بورس تهران شنبه مورخ 6 شهریور 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 6 شهریور 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: همانطور که در روزهای قبل نیز بیان کرده ایم، بورس تهران از کمبود نقدینگی رنج می برد و اخبار خوب صنایع مختلف به دلیل همین کمبود نقدینگی، نمیتواند تاثیر مثبت کافی برای رشد قیمت سهام در بازار داشته باشد! اما همینکه وضعیت بنیادی صنایع به سمت بهبود در حرکت است، نکته مثبتی ارزیابی میشود و میتوان اینطور انتظار داشت که در میان مدت، این اخبار مثبت میتواند تاثیر خود را بگذارد. چراکه قیمت ها همواره به سمت ارزش ذاتی و بنیادی شرکت ها در حرکت هستند. بنابراین، قیمت های این روزها میتواند فرصتی مناسب برای خریدهای میان مدت باشد. روز گذشته فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) مجدداً نرخ بهره را افزایش نداد و همین موضوع، باعث شد تا شاهد رشد نسبی قیمت های جهانی باشیم و از آنجاییکه بورس تهران نیز کالا محور است، این اتفاق میتواند تاثیر مثبتی در کلیت بازار بورس تهران داشته باشد. در کل میتوان از بازار امروز، انتظار بازاری متعادل رو به مثبت داشت و همان شرایط کم حجم و البته ریسک هفته گذشته، در هفته جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد! اواخر هفته گذشته، از برخی تک سهم ها مانند ذوب و واتی صحبت کرده بودیم که انتظار داریم این نمادها در این هفته، حرکت هایی را به سمت مثبت انجام دهند! از دوستان انتظار داریم که همچنان با تکیه بر استراتژی که برای خود مشخص کرده اند، از رفتارهای هیجانی دوری کنند و آن عده از دوستان که به اصول نوسانگیری آشنایی دارند، میتوانند با بخشی از دارایی خود که برای نوسانگیری در نظر گرفته اند، از فرصت های کوتاه مدتی و نوسانگیری، استفاده لازم را ببرند.  

 

 

 

 

ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز بورس تهران با ارزش واقعی 111 میلیارد تومانی معاملات امروز، در حالی به کار خود پایان می دهد که شاخص کل نیز افت 324 واحدی را ثبت کرده و مجدداً وارد کانال 77000 واحدی شده است. از مهمترین اتفاقات امروز، بازگشایی نماد فاراک بعد از تعدیل مثبت بود که با توجه به PE بالای این نماد، تمام این تعدیل مثبت، در جهت اصلاح این نسبت مالی صرف شد و در قیمت 309 تومان، صف فروش تشکیل داد. قبلاً در خصوص ارزش ذاتی این نماد در بخش نظرات، صحبت کرده بودیم. امروز اگرچه شاخص کل، افت نسبتاً زیادی را تجربه کرد، اما این افت، عمدتاً به دلیل افت قیمت نمادهای پالایشگاهی و فلزات اساسی و پتروشیمی صورت گرفت که البته این پیش بینی اصلاح قیمتی در این گروه ها، در آخرین روزهای هفته قبل در متن افتتاحیه انجام شده بود و امروز مطابق با همان تحلیل، در گروه فلزات اساسی (به غیز از نماد ذوب) که در همان تحلیل آن را در کوتاه مدت استثناء قرار داده بودیم!)، شاهد اصلاح سایر نمادها بودیم. البته این اصلاح، به منزله سقوط قیمت ها نیست و فقط اصلاح در مدار صعودی محسوب خواهد شد که تلاش خواهیم کرد زمان اتمام این اصلاح را نیز اطلاع رسانی کنیم.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد.

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.