بورس تهران چهارشنبه مورخ 23 تیرماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 23 تیرماه 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: روز گذشته در پی اتفاقات ناجوانمردانه (!!) مدیران شرکت کنتورسازی، رایزنی ها و مذاکراتی با برخی مسئولان سازمان بورس انجام شد و در نهایت قرار بر این شد تا امروز، این موضوع را به جد (!)، پیگیری کنند!! امیدواریم این پیگیری ها، در نهایت همین امروز به نتیجه برسد و نماد آکنتور بتواند روند عادی خود را دنبال کند! اما در بازار امروز، انتظار داریم که در پی جو منف باقیمانده از روز گذشته، شاهد شروعی پر عرضه در اکثر نمادها بازار باشیم! اما با منفی ساعت اولیه، همان نمادهای منفی به حمایت هایی برخورد خواهند کرد که باعث افزایش تقاضا خواهد شد! البته افزایش تقاضایی که با ورود نوسانگیرها شکل خواهد کرفت و فقط باعث ایجاد نوسان در آن نمادها خواهد شد!! شاخص کل بورس تهران نیز امروز به یکی از حمایت های مهم خود برخورد خواهد کرد که میتواند سیگنال ورود کوتاه مدت را برای نوسانگیرها صادر کند! پس دوستانیکه اهل نوسانگیری هستند، منفی های ابتدایی بازار میتواند فرصتی برای نوسان یک یا دو روزه برای آنها فراهم کند! البته امروز به دلیل اینکه روز پایانی هفته است، بازار ممکن است با حجم کمتری نسبت به روزهای قبل ادامه پیدا کند! ولی این افت حجم معاملات نیز، محسوس نخواهد بود! پس با جمع بندی مطالب بالا، امروز شاهد بازاری نوسانی خواهیم بود که در ابتدا با منفی ها آغاز خواهد شد که این منفی ها، باعث جذابیت قیمت برای نوسانگیرها خواهد شد که باعث افزایش تقاضا در نمادهای مهم و منفی خواهد کرد و میتواند بازار را به تعادل برساند! اما در ادامه باید ببینیم که آیا با به تعادل رسیدن بازار، از شدت عرضه ها کاسته خواهد شد یا خیر! چراکه امروز، انتظاری از سمت تقاضا به جز بحث نوسانگیری نداریم و بنابراین، سمت عرضه تعیین کننده ادامه سمت و سوی بازار خواهد بود! امروز نیز مانند دیروز، در کنار دوست بسیار عزیزم (حمیدرضا)، در خدمت دوستان هستم! 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز مطابق انتظار و برابر با سناریوی اعلام شده در متن افتتاحیه دنبال شد! شروعی منفی در اکثر نمادهای مهم بازار که در نهایت با برخورد به حمایت ها، با افزایش تقاضا برای خرید روبرو شد و در نهایت به تعادل رسید. امروز ارزش معاملات چیزی حدود 222 میلیارد تومان ثبت شد که قابل قبول بود. ولی برای شروع روند صعودی، ضعیف است! شاید مهمترین اتفاق امروز، تقابل خریدار و فروشنده در نماد خساپا بود که بعد از 170 میلیون معامله در روی این نماد، همچنان فشار فروش به پایان نرسیده بود! در نماد آکنتور نیز، امروز شاهد کنترل این نماد تحت نظارت بیشتر سازمان بودیم! به طوری که فروشنده حقوقی، ملزم به فروش در قیمت های مثبت شده بود!! این موضوع، نشان دهنده این است که هنوز سهامدار عمده، نیاز و اجبار به فروش دارد! امیدواریم گزارش حسابرسی شده نماد آکنتور در همین روزهای تعطیلی منتشر شود تا سهامداران این نماد، با خیالی آسوده تر سهام خود را نگهداری کنند! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران رشد 26 واحدی را تجربه کرد.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.