✍ شایعات امروز سه شنبه 22 تیر ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


تايرا : شنيده ميشود كه روند صعودى فعلى تايرا بى ارتباط با تغيير مالكيت گروه بهمن نيست ، گروه بهمن يكى از سهامداران اصلى تايرا و نيز شريك اصلى تايرا در سيبا موتور ميباشد .

بيمه دانا : شنيده ميشود كه مجتمع سلمان مشهد كه متاسفانه در اتش سوخت تحت پوشش اين بيمه است كه ظاهرا مدت قرارداد بيمه نامه هم تمديد نشده است و برخى از اطلاعات حكايت از خسارت ٢٠٠ ميلياردى ميباشد .

بمپنا : شنيده ميشود با توجه سيكل تركيبى شدن اين شركت تا اوايل سال ٩٦ و سپس دريافت هزينه هاى سيكل تركيبى از وزارت نفت بعد از ٨ ماه عايدى شركت در سالهاى آتى حدودا ٢ برابر ميشود .

فجر : خبرها حاكى از افزايش سرمايه ٢٠٠ درصدى از سود انباشته ميباشد

✅❗️نشست مسئولان بانک مرکزی ایران و وزارت خزانه‌داری آمریکا در لندن

فلیپ هاموند وزیرخارجه انگلیس: نشستی میان مسئولان بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک های بین المللی درباره رایزنی در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران امروز در لندن برگزار می شود

در معاملات دیروز خریخت
یک سهامدار حقیقی از ترکیب خارج شد و یک سهامدار جدید با 9 میلیون سهم به ترکیب اضافه شد

تعداد سهام وثيقه آكنتور 14010100 سهم پس هنوز حدود 6 ميليون سهم ديگه باقي مانده است.
مانده سهام رنان: 110244001



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.