بورس تهران شنبه مورخ 30 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 30 مرداد 1395

ساعت 8 و 15 دقیقه: اگرچه این روزها بازار بورس تهران از کمبود نقدینگی رنج می برد و همین کمبود نقدینگی باعث توقف رشد بازار شده است، اما اخبار و شرایط فعلی بازار، برای میان مدت، بسیار مثبت ارزیابی می شود! ارسال گزارش های نسبتاً خوب از شرکت ها و احتمال تعدیل مثبت در آینده و گزرش های بعدی، افزایش نسبی قیمت جهانی نفت که شب گذشته به مجدداً به محدوده 50 دلار رسید، افزایش نسبی قیمت فلزات اساسی، ارسال گزارش ایرانخودرو (به عنوان یکی از لیدرهای بازار) با تعدیل مثبت سود 39 درصدی، خبر واگذاری خکاوه توسط خساپا در راستای اقدام عملی شرکت های خودروسازی در زمینه اصلاح ساختار مالی که برای بازار بسیار با اهمیت خواهد بود! و بسیاری اخبار ریز و درشت دیگر از صنایع و حتی تک سهم های رشد کرده و رشد نکرده بازار، همه و همه میتواند بیانگر این موضوع باشد که حال بازار بورس تهران، اگر این روزها خوب نیست، به زودی خوب خواهد شد! از اینرو به دوستان توصیه میکنیم که با توجه به اخبار و اطلاعات و تحلیل، سهام مناسبی را با دید میان مدت در سبد خود نگهداری کنند و مطابق با استراتژی مناسبی که در همین راستا برای خود تعیین میکنند، با کمی صبوری، بازار بورس تهران را دنبال کنند. اما در بازار امروز، با توجه به موارد مطرح شده در بالا، انتظار بازاری متعادل رو به مثبت داریم که البته همچنان کمبود نقدینگی ممکن است آن را آزار دهد. در برخی تک نمادها از قبیل آکنتور، به دلیل تعیین تکلیف شدن گزارش حسابرسی شده و ارسال این گزارش در اوایل همین هفته و رفع ابهام از برخی شبهات، انتظار داریم که تقاضا بر عرضه ها غلبه کرده و روز به روز، معاملات با تردید کمتری را تجربه کند! در نماد واتی، همانطور که در روز بازگشایی در قیمت 352 تومان آن را مناسب ارزیابی کرده بودیم و توصیه به خرید داشتیم، همچنان توصیه به نگهداری این نماد با دید مهرماه را داریم. در گروه خودروسازی، انتظار داریم که شاهد معاملات متعادل رو به مثبت باشیم و گروه پالایشگاهی نیز، شرایطی شبیه به گروه خودروسازی خواهد داشت! در کل، همانطور که در بالا نیز گفته شد، حال بازار بورس تهران خوب است و ملالی نیست جز، کمبود نقدینگی در بازار که انتظار می رود این مشکل نیز در روزهای آینده، مرتفع گردد! مانند همیشه، داشتن استراتژی و پایبندی بر این استراتژی و دوری کردن از رفتارهای هیجانی را به دوستان توصیه میکنیم.

 

 

 

   

ساعت 12 و 29 دقیقه: شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 89 واحدی به کار خود پایان داد و مقداری از تاثیر اخبار مثبتی که در متن افتتاحیه بیان کرده بودیم را با رشد گروه پالایشگاهی و فلزات اساسی و مخصوصاً گروه سرب و روی، در معاملات امروز خود نمایان کرد. البته ارزش واقعی معاملات در بورس تهران امروز چیزی حدود 124 میلیارد تومان به ثبت رسیده است که بسیار ضعیف و ناامید کننده است و البته قابل پیش بینی بود.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.