بورس تهران چهارشنبه مورخ 10 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 10 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: این روزها، شاهد کاهش چشمگیر ارزش معاملات در بورس تهران هستیم. ارزش واقعی معاملات در روزهای اخیر، به زیر 120 میلیاردتومان رسیده است که نسبت به مدت مشابه ماه قبل، حدود 50 درصد کاهش را نشان می دهد که بسیار ناامید کننده است. البته مطابق مطالب ارائه شده در روزهای گذشته، انتظار داریم که این روند بازار، تا آخر شهریور ادامه داشته باشد. برای امروز، خبر مهمی که بتواند تاثیر خاصی در بورس تهران داشته باشد، منتشر نشده است. بنابراین همین روند روزهای قبل، با همان حجم کم معاملات برای امروز نیز پیش بینی می شود. پس نکته جدیدی برای ارائه نیست و توصیه میکنیم که مطالب افتتاحیه روزهای قبل در همین هفته را مطالعه کنید. چراکه مسیر راه و راهکارهای برخورد با وضعیت فعلی را میتوانید در آن مطالب ارائه شده، بیابید!

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: در روزهای گذشته گفته بودیم که شاخص کل به سمت 76500 جرکت خواهد کرد و گویا قصد ندارد بدون دیدن این محدوده، حرکت جدیدی را شروع کند! در همین راستا، امروز نیز شاخص کل بورس تهران با افت 190 واحدی روبرو شد و با این حساب، حدود 700 واحد تا مهمترین حمایت خود فاصله دارد. حجم معاملات همچنان ناامید کننده است. از مهمترین اتفاقات امروز، فروش بلوک پترول بود که با همان قیمت پایه معامله شد.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.......................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.