✍ شایعات امروز دوشنبه 11 مرداد ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

كگل : شايعات از كاهش نرخ بهره بردارى معدن گهر زمين توسط دولت حكايت دارد كه احتمال تعديل مثبت در شركت هايى كه مالك گهر زمين هستند وجود دارد .

ولیز: بر اساس شنیده ها شرکت لیزینگ ایرانیان از محل لیزینگ محصولات جدید تعدیل مثبت دارد.

دکوثر: بر اساس شایعات شرکت دارویی کوثر با افزایش سودآوری از محل فروش آنتی بیوتیک ها همراه شده است.

خودرو : شنيده ميشود ايران خودرو فرايند فروش ٩٠ هزار دستگاه جايگزين را در طرح خودروهاى فرسوده اجرا ميكند و همچنين طراحى و توليد خودروهاى سفارشى و آپشن و همكارى با شركت آپكو در راستاى افزايش سطح فروش در دستور كار قرار دارد .

فاهواز : شنیده ها حاکی از اعمال افزایش سرمایه 50 درصدی از محل آورده نقدی تا اواسط برج مرداد و همچنین کاهش هزینه مالی بسیار مناسب برای سهم و دارای بازده بسیار خوب برای سرمایه گذاری می باشد.

شلیا : اینبار وتوصا تمام سهام تحت اختیار خود را به همراه کرسی هیت مدیره در نظر دارد به صورت بلوکی در محدوده 350 تومان اگهی کند
بدیهی است شنیده ها نباید مبنای تصمیم گیری باشد.

خمحرکه: فروش «خمحرکه» رنا جدی شد
یکی از علت های طولانی شدن روند واگذاری خمحرکه وثیقه بودن این سهم نزد شستا بود که دو روز پیش آزاد شد...

پارسان ۶۹ درصد سهام زیر مجموعه فرابورسی را می فروشد.
چهارشنبه آینده 69 میلیون سهم "#حپارسا" به قیمت پایه هر سهم 1500 تومان و به ارزش 103.5 میلیارد تومان به صورت نقد در بازار دوم فرابورس روانه میز فروش می شود.

خمحرکه

فروش «خمحرکه» رنا جدی شد/یکی از علت های طولانی شدن روند واگذاری خمحرکه وثیقه بودن این سهم نزد شستا بود که دو روز پیش آزاد شد

کیسون

پرونده پذیرش کیسون چند وقتی است که در اتاق های فرابورس در گردش است و هنوز زمان قطعی این موضوع مشخص نیست.
در گفتگوی خبرنگار بورس ۲۴ با روابط عمومی فرابورس، در خصوص پذیرش کیسون بیان شد: پرونده این سهم در هیئت پذیرش بوده و هنوز هم در حال بررسی است.
روابط عمومی فرابورس بورس گفت: این پرونده همچنان در حال بررسی بوده و چنانچه نیاز به تکمیل مدارک داشته باشد ابلاغیه های مربوطه ارسال می گردد.در ادامه گفته شد: به نتیجه رسیدن این موضوع زمان مشخصی ندارد و نمی توان به طور قطع گفت چه زمانی عرضه اولیه صورت می گیرد چرا که پرونده کیسون در حال بررسی و هنوز از هیئت پذیرش خارج نشده است.
روابط عمومی فرابورس بیان داشت: این نماد نیز تا مشخص شدن نتیجه قطعی بسته خواهد بود چرا که در ابتدا باید پذیرش این نماد صورت گیرد و سپس شاهد درج کیسون در تابلو باشیم که به دنبال آن عرضه اولیه صورت می گیرد و پس از این موضوع نماد مربوطه باز خواهد شد.
در ادامه بیان شد: همان طور که گفته شد این پرونده در حال بررسی در هیئت مربوطه بوده وهیچ زمان مشخصی برای پذیرش آن در فرابورس و باز شدن نماد کیسون وجود ندارد.

گروه قند و شکر

گویا افزایش نرخ حدود ۱۰ درصدی این گروه مورد موافقت دولت قرار گرفته است و قیمت شکر از۲۳۰۰۰ ریال به ۲۵۲۰۰ ریال افزایش یافته است.

وگستر

شایعات از فروش پروژه های آبشار تهران و دریاچه چیتگر درآینده نزدیک حکایت دارد.

کیمیا

شایعات از افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد.

فاذر

شنیده ها از فروش زمین گردشگری اراک توسط آذرآب در آینده نزدیک حکایت دارد.

فملی

شنیده ها از فروش محصولات دپو شده در انبار های این شرکت حکایت دارد.

بترانس

شنیده ها از فروش دوباره بلوک این شرکت توسط بانک ملی حکایت دارد.

کگل

شایعات از کاهش نرخ بهره بردارى معدن گهر زمین توسط دولت حکایت دارد که احتمال تعدیل مثبت در شرکت هایى که مالک گهر زمین هستند وجود دارد .

ولیز

بر اساس شنیده ها شرکت لیزینگ ایرانیان از محل لیزینگ محصولات جدید تعدیل مثبت دارد.

دکوثر

بر اساس شایعات شرکت دارویی کوثر با افزایش سودآوری از محل فروش آنتی بیوتیک ها همراه شده است.

خودرو

شنیده میشود ایران خودرو فرایند فروش ٩٠ هزار دستگاه جایگزین را در طرح خودروهاى فرسوده اجرا میکند و همچنین طراحى و تولید خودروهاى سفارشى و آپشن و همکارى با شرکت آپکو در راستاى افزایش سطح فروش در دستور کار قرار دارد .

فاهواز

شنیده ها حاکی از اعمال افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی تا اواسط برج مرداد و همچنین کاهش هزینه مالی بسیار مناسب برای سهم و دارای بازده بسیار خوب برای سرمایه گذاری می باشد.

گروه پتروشیمی


وقوع ۹ حادثه در صنعت پتروشیمی ایران در ۱۳۳ روز ابتدایی سال ۹۵ موجب شد تا سه عنوان دستورالعمل اجرایی در زمینه HSE به تمامی هلدینگ ها، طرح ها و مجتمع های پتروشیمی ابلاغ و ارسال شود.«علیرضا نریمان نژاد» رئیس ایمنی و پدافند شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این خصوص گفت: دستورالعمل های ابلاغی برای تمامی شرکت های پتروشیمی لازم الاجرا است. وی افزود: بخش نخست این بخشنامه ها در خصوص هشدار ایمنی درباره وقوع حوادث در فصل تابستان و نظارت بر فعالیت های پر ریسک و نیز اخذ پروانه برای تمامی فعالیت هایی که خطرزا هستند، است.این مقام مسئول تصریح کرد: بحث انجام کلیه فعالیت ها بر اساس دستور العمل های ایمنی عملیات sop نظارت بر گروه های سرپرستی بهره برداری و تعمیرات، فعالیت های خطرناک، خودداری از فعالیت های غیر معمول و بررسی تجهیزات از نکات مهم بخش نخست این بخشنامه است.وی ادامه داد: بخشنامه دوم شامل لزوم انجام ممیزی ایمنی در مراحل پیش راه اندازی واحدهای پتروشیمی و طرح های جدید است.نریمان نژاد با تأکید بر لزوم به روزآوری منظم شبکه آبرسانی آتش نشانی، برقراری سیستم کشف گاز، برقراری سیستم فوم ریزی و کولینگ مخازن و انجام سایر ممیزی ها، گفت: بخش سوم نیز شامل مواردی از جمله به کارگیری اصول و توجه به نکات ایمنی در مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی و طمینان از کارایی سیستم فوم ریزی و کولینگ سازی و همچنین اطمینان از برقراری شبکه آبرسانی اتش نشانی و بررسی ای مستمر طراحی مخازن و سیستم های موجود است

حپارسا


پارسان بلوک ۶۹ درصدی حمل ونقل ریلی پارسیان با قیمت پایه هرسهم ۱۵۰۰۰ ریال را به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان توسط شرکت نفت و گاز پارسیان(پارسان)در تاریخ ۲۰ مرداد عرضه خواهد شد

گروه سنگ آهن


خبرها ازصعود سنگ‌آهن و فولاد جهانی به بالاترین سطح ۳ماهه حکایت دارد

ورنا و خمحرکه


شایعات از برطرف شدن مشکل واگذاری بلوک خمحرکه توسط ورنا حکایت دارد

ایران خودرو



شایعات ازموافقت با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت حکایت دارد

وصنعت


شایعات از جدی شدن برگشت ذخایر سرمایه گذاری این شرکت حکایت دارد

گروه سیمان


مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس در پاسخ به این پرسش که چرا طرح افزایش قیمت سیمان لغو شده تاکید کرد: طرح افزایش قیمت سیمان لغو نشده، بلکه اجرایی شدن آن به تعویق افتاده است. درباره پیگیری و اجرایی شدن این طرح کارگروهی هم تشکیل شده و نخستین جلسه این کارگروه قرار است از سوی اعضای انجمن صنفی با حضور معاون اول رییس‌جمهور این هفته برگزار شود

کتوکا


شایعات از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصد ی این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

ذوب



شنیده ها از عرضه دوباره بلوکی این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی با قیمت تعدیل شده حکایت دارد

حپارسا


شایعات از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

وانصار و عرضه اولیه


شایعات از عرضه زیر مجموعه این بانک با نام سرمایه گذاری ایرانیان اطلس در آینده نزدیک حکایت دارد

فولاد

بهرام سبحانی؛ مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان: در خصوص چگونگی انجام سه پروژه گروه فولاد مبارکه توافقات اولیه امضا شده است. گزارش‌های توجیه فنی و اقتصادی باید تهیه شده و تعیین بانک عامل و ارائه گزارش به بانک عامل، گرفتن تاییدیه‌ها و ابلاغ تاییدیه بانک مرکزی به بانک‌های ایتالیایی و شرکت بیمه ایتالیایی نیز باید انجام و تنفیذ شود.
به گفته وی در همین فاز اول فولاد مبارکه توانسته است پروژه‌های مذکور را در سهمیه‌ای که برای فاینانس تخصیص داده می‌شود بگنجاند.

رادیو فردا: سرمایه‌گذاری مرسدس‌بنز در صنعت خودرو در ایران

شرکت دایملر آلمان، مالک چندین شرکت تابعه و برند بزرگ خودروسازی همچون مرسدس‌بنز، مرسدس-آام‌گ و اسمارت است.

☑️ایران خودرو و دایملر قصد دارند با تأسیس دو شرکت مشترک، از مزیت‌های نسبی یکدیگر استفاده کرده و ضمن تحکیم جایگاه خود، یک قطب تولید خودروهای تجاری در منطقه را ایجاد کنند.

☑️شرکت دایملر اعلام کرده که بخش کامیون سازی این شرکت با شرکت ایران خودرو قرارداد امضا کرده که بخشی از برنامه این شرکت برای ورود مجدد به بازار ایران است.

☑️شرکت دایملر اعلام کرده است که با دو شرکت ایران خودرو دیزل و گروه «ماموت» (تولیدکننده تریلرها در ایران) نیز قراردادی امضا کرده که شرکت مشترکی تأسیس کنند و واحد تولید کامیون‌های بنز و قطعات قوای محرکه آنها را راه‌اندازی کنند.

☑️ سهام 6 شرکت نفتی در راه بورس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.