✍ شایعات امروز یکشنبه 17 مرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شایعات و شنیده ها:

#مرقام : شنیده های ما حکایت از آن دارد مرقام بزودی تعدیل منفی بیش از ۲۰ درصدی روانه کدال خواهد نمود بدیهی است شنیده ها نمی تواند مبنای تصمیم گیری باشد.

#والبر:خبرها حکایت از فروش بیش از ١۶ هزار متر زمین واقع در شهر رشت که میتواند تعدیل ١۴ تومانى در صورت هاى مالى شرکت داشته باشد .

#قاسم : شنیده شده قاسم برنامه فروش زمین را در دستور کار خود قرار داده است و از این محل احتمالا تعدیل مثبت غیر عملیاتی را امسال روانه بازار خواهد نمود.

#کساپا : یکی دیگر از زیرمجموعه های سایپا که مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده و درصدد افزایش سرمایه برآمده، شرکت سایپا شیشه می باشد. حال مجدد شنیده هایی از تجدید ارزیابی دارایی های کساپا به گوش می رسد. کوهی نژاد مدیر امور سهام شرکت سایپا شیشه اظهار داشت: بخشی از مطالبات کساپا از شرکت سایپا دریافت شده است که این موضوع می‌تواند بر صورت های مالی سال جاری کساپا تاثیر مثبتی بر جای بگذارد.

#لپارس : اخباری مبنی بر تصمیم جدی مدیریت درخصوص فروش برخی از زمین ها و دارایی ها شرکت پارس‌ الكتريك‌ به گوش می رسد. همچنین خبرها حاکی از برطرف شدن مشکلات قانونی سند ساختمان اجاره داده شده به رایتل و بحث نهایی شدن فروش آن در آینده ای نزدیک دارد.

 

مرقام : شنيده ميشود اين شركت تامين بخشى از قرارداد صندوق فروشگاهى را برعهده خواهد گرفت و از طرفى هم برخى شايعه از تعديل منفى منتشر كرده اند .

کساپا: بر اساس شنیده ها تایید افزایش سرمایه شرکت بزودی در کدال قرار خواهد گرفت

پارسان : خبرها حاكى از امضاى قرارداد پتروشيمى كيان با شركت لينده آلمان جهت تامين تكنولوژى و آماده سازى براى انجام طراحى پايه واحد الفين حكايت دارد . ( پارسان مالك ٦٠ درصدى اين پتروشيمى ميباشد )

عرضه اولیه تلیسه


زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام یک شرکت فرابورسی/امروز شرکت کوچک و فرابورسی دامداری تلیسه نمونه معرفی می شود تا طی هفته جاری به عنوان هشتمین شرکت جدید عرضه اولیه شود. این شرکت سود هر سهم سال مالی جاری ۸۲۸ ریال پیش بینی کرده و طی سه ماه اول سال هم ۲۴۲ ریال از این سود را محقق کرده است. گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس و بنیاد مستضعفان با مالکیت ۵۱ و ۳۴ درصدی به عنوان سهامداران اصلی حضور دارند. مسئولان فرابورس و سهامداران عمده این شرکت در نظر دارند روز دوشنبه جاری ۱۰ درصد معادل ۷ میلیون سهم را عرضه کنند.

قندوشکر

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی گفت: با افزایش عرضه شکر در بازار و تشدید نظارت تعزیرات حکومتی قیمت این محصول در این هفته در بازار روند نزولی خواهد داشت. معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی در مورد علت گرانی شکر در بازار هم گفت: آنهایی که شکر از بورس کالا خریده‌اند، این کالا را انبار کرده‌اند و تعزیرات حکومتی در حال بررسی موضوع است و از امروز به مدت یک هفته قیمت شکر در بازار روند نزولی خواهد داشت، چرا که عرضه بیشتر خواهد شد.

حفاری

خبر برنده شدن حفاری در یک مناقصه مهم قبلا توسط مدیران شرکت تایید شد و نامه ای روی کدال هم قرار گرفت،شنیده میشود که این قرارداد به مرحله اجرا رسیده است و سود خوبی برای حفاری خواهد داشت که شفاف سازی این سود به زودی روانه کدال خواهد شد.

خگستر

شنیده میشود ایرانخودرو قصد دارد که ۱۵ درصد از بلوک بانک پارسیان را به زودی واگذار نماید.

ثنوسا

بار دیگر شنیده ها و حواشی راجع به فروش زمین کیش جدی شده و گویا مشکلات فروش این زمین ارزشمند برطرف شده است.

کساپا

بر اساس شنیده ها تایید افزایش سرمایه شرکت بزودی در کدال قرار خواهد گرفت

پارسان

خبرها حاکى از امضاى قرارداد پتروشیمى کیان با شرکت لینده آلمان جهت تامین تکنولوژى و آماده سازى براى انجام طراحى پایه واحد الفین حکایت دارد . ( پارسان مالک ۶٠ درصدى این پتروشیمى میباشد )

مرقام

شنیده میشود این شرکت تامین بخشى از قرارداد صندوق فروشگاهى را برعهده خواهد گرفت و از طرفى هم برخى شایعه از تعدیل منفى منتشر کرده اند .

لپارس

اخباری مبنی بر تصمیم جدی مدیریت درخصوص فروش برخی از زمین ها و دارایی ها شرکت پارس‌ الکتریک‌ به گوش می رسد. همچنین خبرها حاکی از برطرف شدن مشکلات قانونی سند ساختمان اجاره داده شده به رایتل و بحث نهایی شدن فروش آن در آینده ای نزدیک دارد.

قاسم

شنیده شده قاسم برنامه فروش زمین را در دستور کار خود قرار داده است و از این محل احتمالا تعدیل مثبت غیر عملیاتی را امسال روانه بازار خواهد نمود.

والبر

خبرها حکایت از فروش بیش از ١۶ هزار متر زمین واقع در شهر رشت که میتواند تعدیل ١۴ تومانى در صورت هاى مالى شرکت داشته باشد .

#ذوب: شرکت ذوب اهن اصفهان طی فراخوان عمومی از شرکت های واجد شرایط برای ساخت واحد 1.5 میلیون تنی گندله این شرکت را همراهی کنند. هدف از اجرای این طرح تامین مواد اولیه طرح قائم و کوره بلند ذوب آهن اصفهان است.
شرکت های مشارکت کننده می توانند به صورت انفرادی یا به شکل کنسرسیوم داخلی یا خارجی وارد شوند.

#شتران: رئیس اداره آب، برق و بخار شرکت پالایش نفت تندگویان، از آغاز عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه تندگویان از امروز (شنبه، ١٦ مردادماه) خبرداد. کاظمی با بیان این‌ مطلب گفت: تعمیرات اساسی واحد تقطیر شماره یک پالایشگاه جنوبی از نیمه مردادماه امسال به مدت ٢٥ روز وارد مرحله تعمیرات اساسی شده و پالایشگاه از مدار تولید خارج خواهد شد. وی با بیان این‌که تعمیرات اساسی واحد های پالایشی بسته به عملکرد آن ها و برای تعمیر و رفع عیوب تجهیزات جهت تداوم کار و ایمنی سه تا پنج سال تعیین می‌شود، اعلام کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه در مدت زمان مشخص انجام خواهد شد و موظف به رعایت تمامی اصول تعیین شده در این مورد هستیم.

#بیمه: بیمه مرکزی آمار عملکرد صنعت بیمه کشور در سه ماهه اول سال 95 را منتشر کرد. سهم بخش غیردولتی از این مقدار به 68 درصد رسید و 32 درصد دیگر توسط بیمه ایران در نقش تنها شرکت بیمه دولتی تولید شد. تنها 10 شرکت بیمه: ایران، آسیا، پارسیان، البرز، دانا،کوثر، معلم، رازي، پاسارگاد و کارآفرین (هر یک داراي سهم بالاتر از 3 درصد ) درمجموع 85/1 درصد از حق بیمه تولیدي بازار را به خود اختصاص داده اند و 14/9 درصد مابقی حق بیمه، توسط 15 شرکت بیمه دیگر تولید شده است که در این میان شرکت بیمه "تجارت نو" پروانه فعالیت خود را از بیمه مرکزي در مورخ 95/02/06 اخذ نموده است. 45/2 درصد حق بیمه هاي تولیدي به رشته بیمه شخص ثالث و مازاد اختصاص داشت. سهم بیمه زندگی به میزان 14/8 درصد از پورتفوي حق بیمه تولیدي بازار رسید. 13/2 درصد از حق بیمه هاي تولیدي مرتبط با بیمه درمان بود.

خودرو

کلنگ کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان بر زمین زده شد
ایرنا- کلنگ کارخانه مشترک خودروسازی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در سفر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به باکو، در کوی صنعتی نفتچالا واقع در 168 کیلومتری جنوب این شهر روز شنبه به زمین زده شد.در این مراسم اعلام شد، ظرفیت تولید این کارخانه که بر اساس طرح مشترک 15 میلیون دلاری شرکت های ایران خودرو و 'آذیوروکار' احداث می شود، 10 هزار دستگاه خودرو سواری در سال خواهد بود و فرصت ایجاد 300 شغل جدید فراهم خواهد شد .

 

مرتضی فرجی، مدیرعامل ایران‌ترانسفو به شایعات این شرکت بورسی واکنش نشان داد.

* با تأکید بر بی‌اساس‌بودن خبر توقف خطوط تولید و پابرجا‌بودن روند تولیدات،پس از خرید حدود ٣٠ درصد از سهام ایران‌ترانسفو از سوي شرکت صنعت و تجارت «آداک» از سازمان خصوصی‌سازی، هیات‌مدیره جدید شرکت از آبان سال ٩٤ شروع به فعالیت کرد.

*درباره وضعیت فعلی: در زمان شروع به کار هیات‌مدیره جدید، شرکت با انباشت مطالبات سنواتی به مبلغ هزار ‌میلیارد تومان و با دریافت معادل همین مبلغ تسهیلات دریافتی از سیستم بانکی با مشکلات شدید نقدینگی روبه‌رو بود؛ اما اعضای هیأت‌مدیره تلاش خود را برای بهبود شرایط نابسامان به‌جامانده از سوءمدیریت‌های گذشته آغاز کردند.

*درباره تقسیم سود: در مجمع عمومی سال مالی مربوط به اسفند سال گذشته و با رأی اکثریت سهام‌داران، ٥٠ درصد از سود محقق‌شده تقسیم شد که با توجه به با رعایت تمام موارد قانونی و نظارت حسابرس مستقل و نماینده سازمان بورس، هیچ ایراد قانونی‌ای به آن وارد نیست.

*درباره فروش اقلام مازاد: طبق مصوبه پنجم خرداد ٩٥ هیأت‌مدیره، مقرر شد با هدف بازپرداخت تسهیلات بانکی و افزایش توان نقدینگی و عملیاتی، اقلام فروخته شود. همه اعضای هیات‌مدیره با این تصمیم موافق هستند و فقط به یک یا چند نفر از اعضای هیأت‌مدیره مرتبط نیست. به گفته فرجی، طبق توضیحات اعلامی در مجمع، هزینه مالی سال گذشته نسبت به سال ٩٣، ٣٠ درصد افزایش یافته که یکی از دلایل اصلی این تصمیم، کاهش هزینه‌های مالی شرکت بوده است.

*درباره ایجاد هلدینگ: تمام جنبه‌های تشکیل هلدینگ بررسی می‌شود و مطمئنا انجام این کار به مصوبات قانونی نیاز خواهد داشت.

*درباره شایعات: رواج هرگونه افترا، تهمت یا شایعات بی‌اساس و بدون مدرک قانونی، مستند و منطقی به شرکت، هیات‌مدیره و سهام‌داران در فضای مجازی به منزله تشویش اذهان عمومی، کاهش اعتبار شرکت نزد مشتریان و جلوگیری از روند عادی تولید و فروش است و موجب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی به شرکت و به‌تبع آن سهام‌داران، مدیران و کارکنان و مشتریان شرکت خواهد بود.

 

نادر جنتی، معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اشکالات قانون ارزش افزوده همواره شده و مراحل نهایی را در دولت می‌گذراند و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی فرستاده می‌شود. به گفته او، با تصویب این قانون همچنین لایحه صندوق مکانیزه فروش بخش عمده مشکلات مربوط به ارزش افزوده حل می‌شود.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.