✍ شایعات امروز دوشنبه 15 شهریور
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

 

    • حتاید : شایعاتی مبنی بر برنده شدن این شرکت در مناقصه بندر شهید رجایی به گوش میرسد.

 

    • قشير : شنيده ميشود دليل طولانى شدن پروسه افزايش سرمايه ، حسابرس قبلى شركت بوده كه با تغيير آن و تاكيد سهامدار عمده بر افزايش سرمايه قطعا طى ماههاى آينده به سرانجام خواهد رسيد .

 

    • رمپنا : شنيده ميشود قرارداد جديدى با يك پيمانكار آلمانى تنظيم شده كه به زودى شفاف سازى خواهد شد .

 

    • سایپا و سازمان خصوصی سازی دیروز نتوانستند بلوکهای ۵۶ و ۸۰ درصدی سایپا دیزل و پتروشیمی دماوند را به فروش برسانند تا تکلیف "خکاوه" و بزرگ‌ترین واگذاری شهریور به زمان نامعلوم دیگری موکول شود.

 

    • با بهر برداری از معدن ترکیه فاسمین دیگر بامشکل خاک رو به رو نخواهد بود و تولید امسال نیز از بودجه بیشتر می باشد.

 

    • تامین مالی 2.5 میلیارد دلاری پتروشیمی های بوشهر و گچساران توسط بانک توسعه صادرات

 

      پتروشیمی های بوشهر و گچساران به ارزش 2.5 میلیارد دلار توسط بانک توسعه صادرات تامین مالی می شوند

 

      مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از تامین مالی 2 طرح پتروشیمی خبر داد و گفت: این طرح ها حدود 2.5 میلیارد دلار تامین مالی را دارا هستند.

 

        علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات امروز در نشستی خبری اظهار کرد: پارسال بزرگترین اعتبار اسنادی صادراتی این بانک به ارزش 2.2 میلیارد یورو برای پتروشیمی بوشهر گشایش یافت که همه منابع آن از محل منابع چین تامین می شود.

وبصادر

        شنیده هاحاکی است نماد بانک صادرات قرار است با ابطال برخی معاملات و واگذاری‌های سال ۹۴، با زیان قابل ملاحظه‌ای بازگشایی شود. اما بورس تهران تاکنون هیچ اطلاعاتی در این زمینه در اختیار سهامداران و فعالان بازار قرار نداده است. گفتنی است وضعیت بورسی بانکهایی چون تجارت و ملت نیز به همین گونه است.



آکنتور


        مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی خبر داد:

 

        اطلاعاتی به دست آوردیم که حاکی از ابهام در صورت‌های مالی «آکنتور» بودمدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس در خصوص ابهاماتی که باعث بسته شدن سهم شرکت کنتور سازی ایران شده است، گفت: اطلاعاتی از منابع مختلف به دست ما رسیده است که در مقایسه با صورت های مالی ازائه شده توسط این شرکت، ابهام ایجاد می کند.او در توضیح این اطلاعات به دست آمده گفت: گفت: این اطلاعات حاکی از این است که در برخی از موارد قراردادهای کنتورسازی و درآمدهای این شرکت ابهام وجود دارد. هم اکنون در حال بررسی این موارد ابهام هستیم. این بررسی ها را از طریق اخذ اطلاعات جزئی تر از حسابرس این شرکت دنبال می کنیم. البته تا زمانی که اطلاعات دقیق به دست نیاید و بررسی ها به پایان نرسید، نمی توان قضاوتی از این ابهام منتشر کرد.



سمگا

        شنیده شده سمگا قصد خرید شرکت پدیده را دارد



خکاوه

        در پی عدم حضور خریدار:

 

        بلوک “خکاوه” روی میز فروش ماند

 

        پیرو اطلاعیه منتشر شده روی سایت رسمی شرکت بورس مقرر شده بود تا بیش از یک میلیارد و ۱۹۱میلیون سهم شرکت سایپا دیزل به قیمت پایه هر سهم ۱۶۳۰ ریال از پرتفوی سرمایه گذاری شرکت سایپا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار عرضه گردد.

 

        در جریان معاملات روز جاری در حالی مقرر بود تا واگذاری بلوک ۵۶٫۷۲ درصدی شرکت سایپا دیزل از پرتفوی سرمایه گذاری شرکت سایپا انجام شود که این امر بدلیل عدم حضور خریدار انجام نپذیرفت و بلوک “خکاوه” روی میز فروش ماند.



شکر

        به گفت منابع آگاه در اتاق اصناف ایران پس از جلسه بین انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر و انجمن صنفی شیرینی و شکلات بر سر افزایش قیمت شکر تا قیمت ۲۷,۶۵۰ ریال/کیلو در مرحله دوم موافقت شده است.



بیمه ای ها

          معاون ارزی بانک مرکزی از پرداخت و تسویه کامل بدهی ایران به شرکت هرمس خبر داد و گفت: براساس توافقات صورت گرفته، تمام اقساط متعلق به دوران تحریم‌ها به شرکت هرمس پرداخت شده است.

 

معاملات سهامداران عمده 14 شهریور



        شركت سرمايه گذاري تدبير-سهامي خاص، با خرید 101 هزار سهم پرديس، 99% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 476.8 هزار سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 648.4 میلیون سهم رسیده است.



        شركت سرمايه گذاري سپهر-بامسئوليت محدود، روز گذشته با خرید 450 هزار سهم شپارس، مالکیت خود را به 68.1 میلیون سهم رساند.



        شركت سرمايه گذاري صنعت ومعدن-سهامي عام، اقدام به خرید 300 هزار سهم واتي نمود. با خرید 2.4 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 95.7 میلیون سهم رسیده است.



        شركت سرمايه گذاري مهر-سهامي خاص، اقدام به خرید 112.1 هزار سهم وسپه نموده و 29% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 1.9 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 194.2 میلیون سهم رسیده است.



        بانك دي-سهامي عام، اقدام به خرید 166.1 هزار سهم دماوند نموده و 31% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 272.1 هزار سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 2.6 میلیارد سهم رسیده است.



        شركت سرمايه گذاري تامين آتيه مسكن-سهامي خاص، روز گذشته با خرید 500 هزار سهم وخارزم، مالکیت خود را به 1 میلیارد سهم رساند.



        شركت فرازعمران آريانا-سهامي خاص، با خرید 13.1 میلیون سهم سمگا، مالکیت خود را به 118.9 میلیون سهم رساند.



        شركت مدبران اقتصاد-سهامي خاص، با خرید 1 میلیون سهم پترول، 22% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 622.8 میلیون سهم رسیده است.



        شركت گروه مالي ملت-سهام عام، اقدام به خرید 170 هزار سهم ولملت نمود. با خرید 369.5 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 542.3 میلیون سهم رسیده است.



        شركت سرمايه گذاري نفت وگازوپتروشيمي تامين-سهامی عام، روز گذشته اقدام به فروش 100.5 هزار سهم شپترو نمود. با فروش 1.1 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 369.6 میلیون سهم رسیده است.



        شركت گروه سرمايه گذاري توسعه وعمران جيرفت ايران، با خرید 2 میلیون سهم ثاژن، 25% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 6.8 میلیون سهم رسیده است.



        مجتمع اقتصادي كميته امدادامام خميني (ره)، روز گذشته اقدام به فروش 872.4 هزار سهم مرقام نموده و مالکیت خود را به 88.9 میلیون سهم رساند.



        شركت توسعه وتامين شريف-سهامي خاص، اقدام به خرید 750 هزار سهم خاهن نمود. با خرید 2.8 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 29.7 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین اقدام به فروش 200 هزار سهم فلوله نموده و مالکیت خود را به 79.2 میلیون سهم رساند.



        شركت گروه توسعه مالي مهرآيندگان-سهامي عام، اقدام به خرید 1 میلیون سهم پترول نموده و 22% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 6 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 1.3 میلیارد سهم رسیده است. این شرکت همچنین با خرید 1.1 میلیون سهم ونفت، 41% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 3 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 25 میلیون سهم رسیده است.



        ETFكدرزروصندوقهاي سرمايه گذاري قابل معامله، اقدام به خرید 1.5 میلیون سهم اعتماد نموده و 62% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 6.5 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 655.5 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین با فروش 500 هزار سهم آكورد، 98% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با فروش 1.5 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 886.9 میلیون سهم رسیده است.



        31Xسبد-شرك08556-شركت سرمايه گذاري ارزش آفرين، روز گذشته اقدام به خرید 290 هزار سهم غشاذر نموده و 34% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 1.4 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 7.8 میلیون سهم رسیده است.



        شركت توسعه ومديريت سرمايه صبا-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 127.2 هزار سهم وسكاب نموده و 96% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 743.8 میلیون سهم رسیده است.



        BFMصندوق سرمايه گذاري.ا.بازارگرداني حكمت، روز گذشته با خرید 1.9 میلیون سهم حكمت، 78% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 5.2 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 240.1 میلیون سهم رسیده است.



        PRXسبد-شرك13364--موس45115-موسسه بنيادبركت، اقدام به خرید 100 هزار سهم اعتماد نمود. با خرید 200 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 14.6 میلیون سهم رسیده است.



        صندوق سرمايه گذاري گنجينه آرمان شهر، روز گذشته اقدام به خرید 1.1 میلیون سهم تيپيكو نموده و 92% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 64.2 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین اقدام به خرید 2.4 میلیون سهم شبندر نموده و 27% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 164.5 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین اقدام به خرید 183 هزار سهم كروي نمود. با خرید 1.2 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 64.7 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین با خرید 2.2 میلیون سهم هرمز، 99% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 5.8 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 182.3 میلیون سهم رسیده است.



        شركت سرمايه گذاري سليم-سهامي عام، اقدام به خرید 200 هزار سهم خودرو نمود. با خرید 900 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 161 میلیون سهم رسیده است.



        شركت نيك انديشان سروش فجر-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 2.8 میلیون سهم وپاسار نموده و 39% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 13.6 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 954.6 میلیون سهم رسیده است.



        شركت گروه سرمايه گذاري آتيه دماوند-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 100 هزار سهم ولصنم نموده و 30% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 250 هزار سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 172.3 میلیون سهم رسیده است.



        ذذذبازارگردان شرك13364ذژاعتماد، روز گذشته اقدام به فروش 190.1 هزار سهم اعتماد نمود. با فروش 4.7 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 53.9 میلیون سهم رسیده است.



        صندوق سرمايه گذاري بادرآمدثابت كوثريكم، روز گذشته با خرید 507.5 هزار سهم ورنا، مالکیت خود را به 67 میلیون سهم رساند.



        شركت توسعه معدني وصنعتي صبانور-سهامي عام، اقدام به خرید 910 هزار سهم ومعادن نموده و 27% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 1.7 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 366.9 میلیون سهم رسیده است.



          شركت گروه مشاورين توسعه مديريت ايرانيان صدر، با خرید 5.7 میلیون سهم ثاژن، 70% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 16.6 میلیون سهم رسیده است.
          ✳️✳️طبق شنیده‌ها ایرانخودرو باید بلوک پارسیانش را واگذار کنه

 

            با این پارامتر بازیگر باید قیمت را جذاب و فروشنده را خسته و با ارسال به موقع خبر نوسان مورد نظرش را از این نماد و گروه بگیره...
سیمان و کاشی
 
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه رشد صنعت اصلاً با رقمی که آقایان اعلام کرده‌اند تناسبی ندارد، گفت: با افتتاح چند واحد تولیدی که نمی توان گفت صنعت رشد پیدا کرده است.
وی با اعلام اینکه نرخ رشد صنعت که اخیراً از سوی مسئولان دولت اعلام شده برای ما مبهم است، افزود: رشد صنعت اصلاً با رقمی که آقایان اعلام کرده‌اند تناسبی ندارد. امروز اقتصاد کشور در رکود تورمی قرار دارد و بسیاری از صنایع همانند صنعت ساختمان و کاشی و سرامیک و سیمان با انباشت تولید و نبود تقاضا در سطح بازار روبرو هستند. همین موضوع معیار دولت در اعلام رشد صنعت را با سوالات متعددی مواجه می‌کند.سهل‌آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر صنایع سیمان و کاشی به نوعی انباردار شده‌اند، گفت: دولت باید منابع لازم را در اختیار بخش تولید قرار دهد.
لیزینگیها
نرخ سود شرکت‌های لیزینگ آزاد شود/دبیر کل انجمن ملی لیزینگ ایران با اشاره به اینکه شرکت‌ها از منابع خودشان عملیات لیزینگ را انجام می‌دهند گفت: این انجمن در نامه ای به بانک مرکزی پیشنهاد داده است که نرخ سود شرکت‌های لیزینگ آزاد شود.
سیمان
مدیران عامل کارخانه های تولیدی به منظور کاهش تخفیف های اعطایی کارخانه ها به عوامل فروش بر قیمت های تازه توافق کردند./ کارفرمایان صنعت سیمان در نشستی قیمت کف انواع سیمان (تحویل در محل مصرف یا انبار مصالح فروشی) را تعیین کردند که از پانزدهم شهریورماه اجرا می شود
حتاید
شایعاتی مبنی بر برنده شدن این شرکت در مناقصه بندر شهید رجایی به گوش میرسد.
قشیر
شنیده میشود دلیل طولانى شدن پروسه افزایش سرمایه ، حسابرس قبلى شرکت بوده که با تغییر آن و تاکید سهامدار عمده بر افزایش سرمایه قطعا طى ماههاى آینده به سرانجام خواهد رسید .
رمپنا
شنیده میشود قرارداد جدیدى با یک پیمانکار آلمانى تنظیم شده که به زودى شفاف سازى خواهد شد .
شکر
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از تخلیه و ترخیص ۹۵ هزار تن شکر طی هفته گذشته از بنادر جنوبی کشور خبر داد و گفت: تا ۱۰ روز آینده نیز ۳۰ هزار تن شکر وارد کشور خواهد شد.
بانکی ها
قائم مقام بانک مرکزی در دیدار با هیات عالی رتبه آلمانی از افتتاح شعب بانک های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان خبر داد و گفت: اکنون تمرکز بانک مرکزی بر گسترش روابط کارگزاری بانکی و بهبود و تسهیل روابط با دیگر کشورهاست؛ برهمین اساس بانک های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان شعبه افتتاح می کنند
کچاد
معدن سنگ‌آهن چادرملو به‌عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ‌آهن کشور نقش مهمی در زنجیره ارزش معدن تا شمش فولاد را ایفا می‌کند، توانست در ۴ماه ابتدایی امسال میزان تولید کنسانتره خود را ۵درصد افزایش دهد. این شرکت با استخراج ۴میلیون و ۴۶۰هزارتن سنگ‌آهن ۳میلیون ۶۰۰هزار تن کنسانتره تولید کرده است.
کطبس
میزان تولید کنسانتره زغال سنگ ۲ شرکت طبس و البرز مرکزی، طی ۵ ماهه نخست امسال، ۳۸ درصد رشد یافت. شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۲۲۲ هزار و ۸۹۵ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۱۶۲ هزار و ۶۹ تن بود. از این میزان، ۱۷۷ هزار و ۸۱۶ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۴۵ هزار و ۷۹ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.
بانکی
قائم مقام بانک مرکزی در دیدار با هیئت عالی رتبه آلمانی از افتتاح شعب بانک‌های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمرکز بانک مرکزی بر گسترش روابط کارگزاری بانکی و بهبود و تسهیل روابط با دیگر کشورهاست برهمین اساس بانک های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان، شعبه افتتاح می کنند.
وپارس ثامن_الحجج
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجوز فروش اموال تعاونی ثامن‌الحجج صادر شده و فرآیند تحقق این کار زمان بر است اما نمایندگان پی گیر به سرانجام رسیدن این پرونده هستند.
سامان
بانک سامان در راستای ایجاد راحتی و سرعت در خدمات‌دهی به مشتریان، در دفاتر سه شرکت بزرگ هواپیمایی جهان در کشورمان خدمات بانکی ارایه می‌کند. علیرضا معرفت مدیر بانکداری شرکتی با اعلام این خبر گفت: به دنبال توافق با مدیران دفاتر شرکت‌های هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس)، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی «کی.ال.ام رویال داچ»، ارایه خدمات بانک سامان به مشتریان این شرکت‌ها آغاز شد.
مارون بوشهر
علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت پارسال بزرگترین اعتبار اسنادی صادراتی این بانک به ارزش ۲٫۲ میلیارد یورو برای پتروشیمی بوشهر گشایش یافت که همه منابع آن از محل منابع چین تامین می شود. به گفته وی، با افتتاح این واحد پتروشیمی در عسلویه در سه سال آینده سالانه سه میلیارد دلار به درآمد صادرات پتروشیمی کشور افزوده می شود.
پردیس
مجتمع پتروشیمی پردیس با هدف تامین نیاز داخل و تنظیم بازار، محصولات خود را به ۳ مجتمع پتروشیمی کشور سوآپ می کند. این مجتمع پتروشیمی ۳۰ هزارتن سوآپ را با پتروشیمی های کرمانشاه، شیراز و خراسان را انجام می دهد که سهم هر شرکت ۱۰ هزار تن است . بهمن زمانی با اشاره به روند مطلوب تولید در پتروشیمی پردیس، افزود: امسال فاز سوم این مجتمع با ظرفیت ۶۸۰ هزار تن آمونیاک و ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تن اوره به بهره برداری خواهد رسید. وی ادامه داد: امسال با تولیدی شدن فاز سوم پتروشیمی پردیس جهش در تولید را رقم خواهیم زد و امید است که حجم صادرات نیز روند رو به رشدی را تجربه کند. این فاز ۹۳٫۷درصد پیشرفت داشته است.
سیمان
انجمن صنفی سیمان برای جلوگیری از تخفیف ها، نرخ فروش هر تن سیمان تیپ ۲ فله را ۱۱۹٫۵۰۰ تومان اعلام کرد که این افزایش ۴۵۰۰ تومانی باعث شود کف قیمتی اندکی افزایش یابد. اهالی بازار تصور می کنند تعیین نرخ دستوری تاثیری ندارد و بازار کشش افزایش قیمت ندارد.
شکر
کاظمی با بیان اینکه قیمت جهانی شکر سال ها به عمد از سوی ابرقدرت ها پایین نگه داشته شده بود تا مانع از رشد اقتصادی کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین (به عنوان قطب اول تولید شکر) و ایجاد مزاحمت هایی برای کشوری چون آمریکا شوند، ادامه داد: طی چند سال اخیر سیاست های دنیا تغییر کرده و فشارها از کشوری چون کوبا برداشته شده که به نوعی به معنای آزاد سازی قیمت شکر است. این فعال صنعت قند و شکر افزود: علاوه براینف رویدادهای عجیبی چون بارش باران در کشورهای تولید و صادرکننده شکر منجر به افزایش ۳۰ الی ۳۵ درصدی قیمت جهانی شکر شد که در بازارهای سهام به نفع سرمایه گذاران دارای نگرش کوتاه مدت است. کاظمی علت دیگر افزایش جهانی شکر را ناشی از نوسان قیمت نفت اعلام کرد و گفت: کشورهای آمریکای لاتین و جنوبی هنگام افزایش قیمت نفت به سمت استفاده از ملاس و نیشکر می روند.
 

شنیده شده:

⚜سيتروئن قرداد ٣٠٠ميليون يورويي بست⚜

سيتروئن برای خرید سهام یک سایت تولیدی سایپا قردادي ٣٠٠ميليون يورويي بست
 
 

    • خبرهایی از افزایش سرمایه غفارس رسیده به بازار

    • بسیج 3 نهاد برای تامین کسری وثیقه تسهیلات صنعتگران: تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه بين سازمان صنايع كوچك، صندوق ضمانت سرمايه‌گذاری صنايع كوچك و بانك پارسيان امضا شده و قرار است با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، كمبود منابع مالی و کسری وثیقه تسهیلات اعطایی به واحدهای صنعتی برطرف شود.


 
راه‌اندازی صندوق‌های پروژه در بازار سرمایه تا پایان سال

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مذاکره با ٦ بانک بزرگ اروپایی برای فعال شدن سه میلیارد یورو خط اعتباری که تا دو تا سه ماه آینده نهایی می‌شود اشاره و اظهار کرد: با سازمان بورس برای راه‌اندازی صندوق‌های پروژه توافق کردیم و تا پایان سال اولین صندوق پروژه در بازار سرمایه راه‌اندازی می‌شود.

علی اشرف افخمی سرمایه بانک را ٤ هزار میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: چاره ای نداریم که به دنبال افزایش سرمایه از طریق دولت باشیم و در این راستا مذاکرات بسیاری با مجلس انجام داده ایم.

وی طلب بانک از دولت را دو هزار میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: هنوز از محل تسعیر ارزی چیزی به بانک تعلق نگرفته است.

معامله بلوک ۶.۷ درصدی «پترول» به ارزش حدود ۲ هزار میلیارد ریال قطعیت یافت.


امروز قطعیت معامله عمده شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به شرح زیر اعلام شد.
یکشنبه مورخ 14 شهریور ماه 1395، تعداد یک میلیارد و 344 میلیون و 169 هزار و 999 سهم معادل 6.7 درصد از سهام شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ارزش یک هزار و 922 میلیارد ریال که توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی به صورت یکجا، نقد و اقساط (طبق شرایط اعلامی) و به قیمت پایه هر سهم یک هزار و 430 ریال در تاریخ 10 شهریور ماه 1395 انجام شده بود، پس از احراز شرایط قطعی شد.
 
پترول

معامله عمده «پترول» قطعی شد
معامله بلوک ۶.۷ درصدی «پترول» به ارزش حدود ۲ هزار میلیارد ریال قطعیت یافت.
امروز قطعیت معامله عمده شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به شرح زیر اعلام شد.
یکشنبه مورخ ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۵، تعداد یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۹۹۹ سهم معادل ۶٫۷ درصد از سهام شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ارزش یک هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال که توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی به صورت یکجا، نقد و اقساط (طبق شرایط اعلامی) و به قیمت پایه هر سهم یک هزار و ۴۳۰ ریال در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۵ انجام شده بود، پس از احراز شرایط قطعی شد.

گروه پالایشگاهی


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویترز، رابرت دادلی،‌ مدیرعامل شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد انتظار دارد قیمت‌های جهانی نفت تا پایان سال جاری در محدوده بشکه‌ای ۵۰ دلار باقی بماند. وی همچنین پیش‌بینی کرد که در سال ۲۰۱۷ نیز نفت در همین محدوده یا اندکی بالاتر داد و ستد شود.

مرقام


شایعات از شفاف سازی مجدد مرقام حکایت دارد

چکاپا


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

مپنا


شایعات از رفع برخی مشکلات و بازگشایی نماد درآینده نزدیک حکایت دارد

ورنا


شایعات از احتمال خرید بلوک رایان سایپا تو سط سرمایه گذاری رنا در آینده نزدیک حکایت دارد

وشهر


شایعات از افزایش سرمایه این بانک در آینده نزدیک حکایت دارد

ولملت


شایعات از توسعه شعب این شرکت لیزینگی در شهرهای جدید و برطرف شدن وصول مطالبات این شرکت از یک شرکت خودرویی در آینده نزدیک حکایت دارد

همراه


شایعات از ورود سرمایه گذار فرانسوی جهت خرید بلوک این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

گروه لیزینگ


شنیده ها ازپیشنهاد آزاد شدن نرخ سود شرکت های لیزینگ به بانک مرکزی حکایت دارد
*خکاوه*خساپا

شایعاتی مبنی بر تغییر شرایط معامله بلوکی خکاوه و حضور چند خریدار صحت دارد. بر طبق اطلاعات موجود قوانین داخلی باعث شد تا شرکت سایپا ابتدا دارایی خود(خکاوه) را به صورت نقدی آگهی کند و در روزهای آتی، این بلوک را به صورت اقساط آگهی خواهد کرد.

اینکه نرخ پایه معامله بلوکی در شرایط اقساط تغییر خواهد کرد یا خیر فعلا مشخص نیست.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.