بورس تهران یکشنبه مورخ 31 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران یکشنبه مورخ 31 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: با وجود ینکه بورس تهران شرایط خبری و سیاسی و اقتصادی مناسبی را برای رشد پایدار در میان مدت دارد، اما ترمز ورود نقدینگی جدید به بازار، در کوتاه مدت اجازه رشد بازار را گرفته است. تغییرات خاصی در وضعیت بنیادی بازار بورس تهران ایجاد نشده و بنابراین توصیه میکنیم مطالب ارائه شده در روزهای گذشته را مطالعه نمایید. در چنین روزهایی که از عمق بازار کاسته می شود، شرکت های کوچک، مورد توجه فعالان بازار قرار می گیرد و شرایطی نوسانی در بازار ایجاد می شود. پس شما نیز اگر با اصول نوسانگیری آشنایی دارید، میتوانید با بخشی از سرمایه خود از شرایط موجود استفاده کنید. در غیر اینصورت، با توجه به توقف رشد قیمت ها در اکثر نمادها، در جهت اصلاح سبد خود اقدام نمایید.  

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: ارزش معاملات بازار امروز، کمی بهتر روزهای قبل بود و ارزش واقعی معاملات (نه آن چیزی که بر روی تابلوی تالار ثبت می شود)، امروز حدود 178 میلیارد تومان به ثبت رسیده است که رشد خوبی را نسبت به دیروز و حتی هفته قبل نشان می دهد. گروه پالایشگاهی امروز مجدداً به مقاومت های خود واکنش نشان داد و متعادل شد. بازارهای جهانی امروز نیز در تعطیلی به سر می برد. روند صعودی قیمت جهانی نفت (بعد از بازگشایی بازارهای جهانی)، میتواند تکلیف گروه پالایشگاهی را در خصوص ادامه روند صعودی یا توقف این روند مشخص کند! امروز در نماد آکنتور شاهد تحرکات مثبتی بودیم. حجم بالای معاملات در این نماد که البته مقدار زیادی از آن، معاملات کد به کد بود، قابل توجه بود! گفته می شود بالاخره بعد از حدود 45 روز تاخیز، گزارش حسابرسی شده صورت های مالی سال 1394 فردا بر روی کدال منتشر خواهد شد! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با رشد 117 واحدی به کار خود پایان داد.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه..............................بازار بسته شد.

 

 

منبع لایوبورس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.