بورس تهران دوشنبه مورخ 11 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 11 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار دیروز نشان داد که با وجود رشد شاخص کل، همچنان به رفتار نماد خساپا حساس است و افزایش عرضه ها در این نماد، میتواند باعث افزایش عرضه ها در کل بازار شود و افزایش تقاضا در این نماد، میتواند به رشد کلی بازار کمک کند! از اینرو، امروز که دومین روز بازگشایی نماد خساپا بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت است، معاملات این نماد به شدت از سوی بازار پیگیری خواهد شد و مطمئناً این نماد باید در لیست پر بیننده ترین نمادها قرار بگیرد! با توجه به اخبار خوبی که در مجمع این شرکت منتشر شد، انتظار داریم خریدها و حمایت های خوبی در این نماد صورت بگیرد. خساپا در قیمت های حوالی 120 تومان با حمایت مهمی برخورد خواهد کرد که بعید است پایین تر از این محدوده قیمتی تثبیت شود! در سایر بازار، دیروز شاهد انتشار اخبار مثبتی در نماد خمحرکه بودیم که باعث توجه بیشتر بازار به این نماد خواهد شد. در روزهای قبل وعده داده بودیم که این نماد در کوتاه مدت میتواند بازدهی 20 درصدی را تجربه کند و این رشد جدید میتواند آن وعده را محقق کند! اما این پایان راه برای این نماد نیست و خمحرکه میتواند در ادامه تا اهداف بالاتر نیز صعود کند! در کل، بازار امروز عرضه های بیشتری نسبت به روز گذشته خواهد داشت. ولی در ساعت پایانی بازار، انتظار داریم که بازار تمایل خود را برای رشد در روزهای بعد نشان دهد.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با تمرکز بر نماد خساپا شروع شد و ادامه پیدا کرد. به طوری که بیشترین ارزش و حجم معاملات به این نماد اختصاص پیدا کرد و در صدر پر بیننده ترین نمادها قرار گرفت. اما مطابق انتظار، شاهد فشار فروش در این نماد و تاثیر آن در کل بازار بودیم. البته شاخص کل بورس تهران به لطف بلوک های انجام شده در نمادهای همراه و اخابر، شاخص کل توانست امروز را نیز با رنگ سبز سپری کند و رشد 67 واحدی را برای خود ثبت کند. از مهمترین اتفاقات امروز، توقف بدون دلیل نماد خساپا در ساعت پایانی بودیم که در نهایت، مجدداً بازگشایی شد! ارزش واقعی معاملات امروز در بورس تهران، 175 میلیارد تومان ثبت شده است.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.......................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.