بورس تهران شنبه مورخ 2 مرداد 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران شنبه مورخ 2 مرداد 1395

ساعت 8 و 10 دقیقه: مطابق صحبت هایی که در هفته های گذشته کرده بودیم، انتظار داریم که بازار بورس تهران بعد از فصل مجامع، حرکت مثبتی در کوتاه مدت را تجربه کند. اکنون فصل مجامع به پایان رسیده است و از امروز، شاهد بازگشایی مرحله ای نمادهای متوقف خواهیم بود. در این میان، همچنان مهمترین نماد بازار، شاید نماد خساپا باشد! نمادی که احتمالاً در روز یکشنبه بازگشایی شود و با خبرهای خوبی که در مجمع از این نماد شاهد بودیم، مجدداً میتواند توجه بازار را به خود جلب کند! در مجمع خساپا، شاهد خبری مبنی بر تمدید معافیت مالیاتی در خصوص افزایش سرمایه های ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها بودیم! خبری که اگرچه در مصوبات هیئت دولت در رسانه ها منتشر نشد، اما از زبان دکتر جمالی، در مجمع خساپا مطرح شد!! اگر این ادعا صحت داشته باشد، همه چیز برای آن سناریوی رشد کوتاه مدت بازار که هفته گذشته بیان کرده بودیم، فراهم خواهد شد!! اما در بازار امروز و بنابر مطالب ذکر شده بالا، انتظار بازاری متعادل و البته متمایل به مثبت داریم که به دلیل توقف تعداد زیادی از نمادهای بازار، حجم و ارزش معاملات نمیتواند بدون بلوک های احتمالی، به 200 میلیارد تومان برساند! بازار، نگرانی خاصی ندارد و نقدینگی جدید از همین هفته و برای کسب یک بازدهی کوتاه مدت، وارد بازار خواهد شد!! پس از دوستان تقاضا داریم که از رفتارهای هیجانی دوری کنند و مطابق استراتژی خود رفتار کنند و اگر نقدینگی در حساب های خود دارند، میتوانند با دید کوتاه مدت و حتی میان مدت، به بازار وارد کنند!

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با ارزش معاملات حدود 126 میلیارد تومانی به کار خود پایان می دهد و شاخص کل رشد 420 واحدی را تجربه کرده است. به دلیل توقف تعداد زیادی از نمادهای بازار، شاهد بازار خسته کننده و کم حجمی بودیم که مهمترین اتفاق آن، بازگشایی نماد فملی با رشد 7 درصدی بود که توانست تاثیر 118 واحدی (مثبت) بر روی شاخص کل داشته باشد. امروز نیز شاهد عرضه های سنگین سهامدار عمده در نماد آکنتور بودیم که باعث شد این نماد از درصدهای مثبت، کار خود را تا درصدهای منفی ادامه دهد! در نماد واتی که در لیست خرید امروز در قیمت های منفی قرار داشت، در پایان بازار شاهد بازگشت قیمت و تشکیل صف خرید بودیم.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.

 

منبع لایو بورس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.