بورس تهران دوشنبه مورخ 14 تیرماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران دوشنبه مورخ 14 تیرماه 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران چند روزی است که حجم و ارزش معاملات آن به نسبت ماه قبل افزایش پیدا کرده و امیدهایی برای رشد کوتاه مدت بازار، در بین فعالان بازار شکل گرفته است! در این بین، همانطور که در روزهای قبل نیز تاکید کرده بودیم، رهبری بازار بر عهده نماد خساپا است و نقدینگی جدید، کاملاً به سمت این نماد سرازیر شده است!! امروز نیز در ادامه صحبت های بالا، شاهد معاملات پر حجم در این نماد خواهیم بود. امروز عرضه ها در این نماد بیشتر از دیروز خواهد بود و به دلیل اینکه به اولین مقاومت خود نزدیک میشود، عرضه های سنگین ممکن است که صف خرید سنگین این نماد را از بین ببرد! ایستادگی نماد خساپا در برابر عرضه های سنگین امروز و البته فردا، مسیر بورس تهران و البته تکلیف انتظارات و امید بازار را برای رشد کوتاه مدت، مشخص خواهد کرد! در این بین، خساپا به یار و همراه قدیمی خود (نماد خودرو) نیز نیاز دارد! نماد خودرو نیز در حوالی قیمت 340 تا 350 تومان حمایت مهمی دارد. اما در روزهای قبل، به دلیل عرضه سنگین شرکت سرمایه گذاری سمند در این نماد که بازیگر اصلی نماد خودرو است، بازار شهامت ورود نقدینگی به این نماد را از دست داد و در این خصوص با احتیاط رفتار میکند! البته اگر قصد خرید سهم در این گروه را دارید، نماد خکاوه نیز از پتانسیل های خوبی برای میان مدت برخوردار است و باید زیر نظر داشته باشید! در کل، بازار امروز بازاری خواهد بود که با تمرکز و توجه به نماد خساپا، شروعی مثبت خواهد داشت. در وضعیت عمومی بازار نیز، مشکل خاصی دیده نمیشود. پس از هیجانات کاذب دوری کنید و بر استراتژی خود، پایبند باشید.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز که تحت تاثیر کامل نماد خساپا قرار داشت، کاملاً مطابق با این نماد، شروعی مثبت را تجربه کرد و در ادامه، منفی شد! امروز سازمان بورس تهران تلاش زیادی برای مثبت کردن شاخص کل انجام داد! ولی بلوک های تاپیکو و فملی و حکشتی و شپنا و شبندر هم نتوانست چاره ساز باشد و در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران کار خود را با افت 116 واحدی به پایان رسانید. ارزش معاملات امروز نیز اگرچه بالای 200 میلیارد تومان به ثبت رسید. اما با توجه به بلوک های انجام شده، کمی ضعیف تر از روزهای اول هفته بود!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه.............................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.