز را در بازار ایجاد نماید! البته برخورد قیمت ها که 2 روز قبل به حمایت های مهم برخورد کرده بود، به موضوع اشاره شده، کمک شایانی کرده است. در این روزها، بازار نشان داد که هنوز بدون رهبری گروه خودروسازی، رهبری گروه دیگری را قبول ندارد (!) و هنوز ساز خود را با ساز این صنعت کوک کرده است! چراکه گروه خودروسازی، بیشترین آسیب را از جانب تحریم ها خورده است و اگر لغو تحریم ها نتواند در این گروه، تحولات جدی ایجاد کند، در سایر گروه ها نیز نخواهد توانست تغییرات بنیادی بوجود بیاورد! به همین دلیل است که شاخص گروه خودروسازی، بیشترین شباهت و همگرایی را با شاخص کل بورس تهران پیدا کرده است. با توجه به مطالب بالا و همچنین مطالب عنوان شده در روزهای قبل، تا زمانیکه نقدینگی جدیدی به بازار وارد نشود، نمیتوان انتظار شروع رالی جدید صعودی را داشته باشیم و مثبت های دیروز، ناشی از برخورد قیمت ها به حمایت ها و عقب نشینی کردن فروشندگان بوده است. پس در کنار بازار کم عمق و البته متعادل امروز، ورود نقدینگی به بازار بورس تهران را نیز مانند همیشه زیر نظر داشته باشید و ضمن دوری از رفتارهای هیجانی، از فرصت های نوسانی و برخی فرصت های سرمایه گذاری کوتاه مدت، استفاده کنید. برخی از این موارد در طول بازار، خدمت دوستان معرفی خواهد شد.

 

 

 

ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز در حالی کار خود را با رشد 72 واحدی به پایان می رساند که ارزش واقعی معاملات امروز، حدود 127 میلیارد تومان بود. به دلیل تسویه اعتبارها، قیمت ها در درصدهای مثبت با افزایش عرضه ها روبرو بود و به همین دلیل، اکثر صف های خریدی که طی دیروز و امروز ایجاد شده بود، در نهایت عرضه شد. باید منتظر اخبار روی های بعد بمانیم و ببینیم که این اخبار، بازار را به کدام سمت هدایت خواهد کرد.

 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.......................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.