بورس تهران چهارشنبه مورخ 13 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 13 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران بعد از فصل مجامع، روند صعودی جدیدی را شروع کرده است که البته در ماه گذشته درباره این موضوع سخن گفته بودیم. در همین راستا، شاخص کل بورس تهران روز گذشته توانست با رشد 442 واحدی، مجدداً کانال 77000 واحدی را پس بگیرد. در گذشته گفته بودیم که این حرکت جدید حداقل تا ورود به کانال 78000 واحدی ادامه خواهد داشت و البته، این پایان راه نخواهد بود! اما در بازار امروز، انتظار داریم که با توجه به برخورد قیمتی برخی نمادهای پر تقاضا ز جمله گروه پالایشگاهی به اولین مقاومت ها، شاهد عرضه صف های خرید در این گروه باشیم. همچنین در گروه خودروسازی که در روزهای گذشته از رشد اخیر بازار بهره ای نبرده است، با توجه به برخورد قیمت اکثر نمادهای این گروه به سطوح حمایتی مستحکم، انتظار داریم که امروز شرایط بهتری را تجربه کنند. در کل، بازار امروز، بازاری متعادل رو به مثبت خواهد بود که در آن، نمادهای مهم گروه خودروسازی که تا دیروز با درصدهای منفی معامله میشدند، امروز میتوانند خود را به درصدهای مثبت برسانند و در گروه پالایشگاهی که این روزها یکه تاز بازار است و تا روز گذشته، صف های خرید سنگین داشتند، امروز با عرضه شدن صف های خرید، به تعادل خواهد رسید! البته برای گروه پالایشگاهی، این پایان راه نیست و این نوسانات در مسیر رشد قیمت سهام، طبیعی است. پس با توجه به مطالب عنوان شده در بالا، بازار امروز، بازاری خوب خواهد بود که جایی برای نگرانی ندارد!

 

 

 

ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز که با جو مثبت ناشی از صحبت های شب گذشته رئیس جمهور و البته خبر الزام بانک مرکزی به شرکت ایرانخودرو در راستای فروش دارایی ها و مخصوصاً فروش سهام بانک پارسیان آغاز شده بود، در ادامه با ایجاد مشکل اساسی در هسته مرکزی معاملات، با توقف معاملات روبرو شد. البته این اولین بار نیست که چنین اختلالی در هسته معاملات رخ میدهد. به همین دلیل شایسته است که مسئولین سازمان بورس در حالیکه صحبت از جهانی شدن و اتصال بورس تهران به سایر بورس های بین المللی میزنند، قبل از جهانی شدن، ابتدا چاره ای برای حل این موضوع اندیشه کنند!! همانطور که در متن افتتاحیه نیز بیان کرده بودیم، بازار امروز بازاری مثبت بود و جایی برای نگرانی نداشت و شاید بزرگترین نگرانی، همین حرکت های سریع و رشدهای هیجانی باشد! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران رشد 800 واحدی را تجربه کرد و در آستانه ورود به کانال 78000 واحدی ایستاد.

 

 

 

 ساعت 12 و 30 دقیقه......................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.