نکاتی برای کاهش وزن به کمک پیاده‌روی-قسمت اول
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

راه رفتن بر روی دو پا. ما انسان‌‌ها از میلیون‌ها سال قبل بر روی دو پا راه می‌رویم. این امر یکی از چیزهایی است که نوع بشر با آن شناخته می‌شود. راه رفتن و دویدن در گذشته تنها راه رسیدن از نقطه A به B بود. اما این مسئله در حال حاضر تغییرات زیادی پیدا کرده که چندان هم خوب نیستند. چون راه رفتن یکی از کارهایی است که به سوزاندن کالری و چربی کمک می‌کند. اما صرف اینکه راه رفتن یک کار راحت و طبیعی است، به این معنا نیست که نمی‌توانیم آن را به شیوه‌های بهتری انجام دهیم.




با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید از مزایای پیاده‌روی به نحو احسن استفاده کنید.


۱.انتخاب کفش مناسب

تنها تجهیزات لازم برای راه رفتن (مگر آنکه قصد پیاده‌روی در ساحل را داشته باشید) یک کتانی مناسب است؛ احتمالا یک جفت کفش مناسب برای این کار دارید. کفش پیاده‌روی باید انعطاف‌پذیر باشد و پاشنه پا را نزند. برای راه رفتن در سطوح صاف باید کفشی با پاشنه کوتاه بپوشید تا در آن راحت باشید.


۲.نوشیدن چای سبز بعد از پیاده‌روی




دانشمندان برزیلی دریافتند کسانی که هر روز ۳ فنجان از این نوشیدنی مصرف می‌کند، کمتر دچار آسیب‌های سلولی ناشی از مقاومت در برابر ورزش می‌شوند. نوشیدن چای سبز به ریکاوری سریع‌تر پس از پیاده‌روی کمک می‌کند.


۳.یک پلی‌لیست اختصاصی برای پیاده‌روی تهیه کنید

قبل از اینکه کفش‌های ورزشی‌تان را بپوشید، بهتر است فهرستی از آهنگ‌های مور علاقه‌تان را تهیه کنید تا حین پیاده‌روی به آنها گوش دهید. داشتن یک پلی‌لیست اختصاصی به شما انگیزه می‌دهد که با فشار بیشتری کار کرده و مسافت بیشتری را پیاده‌روی کنید، بدون آنکه متوجه فشار مضاعفی شوید.


۴.مسیر پیاده‌روی‌تان را بشناسید

آشنایی با مسیری که می‌خواهید در آن پیاده‌روی کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. با این کار احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و وقت خود را برای انتخاب یک مسیر مناسب تلف نخواهید کرد. چند مسیر مناسب را از پیش تعیین کنید که به لحاظ مسافت، شیب و سختی راه متفاوت باشند.


۵.یک رفیق همراه و پایه پیدا کنید

مطالعات متعدد نشان می‌دهند که داشتن یک گروه پشتیبانی قوی شما را به اهداف کاهش وزن نزدیک‌تر می‌کند. به گفته محققان، کسانی که به صورت گروهی یا زوج پیاده‌روی می‌کنند، بیشتر از کسانی که تنها به پیاده‌روی می‌پردازند، وزن کم می‌کنند.



ادامه دارد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.