نکاتی برای کاهش وزن به کمک پیاده‌روی-قسمت دوم
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

راه رفتن بر روی دو پا. ما انسان‌‌ها از میلیون‌ها سال قبل بر روی دو پا راه می‌رویم. این امر یکی از چیزهایی است که نوع بشر با آن شناخته می‌شود. راه رفتن و دویدن در گذشته تنها راه رسیدن از نقطه A به B بود. اما این مسئله در حال حاضر تغییرات زیادی پیدا کرده که چندان هم خوب نیستند. چون راه رفتن یکی از کارهایی است که به سوزاندن کالری و چربی کمک می‌کند. اما صرف اینکه راه رفتن یک کار راحت و طبیعی است، به این معنا نیست که نمی‌توانیم آن را به شیوه‌های بهتری انجام دهیم. با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید از مزایای پیاده‌روی به نحو احسن استفاده کنید.

ادامه....




۶.یک رفیق خوش‌مشرب پیدا کنید

این شوخی نیست: خندیدن باعث می‌شود که ۱۰ تا ۲۰ درصد انرژی بیشتری مصرف کنید، در حالیکه قلب‌تان در حال استراحت است. به گفته محققان، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خندیدن ۴۰ تا ۱۷۰ کالری می‌سوزاند.




۷.خود را برای هر شرایط آب و هوایی آماده کنید

باید خود را برای مقابله با هر نوع آب و هوایی آماده کنید. اجازه ندهید که آب و هوای سرد، گرم یا مرطوب مانع از پیاده‌روی روزانه شما شود. شما می‌توانید با پوشیدن لباس مناسب در هر شرایط آب و هوایی پیاده‌روی کنید.


۸.قبل از صبحانه پیاده‌روی کنید

به گفته شیث سانتورو که یک مربی ورزشی است، بهترین راهبرد برای کاهش درصد چربی‌های بدن این است که بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب پیاده‌روی کنید. او در این باره می‌گوید: «بدن شما هنگام صبح کمبود کالری دارد؛ اما از توانایی چربی‌سوزی بالایی برخوردار است. سطح گلیکوژن بدن در طول خواب کاهش می‌یابد، در نتیجه بدن شما از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند.»


۹.تند پیاده‌روی کنید

طوری پیاده‌روی کنید که انگار در فرودگاه هستید و نزدیک است از پروازتان جا بمانید. اگر ۷۰ کیلو وزن دارید، پیاده‌روی سریع (با سرعت ۳.۵ مایل در ساعت) کمک می‌کند که در هر ساعت ۳۰۰ کالری بسوزانید. اگر بتوانید ۳۰ دقیقه در روز پیاده‌روی سریع کنید، می‌توانید تا پایان هفته ۱۰۵۰ کالری بسوزانید.


۱۰.با سرعت‌های متفاوت قدم بردارید

محققان بر این باورند که پیاده‌روی در سرعت‌های مختلف در مقایسه یا پیاده‌روی در سرعت ثابت، ۲۰ درصد کالری بیشتری می‌سوزاند. مطالعه محققان دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از نخستین مطالعاتی است که به اندازه‌گیری میزان سوخت‌وساز بدن در سرعت‌های مختلف پرداخته است.


۱۱.صحیح بدوید

اگر می‌خواهید سرعت راه رفتن‌تان را افزایش بدهید، دو راه دارید. می‌توانید گام‌های بلندتر بردارید یا از گام‌های سریع‌تر استفاده کنید. کارشناسان توصیه می‌کنند که از ترفند قدم‌های سریع‌تر استفاده کنیم. چون قدم‌های بلندتر به پا و کمر فشار وارد می‌کنند.


۱۲.حین پیاده‌روی آب بنوشید

با نوشیدن آب کاهش وزن سریع‌تر از همیشه اتفق می‌افتد؛ مطالعه منتشر شده در مجله غدد درون‌ریز و متابولیسم بالینی نشان می‌دهد که نوشیدن آب بیشتر به افراد سالم کمک می‌کند که کالری بیشتری بسوزانند. در این مطالعه مشخص شد که نوشیدن ۲ لیوان بزرگ آب، سطح سوخت‌وساز بدن شرکت‌کنندگان را ۳۰ درصد افزایش داد.

منبع:‌ eatthis


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.