بورس تهران سه شنبه مورخ 22 تیرماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران سه شنبه مورخ 22 تیرماه 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران همچنان در رکود به سر می برد و تنها اتفاق خوشایند که در میان مدت میتواند موثر باشد، تاثیر کاهش نرخ سود بانکی در حجم و ارزش معاملات روزانه است که دیروز نیز خدمت دوستان توضیح دادیم. ارزش معاملات بورس تهران همزمان با کاهش نرخ سود بانکی، از میانگین 14 روزه بیشتر شده که جای امیدواری دارد. چراکه نرخ سود بانکی همچنان کاهشی خواهد بود و میتوان به تاثیر خوب و مثبت آن در میان مدت امیدوار بود! اما در بازار امروز، مهمترین اتفاق، خبر تعویق مجمع ایرانخودرو بود که قرار شد امروز مجدداً معاملات خود را از سر بگیرد. در نماد آکنتور نیز همچنان شاهد عرضه های سنگین سهامدار عمده هستیم که باعث تغییر روند این نماد، از روند صعودی به روند نزولی شد! آن هم در جلوی دیدگان ناظر بازار که تا کنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و این شبهه را بوجود آورده که عواملی از داخل سازمان بورس تهران نیز در این افت قیمت عمدی (!!)، دخیل و حتی شاید ذینفع بوده اند!! تعلل در تایید یا عدم تایید درخواست افزایش سرمایه شرکت کنتورسازی از سوی سازمان بورس، از دیگر مواردی است که انگشت اتهام را به سوی این سازمان دراز میکند! انتظار داریم که مسئولین سازمان بورس تهران، نظارت بیشتری بر روی اقدامات زیرمجموعه های خود و علی الخصوص نظارت بیشتری بر روی ناظر بازار (!!) داشته باشند. چراکه با شواهدی که در دست است، به راحتی میتوان از مراجع قضایی این موضوع را پیگیری نمود و از امروز، اقدامات اولیه در این خصوص انجام خواهد شد!! از دوستان تقاضا داریم که تحت تاثیر این حواشی قرار نگیرند و از خرید و فروش های هیجانی پرهیز کنند. امروز با کمی غیبت موجه، حمید هستم در خدمت دوستان.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با همان شرایط رکودی خود ادامه پیدا کرد که در ادامه، فشار فروش در نماد خساپا، بازار را از تعادل خارج کرد و تمایل به منفی شد! فشار فروش در نماد خساپا بابت پرداخت بدهی یکی از سهامداران حقیقی بود که در روزهای قبل از خریداران نماد آکنتور و رمپنا بوده است!! و اکنون بابت پرداخت بدهی باید حساب خود را تسویه کند! ارزش واقعی معاملات امروز نیز حدود 211 میلیارد تومان ثبت شده است که اگرچه برای شروع بازار صعودی ضعیف است و قابل قبول نیست (!)، اما میتواند در ادامه روند افزایشی حجم و ارزش معاملات روزهای قبل، قابل قبول باشد! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران افت 80 واحدی را تجربه کرد تا مجدداً به منطقه حمایتی خود نزدیک شود!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه..............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.