✍ شایعات امروز شنبه 16 مرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بترانس

واکنش مدیر عامل بترانس به شایعات مطرح شده در فضای مجازی

فرجی در پایان به شایعات و توهین های مطرح شده در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: رواج هرگونه افترا، تهمت و یا شایعات بی اساس و بدون مدارک قانونی، مستند و منطقی به شرکت ، هیئت مدیره و سهامداران در فضای مجازی به منزله تشویش اذهان عمومی، کاهش اعتبار شرکت نزد مشتریان و جلوگیری از روند عادی تولید و فروش بوده و موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر مادی و معنوی و به تبع آن سهامداران، مدیران و کارکنان و مشتریان شرکت خواهد بود. در این خصوص توجه عموم را به حق قانونی کلیه ذینفعان و پیگیری از طریق مراجع قانونی از مسببان شرایط حادث شده در این چند روز را جلب می کنم.

✅❗️ ۵۰ هزارتن شکر در کشور توزیع شد
توقف روند افزایش قیمت شکر
مهر-معاون وزیر جهاد کشاورزی از توزیع ۵۰ هزارتن شکر طی هفته‌ای که گذشت در کشور خبر داد و گفت: در هفته آینده نیز ۷۰ هزارتن از این کالا در کشور توزیع خواهد شد. علاوه بر این دو کشتی حامل شکر، بر روی آب‌ هستند و تا حدود دو هفته دیگر به کشور ما خواهند رسید.

کروی

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس؛ مناقصه معدن سرب ‌و روی مهدی‌آباد با حضور 8 کنسرسیوم در تیرماه برگزار و در نهایت با انتخاب سه کنسرسیوم طی دور روز اخیر پاکات پیشنهادی آنها بازگشایی شده است.

این مناقصه که به منظور بهره برداری 25 ساله از معدن سرب و روی مهدی آباد از سوی ایمیدرو برگزار شده با حضور سه کنسرسیوم شامل کنسرسیوم سرمایه گذاری صدر تامین از مجموعه گروه مالی تامین وابسته به شستا ؛ کنسرسیوم هلدینگ توسعه معادن روی ایران و در نهایت کنسرسیوم شرکت راهسازی و معدنی مبین، کاهنربا، مس کنی ، انجمن سرب و روی و شرکت معادن سرمک می شوند که بر اساس اطلاعات دریافتی هنوز پاکت پیشنهادی کنسرسیوم سوم بازگشایی نشده است.

در این رابطه یک کارشناس در امور سهام هلدینگ توسعه معادن روی ایران در گفت و گو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: «قرار بود، دو روز قبل نتیجه نهایی این مناقصه اعلام شود، اما طبق آخرین پرس و جو ها که ابتدای وقت اداری امروز صورت گرفته، بازگشایی همه پاکت این مناقصه نیمه تمام مانده است.»

به گزارش فارس از ابتدای آغاز معاملات امروز گروه معدنی ها بورس با پیشرو شدن "کروی" با غلبه تقاضا بر عرضه سهام روبرو شده و صف های خرید میلیونی به خود دیده است.

كگل : خبرها حاكى از بهره بردارى دو نيروگاه ١٦٠ مگابايتى و شروع دوباره به كار خط توليد آهن اسفنجى ١/٥ ميليون تنى و صادرات ١١٠ هزار تنى سنگ آهن مجتمع سنگان ميباشد .

والبر : خبرها حكايت از فروش بيش از ١٦ هزار متر زمين واقع در شهر رشت كه ميتواند تعديل ١٤ تومانى در صورت هاى مالى شركت داشته باشد .

غشهداب : شنيده ميشود كه بزودى پذيرش رسمى در بازار اول فرابورس اعلام ميشود و معارفه شركت در هتل المپيك برگزار ميشود .

فولاژ : شنيده ميشود طرح افزايش سرمايه ٢٠٠ درصدى به زودى در اين نماد رونمايى ميشود .

عرضه اولیه

شرکت دامداری تلیسه نمونه با نماد #تلیسه احتمالا طی چند روز آینده در فرابورس انجام می‌شود.

جزئیات درخواست بیمه ۱۰۰ میلیون دلاری خودروسازی

عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران جزئیات درخواست ۱۰۰ میلیون دلاری یکی از شرکت‌های خودرویی برای بیمه صادرات خودرو به سوریه را تشریح کرد.

 

خساپا و خودرو

الزام فروش اموال ایران خودرو و سایپا/ سهام بانک پارسیان واگذار می شود
شورای پول و اعتبار دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا را ملزم به فروش بخشی از دارایی خود کرده است که ایران خودرو باید سهام بانک پارسیان را بفروشد تا بتواند سقف تسهیلات استفاده شده خود از سیستم بانکی را حفظ کند.

مرقام

شنیده های ما حکایت از آن دارد مرقام بزودی تعدیل منفی بیش از ۲۰ درصدی روانه کدال خواهد نمود بدیهی است شنیده ها نمی تواند مبنای تصمیم گیری باشد

تلیسه

زمان عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام یک شرکت کوچک فرابورسی/ جلسه معارفه امروز
امروز شرکت کوچک و فرابورسی دامداری تلیسه نمونه معرفی می شود تا طی هفته جاری عرضه اولیه شود.

والبر

خبرها حکایت از فروش بیش از ١۶ هزار متر زمین واقع در شهر رشت که میتواند تعدیل ١۴ تومانى در صورت هاى مالى شرکت داشته باشد .

قاسم

شنیده شده قاسم برنامه فروش زمین را در دستور کار خود قرار داده است و از این محل احتمالا تعدیل مثبت غیر عملیاتی را امسال روانه بازار خواهد نمود

کساپا


یکی دیگر از زیرمجموعه های سایپا که مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده و درصدد افزایش سرمایه برآمده، شرکت سایپا شیشه می باشد. حال مجدد شنیده هایی از تجدید ارزیابی دارایی های کساپا به گوش می رسد. کوهی نژاد مدیر امور سهام شرکت سایپا شیشه اظهار داشت: بخشی از مطالبات کساپا از شرکت سایپا دریافت شده است که این موضوع می‌تواند بر صورت های مالی سال جاری کساپا تاثیر مثبتی بر جای بگذارد.

 

پایگاه خبری "معدن ۲۴ "گزارش داد

ریاست هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت مهندس کرباسیان در خصوص مشکلات مواد اولیه کارخانجات لوله و پروفیل و مشکلات سنگ اهنی ها بیان کرد:
❇️ سندیکای لوله و پروفیل فولادی کشور گله مندی‌هایی از فولاد مبارکه و تولید‌کنندگان داشت و جلسات متعددی میان دو طرف برگزار شد که آخرین جلسه آن با حضور مهندس نعمت‌زاده بود که در آن تصمیماتی گرفته شد، امیدوارم مسائل برطرف شود. مشکلی که وجود دارد این است که نیازهای لوله و پروفیل حتما باید تامین شود و اگر فولاد مبارکه نمی‌تواند محصول را به اندازه نیاز آنها تولید کند، قطعا باید تصمیماتی گرفته شود که واردات ورقه‌های مناسب صورت گیرد تا پروفیلی‌ها بتوانند تولید خود را انجام دهند.

فعالان حوزه سنگ‌آهن شما را متهم می‌کنند به دفاع از فولادی‌ها؛ آیا اینگونه است؟

ما به دلیل اینکه خود تولیدکننده سنگ‌آهن در کشور هستیم، حتما اینگونه نیست. ما در موضع رفاقت و حکمیت هستیم. قطعا ایمیدرو به صورت بنگاهی فکر نمی‌کند و ما اعتقاد داریم فولادی‌ها نیز باید به تعهدات خود عمل کنند.
✴️ تنها مشکلی که وجود دارد، این است که تولیدکنندگان سنگ‌آهن گله‌مندی‌هایی دارند و ما هم از آنها به نوعی گله‌مندیم و مانند بازی دومینو شده است. فولادی‌ها می‌گویند که ما درآمد زیادی کسب نکردیم که بتوانیم بدهی‌های سنگ‌آهنی‌ها را بدهیم، سنگ‌آهنی‌ها نیز اعلام می‌کنند، به دلیل اینکه پولی از فولادی‌ها دریافت نکرده‌اند، تعهدات دولتی خود را پرداخت نمی‌کنند. از سوی دیگر، دولت این درآمد را در بودجه درنظر گرفته است و همه این موضوعات در هم تنیده است. ولی در هرصورت باید با یکدیگر مفاهمه کنیم تا بتوانیم از این دوران بحرانی عبور کنیم.

 

در پلی اکریل چه می گذرد ؟

این شرکت قرار بود از محل تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش سرمایه ای سنگین، در حدود هزار درصد بدهد تا زیان خود را پوشش دهد اما سازمان بورس با این افزایش سرمایه سنگین مخالفت کرد و فقط بخشی از این افزایش سرمایه را تایید کرد. حالا هم سهامداران این شرکت در انتظار روشن شدن وضعیت هستند.

نورالله بهرامی مدیرعامل شرکت بازرگانی اکریل از زیرمجموعه های شپلی، در گفتگو با بورس 24 در خصوص افزایش سرمایه شرکت پلی اکریل گفت: شرکت پلی اکریل هنوز از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج نشده و به همین علت نظام بانکی کشور از دادن تسهیلات به این شرکت ممانعت می ورزد.

بهرامی ادامه داد: وقتی بانک ها به این شرکت تسهیلات نمی دهند و پلی اکریل هم نیاز به نقدینگی دارد راهی به جز افزایش سرمایه ندارد تا شاید از این طریق هم منابع مالی را جمع کند و هم از شمول ماده 141 خارج شود.

وی افزود: علاوه بر مشکل نقدینگی، این شرکت درگیر بهای تمام شده بالا است و تا زمانی که این مشکل رفع نشود هر سهامداری با هر نامی وارد این شرکت شود وضعیت شرکت همین است.

این مقام مسئول تاکید کرد: شرکت پلی اکریل در تلاش است تا بتواند افزایش سرمایه خود را عملی کند اما سازمان بورس هنوز با افزایش سرمایه شرکت موافقت نکرده و هنوز افزایش سرمایه انجام نشده است.

وی تاکید کرد: البته سازمان بورس مقدار افزایش سرمایه پیشنهادی از جانب شرکت پلی اکریل را کاهش داده و با مقدار اعلام شده از طرف شرکت موافقت نکرده. با این وجود تلاش های شرکت ادامه دارد و تمامی مقدمات برای این موضوع چیده شده است.

بهرامی بیان داشت: همان طور که گفته شد مشکل عمده و بزرگ پلی اکریل تامین مالی آن است که این مشکل یا از طریق گرفتن تسهیلات صورت می گیرد و یا از طریق افزایش سرمایه، که هر دو مورد با مشکلات و موانعی رو به رو است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی پلی اکریل در خصوص برنامه های سال 95 شرکت گفت: آقای مستاجران مدیرعامل کارخانه پلی اکریل برنامه های توسعه ای و افزایش تولید را در سال 95 دارند.

وی گفت: این پروژه ها نیز تا جایی که امکان داشته از طریق اعتبارات پیش رفته و برای مابقی نیاز به تامین مالی دارد و تا زمانی که این مشکل رفع نشود وضعیت شرکت همین گونه است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.