بورس تهران دوشنبه مورخ 15 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 15 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: امروز بازار بورس تهران را در حالی آغاز خواهیم کرد که شاخص کل به محدوده حمایتی 76500 واحد رسیده است و انتظار می رود این حمایت بتواند حداقل بازار را به تعادل برساند! شهریورماه به نیمه خود رسیده است و هنوز تسویه اعتبارها ادامه دارد! اگر بازار بتواند نیمه باقیمانده از ماه تسویه اعتبارها را با تعادل و کف سازی در همین محدوده کانال 76000 واحدی به پایان برساند، میتوان به همان سناریوی رشد کوتاه مدت در مهرماه امیدوار بود! خبر جدید و تاثیرگذاری در خصوص بازار سرمایه منتشر نشده است و شرایط، مانند روزهای گذشته خواهد بود. یعنی همان معاملات کم حجم و بازار کسل کننده که فقط برخورد قیمت ها به حمایت ها، میتواند بازار امروز را بهتر از روز گذشته جلوه دهد! مانند همیشه، پایبندی به استراتژی و دوری از رفتارهای هیجانی را به دوستان توصیه میکنیم.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: امروز شاخص کل به حمایت محدوده 76500 واحدی خود واکنش نشان داد و در برابر عرضه ها ایستادگی کرد و همین موضوع، بازار متعادل تری نسبت به روزهای گذشته را رقم زد. هرچند که ارزش واقعی معاملات امروز که چیزی حدود 75 میلیارد تومان بوده است، شاید کمترین میزان نسبت به 2 سال قبل محسوب شود!! برخی فعالان بورسی، همان میزان نقدیگی اندک خود را برای روزهای آینده و پایان تسویه اعتبارها نگاه داشته اند و همین موضوع بر شدت کاهش ارزش بازار موثر بوده است! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران در نهایت کار خود را با رشد 12 واحدی به پایان رسانید و تقریبا در جایگاه ابتدایی خود ایستاد. اما نماد خریخت که در ابتدای بازار برای کوتاه مدت معرفی شده بود، کار خود را با صف خرید مستحکم به پایان رسانید.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد. 

 

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.