بورس تهران شنبه مورخ 16 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 16 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بعد از یک رشد سریع و البته هیجانی در هفته گذشته، بازار امروز را آغاز خواهیم کرد. رشد هیجانی که در آخرین روز کاری قبل، باعث اختلال شدیدی در هسته معاملات گردید و گفته می شود باعث ابطال برخی معاملات روز چهارشنبه نیز شده است!! اما دیشب در بازارهای جهانی، شاهد اعلام شاخص اشتغال آمریکا درماه جولای بودیم که نتیجه بسیار عالی آن، باعث ریزش شدید قیمت جهانی طلا شد! چراکه این آمار خوب، زمینه مناسبی را برای قدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) فراهم خواهد کرد که در ماه های آینده بتواند نرخ بهره را افزایش دهد و موجب تقویت ارزش دلار شود! اتفاقی که اگر رخ دهد، میتواند تاثیر منفی زیادی در قیمت سایر فلزات اساسی و همچنین قیمت نفت در بازارهای جهانی داشته باشد! این موضوع میتواند بر روی بورس تهران نیز موثر باشد که نوع تاثیر گذاری در مقالات افتتاحیه روزها و ماه های قبل برای عزیزان، توضیح داده شده است! اما در بازار امروز بورس تهران، انتظار داریم که شاهد عرضه های بیشتری نسبت به هفته گذشته باشیم. برخی قیمت ها افزایش داشته است و برخی ها در جستجوی شناسایی سود هستند! اما این عرضه ها نمیتواند روند صعودی جدیدی که در بورس تهران آغاز شده است را متوقف کند! بنابراین نگران عرضه ها در بازار امروز نباشید! گروه پالایشگاهی و گروه خودروسازی، امروز نیز بازی الاکلنگی خود را ادامه خواهند داد! و مورد توجه بازار خواهند بود. 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز در ادامه رشد اخیر بازار بورس تهران که بر پایه سهام شاخص ساز صورت گرفته، توانست رشد 469 واحدی را تجربه کند. فولاد، وامید، مبین، فملی، فخوز و ومعادن، بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشته اند. شایعات اخیر در خصوص ابطال قرارداد 5 ساله نماد آکنتور و برگزاری مناقصه جدید برای صندوق های فروشگاهی و احتمال برنده شدن برخی شرکت های دیگر از قبیل مرقام، باعث تشکیل صف خرید در نماد مرقام و صف فروش در نماد آکنتور شد! موضوعی که صحت ندارد و شرکت های دیگر در صورت تمایل و دارا بودن شرایط تخصصی این موضوع، فقط میتوانند به عنوان شریک جدید اتاق اصناف در کنار کنتورسازی و خارج از قرارداد این شرکت، به فعالیت در این زمینه مشغول باشند.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد

 

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.