بورس تهران یکشنبه مورخ 6 تیرماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران یکشنبه مورخ 6 تیرماه 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: امروز بازاری کم حجم و محتاط را شاهد خواهیم بود که البته متعادل نیز خواهد بود! تعطیلی فردا و عدم انتشار خبر جدید در شب گذشته، بازار امروز را در وضعیت سکون و کم تحرک قرار خواهد داد! امروز انتظار داریم که بازار همچنان بر روی تک سهم هایی مانند خریخت و پتایر و حتی آکنتور، تحرکات مثبت خوبی انجام دهد. در سایر بازار نیز در گروه پیمانکاری، با توجه به خبر بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی و استمهال 5 ساله تسویه وام ها، روز گذشته شاهد تحرکات مثبتی در این نمادها بودیم که منجر به افزایش قیمت و البته، افزایش حجم معاملات در نمادهای مهم این گروه از جمله نمادهای فاذر و فاراک شد. دوستان به خاطر دارند که هدف 320 تومان را برای فاراک تعیین کرده بودیم که روز گذشته به این هدف رسید و امروز تلاش خواهد کرد تا از این مقاومت عبور کند. در نماد فاذر نیز در سقف قیمتی امروز، شاهد برخورد قیمت این نماد با مقاومت محدوده 580 تومان خواهیم بود که باعث افزایش عرضه ها در این نماد خواهد شد. در کل، بازار امروز نگرانی خاصی ندارد و با توجه به چشم انداز نسبتاً روشن بازار سرمایه در ماه های آینده، شاید این روزها را بتوان زمانی مناسب برای اصلاح سبد و خرید سهام با دید میان مدت دانست.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز که در ابتدا به صورت متعادل آغاز شده بود، در ادامه و در ساعت پایانی با افزایش تقاضا در نماد خساپا و ایجاد صف خرید در این نماد، جان تازه ای گرفت. این موضوع، ضمن صحه گذاشتن بر این ادعا که بازار بورس تهران هنوز به دنبال لیدر است و به سمت و سوی لیدر حرکت میکند، باعث شد تا اکثر نمادهای بازار، رنگ سبز نماد خساپا را برای خود برگزینند! اما موضوع مهم امروز، ارزش واقعی معاملات بود که چیزی حدود 183 میلیارد تومان (بدون معاملات بلوکی) به ثبت رسیده است. گفته میشود قرار است تحرکات مثبتی در گروه خودروسازی انجام شود تا بتواند بازار را نیز از این وضعیت بحرانی نجات دهد!! در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با رشد 71 واحدی روبرو شد و مجدداً به محدوده 73700 واحد رسید. این محدوده همان محدوده حمایتی مهمی بود که چند روز قبل به سمت پایین شکسته شده بود!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه..........................بازار بسته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.