بورس تهران یکشنبه مورخ 17 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران یکشنبه مورخ 17 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بالاخره بعد از چندین روز شایعات بی اساس در خصوص لغو قرارداد صندوق های فروشگاهی شرکت کنتورسازی و جو منفی شدید در نماد آکنتور، شب گذشته شاهد شفاف سازی این شرکت در این خصوص بودیم که انتظار می رود با این شفاف سازی، جو منفی حاکم در این نماد، خنثی شود. در این شفاف سازی، تلویحاً اشاره شده که در گزارش ششماهه، باید منتظر تعدیل مثبت بود و همچنین اشاره شده است که این سود 2500 تومانی برای سال جاری، علاوه بر تعدیل مثبت در گزارش ششماهه، قابلیت تعدیل مثبت در گزارش 12 ماهه را نیز دارد! بنابراین میتوان نماد آکنتور را همچنان در لیست خرید کوتاه مدت و حتی میان مدت قرار داد! امروز بازیگران نماد مرقام نیز، تلاش خواهند کرد تا جو مثبت شدیدی را در ابتدای بازار در این نماد حاکم کنند تا فروشندگان احتمالی، اقدام به فروش سهام خود نکنند! چراکه باور شفاف سازی در نماد آکنتور، ممکن است بازی صعودی مرقام را دستخوش تغییر کند!! روز گذشته در متن اختتامیه، توضیحاتی در خصوص ارتباط جو مثبت و منفی این دو نماد، داده شده است! بنابراین اگر بازیگران مرقام بتوانند فقط 2 روز، جو مثبت را بیشتر از گذشته افزایش دهند، شاید بتوانند فروشندگان بالقوه در این نماد را از فروش منصرف کنند! اما در کلیت بازار، با وجود جو مثبت حاکم بر بازار و رشد هیجانی و سریع شاخص کل، امروز شاهد عرضه های بیشتری در نمادهای رشد کرده اخیر خواهیم بود. اما در برخی نمادهایی که در روزهای گذشته با فشار فروش مواجه بوده اند، با توجه به برخورد نمودار قیمتی آنها به حمایت های مهم، شاهد افت بیشتری نخواهیم بود! در کل، بازار امروز را میتوان بازاری متعادل ارزیابی کرد. روند کلی بازار همچنان مثبت و صعودی است و سرمایه گذاری در بورس تهران با دید میان مدت، همچنان مثبت ارزیابی میشود. مانند همیشه، دوری از رفتارهای هیجانی و پایبندی بر استراتژی و رعایت حد ضرر بر اساس استراتژی معاملاتی، توصیه می شود.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: شاخص کل بورس تهران امروز نیز با رشد 379 واحدی به یکی از مهمترین مقاومت های خود رسیده است. بنابراین باید از فردا، شاهد عرضه های بیشتر در نمادهای شاخص ساز باشیم. همان نمادهایی که باعث رشد شاخص کل تا این مرحله شده اند! ارزش واقعی معاملات امروز نیز در غیاب چند نماد بزرگ بانکی، با ثبت 235 میلیارد تومان در بورس تهران، اگرچه با ایده آل فاصله زیادی دارد، اما قابل قبول است! امروز نماد مرقام در صدر بازار بود! این نماد کوچک امروز در صدر لیست بالاترین ارزش معاملات قرار گرفت و با وجود عرضه چندین باره صف خرید، در نهایت کار خود را با صف خرید به پایان رسانید.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.

 

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.