✍ شایعات امروز یکشنبه 27 تیر ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

پالايشى ها : شنيده ميشود كه سهامداران عمده اين گروه درباره عدم اجراى مصوبه ٣ سال پيش هيات وزيران مبنى بر حل مشكلات اين صنعت ، نامه اى به معاون اول رئيس جمهور نوشتند .

فلوله : شنيده شده كه شركت موفق به دريافت طلب خود از شركت آب و فاضلاب نشده است و همچنين تعديل نيروى ٢٠ درصدى در دستور كار ميباشد .

وساپا : شنيده شده كه با وجود اقناع سازمان بورس ، معامله ٣٦٦ ميليارد تومانى ، بلوك ٢٤ درصدى سهام رنا را قطعى كرد و مالك ٣٩ درصدى آن شد

زمزمه گرانی دوباره لبنیات به گوش می‌رسد

تسنیم/ بعد از باز شدن مسیر دوباره صادرات محصولات لبنی به عراق، افزایش نرخ خرید تضمینی شیرخام و اعتراض مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی درباره حاشیه سود کم فروش فرآورده‌های لبنی، دوباره زمزمه‌های افزایش قیمت این محصولات به گوش می‌رسد.

موافقت ستاد اقتصادی دولت با تامین مالی خودروسازان از "یوزانس"

معاون صنایع وزیر صنعت از تصویب اختصاص یوزانس به واحدهای خودروساز و کالاهای سرمایه ای خبر داد و گفت: علیرغم انتقادات مطرح، تسهیلات جدید یک تا سه میلیارد تومانی دولت امکان رفع مشکلات واحدهای تولیدی را دارد.

 

همانطور که میدانید از این به بعد خرید گواهی سکه انلاین شد
سازکار کار به این شکل است
دارنده سکه فیزیکی با مراجعه به بانک رفاه شعبه ملاصدرا سکه خودشو تحویل میده
بانک بعد از سنجش اصالت سکه برای دارنده سکه گواهی صادر می کنه
فروشنده بعد از اخذ کد بورس (اوراق)به کارگزار مراجعه کرده و اردر فروش میگذارد
خریدار هم می تواند به صورت انلاین خرید کند
از انجایی که تسویه یک روزه هست خریدار باید پول نقد در حساب داشته باشد

خریدار در صورتی که قصد تحویل سکه را داشته باشد از طرف کارگزار معرفی نامه گرفته و به بانک رفاه مراجعه می کند و سکه را تحویل می گیرد.

 

☑️امکان خرید آنلاین سکه فراهم شد

از هفته ای که گذشت کاربران آنلاین کارگزاری های دارای مجوز گواهی سپرده فلزی توانستند به صورت اینترنتی از طریق بازار سرمایه سکه خریداری کنند

***************

خیلی خوب شد. من قبل از بورس از خرید و فروش سکه خوب سود میکردم و مطمئنا برای روزایی که بازار بده میشه از سکه سودهای خوبی گرفت اگه بلد باشیم

 

ومعادن : شنيده ها حاكى از فروش يك ساختمان تجارى در تهران به قيمت ١٠٠ ميليارد تومان ميباشد .

پتاير : شنيده ميشود زمين به مساحت ٥١ هزار متر شركت به ارزش مترى ٧ ميليون توسط دوتن از كارشناسان رسمى دادگسترى انجام شده و فرم مبايعه نامه تهيه شده و در حال بررسى خريداران براى فروش ميباشند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.