✍ شایعات امروز چهار شنبه 10 شهریور ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

فاذر: شنيده ها حاكى از قرارداد نيروگاه بيستون در يك قدمى نهايى شدن است و پيمانكاران اين قرارداد شركت فاذر و فنرژى و يك شركت خارجى ميباشد .

ميدكو : شنيده ميشود با فعاليت هاى معدنى كه در ميدكو آغاز شده ، مجموعه پروژه هاى شركت از ٢٣ به ٣٥ رسيده كه بيش از ٢٠ پروژه آن تاكنون به بهره بردارى رسيده است .

خگستر : شنیده میشود مقرر شده تا زیر مجموعه زیان ده از شرکت خارج شود تا خگستر بتواند از محل انباشته،افزایش سرمایه را اجرایی نماید.

شپترو : اين شركت از طى سنوات قبل مشكل خوراك داشت كه شنيده ميشود كه وضعيت دريافت خوراك پتروشيمى ها بهتر شده كه احتمالا همين عامل باعث رشد چند وقت اخير سهم شده است .

خاور : شنيده ميشود كه طى يك قرارداد جديد ، پروژه اى از سوى وزارت كشور و شهردارى دريافت كرده است .

کیسون : رئیس هیات مدیره شرکت کیسون، آخرین اقدامات و پروژه‌ های در دست اجرای این شرکت را تشریح کرد.محمدرضا انصاری در خصوص فعالیت‌ های کیسون در عراق گفت: بیش از یک میلیارد دلار در عراق پروژه داریم که ارقام قابل توجهی است.

گروه قندى : سخنگوى دولت از كاهش قيمت شكر در آينده ى نزديك خبر داد و برنامه دولت در صورت تكرار اين نوسانات قيمتى را افزايش واردات اعلام كرد .

فولاد : خبرها حاكى از راه اندازى اوليه پنجمين ماشين ريخته گرى و افزايش ظرفيت توليد فولاد در مجتمع فولاد مباركه به ٧.٢ ميليون تن رسيده است.

رمپنا : گویا قرارداد جدیدی با یک پیمانکار المانی تنظیم شده که به زودی شفاف سازی خواهد شد.
آغاز برداشت چغندر با پیش بینی ۶ میلیون تنی / #شکر تا ۲۰ روز دیگر ارزان می‌شود.
دبیر انجمن صنایع قند و شکر با اعلام آغاز تولید شکر از چغندر قند وعده داد قیمت شگر تا پایان شهریور منطقی و ارزان شود. /بورس پرس

شركت گروه توسعه مالي مهرآيندگان تعداد 2M سهام #پترول را در روز گذشته 1395/06/09 به پرتفوی خود اضافه نموده است که این تعداد 31 درصد حجم معاملات پترول را تشکیل داد.

 

شرکت هندی ۵۱۰ میلیون دلار بدهی نفتی خود به ایران را پرداخت کرد
شرکت ایندین اویل هند اعلام کرد بعد از لغو تحریم ها ۵۱۰ میلیون دلار از بدهی خود به ایران را بازپرداخت کرده و ۱۱۱ میلیون دلار طلب نفتی ایران باقی مانده است.

 

براساس خبرهای رسیده نماد کتوکا افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد.

در نماد خودرو شایعه شده بانک مرکزی با مهلت اضافه ی خواسته شده برای واگذاری سهام بانک پارسان مخالفت کرده و طی نامه ای مجددا خواستار اگهی کردن آن طی 6ماهه آینده شده است

 

خبرهای_موثر


#رکیش #رتاپ
شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت،شاپرک، برای آنچه تصحیح نظام کارمزد خدمات پرداخت الکترونیکی می‌داند، مدل جدیدی برای انتقال بخشی از کارمزد استفاده از کارتخوان ها به پذیرندگان تدوین کرده است. بر این اساس بابت واریز مبالغ به حساب استفاده کنندگان از دستگاه بر اساس زمان واریز، وجوهی به پذیرنده پرداخت می شود.

#اخزا
بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل از طرف خزانه‌داری کل کشور، واگذاری این اسناد را از طریق شعب منتخب مرکزی، بازار ، فردوسی و هفتم‌تیر تا 10 شهریور 95 تمدید کرد. بانک ملی ایران در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید و به منظور تسویه بدهی مسجل دولت (دستگاه‌های اجرایی) به طلبکاران غیر دولتی (پیمانکاران) ، اسناد خزانه اسلامی را با هماهنگی های لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر مراجع مربوطه از طریق شعب منتخب واگذار می کند.

#ملت
س از 14 سال مدیرعاملی دکتر مسعود حجاریان سرانجام هیئت مدیره بیمه ملت ، علیرضا ابراهیم پور عضو هیئت مدیره و از مدیران ارشد سابق این شرکت را به عنوان مدیرعامل بیمه ملت انتخاب نمود.

#بانکی
معاون نظارتی بانک مرکزی به برنامه جدید بانک مرکزی برای نظارت بر بانک ها و موسسه های اعتباری اشاره کرد و گفت: برنامه رتبه بندی بانکها از آبان ماه امسال آغاز می شود. حیدری با بیان اینکه 168 «سنجه» (معیار) برای رصد از عملیات بانک ها در نظر گرفته شده است، افزود: بانک ها در این طرح به سه دسته بانک های کم ریسک، با ریسک متوسط و با ریسک بالا تقسیم می شوند.

#متانول
شرکت متانکس (Methanex) به عنوان بزرگترین تولیدکننده متانول جهان، قیمت پیشنهادی خود را برای قاره های مختلف اعلام کرد. قیمت پیشنهادی متانول را برای منطقه آسیا و اقیانوسیه، ۲۷۵ دلار در هر تن اعلام کرده که اعتبار آن برای بازه زمانی اول تا ۳۰ سپتامبر است. این شرکت قیمت پیشنهادی متانول را برای منطقه اروپا برای بازه زمانی اول جولای تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ ، عددی معادل ۲۴۰ دلار در هر تن عنوان کرده است. متانول عرضه شده در بازار آمریکای شمالی ۲۷۶ دلار در هر تن برای بازه زمانی اول تا ۳۰ سپتامبر است و امکان کاهش قیمت برای این منطقه وجود دارد.

#شپترو
در حالی پی وی سی سازها تقاضای لغو سقف ۱۰ درصدی قیمت این کالا را در بورس دارند که قیمت پی وی سی در بازار آزاد به ۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است. بورس کالا اعلام کرده است که با لغو سقف ۱۰ درصدی قیمت به شرط عرضه هفتگی ۱۰ هزارتن پی وی سی موافقت خواهد کرد، با این حال عرضه پی وی سی ها که به امروز موکول شده است همچنان با سقف ۱۰ درصدی قیمت انجام خواهد شد. درخواست لغو سقف ۱۰ درصدی قیمت در حالی از سوی پی وی سی سازها مطرح شده است که تعهدات آنها افزایش یافته است و مشکلات بازار پی وی سی تا بازگشت کامل پتروشیمی اروند به بازار پی وی سی ادامه خواهد داشت. بیشترین قیمت پی وی سی پیشنهاد شده به ایرانی ها در حال حاضر ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار در هر تن است که با نرخ دلار آزاد هر کیلو پی وی سی ۳ هزار و ۶۰۰ تومان تمام می شود، حال آنکه قیمت پی وی سی در بازار آزاد به ۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

#شپدیس
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، از افتتاح فاز سوم طرح آمونیاک و اوره مجتمع پتروشیمی پردیس تا دو ماه آینده خبر داد. وی گفت: تا دو ماه آینده طرح پتروشیمی پردیس با ۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه به بهره برداری خواهد رسید.

#فخوز
عمان از معدود کشورهای جنوبی خلیج فارس است که بدلیل عدم پیروی از سیاستهای عربستان در سوریه و یمن، توانسته ارتباط بهتری با ایرانیان برقرار کند. فولاد خوزستان واحد 300 هزار تنی میلگرد در عمان می سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.