✍ شایعات امروز سه شنبه 2شهریور✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بكام : شنيده ها حاكى از آخرين محموله كابل هاى صادراتى قراردادهاى سوريه با احتساب ٢٥ درصد افزايش با ١٣ دستگاه كانتينر در تاريخ ٢٦ مرداد به اين كشور ارسال گرديد .

كچاد : شنيده ميشود كه افزايش توليد كنسانتره صنعتى و معدنى چادرملو در ٤ ماهه ابتدايى سالجارى نسبت به برنامه پيش بينى شده ١٢ درصد جلوتر ميباشد .

گروه ذغال سنگ : خبرها حاكى از افزايش نرخ ٩ درصدى ، پس از رشد قيمت هاى جهانى ذغال سنگ در آينده نزديك ميباشد .

تکمبا: بر اساس شنیده ها شرکت در حال عقد قراردادی جدید است.

آکنتور : شنیده ها حاکی از ارسال گزارش حسابرسی شده 94 آکنتور تا پایان وقت امروز می باشد.

هرمز

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید و حمل فولادهرمزگان: با توجه به سیاستهای و برنامه های شرکت مبنی بر تولید اقتصادی و ارائه محصول با حداقل بهای تولیدی به منظور افزایش توان رقابت پذیری شرکت، بخصوص در شرایط حاکم بر بازار جهانی و داخلی صنعت فولاد، استراتژی پروژه های بهبود(TQ) در شرکت تعریف شد که با موفقیت در حال اجرا می باشد

قندوشکر

نایب رئیس انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر با بیان اینکه متأسفانه خرده فروشی ها با احتکار شکر آنها را با قیمت بالا بفروش می‌رسانند، گفت: ۵ کارخانه قند و شکر از اول تا ۱۵ شهریورماه امسال به بهره برداری خواهند رسید

خاهن

شنیده ها از خاهن حکایت از قرارداد تولید ١٠٠ هزار میل لنگ با زیرمجموعه ایرانخودرو دارد.

بانک


بنا به گزارش معاونت بررسی‌های اتاق تهران در اردیبهشت ماه سال ۹۵ بدهی بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی به بانک مرکزی معادل ۸۹٫۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده که نسبت به اردیبهشت سال ۹۴ معادل ۶٫۶ درصد رشد داشته است. در این میان سهم ۶۳٫۵ درصدی بانک‌های تخصصی از این بدهی قابل توجه است. برابر گزارش معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران بدهی بخش دولتی به بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی که در اردیبهشت ۹۴ معادل ۱۰۵ هزار میلیارد تومان بود اکنون با ۲۲٫۵ درصد افزایش به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. بیشترین بدهی بخش دولتی به بانک‌های غیردولتی و موسسات اعتباری غیردولتی است که معادل ۵۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

سیمان


مرتضی لطفی نایب رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان سیمان و مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس خوزستان ( بزرگ ترین شرکت تولیدکننده سیمان در کشور) از احتمال تاسیس شرکت مشترک بازرگانی بین هلدینگ سیمان فارس خوزستان و لافارژ خبر داد و گفت تشکیل این شرکت می تواند در افزایش صادرات سیمان واحدهای داخلی نقش موثری داشته باشد. او با اشاره به این که نماینده این شرکت به ایران آمده است، گفت:« نماینده شرکت لافارژ فرانسه برای مذاکرات در حوزه تجارت ، مالکیت و سرمایه گذاری به ایران آمده است و آن ها علاقه بسیار زیادی به گسترش و توسعه کار در ایران دارند.» لافارژ بزرگ ترین تولید کننده، توزیع کننده بتن و سیمان در جهان است…

میدکو


علی اصغر پورمند مدیر عامل میدکو گفت: در حال حاضر میدکو ۲۳ پروژه معدن و صنایع معدنی در کشور اجرا می کند که این تعداد در سال ۹۷ به ۳۵ طرح می رسد.همچنین حجم سرمایه گذاری میدکو هم اکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان است که با باز پرداخت ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان می ر سد. وی گفت استراتژی میدکو ایجاد ارزش افزوده است بطوریکه کنسانتره مس۳۸ درصد را به ۹۹٫۹ درصد می رسانیم و در اینده نزدیک کارخانه مس کاتد میدکو با اخرین تکنولوژی روز دنیا را ه اندازی می شود و با بهره برداری از ان علاوه بر تولید طلا،سرب،روی و نیکل در این مجتمع ایران سرمدار جدیترین تکنولوژی تولید مس در دنیا می شود ودر کنار آن با تبدیل کاتد به لوله های مسی ارزش افزوده ایجاد می کنیم. پورمند افزود قیمت فلزات از سال ۲۰۱۷ افزایشی می شود.نیاز به فلزات و مواد معدنی تا سال ۲۰۵۰ معادل ۴ تا ۱۰برابر خواهد شد.

بکام

شنیده ها حاکى از آخرین محموله کابل هاى صادراتى قراردادهاى سوریه با احتساب ٢۵ درصد افزایش با ١٣ دستگاه کانتینر در تاریخ ٢۶ مرداد به این کشور ارسال گردید .

کچاد

شنیده میشود که افزایش تولید کنسانتره صنعتى و معدنى چادرملو در ۴ ماهه ابتدایى سالجارى نسبت به برنامه پیش بینى شده ١٢ درصد جلوتر میباشد .

گروه ذغال سنگ

خبرها حاکى از افزایش نرخ ٩ درصدى ، پس از رشد قیمت هاى جهانى ذغال سنگ در آینده نزدیک میباشد .

تکمبا

بر اساس شنیده ها شرکت در حال عقد قراردادی جدید است.

ذوب


شنیده ها از تعدیل مثبت بالای ۱۰۰ در صدی ذوب حکایت دارد.

حخزر

رویدادی که شاید در آینده شرکت کشتیرانی موثر باشد/ قرارداد ایران و قزاقستان ایران و قزاقستان قرارداد کشتیرانی بازرگانی در دریای خزر امضاء می‌کنندچ

خساپا

پس از۵سال ایویکوایتالیا به زامیاد برگشت وقطعات CKDرسید،معاونت زامیادافزودبا ورود این قطعات محصولات بروز اروپایی تولیدمیشود و رونق گذشته به
زامیادبرمیگردد

فولاد

مدیران پنجمین فولادساز بزرگ دنیا با بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، در تدارک همکاری با بزرگترین شرکت بورس ایران برآمدند.

پالایشیها

شنیده هاحاکیست،که هفته آینده گزارش سه ماهه پالایشیها می آید و پوشش های بین ۲۰ تا ۴۰ درصدی خواهند داشت.

شنیده های ما حکایت از آن دارد

قاسم برنامه فروش زمین را در دستور کار خود قرار داده است و از این محل احتمالا تعدیل مثبت غیر عملیاتی را امسال روانه بازار خواهد نمود

 

شهریورماه؛
بلوک 80درصدی پتروشیمی دماوند روی میز مزایده فرابورس می‌رود
براساس تصمیم سازمان خصوصی‌سازی، 80درصد سهام پتروشیمی دماوند در بازار فرابورس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

 

شركت سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات-سهامي عام، اقدام به خرید 214.9 هزار سهم فخاس نمود. با خرید 882 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 1.6 میلیارد سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري سمند-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 875 هزار سهم خودرو نمود. با خرید 2 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 1.8 میلیارد سهم رسیده است. این شرکت همچنین اقدام به خرید 576.3 هزار سهم خاور نموده و مالکیت خود را به 1.7 میلیارد سهم رساند.

شركت سرمايه گذاري صنعت ومعدن-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 2.2 میلیون سهم واتي نمود. با خرید 9.1 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 91.4 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري ملي ايران-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 200 هزار سهم چفيبر نموده و مالکیت خود را به 35.1 میلیون سهم رساند.

شركت سهامي بيمه ايران، روز گذشته اقدام به فروش 3 میلیون سهم خزاميا نموده و مالکیت خود را به 67.3 میلیون سهم رساند.

شركت ليزينگ صنعت ومعدن-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 600 هزار سهم واتي نمود. با خرید 6.8 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 395.8 میلیون سهم رسیده است.

صندوق بازنشستگي نيروهاي مسلح، روز گذشته اقدام به خرید 16 میلیون سهم وغدير نمود. با خرید 32.8 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 7.6 میلیارد سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري مهر-سهامي خاص، اقدام به خرید 1.7 میلیون سهم وسپه نمود. با خرید 3.3 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 190 میلیون سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري تامين آتيه مسكن-سهامي خاص، روز گذشته با خرید 1.2 میلیون سهم والبر، مالکیت خود را به 24.8 میلیون سهم رساند. این شرکت همچنین اقدام به خرید 100 هزار سهم وخارزم نمود. با خرید 300 هزار سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 1 میلیارد سهم رسیده است.

شركت سرمايه گذاري سايه گسترسرمايه-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به فروش 6.2 میلیون سهم مرقام نموده و مالکیت خود را به 155.5 میلیون سهم رساند. این شرکت همچنین با خرید 315 هزار سهم فاراك، مالکیت خود را به 1.3 میلیارد سهم رساند.

شركت ارزش آفرينان كوثركيش-سهامي خاص، با فروش 13.5 میلیون سهم حريل، 88% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با انجام معاملات مذکور، به 833.1 میلیون سهم رسیده است.

شركت توسعه وتامين شريف-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به خرید 1.8 میلیون سهم خاهن نمود. با خرید 11.1 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 23.9 میلیون سهم رسیده است.

شركت گروه توسعه مالي مهرآيندگان-سهامي عام، روز گذشته اقدام به خرید 300 هزار سهم ثمسكن نمود. با خرید 6.2 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 141.9 میلیون سهم رسیده است.

ETFكدرزروصندوقهاي سرمايه گذاري قابل معامله، اقدام به فروش 1 میلیون سهم آكورد نمود. با فروش 2 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 882.7 میلیون سهم رسیده است.

شركت گروه سرمايه گذاري مسكن-سهامي عام، اقدام به خرید 150 هزار سهم ثتران نموده و مالکیت خود را به 614.8 میلیون سهم رساند.

شركت سرمايه گذاري زرين پرشيا-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به فروش 10 میلیون سهم وغدير نمود. با فروش 20 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 1.5 میلیارد سهم رسیده است.

PRXسبد-شرك13364--موس45115-موسسه بنيادبركت، اقدام به فروش 1.5 میلیون سهم اعتماد نموده و مالکیت خود را به 14.4 میلیون سهم رساند.

صندوق سرمايه گذاري گنجينه آرمان شهر، روز گذشته با خرید 584.6 هزار سهم البرز، 84% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با خرید 3.5 میلیون سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 144.4 میلیون سهم رسیده است. این شرکت همچنین اقدام به خرید 586.9 هزار سهم كروي نمود. با خرید 5.7 میلیون سهم نماد مذکور در 4 روز اخیر، مالکیت شرکت به 59.4 میلیون سهم رسیده است.

شركت چاپ ونشركتابهاي درسي ايران-سهامي خاص، با فروش 300 هزار سهم چافست، مالکیت خود را به 11.1 میلیون سهم رساند.

ذذذبازارگردان شرك13364ذژاعتماد، اقدام به خرید 7.7 میلیون سهم اعتماد نموده و مالکیت خود را به 46.1 میلیون سهم رساند.

كدواسط ماده ي106دستوالعمل اجرايي بخش3، با فروش 1.3 میلیون سهم تليسه، مالکیت خود را به 845.2 هزار سهم رساند.

شركت رساسامان آريا-سهامي خاص، روز گذشته اقدام به فروش 150 هزار سهم اپرداز نموده و 62% معاملات روز را تشکیل داد. مالکیت شرکت با فروش 450 هزار سهم از نماد مذکور در 4 روز اخیر، به 18.1 میلیون سهم رسیده است.

شركت آذين بنيان پارسه-بامسئوليت محدود، اقدام به خرید 215 هزار سهم خشرق نموده و مالکیت خود را به 3.8 میلیون سهم رساند.

شركت سرمايه گذاري توسعه سبزگلستان-سهامي خاص، اقدام به خرید 16.2 میلیون سهم شليا نموده و مالکیت خود را به 18.3 میلیون سهم رساند.

 

آخرین شفاف سازیهای کدال


بکهنوج


شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج به منظور جبران مخارج سرمایه ای و اصلاح ساختار مالی به افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نموده است.بر همین اساس سرمایه “بکهنوج” از مبلغ ۳۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال به مبلغ ۶۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال افزایش خواهد یافت .

آ س پ


شرکت آ س پ در مورد دلایل تغییرات در گزارش اولین پیش بینی سود سال منتهی به ۹۶/۶/۳۱ و تغییرات در گزارش اصلاحی سال منتهی به ۹۵/۶/۳۱ توضیح داد عمده تغییرات مربوط به دو پروژه برج‌های مسکونی مروارید تهران و رشدیه تبریز است که بنابر پیش بینی صورت گرفته ۹۰ درصد از کل پروژه برج‌های مروارید تا پایان سال منتهی به ۹۶/۶/۳۱ و ۲۷ درصد از پروژه برج‌های رشدیه تبریز در سال منتهی به ۹۵/۶/۳۱ و ۵۶ درصد آن تا پایان سال منتهی به ۹۶/۶/۳۱ فروش خواهد رفت.


وپخش


شرکت داروپخش مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی از محل سود انباشته را از سازمان بورس دریافت کرد. موضوع این افزایش سرمایه جبران مخارج بابت سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت داروسازی اکسیر است.

سدور


شرکت سیمان دورود در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال ۹۵ شرکت توضیحات تکمیلی ارائه کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد بر اساس نامه انجمن صنفی صادرات سیمان محدود به ۸ شرکت سیمانی شده که این شرکت جزو ۸ شرکت مذکور نیست و این امر موجب کاهش ۱۵۰ هزار تنی فروش سیمان خواهد شد. همچنین قطع گاز کارخانه ناشی از بدهی معوق هزینه گاز نیز موجب کاهش تولید شده است. البته با مذاکرات صورت گرفته گاز کارخانه در نیمه اول اردیبهشت وصل شد و خط سه در تاریخ ۹۵/۲/۶ و خط دو در تاریخ ۹۵/۳/۱۰ شروع به تولید نمود. خط یک نیز که به دلیل برقراری سهمیه و محدودیت فروش از ابتدای سال متوقف است. بر اساس این اطلاعات شرکت کاهش سود هر سهم را به اطلاع سهامداران می‎رساند و اطلاعات تکمیلی را متعاقبا ارسال خواهد کرد.


سپاها

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سیمان سپاهان طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۲,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۵۳ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۸۱% تعدیل منفی نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۳ ریال سود اعلام کرده است.)سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٣ ریال
سود هرسهم پیش بینی جدید: ۵٣ ریال
درصد تغییر: ۱,۶۶۷% تعدیل مثبت

وآذر

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ (۸۴) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۵۲% تعدیل مثبت (کاهش زیان) نسبت به گزارش قبل به ازای هرسهم ۱۳۲ ریال زیان اعلام کرده است.)زیان هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ١٣٢ ریال زیان هرسهم پیش بینی جدید: ٨۴ ریال/درصد تغییر: ٣۶% تعدیل مثبت(کاهش زیان)

ثنوسا

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ (۱۵۰) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۱۸۷% تعدیل منفی(افزایش زیان) نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۲۵۰ ریال زیان اعلام کرده است.)زیان هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٢۵۰ ریالزیان هر سهم پیش بینی جدید: ١۵۰ ریال/درصد تغییر: ۴۰% تعدیل مثبت(کاهش زیان)

ثالوند

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۳۰۴ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٢۵۵ ریال/سود هر سهم پیش بینی جدید: ٣۰۴ ریال/درصد تغییر: ١٩% تعدیل مثبت

شپدیس

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پتروشیمی پردیس طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱,۰۱۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۴% تعدیل منفی نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۱,٣١۵ ریال سود اعلام کرده است.)سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ١,۳۱۵ ریال/سود هرسهم پیش بینی جدید: ١,۰۱۰ ریال/درصد تغییر: ۲۳% تعدیل منفی

ثرود

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱۵۳ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۳% تعدیل مثبت نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۱۳۳ ریال سود اعلام کرده است.)سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ١٣٣ ریال
سود هرسهم پیش بینی جدید: ١۵٣ ریال
درصد تغییر: ۱۵% تعدیل مثبت/دلایل تغییرات:
پیش بینی افزایش تعداد واحد قابل واگذاری باعث افزایش مبلغ فروش و مبلغ بهای تمام شده گردیده است .

ثنوسا

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده) (اصلاحیه)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ (۱۵۰) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۱% تعدیل منفی(افزایش زیان) نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۸۸ ریال زیان اعلام کرده است.)زیان هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ۸۸ ریال
زیان هر سهم پیش بینی جدید: ١۵۰ ریال
درصد تغییر: ۷۰% تعدیل منفی(افزایش زیان)

ورنا

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۳۰۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۶% تعدیل منفی نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۳۱۹ ریال سود اعلام کرده است.)سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٣١٩ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ٣۰۰ ریال
درصد تغییر: ۶% تعدیل منفیشایان ذکر است که سود حاصل از فروش سرمایه گذاری شامل فروش ۳۶% سهام شرکت نیرومحرکه به قیمت ۴۲۶۵ ریال و با بهای تمام شده ۱۷۸۷ ریال می باشد.

وصندوق

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۳۰۲ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٣٢٢ ریال
سود هرسهم پیش بینی جدید: ٣۰٢ ریال
درصد تغییر: ۶% تعدیل منفی

ثغرب

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱۱۵ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ١٣۴ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ١١۵ ریال
درصد تغییر: ١۴% تعدیل منفی

سشرق

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سیمان شرق طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۱,۳۲۶,۷۸۰ میلیون ریال مبلغ (۱۲۶) ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ با ۱۳% تعدیل منفی(افزایش زیان) به ازای هر سهم ۲۵۶ ریال زیان اعلام کرده است.)زیان هرسهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ۲۵۶ ریال
زیان هر سهم پیش بینی جدید: ۱۲۶ ریال
درصد تغییر: ۵١% تعدیل مثبت(کاهش زیان)

ثفارس

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت عمران و توسعه فارس طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۳۰۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٢٨١ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ٣۰۰ ریال
درصد تغییر: ٧% تعدیل مثبت

شکلر

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت نیروکلر طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۲۰ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هرسهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٢۴۰ ریال
سود هرسهم پیش بینی جدید: ٢٢۰ ریال
درصد تغییر: ٨% تعدیل منفی

بکاب

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت صنایع جوشکاب یزد طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۱۵,۴۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۶۲ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۹% تعدیل مثبت نسبت به گزارش قبل به ازای هر ۲۸۵ ریال سود اعلام کرده است.)سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٢٨۵ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ٢۶٢ ریال
درصد تغییر: ۸% تعدیل منفی

ثغرب

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۵۸۷ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ۵٣٨ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ۵٨٧ ریال
درصد تغییر: ۹% تعدیل مثبت

مرقام

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت ایران ارقام طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲۸۱ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.سود هر سهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ٣۰٨ ریال
سود هر سهم پیش بینی جدید: ۲۸۱ ریال
درصد تغییر: ٩% تعدیل منفی

چافست

اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت افست طی نامه شماره مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ با سرمایه ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۹۴۹ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.(شرکت آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۰۶/٣١ را با ۱۱% تعدیل مثبت نسبت به گزارش قبل به ازای هر سهم ۸۵۷ ریال سود اعلام کرده است.)سود هرسهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل: ۸۵۷ ریال
سود هرسهم پیش بینی جدید: ۹۴۹ ریال
درصد تغییر: ۱۱% تعدیل مثبت

 

تاپیکو


عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان یعنی ستاره نفت خلیج فارس فردا به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان در بورس انرژی انجام می شود.

سفارس


خبرها از تفاهم نامه همکاری با شرکت لافارژ فرانسه بزرگ ترین تولید کننده، توزیع کننده بتن و سیمان در جهان با سیمان فارس خوزستان حکایت دارد گویا این شرکت قصد سرمایه گذاری در ایران را دارد

زامیاد با ایویکو


معاون بازرگانی شرکت زامیاد از ورود نخستین محموله اقلام CKD کامیون یوروکارگویMLL180 ایویکو پس از پسابرجام به این شرکت خبر داد و اظهار داشت: با ورود و تولید این محصول به روز اروپا به بازار داخلی، شاهد رونق بیش از پیش محصولات سنگین در ناوگان تجاری کشور خواهیم بود.

ونفت


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

کاسپین


شایعات از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

کگاز


شایعات از تعدیل مثبت این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

چکاوه


شایعات از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

فاراک


شایعات از احتمال تعدیل مثبت فاراک ناشى از عقد قرارداد جدید به مبلغ ١٠٠ میلیون دلار با توجه به قرارداد رودهارت ، پالایشگاه کردستان و مخازن نفت قشم تا پایان سال جاری می باشد

کرازی


شایعات از راه اندازی طرح توسعه شرکت و بهیود روند تولید و فروش حکایت دارد

قاسم


شایعات از برنامه فروش زمین های این شرکت در آینده نزدیک در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد

ذوب


شایعات از تعدیل مثبت سنگین این شرکت در اینده نزدیک حکایت دارد

خاهن


شایعات از قرارداد تولید ١٠٠ هزار میل لنگ با یکی از زیرمجموعه های ایران خودرو حکایت دارد.

حپارسا

شرکت حمل و نقل پارسیان به عنوان تازه وارد بورسی ، تعدیلی مثبت را پیش بینی کرده که مدیران شرکت دو دلیل اصلی را برای این تعدیل بیان می کنند.شرکت حمل و نقل پارسیان که در اوایل خردادماه وارد فرابورس شد ودرآغاز از زیرمجموعه هلدینگ پارسان محسوب می شد و پس از مدتی بلوک مدیریتی آن به فروش رفت ، خبر از تعدیل مثبت جدید می دهد.عضو هیات مدیره توسعه حمل و نقل پارسیان دراین باره می گوید: افزایش نرخ حمل از مهمترین عوامل تعدیل مثبت برای ما محسوب می شده است .به گفته علوی، نرخ حمل بار افزایش یافته و برای ما سود بیشتری را ساخته است.از سویی دیگر، افزودن واگن های جدید از دیگر برنامه های مهم این شرکت محسوب می شود که علوی خبر از ورود ۱۰۰ واگن جدید به این شرکت می دهد.او تصریح می کند: تقریبا بخش اعظمی از کارهای خرید انجام شده و به زودی ۱۰۰ واگن از ۳۰۰ واگنی که قصد خرید داشتیم به ناوگان ما افزوده می شود.

کرازی

بر اساس شنیده ها از بازار #کرازی طرح توسعه شرکت مدتی است که به بهره برداری رسیده و روند تولید و فروش شرکت رو به رشد است.

کاغذی ها

از گروه کاغذ شنیده شده است،قیمت کاغذ در بازار با افزایش مواجه شده که میتواند بر روی سود این شرکت ها تاثیر بگذارد.

 

آ_س_پ : شنيده ميشود كه ٩٠ درصد پروژه برج هاى مرواريد تا پايان سال مالى ٩٦ و ٢٧ درصد از پروژه برج هاى رشديه تبريز در سال مالى ٩٥ و ٥٦ درصد آن تا پايان سال مالى ٩٦ بفروش خواهد رفت .

گروه تجهيزاتى : قراردادهاى ipc در زمينه توسعه ميادين عمليات اكتشافى ، مطالعاتى ، حفارى ، تجهيزات و پيمانكارى ميباشد كه ميتواند مستقيما بر نمادهاى مپنا ، خصدرا ، فاذر ، فاراك ، حفارى تاثير جدى داشته باشد .

کرازی: بر اساس شنیده ها طرح توسعه شرکت مدتی است که به بهره برداری رسیده و روند تولید و فروش شرکت رو به رشد میباشد.

وكوثر : خبرها حاكى از فروش بلوك حتايد در مهرماه و افزايش سرمايه ١٠٠ درصدى از تجديد ارزيابى در صورت بخشودگى مالياتى ميباشد .

تکمبا : زارعی مدیر مالی شرکت کمباین سازی ایران در گفتگو با بورس24 در این رابطه بیان کرد: شرکت پیگیر مسائل جاری و راه های گسترش فعالیت می‌باشد؛ اما تا این لحظه هیچ مذاکره جدی جهت انعقاد قرارداد جدید صورت نگرفته است. کلیه موارد مطرح شده پیرامون قراردادهای جدید تکمبا و تعدیل مثبت با اهمیت سود پیش بینی شده شایعه می‌باشد و فعلا تغییر با اهمیتی در بودجه تکمبا اعمال نخواهد شد.

 

خاور


شایعه شده نامه خاور به سازمان ارسال گردیده است




تکمبا

شنیده های تکمبا از سوی مدیر مالی تکذیب شد/زارعی مدیر مالی شرکت کمباین سازی ایران در این رابطه بیان کرد: شرکت پیگیر مسائل جاری و راه های گسترش فعالیت می‌باشد؛ اما تا این لحظه هیچ مذاکره جدی جهت انعقاد قرارداد جدید صورت نگرفته است. کلیه موارد مطرح شده پیرامون قراردادهای جدید تکمبا و تعدیل مثبت با اهمیت سود پیش بینی شده شایعه می‌باشد و فعلا تغییر با اهمیتی در بودجه تکمبا اعمال نخواهد شد.

وانصار

ایرانیان اطلس طی ماه جاری در بورس کشف قیمت می‎شود/بانک انصار در تدارک است تاییدیه پذیرش شرکت ایرانیان اطلس را از دفتر معاونت پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس تهران دریافت کند و نماد معاملاتی این شرکت را در فهرست نمادهای شرکت بورس تهران درج شود. پیش‎بینی شده است که عرضه اولیه این شرکت در ماه جاری انجام شود.

گروه تجهیزاتى

قراردادهاى ipc در زمینه توسعه میادین عملیات اکتشافى ، مطالعاتى ، حفارى ، تجهیزات و پیمانکارى میباشد که میتواند مستقیما بر نمادهاى مپنا ، خصدرا ، فاذر ، فاراک ، حفارى تاثیر جدى داشته باشد .

آ_س_پ

شنیده میشود که ٩٠ درصد پروژه برج هاى مروارید تا پایان سال مالى ٩۶ و ٢٧ درصد از پروژه برج هاى رشدیه تبریز در سال مالى ٩۵ و ۵۶ درصد آن تا پایان سال مالى ٩۶ بفروش خواهد رفت .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.