✍ شایعات امروز یکشنبه 14 شهریور
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


فاسمين : شنيده ميشود با بهره بردارى از معدن تركيه فاسمين مشكل خاك نخواهد داشت و همچنين توليد امسال از بودجه بيشتر است .

لخزر : شنيده ها حاكى از به مرحله توليد رسيدن ماشين لباسشويى اين شركت و اخذ مجوز استاندارد لازم و اجازه ورود به بازار را كسب كرده است .

شپديس : خبرها حاكى از افتتاح فاز سوم طرح آمونياك و اوره اين مجتمع تا دو ماه آينده ميباشد .

گروه پالایشی : گزارش های 3 ماهه این گروه بدون در نظر گرفتن ابلاغیه دولت در خصوص قیمت نفت مورد استفاده انجام گرفته است و برای خرید عده ای خاص تا گزارش ۶ ماهه و محاسبه دقیق این اتفاق بهترین حربه هست

كتوكا : شنيده ميشود كه قراردادى به مبلغ ١٣ ميليارد تومان منعقد كرده كه تاكنون شفاف سازى نكرده است و البته مدير عامل شركت گفته است كه هر قراردادى منتج به تعديل سود نخواهد شد .

كساپا : بر اساس شنیده ها شرکت سایپا بدنبال فروش بلوکی شرکت بعد از افزایش سرمایه است.

میدکو : شنیده میشود با فعالیت هاى معدنى که در میدکو آغاز شده ، مجموعه پروژه هاى شرکت از ٢٣ به ٣۵ رسیده که بیش از ٢٠ پروژه آن تاکنون به بهره بردارى رسیده است .

شپترو : اين شركت از طى سنوات قبل مشكل خوراك داشت كه شنيده ميشود كه وضعيت دريافت خوراك پتروشيمى ها بهتر شده كه احتمالا همين عامل باعث رشد چند وقت اخير سهم شده است .

خاور : شنيده ميشود كه طى يك قرارداد جديد ، پروژه اى از سوى وزارت كشور و شهردارى دريافت كرده است

 

معاون وزیر نفت:
صنعت پتروشیمی زمینه همکاری های مشترک با الجزائر
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: مذاکرات در زمینه پتروشیمی از سوی شرکت های تابعه وزارت نفت و کارشناسان ادامه داشته و برنامه ای برای همکاری مشترک میان ایران و الجزایر آغاز خواهد شد.

 

لخزر

شنیده ها حاکى از به مرحله تولید رسیدن ماشین لباسشویى این شرکت و اخذ مجوز استاندارد لازم و اجازه ورود به بازار را کسب کرده است

شپدیس

خبرها حاکى از افتتاح فاز سوم طرح آمونیاک و اوره این مجتمع تا دو ماه آینده میباشد .

سیمان


در استان همدان فروش سیمان نسبت به سال قبل کاهش ۵۹درصدی داشته در حالی که شرکت ها اقدام به فروش کلینکر کرده اند و فروش کلینکر ۱۵۹درصد رشد کرده است. ( کلینکر محصولی است که با آهک مخلوط و آسیاب می شود تا سیمان به دست آید)

میدکو

مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) گفت: چیزی به عنوان حق انتفاع معادن نه در قانون معادن ایران داریم و نه در قانون معادن کشورهای دیگر. وی گفت پروژه‌های میدکو در حال حاضر روی دو فلز فولاد و مس متمرکز هستند و هسته اصلی فعالیت‌های ما نیز در استان کرمان است. ایشان در خصوص پروژه های میدکو گفت ارزش کل سرمایه‌گذاری‌های میدکو بالغ بر ۵ میلیارد دلار است. هدف ما نیز رسیدن به تولید ۴٫۲ میلیون تن فولاد خام است.وی در خصوص آخری وضعیت این شرکت گفت میدکو در حال حاضر ۱۶ شرکت و ۲۳ کارخانه دارد و کوره گندله‌سازی سیرجان روشن شده و این واحد با ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن در سال به زودی راه‌اندازی می‌شود همچنین پیشرفت پروژه‌های میدکو به این شرح است:فولاد بردسیر ۸۲ درصد، مس کاتد شهربابک ۷۲ درصد، گندله سازی بوتیا ۸۵ درصد، فولاد بوتیا ۱۷ درصد، آهک و دولومیت ۳۲ درصد، زغال سنگ طبس ۴۰ درصد و پروژه CBQ با ۴۸ درصد پیشرفت.

گروه پالایشی

گزارش های ۳ ماهه این گروه بدون در نظر گرفتن ابلاغیه دولت در خصوص قیمت نفت مورد استفاده انجام گرفته است و برای خرید عده ای خاص تا گزارش ۶ماهه و محاسبه دقیق این اتفاق بهترین حربه هست

فاسمین


شنیده میشود با بهره بردارى از معدن ترکیه فاسمین مشکل خاک نخواهد داشت و همچنین تولید امسال از بودجه بیشتر است .


شپدیس


خبرها حاکى از افتتاح فاز سوم طرح آمونیاک و اوره این مجتمع تا دو ماه آینده میباشد .

بیمه دی

در بیمه دی شایعه واگذاری زمین شنیده میشود.

خپارس

طی هفته جاری پارس خودرو یک رنو دیگر را به سبد محصولاتش اضافه می کند/ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو

کخاک

قصد اضافه کردن محصول جدیدی در لیست محصولات خودش داردهمچنین شنیده ها از افزایش خط تولید جدیدی در شرکت به گوش میرسد
در حال حاضر کخاک به کشورهای هند . بنگلادش .ترکیه .امارات.عمان عربستان.پاکستانو سوریه صادرات دارد .کشانی مدیر روابط عمومی شرکت بیان کرد روز دوشنبه با حضور وزیر محترم کار . خط تولید شرکت افتتاح میشود .با راه اندازی این خط تولید ظرفیت شرکت از ۱۰۰ به ۱۵۰ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد .و صحبتهایی از تسهیل دسترسی به معادن به وسط اومد . همچنین کلنگ زنی واحد تولیدی بلوک سبک گازی .که احتمالا دو ساله دیگه بهره برداری خواهد شد .

کتوکا

شنیده میشود که قراردادى به مبلغ ١٣ میلیارد تومان منعقد کرده که تاکنون شفاف سازى نکرده است و البته مدیر عامل شرکت گفته است که هر قراردادى منتج به تعدیل سود نخواهد شد .

کساپا

بر اساس شنیده ها شرکت سایپا بدنبال فروش بلوکی شرکت بعد از افزایش سرمایه است.

شپترو

این شرکت از طى سنوات قبل مشکل خوراک داشت که شنیده میشود که وضعیت دریافت خوراک پتروشیمى ها بهتر شده که احتمالا همین عامل باعث رشد چند وقت اخیر سهم شده است .

خاور

شنیده میشود که طى یک قرارداد جدید ، پروژه اى از سوى وزارت کشور و شهردارى دریافت کرده است .


فملی


مدیر‌عامل شرکت ملی مس ایران از راه اندازی طرح های ذوب سرچشمه ، دو ماه آینده خبر داد و افزود : پالایشگاه کارخانه مس خاتون‌آباد نیز آماده است .

حریل


شایعات از واگذاری بلوک این شرکت توسط وکوثر در آینده نزدیک حکایت دارد گویا یک شخص حقیقی قصد خرید کامل بلوک را دارد

قزوین


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

زنگان


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد گویا شرکت قصد دارد محصول جدید ارائه کند

کاما


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت با توجه به افزایش قیمت های جهانی سرب و روی حکایت دارد

کساپا


گویا سایپا قصد واگذاری بلوک این شرکت را نیز دارد

کیسون


شایعات از شروع به کار دوباره پروژه العماریه عراق این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

اخابر

تصمیم‌ درباره ادغام شرکت های مخابرات استانی در شرکت مخابرات ایران در جلسه بیست‌و سوم ماه جاری اتخاذ می‌شود

فولاد

دستیابی به تولید ۱۰٫۳ میلیون تن فولاد محقق می‌شود/ مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: با بهره برداری از طرح های توسعه، ظرفیت تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه به ۱۰٫۳ میلیون تن افزایش خواهد یافت

ذوب

افزایش قیمت زغال‌سنگ برای ذوب‌آهن منطقی نیست/ اعضای هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به دلایلی اعم از افزایش هزینه‌های این شرکت، عدم افزایش قیمت محصولات و بسته شدن صورت‌های مالی ۹۴، نسبت به افزایش نرخ ۹ درصدی زغال سنگ سال ۹۴ رویکرد منفی دارند

قطعه سازان

عضو انجمن قطعه‌سازان از برگزاری مجمع انتخاباتی این انجمن بعد از ۲/۵ سال در ۱۵ شهریورماه امسال خبر داد و گفت: قطعه‌سازان برای حضور در قراردادهای خارجی صنعت خودروسازی، کمبود نقدینگی دارند که انجمن باید پیگیر حل این مشکل باشد/عضو انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه قطعه سازان نیاز به نوسازی ماشین آلات خود دارند، گفت: کارخانجات قطعه سازی داخلی توان تولید محصولات ۲۰۱۶ را ندارند

 


خبرهای_موثر

مبارکه
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: با بهره برداری از طرح های توسعه، ظرفیت تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه به 10.3 میلیون تن افزایش خواهد یافت. مجتمع فولاد مبارکه با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش ذاتی 200 هزار میلیارد ریالی است.

پتروشیمی_دماوند
۸۰ درصد سهام پتروشیمی دماوند به ارزش کل پایه ۱۳ هزار میلیارد ریال امروز، یکشنبه، در فرابورس به مزایده گذاشته می شود.( احتمالا این بلوک خریدار ندارد)

کمنگنر
منگنز ایران به دلیل پیشنهاده های پایین قیمتی چین صرفه صادراتی ندارد. با توجه به بازارهای مصرف, صادرات منگنز با عیار پایینتر از Mn 40% مقرون به صرفه نیست (با توجه به هزینه های اکتشاف و استخراج)
شرکت های داخلی هم نقدینگی کافی برای خرید ندارند، همچنین از سوی دیگر بدلیل قیمتهای پایینی که چین به ازای هر عیار تن منگنز پیشنهاد می دهد ایران توان صادرات را بدلیل هزینه های بالا ندارد. در این میان شرکت معادن منگنز ایران هم که در معادنش در قم است عملاً فعالیتی ندارد و ضرر ده هستندسال گذشته هم عملاً بدلیل مناسب نبودن قیمتهای ایران صادرات منگنز صورت نگرفت (زیر 400 تن در یک سال یا روزی یک تن) در حالیکه ایران تبدیل به وارد کننده ی پرسود منگنز شده است و در سال جاری نزدیک 50 هزار تن واردات منگنز صورت گرفت.

بیمه
مدیرعامل ایمیدور در خصوص اثرات برجام در حوزه معادن کشور اظهار داشت: ما تحریم بسیار سختی را سپری کردیم به طوری که عملا سیستم بانکی در جابجایی‌های بین‌الملی حذف شده بود و این صرافی‌ها بودند که پول ها را جابجا می کردند. وی گفت اکنون در حالیکه چند ماه از اجرایی شدن برجام می گذرد بیمه های ساچه،کوفه و هرمس با ما مشغول کار هستند و کالاهای صادراتی ما را ضمانت می کنند.

ذغالسنگ
پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده امریکا سه‌شنبه ۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۸ آبان ۱۳۹۵) برگزار می‌شود، این انتخابات قرار است در شرایطی اتفاق بیفتد که ارزش صنعت معدن امریکا مدام رو به کاهش است و در میان انواع کالاهای معدنی زغال‌سنگ بیش از سایر مواد در شرایط نامطلوب قرار دارد که البته با ورود دموکرات‌ها به کاخ سفید وخیم‌تر هم می‌شود، اما برخلاف زغال‌سنگ در صورت برد دموکرات‌ها فولاد می‌تواند چشم‌انداز امیدبخشی را برای خود تصور کند، ولی در نهایت زغال‌سنگ همچنان فرزند محروم خانواده معدنی امریکا باقی می‌ماند. تا به حال دولت اوباما قوانین سفت و سختی را درباره فعالیت معادن برای حفظ محیط‌زیست اجرا کرده که این قوانین با برد کلینتون سختگیرانه‌تر هم می‌شوند و کلینتون به‌طور قطع سیاست‌های محیط‌زیستی خود را به صورت قانون درمی‌آورد که درنهایت منجر به کاهش تولید زغال‌سنگ می‌شود.

شپترو
در بازارهای داخلی، قیمت PVC تولید شده با پایه استیلن،پس از طی کردن هفته های صعودی قیمت، در این هفته تعدیل شد و این در حالی است که PVC تولید شده با پایه اتیلن بدون تغییر باقی ماند. یک فروشنده چینی هم چنین عنوان کرد: دلیل خاصی برای افزایش بیشتر قیمت وجود ندارد، با این وجود، فروشندگان در تلاش هستند کماکان بازار را در سطح قیمتهای بالای کنونی حفظ کنند.

 

ودی

شايعات از واگذاری برخي دارايي های اين شركت بيمه ای در آينده نزديك حكايت دارد


ايران خودرو


شايعات از تعديل مثبت اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد


كفرا


شايعات از تعديل مثبت احتمالي اين شركت تا پايان سال حكايت دارد


خزاميا


شنيده ها از آغاز همكاری اين شركت با ايويكو حكايت دارد



فخوز



شايعات از همكاری با يك شركت ديگر برای توليد ميلگرد درآينده نزديك حكايت دارد



كچاد


شنيده ها از اقزايش توليد كنستانتره اين شركت در در ٤ ماهه ابتدايي سال حكايت دارد


لخزر


شايعات از به مرحله توليد رسيدن ماشين لباسشويى اين شركت و ورود به بازار در آينده نزديك حكايت دارد


فاسمين


شايعات از بهره بردارى معدن تركيه و رفع مشكل خاک اين شركت برای توليد بيشترحكايت دارد


خپارس


خبرها از اضافه شدن محصول جديد ااز شركت رنو با نام ساندرو استپ وی در آينده نزديك حكايت دارد



شپديس



شنيده ها از افتتاح فاز سوم طرح آمونياک و اوره اين مجتمع تا دو ماه آينده حكايت دارد

 


نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد:

با حضور طیب نیا، جلسه رفع مشکلات بورس برگزار می شود
بازنگری در مصوبه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها
مجلس در انتظار چراغ سبز دولت

 

خلاصه نشست مشترک معادن زغالسنگ و شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌به منظور رفع چالش های این ۲ بخش:

*مقرر شد قیمت زغال‌سنگ در سال 1395 قیمت بین المللی باشد (فوب استرالیا+حمل تا ایران+تعرفه واردات با ارز آزاد با کیفیت معادن داخلی سال 1394). قیمت‌ها از ابتدای سال 95 بدین شکل محاسبه شده و برخی موارد قیمت بین المللی پایین تر از داخلی و برعکس در حال حاضر، گرانتر از داخلی خواهد بود.

* شرکت ذوب آهن اصفهان و چهار شرکت تامین کننده آن نسبت به عقد قرارداد بر مبنای بند 1 ظرف مدت 10 روز اقدام کنند.

*در خصوص مصوبه افزایش 9 درصد قیمت زغالسنگ در سال 1394، هیات مدیره ذوب آهن با اجرای آن به دلیل مشکلات مالی مخالفت کرده و برای اجرایی شدن، قرار شده جلسه ای با حضور آقای ربیعی (صندوق بازنشستگی) برگزار شود. شانس اجرای این مصوبه با توجه به بسته شدن حساب‌های سال 1394 اندک است.

* ذوب آهن اصفهان به‌زودی از طریق دریافت وام یک هزار میلیارد ریال بخشی از مطالبات معادن را پرداخت می‌کند.

 

كانال خبري بورس نيوز از قول خودش خبر لغو فروش بلوک خکاوه را اعلام کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.