بورس تهران چهارشنبه مورخ 6 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 6 مرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار امروز را در حالی آغاز خواهیم کرد که یک تغییر مدیریتی بزرگ در بدنه بورس تهران، تبدیل به بزرگترین خبر بورسی شده است! آقای فطانت از ریاست بورس تهران کنار گذاشته شد و جناب آقای دکتر شاپور محمدی، به زودی رسماً به عنوان رئیس جدید معرفی خواهد شد! تغییری که بازتاب و تحلیل های متفاوتی را از فعالان بازار سرمایه در بر داشت! عده ای این جابجایی را، پایان سلطنت گروه خودروسازی در بورس تهران تعبیر کرده اند! و عده ای دیگر، نظر متفاوتی دارند! البته که مهربانی مدیران بورس به گروه خودروسازی، ریشه در جای دیگری دارد (!) و این جابجایی نمیتواند به منزله پایان این راه باشد! ابقای دکتر امیری در سمت عضو هیئت مدیره بورس تهران، گواهی بر این ادعاست! شاید پیام این تغییرات را بتوان اینگونه ارزیابی کرد که اکنون زمان رشد کلی بازار (برای دوره میان مدت) فرا رسیده است! تیم لایوبورس ضمن تبریک به جناب آقای دکتر محمدی، این تغییر مدیریتی در راس سازمان بورس تهران را مثبت ارزیابی می کند و با شناختی که از این عزیز بزرگوار داریم، این انتساب را شایسته میدانیم و چشم انداز مثبت و خوبی را برای بورس تهران متصور هستیم! پس مطابق رهنمودهای روزهای قبل در خصوص بهبود شرایط در میان مدت و همچنین شرایط نسبتاً خوب در کوتاه مدت، به دوستان توصیه میکنیم که با اصلاحات خوب در سبد خود و با چشم انداز میان مدت، با سهام خوب خود سهامداری کنند و فقط بخشی از سرمایه خود را برای استفاده از نوسانات کوتاه مدت در نظر بگیرند تا از نوسانات بازار نیز بی بهره نمانند! پس برای بازار امروز، انتظار داریم که با توجه به تحلیل های مثبت و منفی که از این جابجایی مدیریتی صورت گرفته، بورس تهران روز نوسانی را تجربه کند! بازگشایی نماد خساپا، اگر امروز انجام شود، بازار زودتر میتواند از این نوسان خارج شود و مسیر رشد میان مدت خود را آغاز کند! اما در سایر بازار، در نماد آکنتور که قرار بود 3 روز عرضه ای از طرف بانک صورت نگیرد، امروز آن مهلت 3 روزه به پایان می رسد! اما خبر خوب اینکه، با پیگیری های تیم لایوبورس، قرار بر این شد تا این عرضه سهام وثیقه، همچنان از سوی بانک پاسارگاد متوقف بماند تا این نماد بتواند راه خود را پیدا کند! اینطور برآورد می شود که در صورت تایید اخبار مثبت این نماد، شاید شاهد تقاضای سنگین بر روی این نماد باشیم که فقط عرضه سهام وثیقه بتواند باعث فروکش کردن عطش خریداران شود!! به سهامداران این نماد توصیه میکنیم که تا منتشر شدن گزارش حسابرسی و همچنین تایید افزایش سرمایه، با این نماد بمانند. در کل، با تمام مطالب گفته شده، از دوستان تقاضا داریم که ضمن رعایت استراتژی، از رفتارهای هیجانی دوری کنند!

 

 

 

     

 ساعت 12 و 29 دقیقه: همانطور که در متن افتتحیه نیز بیان شده بود، بازار بورس تهران امروز به رئیس جدید واکنش مثبت نشان داد و شاخص کل بورس تهران امروز رشد 724 واحدی را ثبت کرد و وارد کانال 76000 واحدی شد. با شروع بازار امروز، حقوقی ها با 5 بلوک در نمادهای فملی و فولاد و شبندر و وغدیر و کگل، رشد 300 واحدی شاخص را در همان دقایق ابتدایی بازار رقم زدند تا از این طریق، خوش آمدگویی و ارادت خود را به رئیس جدید سازمان نشان دهند!! بر همین اساس و با توجه به این معاملات، ارزش معاملات امروز توانست خود را به 204 میلیارد تومان در بورس و 77 میلیارد تومان در فرابورس برساند که اعدادی امیدوار کننده هستند! البته در غیاب نماد خساپا که امروز هم بازگشایی نشد، سایر گروه خودروسازی نیز نتوانست روز خوبی را تجربه کند و در حالیکه کل بازار یکپارچه سبز بود، نمادهای این گروه به صورت متعادل معامله شدند.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.........................بازار بسته شد. 

منبع لایوبورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.