✍ شایعات امروز شنبه 30 مرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شبريز : خبرها حاكى از پروژه روغن و ضديخ سازى در اين شركت ميباشد كه در دوفاز پيگيرى ميشود كه به ازاى هر ٤٠ هزار تن روغن در سال ١٠٠٠ بشكه مازوت مصرف ميكند كه ميتواند تضمين سود خوبى براى شركت باشد .

گروه فولاد : صنعت فولاد ايران در ٤ ماه نخست امسال با رشد ٧٧ درصدى صادرات ( حدود دو ميليون تن ) كه در تيرماه به تنهايى با رشد ٨٦ درصدى به ٥٢١ هزار تن صادرات فولاد رسيده است كه همراه با افزايش نرخ خوبى ميباشد .

فاراك : شنيده ها از احتمال تعديل مثبت فاراك ناشى از عقد قرارداد جديد به مبلغ ١٠٠ ميليون دلار با توجه به قرارداد رودهارت ، پالايشگاه كردستان و مخازن نفت قشم تا پایان سال جاری می باشد .

حپارسا : بلوک ۶۹ درصدی "حپارسا" قطعی شد/ مالک جدید در تدارک انتخاب هیات مدیره
خریدار بلوک ۶۹ درصد سهام حمل ونقل ریلی پارسیان ، معامله ۱۰۳ میلیارد تومانی را قطعی کرد و آماده برگزاری مجمع و اعلام ترکیب جدید هیات مدیره شد.

عرضه بلوک ۲۰درصدی پتروشیمی ابن سینا در فرابورس
بلوک ۲۰درصدی سهام شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان به ارزش کل پایه ۱۷۱ میلیارد ریال طی روز 15 شهریورماه جاری در فرابورس عرضه می شود.

قطعه سازی : به گزارش خبر خودرو ، نایب رئیس انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه شرکت فولکس واگن انتخاب قطعه سازان همکار در ایران را مدتی است آغاز نموده ، گفت : تیمی از فولکس واگن در حال آدیت و ممیزی قطعه سازان بزرگ داخلی برای همکاری جدید با صنعت خودرو ایران است.

☣ شنیده ای از شکلر: چند روزی است که در بازار شنیده هایی از فروش بلوک شکلر در قیمت بالا,به گوش می رسد و طبق آن گفته میشود شستا قصد دارد که جهت تامین هزینه های پروژه و طرح های توسعه تاپیکو, شکلر رو در اولویت اول در قیمت بالایی بفروش برساند که بنظر توافقاتی با سرمایه گذار خارجی نیز شده است. امروز صف فروش پرحجم سهم در محدوده حمایتی با پشتیبانی حقوقی جمع شد.

شنیده ها از لسرما حکایت از چندین قرار داد خارجی و داخلی و تعدیل مثبت با اهمیت دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.