✍ شایعات امروز شنبه 19 تیر ✍
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

✍ شایعات امروز شنبه 19 تیر ✍

ولصنم : خبرها حاكى از قرارداد ٣٠ ميلياردى با بيمه پارسيان كه در صورت هاى حسابرسى اين بيمه ديده شده اما در گزارش سال ٩٥ ولصنم لحاظ نشده است .

ذوب : خبرها حاكى از بهره بردارى از خط توليد ريل تا پايان هفته جارى كه با شروع توليد ريل درطول سال ، ظرفيت اسمى ٤٠٠ هزار تن مطابق استانداردهاى اروپايى رقم خواهد خورد .

تايرا : شنيده ها حكايت از فروش دارايى هاى ملكى و افزايش صادرات تراكتور به عراق و معامله بلوكى و خروج مجموعه مهر از تركيب سهامدارى ميباشد .

آكنتور : با توجه به طلب ١٨٠ ميلياردى سالهاى قبل از شركت هاى توزيع برق ، درصورت وصول ، همه هزينه هاى مالى كنتور حذف و عايدى متحول خواهد شد .

تاييد حسابرس و بازرس قانونى نسبت به گزارش توجيهي هيئت مديره در خصوص افزايش سرمايه صد درصدي تجار از محل اورده نقدي

شنیده ها حکایت از آن دارد واتی پس از مزایده نخ خمین در نظر دارد
یک بار دیگر بلوک لکما را برای فروش آگهی کند
این موضوع به نظر میرسد در مجمع این نماد نیز مطرح شود
شنیده ها نباید مبنای تصمیم گیری باشد

خساپا : خبرها حاكى از اعقاد قرارداد فروش خودروى آريو به سازمان تاكسيرانى تهران به صورت اقساطى ميباشد .

گروه قندى : خبرها حاكى از عدم رشد قيمت شكر در كارخانجات به علت كنترل دولت ميباشد و اين در حالى است كه در بازار آزاد شاهد رشد شكر تا ٣٠٠٠ تومان هستيم .

فسديد : شنيده شده كه شركت اعلام ورشكستگى به دادگاه اعلام كرده و نهايت تا پايان سال جارى رأى صادر خواهد شد .

ولصنم : شنيده ها حاكى از تعديل مثبت سود در روزهاى آتى به علت بستن قرارداد جديد ليزينگ با شركت سايپا و آزاد شدن ذخاير وآتى صورت ميگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.